De bal wegboksen toen dat niet nodig was en toen kwam de bal weer naar de grond en toen bokste hij 'm weer weg terwijl dat niet nodig was. Heb je mazzel dat de aanvallers van PEC niet heel lang zijn.quote:
Ja gaat nergens over, leg er een 10je bij en je zit in het stadion.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen gewoon 12 euro uitgeven aan de volgens FOX topper Feyenoord - PSV
en hij waardeerde je dichterstalenten nog wel zo, een beetje ondankbaar dit.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij prees laatst Sierd in de Jupiler Liek dus het is best een god.
Willem Vissersduivel
Echt belachelijk veel geld.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen gewoon 12 euro uitgeven aan de volgens FOX topper Feyenoord - PSV
bamihappen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:20 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ga zo de frituurpan eens aanslingeren.
gewoon janlulquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daarom gewoon via streams kijken.
Mensen die willen kunnen mij DM'en.
Ik weet ze ook wel hoor, maar op mijn laptop is het zo onhandig, zeker als ik ook wil FOK!ken.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daarom gewoon via streams kijken.
Mensen die willen kunnen mij DM'en.
Je weet dat je meerdere tabbladen tegelijkertijd open kan hebben he?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet ze ook wel hoor, maar op mijn laptop is het zo onhandig, zeker als ik ook wil FOK!ken.
Weet ik schat, maar dan moet ik steeds switchen. Plus klein scherm.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je weet dat je meerdere tabbladen tegelijkertijd open kan hebben he?
Ik heb 2 schermen, 1 met FOK! en 1 met voetbalquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je weet dat je meerdere tabbladen tegelijkertijd open kan hebben he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |