SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werd het toen niet 1-1?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Twente wint in Kerkrade, Twente wordt dus kampioen.
Nee. Ook 1-2. Kan dus niet meer stuk.quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee. Ook 1-2. Kan dus niet meer stuk.
Ga jij je nou maar druk maken om PSV.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:59 schreef tompsv18 het volgende:
Twente wordt gewoon weer 6e joh. Ajax of Vitesse zal wel kampioen worden.
On dat doe ik al vaak zat, maar volgens mij hebben die vanavond niet gespeeld. Of heb ik een wedstrijd gemist?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ga jij je nou maar druk maken om PSV.
6e? Welke clubs zijn beter dan? PSV?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:59 schreef tompsv18 het volgende:
Twente wordt gewoon weer 6e joh. Ajax of Vitesse zal wel kampioen worden.
Dat zei je de vorige seizoenen ook, maar ook toen gebeurde hetquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
6e? Welke clubs zijn beter dan? PSV?
Ok. Dat is inderdaad een garantie.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat zei je de vorige seizoenen ook, maar ook toen gebeurde het
Daarom. Fijn dat we het eens zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ok. Dat is inderdaad een garantie.
Dat gebeurt je vast vaker?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
On dat doe ik al vaak zat, maar volgens mij hebben die vanavond niet gespeeld. Of heb ik een wedstrijd gemist?
Of het je vaker gebeurt, dat je een wedstrijd mist. Gewoon een vraag, kleutertje.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Deze opmerking kan ik niet echt plaatsen, maar ik zal er wel even om lachen. Hahahahahahaha.
Uh, nee. Vanwaar deze interesse?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:18 schreef Sportex het volgende:
[..]
Of het je vaker gebeurt, dat je een wedstrijd mist. Gewoon een vraag, kleutertje.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Uh, nee. Vanwaar deze interesse?
Ah oke dan, bedankt voor deze nuttige mededeling.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:57 schreef Sportex het volgende:
[..]
Gegarandeerd feestje wil ik niet missen.
Nee Tom, jij bedankt voor deze geweldige conversatie. Dit is je vast al vaker gezegd, maar jouw manier van communiceren is zeer aangenaam te noemen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ah oke dan, bedankt voor deze nuttige mededeling.
Dat heb je helemaal goed inderdaad. Deze bevestiging had ik dan ook niet nodig.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:25 schreef Sportex het volgende:
[..]
Nee Tom, jij bedankt voor deze geweldige conversatie. Dit is je vast al vaker gezegd, maar jouw manier van communiceren is zeer aangenaam te noemen.
twitter:EricBotteghin twitterde op zaterdag 30-11-2013 om 17:42:42Tonight another special game for me. Great to meet my friends from Breda reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat Oebele terug gaat naar de amateurs.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan ook altijd Vitesse - Cambuur kijken.
Cambuur speelt met een 4-1-2-1-2 opstelling
Jeetjequote:Op zaterdag 30 november 2013 18:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat Oebele terug gaat naar de amateurs.![]()
Oebele wil gewoon lekker voetballen. Barto gaat overigens ook terug naar de amateurs, maar Barto is kut.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jeetje.
Hij komt momenteel al niet veel aan spelen toe. Nog steeds vind ik het een erg goede speler.
Al de eerste twee competitiewedstrijden zag je dat Barto er echt niets van kon.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Oebele wil gewoon lekker voetballen. Barto gaat overigens ook terug naar de amateurs, maar Barto is kut.
Cambuur gaat sowieso nog een poging wagen voor Tighadouini. Hij wil ook erg graag terug.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Er gaan geruchten dat Groningen interesse heeft in Bakker en Cambuur in De Leeuw.
In een interview met de Leeuwarder Courant zei hij dat volgens mij ja.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Cambuur gaat sowieso nog een poging wagen voor Tighadouini. Hij wil ook erg graag terug.
Bij mij staat hij er ook nog in.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wanneer is Klich er weer? Die ben ik vergeten te wisselen uit mijn manager
Heb er ook wel vertrouwen inquote:
Ik heb ook Achteh en Koppers nogquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wanneer is Klich er weer? Die ben ik vergeten te wisselen uit mijn manager
Ik heb al vaak wat mismanagment gehad. Maar toch sta ik nog voor op MFC Doom.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij mij staat hij er ook nog in.
Havenaarquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je slim speelt heb je dit team
Velthuizen
Leerdam, Lachman, VD Heijden, Van Aanholt
Promes - Donald - Piazon
Johansson - Havenaar - Kolder
Dit is heel toevallig ook jouw team?quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je slim speelt heb je dit team
Velthuizen
Leerdam, Lachman, VD Heijden, Van Aanholt
Promes - Donald - Piazon
Johansson - Havenaar - Kolder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |