Geef me maar een abo op fox kado danquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:22 schreef GGMM het volgende:
Mensen die via streams naar voetbal kijken kan ik niet serieus nemen.
Mensen die zich af laten zetten om voetbal te kijken kan ik niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:22 schreef GGMM het volgende:
Mensen die Murdoch spekken kan ik niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:22 schreef GGMM het volgende:
Ik houd het zelf toch liever opquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze mogen jullie vanaf nu gebruiken bij een twee keer geel = rood.
Sla 'm op.
Ze moeten inderdaad massaal ten aanval trekken, om de wedstrijd vervolgens met 5-1 te verliezen. Uitstekend plan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:23 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Wat een kanjerclub is dat RKC toch.
Zo smerig achterin hangen
Ja joh lekker FOX steunenquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:22 schreef GGMM het volgende:
Ronald de Boer?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En de originaliteitsprijs gaat naar...
Zij zijn groot en ik ben klein en dat is niet eerlijkquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Kamphuis is gelukkig niet vor RKC
Kijk dan hoe ze spelen in balbezit.. gaat helemaal nergens over.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ze moeten inderdaad massaal ten aanval trekken, om de wedstrijd vervolgens met 5-1 te verliezen. Uitstekend plan.
Carnavalsvereniging de Doorzakkers en ze krijgen een Meet & Greet met Johan Vlemmix.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En de originaliteitsprijs gaat naar...
Inderdaad, niet in het stadion zittenquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:22 schreef GGMM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |