Jullie zaten in de kroeg, wij grepen onze kans.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:57 schreef Monolith het volgende:
We hebben gewoon een beter deurbeleid nodig.
Je moet 'm ook niet aansteken.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:04 schreef arjan1112 het volgende:
ik heb de snoke gekocht, nou dat is niks, of ik doe wat verkeerd
Snoken met Snooki.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:08 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat een naam ook. Even lekker snoken.
Verschrikkelijk:quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:02 schreef gelly het volgende:
Apart om te zien, die helicopter in die pub in Glasgow. Daar heb ik nog een biertje gedronken..
Prima hoor. Ik doe een dappere poging om wakker te worden, maar dat wil nog niet zo.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:31 schreef Voorschrift het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Herr Apfel?
Smaakte de whiskey zo goed of was de wekker kapot?quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Prima hoor. Ik doe een dappere poging om wakker te worden, maar dat wil nog niet zo.
Wekker? Op een zaterdag? Geen druppel alcohol gister, maar was een beetje blijven plakken in TV-series, dus was het enigsinds al licht toen ik ging slapen. Dat ben ik als oude lul niet meer zo gewend.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Smaakte de whiskey zo goed of was de wekker kapot?
Ja ik redeneerde wellicht onterecht naar mezelf, ik moest er vroeg uit.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:37 schreef remlof het volgende:
Je wekker zet je toch niet als je niet vroeg op hoeft
Au contraire, ik vind het toch vrij knap dat je het zo lang kan uithouden voor de TV/PC zonder drank.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wekker? Op een zaterdag? Geen druppel alcohol gister, maar was een beetje blijven plakken in TV-series, dus was het enigsinds al licht toen ik ging slapen. Dat ben ik als oude lul niet meer zo gewend.
Verdammt, hadden ze maar zo'n hekel aan Nederland, ik ben nu jaloers op Israel.quote:RABAT -
Een bezoek aan Israël kan Marokkanen in de toekomst 5 jaar cel of een boete van maximaal 100.000 euro opleveren. Dat staat in een wetsvoorstel waarin alle 'warme' banden met Israël strafbaar worden gesteld.
Israëlis verbieden om voet op Nederlandse bodem te zetten op straffe van een geldboete lijkt me inderdaad een bijzonder goed idee.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Verdammt, hadden ze maar zo'n hekel aan Nederland, ik ben nu jaloers op Israel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |