Toen heb ik z'n autobanden ook wel eens lekgeprikt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Johannes zei hetzelfde over Arnold Kruiswijk toen hij nog onder contract stond van de FC.
Ben je ooit gestraft voor deze kwajongensstreken?quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen heb ik z'n autobanden ook wel eens lekgeprikt.
Met z'n eigen doelpunt na 10 seconden. Klootzak is het.
Voor verzonnen verhalen word je niet gestraft.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je ooit gestraft voor deze kwajongensstreken?
Oneens. Ook niet heel slecht of zo hoor, maar ze presteren wel erg matig. Voor ik een trainer erg goed vind moet hij in elk geval resultaat halen tegen clubs buiten de top drie.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:56 schreef Cavaliers het volgende:
Erwin Koeman is een van de betere trainers in de eredivisie. Eens of oneens?
Ja.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht, is Kamphuis niet die gozer van FC Utrecht - SC Heerenveen?
Ik heb Antonia wel gehad, en Finnbogason op een gegeven moment aangekocht.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Finnbogason, Antonia & Room volgens mij bij mij
Wel op het FOK! forumquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor verzonnen verhalen word je niet gestraft.
Wie neemt dan ook spelers van Feyenoord in zijn team.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb Antonia wel gehad, en Finnbogason op een gegeven moment aangekocht.
Nou ja, ik zie vanzelf wel of ik nog wat puntjes krijg.
Vond het trouwens wel belachelijk dat ik vorige week 2 minpunten kreeg voor de zogenaamde gele kaart van Pelle, terwijl die de dag er na werd kwijt gescholden.
Allemaal dankzij Pieter Vink en zijn hipsterbril.
Ook heb ik het Oosterpark stadion na een verloren wedstrijd eens in de fik gezet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor verzonnen verhalen word je niet gestraft.
Pelle is een god joh.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie neemt dan ook spelers van Feyenoord in zijn team.
Twente of Roda JC.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:00 schreef Cavaliers het volgende:
Sander Duits verdient wel een transfer. Naar NAC of zo.
Wanneer heeft Pelle voor het laatst gescoord?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pelle is een god joh.
Ik had ook een speler van Ajax, ene Visser. Die kon er dus geen kloot van.
Geen idee meer, de wedstrijd voor die tegen Heracles?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer heeft Pelle voor het laatst gescoord?
Dit is wel een breinbreker overigens.
Maar welke?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen idee meer, de wedstrijd voor die tegen Heracles?
Nope.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen idee meer, de wedstrijd voor die tegen Heracles?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |