Ik zou best een dubbel paspoort willen hebben, maar niet van zo'n flutland ergens in Afrika of het Midden-Oosten. Als ik met een Turk zou trouwen hoef ik echt geen Turks paspoort, dat houden ze maar lekker. Met een Amerikaan ofzo is natuurlijk een ander verhaal.quote:
Ach nou ja, moet kunnen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Sorry, uit die voorzet moest ik wel scoren
Oh schei uit, hij is de grootste despoot hier. Maar ja, dat mag niet gezegd worden.quote:
Ken er een paar met een Nederlands en Zwitsers paspoort, die combinatie kan ook geen kwaad.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zou best een dubbel paspoort willen hebben, maar niet van zo'n flutland ergens in Afrika of het Midden-Oosten. Als ik met een Turk zou trouwen hoef ik echt geen Turks paspoort, dat houden ze maar lekker. Met een Amerikaan ofzo is natuurlijk een ander verhaal.
Precies, daar heb je tenminste nog wat aan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ken er een paar met een Nederlands en Zwitsers paspoort, die combinatie kan ook geen kwaad.
U roept maar hoor.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:54 schreef Disana het volgende:
[..]
[..]
Oh schei uit, hij is de grootste despoot hier. Maar ja, dat mag niet gezegd worden.
Kan je je kinderen tenminste onterven.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, daar heb je tenminste nog wat aan.
Hij zal wel iets te compenseren hebbenquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:54 schreef Disana het volgende:
Oh schei uit, hij is de grootste despoot hier. Maar ja, dat mag niet gezegd worden.
Bekijk het positief, dat zal waarschijnlijk niet nodig zijn, zowel jij als ik kunnen niet zwanger worden, hoevaak we het ook proberen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Kan je je kinderen tenminste onterven.
Geloof niet dat rem dat nog ziet zittenquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kijk wel link uit. Als ie ooit weer FA wordt, moeten we het met z'n allen bezuren.
Maak mij dan maar weer mod.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Geloof niet dat rem dat nog ziet zitten
Oud hè, dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij zal wel iets te compenseren hebben
Zienswijze heeft een draagrobot ontwikkeld.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bekijk het positief, dat zal waarschijnlijk niet nodig zijn, zowel jij als ik kunnen niet zwanger worden, hoevaak we het ook proberen.
Jou altijdquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maak mij dan maar weer mod.
Ik weet dat jullie me missen.
Je weet het niet. Misschien puur uit wraakzucht.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Geloof niet dat rem dat nog ziet zitten
Met implantaat zodat de baby alvast aangesloten zit op een callcenter.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zienswijze heeft een draagrobot ontwikkeld.
Dan ben ik nog een beter slachtoffer.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maak mij dan maar weer mod.
Ik weet dat jullie me missen.
Ja, maar dan op een ander vlak.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dan ben ik nog een beter slachtoffer.
Nee dat zie je verkeerd, dat beschaafde en ontwikkelde volkje heeft groot gelijk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:00 schreef waht het volgende:
Die Marokkezen hebben mogelijk zand in hun vagina's.
Wel lekker zonnetje doorgaans.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee dat zie je verkeerd, dat beschaafde en ontwikkelde volkje heeft groot gelijk.
Gewoon bom erop, zijn we daar ook weer vanaf, stelletje radicaliserende mongolen in dat soort landen allemaal.
Die schijnt er ook wel wanneer de plaatselijke bevolking weg is.quote:
Niks mis met Marokkanen, maar de hypocrisie binnen die landen is gewoon ergerlijk. Ze staan altijd als eerste op de barricade als het gaat om de behandeling van hun onderdanen (die overigens de helft van de tijd nooit Marokko gezien hebben met eigen ogen) in andere landen, maar dan komen ze zelf wel met dit soort wetsvoorstellen. Hoe serieus moet je ze nog nemen dan?quote:
Ik begrijp deze maatregel ook niet. Kritiek op het beleid van Israël, prima. Je eigen burgers in hun vrijheid beperken, niet zo prima.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niks mis met Marokkanen, maar de hypocrisie binnen die landen is gewoon ergerlijk. Ze staan altijd als eerste op de barricade als het gaat om de behandeling van hun onderdanen (die overigens de helft van de tijd nooit Marokko gezien hebben met eigen ogen) in andere landen, maar dan komen ze zelf wel met dit soort wetsvoorstellen. Hoe serieus moet je ze nog nemen dan?
Dan nog, wat heeft het liggen op een strand van Tel Aviv in hemelsnaam te maken met beleid van Netanyahu? Burgers in de gevangenis gooien omdat ze gezien worden in een Joods land is toch absurd? Whats next, ghetto's?quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp deze maatregel ook niet. Kritiek op het beleid van Israël, prima. Je eigen burgers in hun vrijheid beperken, niet zo prima.
Kritiek is helemaal niet prima, Eva.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp deze maatregel ook niet. Kritiek op het beleid van Israël, prima. Je eigen burgers in hun vrijheid beperken, niet zo prima.
Dat is jouw mening.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:06 schreef waht het volgende:
[..]
Kritiek is helemaal niet prima, Eva.
Niets, behalve dat ik liever de Turkse economie spek dan die van Israël.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan nog, wat heeft het liggen op een strand van Tel Aviv in hemelsnaam te maken met beleid van Netanyahu? Burgers in de gevangenis gooien omdat ze gezien worden in een Joods land is toch absurd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |