Amateur.quote:
Er gaat niets boven het echte spul.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ook, komt iets over electronisch roken...
Oke, zonder mod kan ik mannelijk naakt posten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat sowieso, maar ben wel benieuwd wat ze erover zeggen. Ik heb het nog nooit geprobeerd ook.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er gaat niets boven het echte spul.
Ik vind het zo nichterig staan, zo'n reageerbuis in je muil.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat sowieso, maar ben wel benieuwd wat ze erover zeggen. Ik heb het nog nooit geprobeerd ook.
Wat net zo schadelijk blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:20 schreef hexje het volgende:
[..]
Oke, zonder mod kan ik mannelijk naakt posten.
Ik zat laatst bij de garage te wachten en toen zat er een vrouw zo een ding te roken, het zag er inderdaad wel vreemd uit.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind het zo nichterig staan, zo'n reageerbuis in je muil.
Ik post enkel flikkermuziek. Om dat te compenseren zit ik wijdbeens lauwe pils naar binnen te werken en online te kankeren op mensen die wél werken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:21 schreef Boze_Appel het volgende:
De hele SC vol met vrouwen en homo's.
Pfffff.
Ben al wegquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:21 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ga eens kijken, ik wil Hexjes smaak weten.
Mannelijk naakt is niks aan, je moet puppies posten!quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:20 schreef hexje het volgende:
[..]
Oke, zonder mod kan ik mannelijk naakt posten.
EW&F zijn briljant en dan ga jij zeggen dat zo'n fluthitje beter isquote:
Elton John is nog beter dan die meuk van jou.quote:
Voorkeur voor onderstaande versie.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:29 schreef Pokkelmans het volgende:
Even wat cultureel verantwoorde zooi propageren:
Die eerste paar minuten is altijd instant kippenvel. Hoe die zanglijnen door elkaar lopen tijdens het opbouwen.
Earth Wind & Fire meuk noemenquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Elton John is nog beter dan die meuk van jou.
quote:
Ik ken geen schaamte.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Earth Wind & Fire meuk noemen
Ga je schamen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |