Je doet net alsof dat iets slechts is.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moest de wedstrijd onderbreken omdat ik Accordion in mijn hoofd kreeg door jou.
Ik wilde voetbal kijken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je doet net alsof dat iets slechts is.
Het niet-overschatte fantastische altijd-scorend-en-assisterende wereldsupermegatalent. Hij heeft al heeel veel laten zien en verdient daarom deze titel. Deze wordt nog groter dan Maradona, Messi, Ronaldo, Pele in het kwadraat.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:39 schreef Cavaliers het volgende:
Krijgen we nu wereldsupermegatalent Corona!?
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog dat Twente meedeed om de titel.
Hij is voor vrij veel geld gekocht, dus dan moet het wel een goede zijnquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Het niet-overschatte fantastische altijd-scorend-en-assisterende wereldsupermegatalent. Hij heeft al heeel veel laten zien en verdient daarom deze titel. Deze wordt nog groter dan Maradona, Messi, Ronaldo, Pele in het kwadraat.
Zo'n misser dwing je af.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:43 schreef Tchock het volgende:
Pluim schiet zo'n bal ook echt 9 van de 10 keer hard en droog inFaalaars.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:45 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ha-haSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
*gebeurtquote:
Sure.quote:
Stoer zeg.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Originele tekst was hier trouwens "en er vallen rake klappen"
Neem een voorbeeld aan dit Twente.quote:
Tom moet wat meer geluk krijgen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan dit Twente.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |