Was bij uitzondering dat ik hier weer even keek, dus wees gerustquote:Op zaterdag 30 november 2013 10:34 schreef Disana het volgende:
Goedemorgen. Ik zie tot mijn vreugde dat de sc weer is hersteld van de vrouweninvasie. Nu die homo nog en alles is weer ordentelijk.
Zo betaalt waht toch nog zijn bierrekening.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Israëlis verbieden om voet op Nederlandse bodem te zetten op straffe van een geldboete lijkt me inderdaad een bijzonder goed idee.
Ja het lijkt me stug dat de Nederlandse overheid gevangenisstraffen gaat uitdelen voor het bezoeken van Israel he.quote:
Ja. In principe dus gewoon een wet die de bewegingsvrijheid van haar eigen burgers ernstig beperkt. Zeker aangezien je automagisch een Marokkaans paspoort krijgt als je ouders er vandaan komen, ongeacht waar je geboren bent en je het niet op kan geven.quote:
Ik maakte maar een grapje hoorquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Was bij uitzondering dat ik hier weer even keek, dus wees gerust
Ik dacht dat Israël geen Marokkanen meer toeliet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja het lijkt me stug dat de Nederlandse overheid gevangenisstraffen gaat uitdelen voor het bezoeken van Israel he.
Klep dicht.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje hoorWat mij betreft komen jullie vaker langs, maar ja, ik heb hier geen donder te zeggen
Nee, Marokko wil haar burgers verbieden naar Israel te gaan. Hetgeen er toch vrij duidelijk staat.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik dacht dat Israël geen Marokkanen meer toeliet.
I know. Zo gezellig zijn de heren overigens niet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje hoorWat mij betreft komen jullie vaker langs, maar ja, ik heb hier geen donder te zeggen
Zie ditquote:
Jan-Willem Hassan Mohammed die vanuit Rotterdam op vakantie gaat naar Tel Aviv en een jaar erop op basis van z'n stempel in het paspoort bij z'n vakantie in Rabat wordt gearresteerd. Zou wat zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja. In principe dus gewoon een wet die de bewegingsvrijheid van haar eigen burgers ernstig beperkt. Zeker aangezien je automagisch een Marokkaans paspoort krijgt als je ouders er vandaan komen, ongeacht waar je geboren bent en je het niet op kan geven.
Super.
Zelfs remlofquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:48 schreef Karina het volgende:
[..]
I know. Zo gezellig zijn de heren overigens niet.
[..]
Zie dit
Zou mij helemaal niets verbasen als dat gebeurt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jan-Willem Hassan Mohammed die vanuit Rotterdam op vakantie gaat naar Tel Aviv en een jaar erop op basis van z'n stempel in het paspoort bij z'n vakantie in Rabat wordt gearresteerd. Zou wat zijn inderdaad.
Ach die types hebben het allemaal vrij snel door, naar Israel met je Nederlandse paspoort en even later naar Marokko met je Marokkaanse paspoort. Hou je die historie ook gescheiden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zou mij helemaal niets verbasen als dat gebeurt.
Daarom twee nationaliteiten en paspoorten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zou mij helemaal niets verbasen als dat gebeurt.
ES SOLL VERBOTEN SEIN MUSSEN!quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daarom twee nationaliteiten en paspoorten.
Zou me juist wel handig lijkenquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
ES SOLL VERBOTEN SEIN MUSSEN!
Ik zou best een dubbel paspoort willen hebben, maar niet van zo'n flutland ergens in Afrika of het Midden-Oosten. Als ik met een Turk zou trouwen hoef ik echt geen Turks paspoort, dat houden ze maar lekker. Met een Amerikaan ofzo is natuurlijk een ander verhaal.quote:
Ach nou ja, moet kunnen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Sorry, uit die voorzet moest ik wel scoren
Oh schei uit, hij is de grootste despoot hier. Maar ja, dat mag niet gezegd worden.quote:
Ken er een paar met een Nederlands en Zwitsers paspoort, die combinatie kan ook geen kwaad.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zou best een dubbel paspoort willen hebben, maar niet van zo'n flutland ergens in Afrika of het Midden-Oosten. Als ik met een Turk zou trouwen hoef ik echt geen Turks paspoort, dat houden ze maar lekker. Met een Amerikaan ofzo is natuurlijk een ander verhaal.
Precies, daar heb je tenminste nog wat aan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ken er een paar met een Nederlands en Zwitsers paspoort, die combinatie kan ook geen kwaad.
U roept maar hoor.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:54 schreef Disana het volgende:
[..]
[..]
Oh schei uit, hij is de grootste despoot hier. Maar ja, dat mag niet gezegd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |