komt nog wel. over 3 jaar herinner ik iedereen er elke week aan dat ik zijn eerste topic heb geopendquote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:26 schreef Shreyas het volgende:
Ik heb liever een rechter buitenspeler als Roy Beerens bij Ajax, maar die lijkt me onhaalbaar aangezien AZ hem nooit laat gaan.
Wat is er?quote:
Net onder Ajax, PSV of Feyenoord dus.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:53 schreef Mansjester het volgende:
Ik vind Hupperts een goede speler. Denk dat ie voor Ajax te kort komt, maar hij kan zeker nog een stap omhoog maken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]Zijn gewoon feitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:26 schreef Shreyas het volgende:
Ik heb liever een rechter buitenspeler als Roy Beerens bij Ajax, maar die lijkt me onhaalbaar aangezien AZ hem nooit laat gaan.
Whehe.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:26 schreef Shreyas het volgende:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Net onder Ajax, PSV of Feyenoord Twente dus.
Eindhovenquote:
wat moet je in godsnaam met beerensquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:26 schreef Shreyas het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |