De bal wegboksen toen dat niet nodig was en toen kwam de bal weer naar de grond en toen bokste hij 'm weer weg terwijl dat niet nodig was. Heb je mazzel dat de aanvallers van PEC niet heel lang zijn.quote:
Ja gaat nergens over, leg er een 10je bij en je zit in het stadion.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen gewoon 12 euro uitgeven aan de volgens FOX topper Feyenoord - PSV
en hij waardeerde je dichterstalenten nog wel zo, een beetje ondankbaar dit.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij prees laatst Sierd in de Jupiler Liek dus het is best een god.
Willem Vissersduivel
Echt belachelijk veel geld.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen gewoon 12 euro uitgeven aan de volgens FOX topper Feyenoord - PSV
bamihappen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:20 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ga zo de frituurpan eens aanslingeren.
gewoon janlulquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daarom gewoon via streams kijken.
Mensen die willen kunnen mij DM'en.
Ik weet ze ook wel hoor, maar op mijn laptop is het zo onhandig, zeker als ik ook wil FOK!ken.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daarom gewoon via streams kijken.
Mensen die willen kunnen mij DM'en.
Je weet dat je meerdere tabbladen tegelijkertijd open kan hebben he?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet ze ook wel hoor, maar op mijn laptop is het zo onhandig, zeker als ik ook wil FOK!ken.
Weet ik schat, maar dan moet ik steeds switchen. Plus klein scherm.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je weet dat je meerdere tabbladen tegelijkertijd open kan hebben he?
Ik heb 2 schermen, 1 met FOK! en 1 met voetbalquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je weet dat je meerdere tabbladen tegelijkertijd open kan hebben he?
Geef me maar een abo op fox kado danquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:22 schreef GGMM het volgende:
Mensen die via streams naar voetbal kijken kan ik niet serieus nemen.
Mensen die zich af laten zetten om voetbal te kijken kan ik niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:22 schreef GGMM het volgende:
Mensen die Murdoch spekken kan ik niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:22 schreef GGMM het volgende:
Ik houd het zelf toch liever opquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze mogen jullie vanaf nu gebruiken bij een twee keer geel = rood.
Sla 'm op.
Ze moeten inderdaad massaal ten aanval trekken, om de wedstrijd vervolgens met 5-1 te verliezen. Uitstekend plan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:23 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Wat een kanjerclub is dat RKC toch.
Zo smerig achterin hangen
Ja joh lekker FOX steunenquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:22 schreef GGMM het volgende:
Ronald de Boer?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En de originaliteitsprijs gaat naar...
Zij zijn groot en ik ben klein en dat is niet eerlijkquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Kamphuis is gelukkig niet vor RKC
Kijk dan hoe ze spelen in balbezit.. gaat helemaal nergens over.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ze moeten inderdaad massaal ten aanval trekken, om de wedstrijd vervolgens met 5-1 te verliezen. Uitstekend plan.
Carnavalsvereniging de Doorzakkers en ze krijgen een Meet & Greet met Johan Vlemmix.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En de originaliteitsprijs gaat naar...
Inderdaad, niet in het stadion zittenquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:22 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Inderdaad, niet in het stadion zitten
Zeg het ze GGMM.
Ik kan hem wel.... wat?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het motto van een andere club jatten.
Johannes_vermeer kan je wel.
Sander?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ron Jans is leraar Duits geweest.
Sander Duits is leraar Jans geweest.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ron Jans is leraar Duits geweest.
Nee.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan hem wel.... wat?
Wat aan doen? Propageer je nu geweld
quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sander Duits is leraar Jans geweest.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sander Duits is leraar Jans geweest.
Mooi klote.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had Saymak net gewisseld.
Wat vind jij er van, Johannes?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pino heeft nu een kwartier om zich af te beren.
Ik vond het juist zo lekker droog johquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Ik zie dat wat abstractere humor niet aan jullie besteed is.
Dan speciaal voor jullie wat slapstick.
[ afbeelding ]
GGMM en Karina liggen nu dubbel.
Nu snap ik dat je via stream kijkt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Precies tijdens de analyse van Jan knalt mijn stream eruit
Ik ben te weinig thuis in het weekend om FOX Sports rendabel te makenquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu snap ik dat je via stream kijkt.
Dat mag.quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:39 schreef Cavaliers het volgende:
Jan bestempelt zijn eigen woorden als ''uitspraak van de avond''. Ongepaste arrogantie van die man.
Ik ook.quote:
Ik niet.quote:
Ik wou vragen of je weer een avondje met GGMM had doorgebracht, maar:quote:
Nu gok ik op Karina.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar daar heeft GGMM niks mee te maken.
Grapje, natuurlijk heeft René daar wel wat mee te maken.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik wou vragen of je weer een avondje met GGMM had doorgebracht, maar:
[..]
Nu gok ik op Karina.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |