Ze komen er toch wel achter. En dan moeten hex en ik het bezuren.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:16 schreef Uccie het volgende:
Ja eigenlijk welmaar als we het gewoon niet verder vertellen...
Inderdaad.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze komen er toch wel achter. En dan moeten hex en ik het bezuren.
Zo erg?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze komen er toch wel achter. En dan moeten hex en ik het bezuren.
Ja ik durfde hier ook al nooit langs te komen.quote:
Ik durf juist niet te ontsnappen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik durfde hier ook al nooit langs te komen.
Ik heb wel een grote schaar....ik kan proberen het hek door te knippen.quote:
Het is de geestelijke marteling die het onmogelijk maakt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb wel een grote schaar....ik kan proberen het hek door te knippen.
Ja dat lucht op...in elk geval kan ik wel zelf via het hek ontsnappen dan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is de geestelijke marteling die het onmogelijk maakt.
Maar het is fijn dat ik er nu eens over kan praten.
Ik zou dat doen nu het nog kan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja dat lucht op...in elk geval kan ik wel zelf via het hek ontsnappen dan.
Ja maar dan moet ik jullie achterlaten...dat kan ik niet hoor.quote:
Ja ik ben nog steeds blij verrast.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:21 schreef hexje het volgende:
Uccie ons kind zingt. Wat doet hij het goed.
Nou dat is fraai... daar zitten we dan met z'n allen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik jullie achterlaten...dat kan ik niet hoor.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:21 schreef roos85 het volgende:
Ik ga maar een filmpje kijken met de meneer
Ja Blijf!!quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik jullie achterlaten...dat kan ik niet hoor.
Veel plezierquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:21 schreef roos85 het volgende:
Dag Roos.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:21 schreef roos85 het volgende:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:21 schreef roos85 het volgende:
Ik vind van welquote:
Daar wordt hij hard van.quote:
Zijn dat de grappen die je in een hardcore feministisch café maakt?quote:
Mrs Garrison maakt dat soort grappen wel.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Zijn dat de grappen die je in een hardcore feministisch café maakt?
Dan moet ik ook maar eens even gaan oefenen.
Zij mag dat.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:33 schreef hexje het volgende:
[..]
Mrs Garrison maakt dat soort grappen wel.
[ afbeelding ]
Eigenlijk wel zielig, want ze zijn er niet om zich te verdedigen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:34 schreef Uccie het volgende:
Oeh grappen over mannen...dat is even denken.
Aan de andere kant...onze afwezigheid houdt hen ook niet tegen om grappen te maken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Eigenlijk wel zielig, want ze zijn er niet om zich te verdedigen.
Robin was er wel even, maar die vluchtte meteen al.
Neehee, Ze niet zielig vinden. Ze zijn zo vaak vrouwonvriendelijk. Ze verdienen het ook eens om belachelijk gemaakt te worden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Eigenlijk wel zielig, want ze zijn er niet om zich te verdedigen.
Robin was er wel even, maar die vluchtte meteen al.
Hmm, oké, voor een keertje mag het dan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Aan de andere kant...onze afwezigheid houdt hen ook niet tegen om grappen te maken.
Maar ik ben wel manvriendelijk.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:37 schreef hexje het volgende:
[..]
Neehee, Ze niet zielig vinden. Ze zijn zo vaak vrouwonvriendelijk. Ze verdienen het ook eens om belachelijk gemaakt te worden.
Jij bent sowieso vriendelijk.quote:
Leuk dat je er wasquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:43 schreef Uccie het volgende:
ik kom binnenkort wel even opnieuw gedag zeggen...als het veilig is.
Ahhh, hopelijk wordt het niet erger.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:42 schreef Uccie het volgende:
Alleen ga ik het gat in het hek op moeten zoeken, ik krijg ineens zo'n hoofdpijn.
Soms, maar ik heb het niet zo op 'mannen doen altijd zus' en 'vrouwen doen altijd zo'. Dat afzetten tegen elkaar, dat ligt me niet zo.quote:
Wij maken het wel veilig voor jou.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:43 schreef Uccie het volgende:
ik kom binnenkort wel even opnieuw gedag zeggen...als het veilig is.
Dat is ook stom.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Soms, maar ik heb het niet zo op 'mannen doen altijd zus' en 'vrouwen doen altijd zo'. Dat afzetten tegen elkaar, dat ligt me niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |