Nee zo erg is het nou ook weer niet bij ons.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:13 schreef Euribob het volgende:
[..]
[..]
Anders zit je straks met een equivalent van Hans van Balen, nee danku.
Een beetje is inderdaad niet erg.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje buikje vind ik helemaal niet zo erg.
Meh van die gasten die elke dat stoer doen in de sportschool vind ik niks.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwoh je hebt wel wat sportschooltypes, maar daar is ook alles mee gezegd dan.
KC was beter.quote:
Ik ook niet, ziet er leuk uit maar verder zijn 't idioten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Meh van die gasten die elke dat stoer doen in de sportschool vind ik niks.
Een handige expeditie, homo.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, je faghags hou je zelf maar, kom jij maar.
Hippienaam.quote:
Je wilt me betasten?quote:
Maaaaaaaaaaybe.quote:
Nu niet meer, dergelijke janknichten ga ik uit de weg.quote:
Je wilt me wild betasten?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:17 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nu niet meer, dergelijke janknichten ga ik uit de weg.
Daar hebben we het volgende voor:quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
Kut nu heb ik een nummer van ELO in mijn kopBedankt.
Nicequote:
Amateur.quote:
Er gaat niets boven het echte spul.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ook, komt iets over electronisch roken...
Oke, zonder mod kan ik mannelijk naakt posten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ook, komt iets over electronisch roken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |