Het houdt de mannen wel weg.quote:
Niet zo ouderwets! Vrouwen mogen vunzig zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Keurige mannen en dan zo'n vunzige TT.
Ga je schamen.
Ik hou het liever netjesquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:44 schreef hexje het volgende:
[..]
Niet zo ouderwets! Vrouwen mogen vunzig zijn.
http://pauwenwitteman.vara.nl/media/303199
quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Er begint er eentje te klagen. Wat doen we ermee?
Ja beter!quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben voor keihard uitlachen.
Wij zijn vanavond heer en meester hier.
Hallo Ucciequote:
Er zijn helaas geen heren om ons van een drankje te voorzien. Alle heren hebben de benen genomen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:04 schreef Uccie het volgende:
Hallo allemaal, ik kom even crashen op uitnodiging
Maakt niet uit, ik heb al een roze drankje voor mijzelf ingeschonken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zijn helaas geen heren om ons van een drankje te voorzien. Alle heren hebben de benen genomen.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:04 schreef Uccie het volgende:
Hallo allemaal, ik kom even crashen op uitnodiging
Ik heb het idee dat ik alle SC's langzamerhand aan het aflopen ben...maar jou kom ik dan ook wel weer overal tegenquote:
Ja we zijn er nog niet helemaal.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zijn helaas geen heren om ons van een drankje te voorzien.
Ze zitten allemaal met het angszweet in hun handen te kijken naar wat er met hun cafe gebeurt.quote:
Erg hequote:Op vrijdag 29 november 2013 21:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik alle SC's langzamerhand aan het aflopen ben...maar jou kom ik dan ook wel weer overal tegen
Haha Waar is de rijdende rechter kat gebleven?quote:
* Uccie deelt geurkaarsjes uit..en wil iemand komkommer met dip?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zitten allemaal met het angszweet in hun handen te kijken naar wat er met hun cafe gebeurt.
Die heeft even vakantie tot 6 decemberquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:08 schreef hexje het volgende:
[..]
Haha Waar is de rijdende rechter kat gebleven?
Graag. Ik heb nog ijsthee, iemand?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
* Uccie deelt geurkaarsjes uit..en wil iemand komkommer met dip?
Oh lekker, en wat leuk zo'n klein paraplu'tjequote:Op vrijdag 29 november 2013 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Graag. Ik heb nog ijsthee, iemand?
Alles mag!!!quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:10 schreef Disana het volgende:
Mag je hier nu ook over poezen posten?
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:10 schreef Disana het volgende:
Mag je hier nu ook over poezen posten?
Wil ik wel proberen hoor!quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:10 schreef roos85 het volgende:
Lekker
Ik overweeg om wat cevapcici te gaan bakken, iemand trek?
Ja valkjesquote:
Ik weet niet wat dat isquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:10 schreef roos85 het volgende:
Lekker
Ik overweeg om wat cevapcici te gaan bakken, iemand trek?
Oh gelukkig, ik voelde me alweer een culinair barbaarquote:
Nee, valkjes moeten op handen gedragen worden !!quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:12 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan komt er niemand die ze in de zuurkool wil prakken?
Moest het ook eerst googlen.quote:
Het zou kunnen dat daar hier anders over gedacht wordt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, valkjes moeten op handen gedragen worden !!
Vanavond niet, vanavond alleen liefde, ijsthee en kebab maar dan anders.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat daar hier anders over gedacht wordt.
Ze komen er toch wel achter. En dan moeten hex en ik het bezuren.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:16 schreef Uccie het volgende:
Ja eigenlijk welmaar als we het gewoon niet verder vertellen...
Inderdaad.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze komen er toch wel achter. En dan moeten hex en ik het bezuren.
Zo erg?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze komen er toch wel achter. En dan moeten hex en ik het bezuren.
Ja ik durfde hier ook al nooit langs te komen.quote:
Ik durf juist niet te ontsnappen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik durfde hier ook al nooit langs te komen.
Ik heb wel een grote schaar....ik kan proberen het hek door te knippen.quote:
Het is de geestelijke marteling die het onmogelijk maakt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb wel een grote schaar....ik kan proberen het hek door te knippen.
Ja dat lucht op...in elk geval kan ik wel zelf via het hek ontsnappen dan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is de geestelijke marteling die het onmogelijk maakt.
Maar het is fijn dat ik er nu eens over kan praten.
Ik zou dat doen nu het nog kan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja dat lucht op...in elk geval kan ik wel zelf via het hek ontsnappen dan.
Ja maar dan moet ik jullie achterlaten...dat kan ik niet hoor.quote:
Ja ik ben nog steeds blij verrast.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:21 schreef hexje het volgende:
Uccie ons kind zingt. Wat doet hij het goed.
Nou dat is fraai... daar zitten we dan met z'n allen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik jullie achterlaten...dat kan ik niet hoor.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:21 schreef roos85 het volgende:
Ik ga maar een filmpje kijken met de meneer
Ja Blijf!!quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik jullie achterlaten...dat kan ik niet hoor.
Veel plezierquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:21 schreef roos85 het volgende:
Dag Roos.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:21 schreef roos85 het volgende:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:21 schreef roos85 het volgende:
Ik vind van welquote:
Daar wordt hij hard van.quote:
Zijn dat de grappen die je in een hardcore feministisch café maakt?quote:
Mrs Garrison maakt dat soort grappen wel.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Zijn dat de grappen die je in een hardcore feministisch café maakt?
Dan moet ik ook maar eens even gaan oefenen.
Zij mag dat.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:33 schreef hexje het volgende:
[..]
Mrs Garrison maakt dat soort grappen wel.
[ afbeelding ]
Eigenlijk wel zielig, want ze zijn er niet om zich te verdedigen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:34 schreef Uccie het volgende:
Oeh grappen over mannen...dat is even denken.
Aan de andere kant...onze afwezigheid houdt hen ook niet tegen om grappen te maken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Eigenlijk wel zielig, want ze zijn er niet om zich te verdedigen.
Robin was er wel even, maar die vluchtte meteen al.
Neehee, Ze niet zielig vinden. Ze zijn zo vaak vrouwonvriendelijk. Ze verdienen het ook eens om belachelijk gemaakt te worden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Eigenlijk wel zielig, want ze zijn er niet om zich te verdedigen.
Robin was er wel even, maar die vluchtte meteen al.
Hmm, oké, voor een keertje mag het dan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Aan de andere kant...onze afwezigheid houdt hen ook niet tegen om grappen te maken.
Maar ik ben wel manvriendelijk.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:37 schreef hexje het volgende:
[..]
Neehee, Ze niet zielig vinden. Ze zijn zo vaak vrouwonvriendelijk. Ze verdienen het ook eens om belachelijk gemaakt te worden.
Jij bent sowieso vriendelijk.quote:
Leuk dat je er wasquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:43 schreef Uccie het volgende:
ik kom binnenkort wel even opnieuw gedag zeggen...als het veilig is.
Ahhh, hopelijk wordt het niet erger.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:42 schreef Uccie het volgende:
Alleen ga ik het gat in het hek op moeten zoeken, ik krijg ineens zo'n hoofdpijn.
Soms, maar ik heb het niet zo op 'mannen doen altijd zus' en 'vrouwen doen altijd zo'. Dat afzetten tegen elkaar, dat ligt me niet zo.quote:
Wij maken het wel veilig voor jou.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:43 schreef Uccie het volgende:
ik kom binnenkort wel even opnieuw gedag zeggen...als het veilig is.
Dat is ook stom.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Soms, maar ik heb het niet zo op 'mannen doen altijd zus' en 'vrouwen doen altijd zo'. Dat afzetten tegen elkaar, dat ligt me niet zo.
Ik kan ook beter omgaan met mannen dan met vrouwen.quote:
Vrouwen zijn hexen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:56 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik kan ook beter omgaan met mannen dan met vrouwen.
Met hexen kan ik omgaan.quote:
Ik weet wat je bedoelt. Al is dat natuurlijk niet aan vrouwen voorbehouden; er zijn ook mannen die het doen. Zo jammer.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:04 schreef hexje het volgende:
[..]
Met hexen kan ik omgaan.![]()
Maar je hebt van die vrouwen die steeds bevestiging nodig hebben (het liefst van een man). Die als er mannen in de buurt zijn de competitie met je aan gaan. Daar kan ik dus niks mee.
Klopt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt. Al is dat natuurlijk niet aan vrouwen voorbehouden; er zijn ook mannen die het doen. Zo jammer.
Voor de feestdagen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:14 schreef hexje het volgende:
Morgen een zoektocht naar een kokerrok.
Je mag ze allemaal.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:50 schreef Voorschrift het volgende:
Prima, maar ik wil de ober.
[ afbeelding ]
Leuke nominaties, VS. vP heeft 'm ruimschoots in zijn zak.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:50 schreef Voorschrift het volgende:
[ afbeelding ]
Kan ik je meteen schrappen als nominatie voor meest linkse user, aangezien linksen niet zo gul zijn.quote:
Durf je nu niet meer naar de meet?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:50 schreef remlof het volgende:
Hexje heeft haar punani in de aanbieding?
Natuurlijk wel. Had vanavond ook nog een soort van meet met een vrouwelijke FOK!ster.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Durf je nu niet meer naar de meet?
Oh effe kijkenquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan ik je meteen schrappen als nominatie voor meest linkse user, aangezien linksen niet zo gul zijn.
Na een jaar lang moeite doen ervoor gun ik 't 'm.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuke nominaties, VS. vP heeft 'm ruimschoots in zijn zak.
Dapperquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Had vanavond ook nog een soort van meet met een vrouwelijke FOK!ster.
Waar zou ie eigenlijk zijn? Ik mis die vieze verhalen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Na een jaar lang moeite doen ervoor gun ik 't 'm.
Hij zat eergisteren nog op m'n Linkedin te gluren, dus dood is hij niet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar zou ie eigenlijk zijn? Ik mis die vieze verhalen.
Je moet nog wel even al je genomineerden in bold zetten, anders gaan de autisten flippen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Na een jaar lang moeite doen ervoor gun ik 't 'm.
Da's geruststellend.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij zat eergisteren nog op m'n Linkedin te gluren, dus dood is hij niet.
Zal wel druk zijn.
Ja godver, ik loop elke dag al ruzie te maken met die lulletje-rozenwaters die sinds de brainfarts van de AFM als ware autisten in je nek lopen te hijgen met controles. Hier kijken ze er maar overheen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Je moet nog wel even al je genomineerden in bold zetten, anders gaan de autisten flippen.
Playboy.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Had vanavond ook nog een soort van meet met een vrouwelijke FOK!ster.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:00 schreef Karina het volgende:
He wacht, ik zie bijna alleen maar vrouwen hier.
Ik heb een betere body.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:50 schreef Voorschrift het volgende:
[ afbeelding ]
Het is je vergeven.quote:
Pics or you're lying.quote:
Die hebberige handjes van hem kan ik nog wel van me af houden.quote:
Kan je vast wel, maar wil je dat ook?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
Die hebberige handjes van hem kan ik nog wel van me af houden.
Misschien als jij eens wat buikspieren gaat kweken, meneer.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan je vast wel, maar wil je dat ook?
Niks mis met een zacht buikje joh.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Misschien als jij eens wat buikspieren gaat kweken, meneer.
Die zijn er wel.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Misschien als jij eens wat buikspieren gaat kweken, meneer.
Zachte buikjes hebben wel wat, maar bankiers moeten pezig zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks mis met een zacht buikje joh.
Ik zal een handige expeditie op onderzoek uit sturen.quote:
Nee, je faghags hou je zelf maar, kom jij maar.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik zal een handige expeditie op onderzoek uit sturen.
Volgens mij zijn de meesten dat niet. Hele dag zitten kweek je geen pezen vanquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zachte buikjes hebben wel wat, maar bankiers moeten pezig zijn.
Pezige bankiers? Never seen 'em.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zachte buikjes hebben wel wat, maar bankiers moeten pezig zijn.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meesten dat niet. Hele dag zitten kweek je geen pezen van
Anders zit je straks met een equivalent van Hans van Balen, nee danku.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Pezige bankiers? Never seen 'em.
Mwoh je hebt wel wat sportschooltypes, maar daar is ook alles mee gezegd dan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meesten dat niet. Hele dag zitten kweek je geen pezen van
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:50 schreef remlof het volgende:
Hexje heeft haar punani in de aanbieding?
Nee zo erg is het nou ook weer niet bij ons.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:13 schreef Euribob het volgende:
[..]
[..]
Anders zit je straks met een equivalent van Hans van Balen, nee danku.
Een beetje is inderdaad niet erg.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje buikje vind ik helemaal niet zo erg.
Meh van die gasten die elke dat stoer doen in de sportschool vind ik niks.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwoh je hebt wel wat sportschooltypes, maar daar is ook alles mee gezegd dan.
KC was beter.quote:
Ik ook niet, ziet er leuk uit maar verder zijn 't idioten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Meh van die gasten die elke dat stoer doen in de sportschool vind ik niks.
Een handige expeditie, homo.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, je faghags hou je zelf maar, kom jij maar.
Hippienaam.quote:
Je wilt me betasten?quote:
Maaaaaaaaaaybe.quote:
Nu niet meer, dergelijke janknichten ga ik uit de weg.quote:
Je wilt me wild betasten?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:17 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nu niet meer, dergelijke janknichten ga ik uit de weg.
Daar hebben we het volgende voor:quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
Kut nu heb ik een nummer van ELO in mijn kopBedankt.
Nicequote:
Amateur.quote:
Er gaat niets boven het echte spul.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ook, komt iets over electronisch roken...
Oke, zonder mod kan ik mannelijk naakt posten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat sowieso, maar ben wel benieuwd wat ze erover zeggen. Ik heb het nog nooit geprobeerd ook.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er gaat niets boven het echte spul.
Ik vind het zo nichterig staan, zo'n reageerbuis in je muil.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat sowieso, maar ben wel benieuwd wat ze erover zeggen. Ik heb het nog nooit geprobeerd ook.
Wat net zo schadelijk blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:20 schreef hexje het volgende:
[..]
Oke, zonder mod kan ik mannelijk naakt posten.
Ik zat laatst bij de garage te wachten en toen zat er een vrouw zo een ding te roken, het zag er inderdaad wel vreemd uit.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind het zo nichterig staan, zo'n reageerbuis in je muil.
Ik post enkel flikkermuziek. Om dat te compenseren zit ik wijdbeens lauwe pils naar binnen te werken en online te kankeren op mensen die wél werken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:21 schreef Boze_Appel het volgende:
De hele SC vol met vrouwen en homo's.
Pfffff.
Ben al wegquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:21 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ga eens kijken, ik wil Hexjes smaak weten.
Mannelijk naakt is niks aan, je moet puppies posten!quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:20 schreef hexje het volgende:
[..]
Oke, zonder mod kan ik mannelijk naakt posten.
EW&F zijn briljant en dan ga jij zeggen dat zo'n fluthitje beter isquote:
Elton John is nog beter dan die meuk van jou.quote:
Voorkeur voor onderstaande versie.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:29 schreef Pokkelmans het volgende:
Even wat cultureel verantwoorde zooi propageren:
Die eerste paar minuten is altijd instant kippenvel. Hoe die zanglijnen door elkaar lopen tijdens het opbouwen.
Earth Wind & Fire meuk noemenquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Elton John is nog beter dan die meuk van jou.
quote:
Ik ken geen schaamte.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Earth Wind & Fire meuk noemen
Ga je schamen
Dat is ook leuk, Jerney Kaagman, maar wel van een andere klasse dan EW&F.quote:
Indien de vraag aan mij gericht was: nope, maar ik heb een behoorlijke playlist met foute muziekquote:
Homoquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Indien de vraag aan mij gericht was: nope, maar ik heb een behoorlijke playlist met foute muziek
Igorrrquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:25 schreef Pokkelmans het volgende:
Igorrr ft. Kip, en dan hou ik het voorlopig voor gezien wat muziek betreft
Die is heel leuk jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:18 schreef Euribob het volgende:
Was de POLSC hier al van op de hoogte?
Mannelijk naakt voor VS.
Jullie zaten in de kroeg, wij grepen onze kans.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:57 schreef Monolith het volgende:
We hebben gewoon een beter deurbeleid nodig.
Je moet 'm ook niet aansteken.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:04 schreef arjan1112 het volgende:
ik heb de snoke gekocht, nou dat is niks, of ik doe wat verkeerd
Snoken met Snooki.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:08 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat een naam ook. Even lekker snoken.
Verschrikkelijk:quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:02 schreef gelly het volgende:
Apart om te zien, die helicopter in die pub in Glasgow. Daar heb ik nog een biertje gedronken..
Prima hoor. Ik doe een dappere poging om wakker te worden, maar dat wil nog niet zo.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:31 schreef Voorschrift het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Herr Apfel?
Smaakte de whiskey zo goed of was de wekker kapot?quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Prima hoor. Ik doe een dappere poging om wakker te worden, maar dat wil nog niet zo.
Wekker? Op een zaterdag? Geen druppel alcohol gister, maar was een beetje blijven plakken in TV-series, dus was het enigsinds al licht toen ik ging slapen. Dat ben ik als oude lul niet meer zo gewend.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Smaakte de whiskey zo goed of was de wekker kapot?
Ja ik redeneerde wellicht onterecht naar mezelf, ik moest er vroeg uit.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:37 schreef remlof het volgende:
Je wekker zet je toch niet als je niet vroeg op hoeft
Au contraire, ik vind het toch vrij knap dat je het zo lang kan uithouden voor de TV/PC zonder drank.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wekker? Op een zaterdag? Geen druppel alcohol gister, maar was een beetje blijven plakken in TV-series, dus was het enigsinds al licht toen ik ging slapen. Dat ben ik als oude lul niet meer zo gewend.
Verdammt, hadden ze maar zo'n hekel aan Nederland, ik ben nu jaloers op Israel.quote:RABAT -
Een bezoek aan Israël kan Marokkanen in de toekomst 5 jaar cel of een boete van maximaal 100.000 euro opleveren. Dat staat in een wetsvoorstel waarin alle 'warme' banden met Israël strafbaar worden gesteld.
Israëlis verbieden om voet op Nederlandse bodem te zetten op straffe van een geldboete lijkt me inderdaad een bijzonder goed idee.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Verdammt, hadden ze maar zo'n hekel aan Nederland, ik ben nu jaloers op Israel.
Was bij uitzondering dat ik hier weer even keek, dus wees gerustquote:Op zaterdag 30 november 2013 10:34 schreef Disana het volgende:
Goedemorgen. Ik zie tot mijn vreugde dat de sc weer is hersteld van de vrouweninvasie. Nu die homo nog en alles is weer ordentelijk.
Zo betaalt waht toch nog zijn bierrekening.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Israëlis verbieden om voet op Nederlandse bodem te zetten op straffe van een geldboete lijkt me inderdaad een bijzonder goed idee.
Ja het lijkt me stug dat de Nederlandse overheid gevangenisstraffen gaat uitdelen voor het bezoeken van Israel he.quote:
Ja. In principe dus gewoon een wet die de bewegingsvrijheid van haar eigen burgers ernstig beperkt. Zeker aangezien je automagisch een Marokkaans paspoort krijgt als je ouders er vandaan komen, ongeacht waar je geboren bent en je het niet op kan geven.quote:
Ik maakte maar een grapje hoorquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Was bij uitzondering dat ik hier weer even keek, dus wees gerust
Ik dacht dat Israël geen Marokkanen meer toeliet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja het lijkt me stug dat de Nederlandse overheid gevangenisstraffen gaat uitdelen voor het bezoeken van Israel he.
Klep dicht.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje hoorWat mij betreft komen jullie vaker langs, maar ja, ik heb hier geen donder te zeggen
Nee, Marokko wil haar burgers verbieden naar Israel te gaan. Hetgeen er toch vrij duidelijk staat.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik dacht dat Israël geen Marokkanen meer toeliet.
I know. Zo gezellig zijn de heren overigens niet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje hoorWat mij betreft komen jullie vaker langs, maar ja, ik heb hier geen donder te zeggen
Zie ditquote:
Jan-Willem Hassan Mohammed die vanuit Rotterdam op vakantie gaat naar Tel Aviv en een jaar erop op basis van z'n stempel in het paspoort bij z'n vakantie in Rabat wordt gearresteerd. Zou wat zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja. In principe dus gewoon een wet die de bewegingsvrijheid van haar eigen burgers ernstig beperkt. Zeker aangezien je automagisch een Marokkaans paspoort krijgt als je ouders er vandaan komen, ongeacht waar je geboren bent en je het niet op kan geven.
Super.
Zelfs remlofquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:48 schreef Karina het volgende:
[..]
I know. Zo gezellig zijn de heren overigens niet.
[..]
Zie dit
Zou mij helemaal niets verbasen als dat gebeurt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jan-Willem Hassan Mohammed die vanuit Rotterdam op vakantie gaat naar Tel Aviv en een jaar erop op basis van z'n stempel in het paspoort bij z'n vakantie in Rabat wordt gearresteerd. Zou wat zijn inderdaad.
Ach die types hebben het allemaal vrij snel door, naar Israel met je Nederlandse paspoort en even later naar Marokko met je Marokkaanse paspoort. Hou je die historie ook gescheiden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zou mij helemaal niets verbasen als dat gebeurt.
Daarom twee nationaliteiten en paspoorten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zou mij helemaal niets verbasen als dat gebeurt.
ES SOLL VERBOTEN SEIN MUSSEN!quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daarom twee nationaliteiten en paspoorten.
Zou me juist wel handig lijkenquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
ES SOLL VERBOTEN SEIN MUSSEN!
Ik zou best een dubbel paspoort willen hebben, maar niet van zo'n flutland ergens in Afrika of het Midden-Oosten. Als ik met een Turk zou trouwen hoef ik echt geen Turks paspoort, dat houden ze maar lekker. Met een Amerikaan ofzo is natuurlijk een ander verhaal.quote:
Ach nou ja, moet kunnen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Sorry, uit die voorzet moest ik wel scoren
Oh schei uit, hij is de grootste despoot hier. Maar ja, dat mag niet gezegd worden.quote:
Ken er een paar met een Nederlands en Zwitsers paspoort, die combinatie kan ook geen kwaad.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zou best een dubbel paspoort willen hebben, maar niet van zo'n flutland ergens in Afrika of het Midden-Oosten. Als ik met een Turk zou trouwen hoef ik echt geen Turks paspoort, dat houden ze maar lekker. Met een Amerikaan ofzo is natuurlijk een ander verhaal.
Precies, daar heb je tenminste nog wat aan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ken er een paar met een Nederlands en Zwitsers paspoort, die combinatie kan ook geen kwaad.
U roept maar hoor.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:54 schreef Disana het volgende:
[..]
[..]
Oh schei uit, hij is de grootste despoot hier. Maar ja, dat mag niet gezegd worden.
Kan je je kinderen tenminste onterven.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, daar heb je tenminste nog wat aan.
Hij zal wel iets te compenseren hebbenquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:54 schreef Disana het volgende:
Oh schei uit, hij is de grootste despoot hier. Maar ja, dat mag niet gezegd worden.
Bekijk het positief, dat zal waarschijnlijk niet nodig zijn, zowel jij als ik kunnen niet zwanger worden, hoevaak we het ook proberen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Kan je je kinderen tenminste onterven.
Geloof niet dat rem dat nog ziet zittenquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kijk wel link uit. Als ie ooit weer FA wordt, moeten we het met z'n allen bezuren.
Maak mij dan maar weer mod.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Geloof niet dat rem dat nog ziet zitten
Oud hè, dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij zal wel iets te compenseren hebben
Zienswijze heeft een draagrobot ontwikkeld.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bekijk het positief, dat zal waarschijnlijk niet nodig zijn, zowel jij als ik kunnen niet zwanger worden, hoevaak we het ook proberen.
Jou altijdquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maak mij dan maar weer mod.
Ik weet dat jullie me missen.
Je weet het niet. Misschien puur uit wraakzucht.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Geloof niet dat rem dat nog ziet zitten
Met implantaat zodat de baby alvast aangesloten zit op een callcenter.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zienswijze heeft een draagrobot ontwikkeld.
Dan ben ik nog een beter slachtoffer.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maak mij dan maar weer mod.
Ik weet dat jullie me missen.
Ja, maar dan op een ander vlak.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dan ben ik nog een beter slachtoffer.
Nee dat zie je verkeerd, dat beschaafde en ontwikkelde volkje heeft groot gelijk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:00 schreef waht het volgende:
Die Marokkezen hebben mogelijk zand in hun vagina's.
Wel lekker zonnetje doorgaans.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee dat zie je verkeerd, dat beschaafde en ontwikkelde volkje heeft groot gelijk.
Gewoon bom erop, zijn we daar ook weer vanaf, stelletje radicaliserende mongolen in dat soort landen allemaal.
Die schijnt er ook wel wanneer de plaatselijke bevolking weg is.quote:
Niks mis met Marokkanen, maar de hypocrisie binnen die landen is gewoon ergerlijk. Ze staan altijd als eerste op de barricade als het gaat om de behandeling van hun onderdanen (die overigens de helft van de tijd nooit Marokko gezien hebben met eigen ogen) in andere landen, maar dan komen ze zelf wel met dit soort wetsvoorstellen. Hoe serieus moet je ze nog nemen dan?quote:
Ik begrijp deze maatregel ook niet. Kritiek op het beleid van Israël, prima. Je eigen burgers in hun vrijheid beperken, niet zo prima.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niks mis met Marokkanen, maar de hypocrisie binnen die landen is gewoon ergerlijk. Ze staan altijd als eerste op de barricade als het gaat om de behandeling van hun onderdanen (die overigens de helft van de tijd nooit Marokko gezien hebben met eigen ogen) in andere landen, maar dan komen ze zelf wel met dit soort wetsvoorstellen. Hoe serieus moet je ze nog nemen dan?
Dan nog, wat heeft het liggen op een strand van Tel Aviv in hemelsnaam te maken met beleid van Netanyahu? Burgers in de gevangenis gooien omdat ze gezien worden in een Joods land is toch absurd? Whats next, ghetto's?quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp deze maatregel ook niet. Kritiek op het beleid van Israël, prima. Je eigen burgers in hun vrijheid beperken, niet zo prima.
Kritiek is helemaal niet prima, Eva.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp deze maatregel ook niet. Kritiek op het beleid van Israël, prima. Je eigen burgers in hun vrijheid beperken, niet zo prima.
Dat is jouw mening.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:06 schreef waht het volgende:
[..]
Kritiek is helemaal niet prima, Eva.
Niets, behalve dat ik liever de Turkse economie spek dan die van Israël.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan nog, wat heeft het liggen op een strand van Tel Aviv in hemelsnaam te maken met beleid van Netanyahu? Burgers in de gevangenis gooien omdat ze gezien worden in een Joods land is toch absurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |