Ik heb een betere body.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:50 schreef Voorschrift het volgende:
Prima, maar ik wil de ober.
[ afbeelding ]
Het is je vergeven.quote:
Pics or you're lying.quote:
Die hebberige handjes van hem kan ik nog wel van me af houden.quote:
Kan je vast wel, maar wil je dat ook?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
Die hebberige handjes van hem kan ik nog wel van me af houden.
Misschien als jij eens wat buikspieren gaat kweken, meneer.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan je vast wel, maar wil je dat ook?
Niks mis met een zacht buikje joh.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Misschien als jij eens wat buikspieren gaat kweken, meneer.
Die zijn er wel.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Misschien als jij eens wat buikspieren gaat kweken, meneer.
Zachte buikjes hebben wel wat, maar bankiers moeten pezig zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks mis met een zacht buikje joh.
Ik zal een handige expeditie op onderzoek uit sturen.quote:
Nee, je faghags hou je zelf maar, kom jij maar.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik zal een handige expeditie op onderzoek uit sturen.
Volgens mij zijn de meesten dat niet. Hele dag zitten kweek je geen pezen vanquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zachte buikjes hebben wel wat, maar bankiers moeten pezig zijn.
Pezige bankiers? Never seen 'em.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zachte buikjes hebben wel wat, maar bankiers moeten pezig zijn.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meesten dat niet. Hele dag zitten kweek je geen pezen van
Anders zit je straks met een equivalent van Hans van Balen, nee danku.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Pezige bankiers? Never seen 'em.
Mwoh je hebt wel wat sportschooltypes, maar daar is ook alles mee gezegd dan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meesten dat niet. Hele dag zitten kweek je geen pezen van
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:50 schreef remlof het volgende:
Hexje heeft haar punani in de aanbieding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |