Bij mij staat hij er ook nog in.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wanneer is Klich er weer? Die ben ik vergeten te wisselen uit mijn manager
Heb er ook wel vertrouwen inquote:
Ik heb ook Achteh en Koppers nogquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wanneer is Klich er weer? Die ben ik vergeten te wisselen uit mijn manager
Ik heb al vaak wat mismanagment gehad. Maar toch sta ik nog voor op MFC Doom.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij mij staat hij er ook nog in.
Havenaarquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je slim speelt heb je dit team
Velthuizen
Leerdam, Lachman, VD Heijden, Van Aanholt
Promes - Donald - Piazon
Johansson - Havenaar - Kolder
Dit is heel toevallig ook jouw team?quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je slim speelt heb je dit team
Velthuizen
Leerdam, Lachman, VD Heijden, Van Aanholt
Promes - Donald - Piazon
Johansson - Havenaar - Kolder
Mijn spitsen zijn nuquote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is heel toevallig ook jouw team?
Kolder speelt tegen Heerenveen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn spitsen zijn nu
Pellegod (gaat hattrick maken tegen PSV), Koldergod (gaat hattrick maken tegen ik weet niet wie) en Finnbogagod (gaat hattrick maken komend weekend).
Kolder en Finnbogason spelen tegen elkaar.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn spitsen zijn nu
Pellegod (gaat hattrick maken tegen PSV), Koldergod (gaat hattrick maken tegen ik weet niet wie) en Finnbogagod (gaat hattrick maken komend weekend).
Ramon Zomer en Arnold Kruiswijk, die kunnen Marnix onmogelijk in toom houden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kolder speelt tegen Heerenveen.
Finnbogason speelt niet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kolder en Finnbogason spelen tegen elkaar.
De backs zullen vrezen voor het geweld van Jarchinio Antonia en Xander Houtkoop.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ramon Zomer en Arnold Kruiswijk, die kunnen Marnix onmogelijk in toom houden.
Eindelijk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Woensdag ook sensationele inhaalwedstrijden.
Hoe laat?quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Woensdag ook sensationele inhaalwedstrijden.
Kostic is een topper.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:53 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb Kostic erin gegooid, eens kijken of dat mannetje een beetje kan ballen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |