maak er [VBL Slowchat] 2865 Ajaxquote:Op woensdag 27 november 2013 09:28 schreef GGMM het volgende:
Ik had als TT 'Barcelona scheelgetikt', maar deze is ook goed.
quote:Op woensdag 27 november 2013 09:29 schreef Dven het volgende:
[..]
maak er [VBL Slowchat] 2865 Ajax/ Barcelona scheelgetikt van
We kunnen het wel, samenwerken.quote:
Uh, okéquote:Op woensdag 27 november 2013 09:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik snap deze niet helemaal:
[..]
Maar hij is vast leuk.
quote:Op woensdag 27 november 2013 09:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf een sinaasappel.
Ik ben geen Jelly nee.quote:
Die heb ik even met steekhoudende argumenten opzij gezetquote:Op woensdag 27 november 2013 09:58 schreef GGMM het volgende:
johannes_vermeer laat werkelijk helemaal niks heel van MexicanobakkerDIe zien we hier verlopig niet meer terug.
Kijk maar uit, johannes_vermeer heeft een zeer scherpe bui.quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 09:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die heb ik even met steekhoudende argumenten opzij gezet
Da's heel mooi voor hem.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk maar uit, johannes_vermeer heeft een zeer scherpe bui.
quote:
Uh, oké.quote:
De medicijnenclub tegen de held van Kralingen.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
wie moeten er vanavond ballen op kanaal 3
Weinig interessante duels vanaafquote:Op woensdag 27 november 2013 10:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
wie moeten er vanavond ballen op kanaal 3
jammerquote:Op woensdag 27 november 2013 10:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De medicijnenclub tegen de held van Kralingen.
Sowieso vanavond niet veel boeiends.quote:
Kan niet elke avond zijn zoals gisterenquote:Op woensdag 27 november 2013 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso vanavond niet veel boeiends.
Ik was niet thuis, Ajax - Barca kon ik echt niets om geven.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Kan niet elke avond zijn zoals gisteren
Ik accepteer je nederige excuses.quote:
Weet ik joh.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah je bent in een goede bui dusWas maar een grapje hoor.
Anders ik wel. Heerlijk geslapen daardoor. En nog wat gewonnen ookquote:Op woensdag 27 november 2013 10:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik joh.![]()
Ik ben nog steeds blij met de wedstrijd van gisteren.
* GGMM geeft lokale_notabele een dikke knuffel.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat een klef gezelschap hier.
Wie niet? Het "ons aller" Ajax kan weer van stal worden gehaald.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:32 schreef GGMM het volgende:
Weet ik joh.![]()
Ik ben nog steeds blij met de wedstrijd van gisteren.
Ja, als je wekelijks Barcelona vernedert probeer je dan nog maar eens op te laden voor Ado Den Haag.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:45 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Wie niet? Het "ons aller" Ajax kan weer van stal worden gehaald.
Maar ik houd mijn hart vast voor komend voetbalweekend want na zo een hoogtepunt heb je altijd een terugval van het elftal.
Je hebt niets gemist. Leuk dat Ajax won maar door het slechte veld was het een matig duel.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was niet thuis, Ajax - Barca kon ik echt niets om geven.
Wel leuk dat Ajax won overigens.
quote:Op woensdag 27 november 2013 10:52 schreef eight het volgende:
[..]
Je hebt niets gemist. Leuk dat Ajax won maar door het slechte veld was het een matig duel.
Voor de neutrale toeschouwer dan hèquote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 10:52 schreef eight het volgende:
[..]
Je hebt niets gemist. Leuk dat Ajax won maar door het slechte veld was het een matig duel.
Geloof ik niks van, 1e helft was echt leuk, 2e helft kan ik dat nog wel begrijpen.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:01 schreef eight het volgende:
[..]
Voor de neutrale toeschouwer dan hè
Voorspelbaar want je bent Ajacied. Het feit dat het "onmogelijke" is gepresteerd maakt het allemaal veel mooier.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geloof ik niks van, 1e helft was echt leuk, 2e helft kan ik dat nog wel begrijpen.
quote:Op woensdag 27 november 2013 11:10 schreef eight het volgende:
[..]
Voorspelbaar want je bent Ajacied.
Dat klopt maar als het slecht is zeg ik het ook wel, ik durf wel te beweren dat zoals Ajax in de eerste 25 minuten speelde van een heel hoog niveau was, dat heb jij geen enkele andere NL club zien doen dit jaar.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:10 schreef eight het volgende:
[..]
Voorspelbaar want je bent Ajacied.
Haha, die afgunst maakt het alleen maar mooier.quote:
PSV - AC Milan was minstens net zo'n hoog niveau.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat klopt maar als het slecht is zeg ik het ook wel, ik durf wel te beweren dat zoals Ajax in de eerste 25 minuten speelde van een heel hoog niveau was, dat heb jij geen enkele andere NL club zien doen dit jaar.
Nee maar was ook leuk om te zienquote:Op woensdag 27 november 2013 11:18 schreef eight het volgende:
[..]
PSV - AC Milan was minstens net zo'n hoog niveau.
Wat ik wel sterk vond is dat Ajax het veldoverwicht ook echt kon uitdrukken in doelpunten.
Niks afgunst, sinds lange tijd was ik gisteren weer eventjes voor Ajax.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, die afgunst maakt het alleen maar mooier.
Moet je wel kunnen begrijpen, zo enorm verwend zijn we ook niet qua voetbal de laatste tijd, dat het altijd erger kan, tja daar heb jij met jouw club dan weer last van.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:21 schreef eight het volgende:
[..]
Niks afgunst, sinds lange tijd was ik gisteren weer eventjes voor Ajax.
Alleen dat gezweef achteraf is vermoeiend.
Euforie. Hoort er bij man.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:21 schreef eight het volgende:
[..]
Niks afgunst, sinds lange tijd was ik gisteren weer eventjes voor Ajax.
Alleen dat gezweef achteraf is vermoeiend.
De gemiddelde leeftijd is 14.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:50 schreef HeatWave het volgende:
Maar om weer even de negatievo uit de hangen, als ze zo goed kunnen spelen, waarom was het dan de afgelopen weken vaak zo waardeloos? Gebrek aan motivatie?
Met half zo goed spelen als gisteren hadden ze nu ongenaakbaar bovenaangestaan.
Elftal is wat gebalanceerder zonder Sigthorsson en De Jong.quote:
Dan ben ik toch meer verguld met mijn bijnaam op kantoor of in de clubquote:Op woensdag 27 november 2013 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je doet je naam als weerman weer eer aan
En dat is?quote:Op woensdag 27 november 2013 11:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan ben ik toch meer verguld met mijn bijnaam op kantoor of in de club
Dit wordt een uiterst vermoeiend dagje.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:50 schreef Dven het volgende:
Maar zelfs de scheidsrechter kreeg het niet voor elkaar Barcelona ook maar een gelijkspelletje te geven tegen het machtige AjaxAlleen spijtig dat het de scheidsrechter wel gelukt is bij Ajax - AC Milan
quote:Op woensdag 27 november 2013 11:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit wordt een uiterst vermoeiend dagje.
quote:Op woensdag 27 november 2013 11:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met je pa mee?quote:Op woensdag 27 november 2013 11:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Zondag trouwens aanwezig bij Feyenoord - PSV
Hoe weet jij dat?quote:
Ja, want morgen houden we er over op ja.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 november 2013 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want morgen houden we er over op ja.
Weinig dankbaar ben je zeg. De mannen in het "Laat jezelf zien" Sturen tenminste een bedank DM.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Post gelezen en positief beoordeeld.
Heb je complimenten herbekeken en alsnog positief gekeurd. Bedankt voor de fraaie woorden.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weinig dankbaar ben je zeg. De mannen in het "Laat jezelf zien" Sturen tenminste een bedank DM.
quote:Sylvie Meis bedroog Rafael met KLM-piloot
van onze redactie
AMSTERDAM -
PRIVE TV - Sylvie Meis heeft opgebiecht dat ze tijdens haar huwelijk met Rafel van der Vaart een affaire had met KLM-piloot Balasz Vajta.
In het interview, dat onder andere in weekblad Privé is te lezen, vertelt de presentatrice uitgebreid over de affaire.
Sylvie, die in 2009 te horen kreeg dat ze was getroffen door borstkanker, onthult dat ze de KLM-piloot in september 2010 heeft ontmoet. In die periode kampte ze met een groot minderwaardigheidscomplex. "Tijdens een vlucht kwam Balasz Vajta naar me toe en ging naast me zitten op een lege stoel."
Drie weken na hun eerste ontmoeting, kwamen ze ellaar opnieuw tegen in het vliegtuig. "Tot mijn eigen verwondering betrapte ik mezelf erop dat ik het fijn vond hem weer te onmoeten. (...) Hij was oprecht geïnteresseerd, hij luisterde en maakte me aan het lachen."
In december sprak Sylvie met Balasz af een hapje te gaan eten. "Van het een kwam het ander en voordat ik het goed en wel besefte, waren we in een hotel en was het gebeurd. Ik was op zoek naar bevestiging dat er niets met mij aan de hand was."
Aan de affaire, die Sylvie overigens zelf slechts een vriendschap noemt, kwam na drie maanden een einde toen Rafael e-mails ontdekte van Balasz aan Sylvie. "We hebben uren en uren gepraat. En vooral ook veel gehuild samen. Ik vond het vreselijk om te zien wat het met hem deed. Op het moment dat hij tegen me zei dat we samen zouden gaan vechten, was de vraag alleen nog maar: hoe komen we hier uit?"
Balasz heeft nooit kunnen accepteren dat Sylvie niet met hem verder wilde. Tot op de dag van vandaag valt de piloot haar lastig. "Hij stalkt me niet alleen, maar heeft me ook al eens bedreigd."
Ik wist dat ik piloot had moeten worden. Ik denk niet dat ze snel met een accountmanagertje gaatquote:
Hoeveel graden was de maximumtemperatuur op donderdag 21 november 2013 in Veliko Tarnovo, Bulgarije?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik onthoud dingen ook al zijn ze nutteloos, blijkbaar genoeg ruimte
Dat dan weer net niet gelukkigquote:Op woensdag 27 november 2013 12:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoeveel graden was de maximumtemperatuur op donderdag 21 november 2013 in Veliko Tarnovo, Bulgarije?
24.2quote:
Euh nee...quote:Op woensdag 27 november 2013 09:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je wil kan ik je de volledige wedstrijd doorsturen. Mooi man.
Als Feyenoorder zijnde kan je toch lastig zonder Ajax dus pak dan in ieder geval ook de leuke dingen mee.quote:
Ajax = erger dan aids.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Als Feyenoorder zijnde kan je toch lastig zonder Ajax dus pak dan in ieder geval ook de leuke dingen mee.
Staat Feyenoord dan gelijk aan genitale kanker?quote:
Kom je morgenavond ook naar Sofia hequote:
Wie of wat is sofia?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Kom je morgenavond ook naar Sofia he
De hoofdstad van Bulgarije waar je favoriete voetbalclub morgen hoogstwaarschijnlijk klop gaat krijgen van de kampioen en koploper van het desbetreffende land.quote:
Ik heb niet eens een seizoenskaart laat staan dat ik dan zulke verre reizen maak om te zien voetballen, mij niet gezienquote:Op woensdag 27 november 2013 12:15 schreef Dven het volgende:
[..]
De hoofdstad van Bulgarije waar je favoriete voetbalclub morgen hoogstwaarschijnlijk klop gaat krijgen van de kampioen en koploper van het desbetreffende land.
Ja maar dan kan je ook je vriend Dven ontmoeten. Samen effe een Bulgaarse straathoer uitwonen enzo.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een seizoenskaart laat staan dat ik dan zulke verre reizen maak om te zien voetballen, mij niet gezien
Terecht. Scheidsrechters zijn zo slecht dat je ze moet helpen met welke beslissing ze moeten nemen.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:21 schreef Dven het volgende:
Die vieze Pedo trouwens om een kaart vragen bij die overtreding van VeltmanIn het gezicht spugen, dat soort volk.
jij bent een baas.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja maar dan kan je ook je vriend Dven ontmoeten. Samen effe een Bulgaarse straathoer uitwonen enzo.
Piqué vond het ook goedquote:Op woensdag 27 november 2013 12:33 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
Ik ben nog steeds blij van gisteren.
Jij kunt niks beters krijgen?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja maar dan kan je ook je vriend Dven ontmoeten. Samen effe een Bulgaarse straathoer uitwonen enzo.
Ben bang dat hij mij drogeerd en mijn anal cherry popt en mij daarna verkoopt aan een bulgaarse sex industry ring.. spuiten ze mij vol met heroine om mij junkie te maken zodat ik ga werken voor de volgende highquote:
Leuk ook hoe die fantastische interviewer op heel subtiel in beeld komt af en toe.:Dquote:Op woensdag 27 november 2013 12:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Piqué vond het ook goed
http://video.sport1.nl/ma(...)-speelde-fantastisch
Volgens mij kijk jij teveel films.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben bang dat hij mij drogeerd en mijn anal cherry popt en mij daarna verkoopt aan een bulgaarse sex industry ring.. spuiten ze mij vol met heroine om mij junkie te maken zodat ik ga werken voor de volgende high
Wat is er nou weer mis met een Bulgaarse straathoer.quote:
Karina is erg gereformeerd.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met een Bulgaarse straathoer.
quote:Op woensdag 27 november 2013 12:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben bang dat hij mij drogeerd en mijn anal cherry popt en mij daarna verkoopt aan een bulgaarse sex industry ring.. spuiten ze mij vol met heroine om mij junkie te maken zodat ik ga werken voor de volgende high
Alles lijkt mij... maar ik ben geen man he?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met een Bulgaarse straathoer.
Nee ik heb smetvrees.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Karina is erg gereformeerd.
Als commentator vind ik hem echt grappig maar als interviewer tenenkrommend slecht, het lijkt wel alsof hij kinderen interviewt voor het jeugdjournaalquote:Op woensdag 27 november 2013 12:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Leuk ook hoe die fantastische interviewer op heel subtiel in beeld komt af en toe.:D
[ afbeelding ]
Zou goed kunnenquote:Op woensdag 27 november 2013 12:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij kijk jij teveel films.
Mooi, een van je huishoudelijke taken vervul je dan toch nog, wan met koken is het nogal slecht gesteld geloof ik.quote:
Ik poets me een ongeluk en dat koken is idd niet al te bestquote:Op woensdag 27 november 2013 12:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mooi, een van je huishoudelijke taken vervul je dan toch nog, wan met koken is het nogal slecht gesteld geloof ik.
Hij laat zich niet door een cameraman uit beeld snijden. Er staan daar onder in beeld nog meer interviews trouwens van Sierd.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Leuk ook hoe die fantastische interviewer op heel subtiel in beeld komt af en toe.:D
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 november 2013 12:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij laat zich niet door een cameraman uit beeld snijden. Er staan daar onder in beeld nog meer interviews trouwens van Sierd.
Dat filmpje vormt de basis van mijn taalcursus.quote:
Wil het een beetje lukken met het Spaans?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat filmpje vormt de basis van mijn taalcursus.
Sierd met Rob Geus vergelijken vind ik nou niet zo geslaagdquote:Op woensdag 27 november 2013 12:51 schreef Karina het volgende:
Het is Rob Geus maar dan in het Spaans. Ook 100x 'mira' zeggen
Rob weet wel wat vriend is in het Spaans 'amigo'!quote:Op woensdag 27 november 2013 12:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sierd met Rob Geus vergelijken vind ik nou niet zo geslaagdRob Geus mag de veters van Sierd nog niet vastmaken.
Best lastig allemaal, maar ik maak voortgang.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wil het een beetje lukken met het Spaans?
joe and mie now go oudsite.. hey amigo! i was tokking to joequote:Op woensdag 27 november 2013 12:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Rob weet wel wat vriend is in het Spaans 'amigo'!
Ik een bammetje kaas.quote:
Voorspelbaar.quote:
Heb de meeste aantrekkelijke meisjes al gehad dus ik moet me nu verlagen tot hoerenquote:
Oh dus eigenlijk ben je zelf een slet?quote:Op woensdag 27 november 2013 13:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb de meeste aantrekkelijke meisjes al gehad dus ik moet me nu verlagen tot hoeren
Jep. Ik geef ook cursussen 'Van manlet naar manslet in 69 stappen'quote:Op woensdag 27 november 2013 13:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dus eigenlijk ben je zelf een slet?
Die hotdogs verorberen is les1 in de manlet > Manslet cursus?quote:Op woensdag 27 november 2013 13:15 schreef Dven het volgende:
Ik heb net 4 hotdogs gegeten. En ben tien minuten te laat terug op kantoor omdat de collega met wie ik meereed een boete heeft gekregen
Klinkt als een leuke pauze, vanwaar de ->quote:Op woensdag 27 november 2013 13:15 schreef Dven het volgende:
Ik heb net 4 hotdogs gegeten. En ben tien minuten te laat terug op kantoor omdat de collega met wie ik meereed een boete heeft gekregen
Worst in je mond duwen hoort denk ik bij de homo variant van de manlet to mansletquote:Op woensdag 27 november 2013 13:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die hotdogs verorberen is les1 in de manlet > Manslet cursus?
Het is wel iets met worstjes. Verder zie ik geen verband eigenlijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die hotdogs verorberen is les1 in de manlet > Manslet cursus?
Wie heeft het ooit over een heteroversie gehad dan?quote:Op woensdag 27 november 2013 13:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Worst in je mond duwen hoort denk ik bij de homo variant van de manlet to manslet
Hallo Littlerabbit. Fijne dag-na-de-overwinning-van-Ajax-dag.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie heeft het ooit over een heteroversie gehad dan?
Dven
Ik reed met collega naar het centrum. Daar haalde ik hotdogs. Collega moest even verder wat doen. En de politie is hier niet anders dan in NL dus fout parkeren voor een minuutje is uit den boze. Dus kreeg hij een boete. Waardoor ik weer te laat op kantoor was. Nu is dat verder geen ramp, maar tochquote:Op woensdag 27 november 2013 13:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klinkt als een leuke pauze, vanwaar de ->? Of krijg je zweepslagen in bulgarije als je te laat bent?
Er zijn ook online cursussen, dus als je het ook wil leren, grijp nu je kans/worst.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Worst in je mond duwen hoort denk ik bij de homo variant van de manlet to manslet
Holly michaels kan dat veel beterquote:Op woensdag 27 november 2013 13:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er zijn ook online cursussen, dus als je het ook wil leren, grijp nu je kans/worst.
Dat zei je de vorige keer ook al.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:11 schreef GGMM het volgende:
Laatste keer dat ik dit topic op m'n werk bezoek.
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:11 schreef GGMM het volgende:
Laatste keer dat ik dit topic op m'n werk bezoek.
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Holly michaels kan dat veel beter
[ afbeelding ]
Lelijk zo met die mouse overquote:Op woensdag 27 november 2013 14:15 schreef GGMM het volgende:
Fuck het, hij staat nu toch al in m'n cache.
[ afbeelding ]
Dat is wel genoeg om me in ieder geval tot Ado vrolijk te houden.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:15 schreef GGMM het volgende:
Fuck het, hij staat nu toch al in m'n cache.
[ afbeelding ]
Die van Geo houdt me eigenlijk vrolijkerquote:Op woensdag 27 november 2013 14:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is wel genoeg om me in ieder geval tot Ado vrolijk te houden.
Smerig.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Holly michaels kan dat veel beter
[ afbeelding ]
Wel leuk, maar ik ben nu nog steeds in de ban van Holly Michaelsquote:
goeden bipsquote:
Zeker knapquote:Op woensdag 27 november 2013 14:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel leuk, maar ik ben nu nog steeds in de ban van Holly Michaels
Maakt goede filmpjesquote:Op woensdag 27 november 2013 14:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel leuk, maar ik ben nu nog steeds in de ban van Holly Michaels
Ik zal die naam zeker onthouden.quote:
not gonna readquote:Op woensdag 27 november 2013 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / [VBL Slowchat] #2816 Generaal Pardon voor alle Gevallen Helden!
en de reacties daarna![]()
Dacht jij echt dat Ajax zou gaan winnen? Ik niet hoor, was een leuke verrassingquote:Op woensdag 27 november 2013 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had 0-4 voor Barca voorspeld hoor.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dacht jij echt dat Ajax zou gaan winnen? Ik niet hoor, was een leuke verrassing
OK, die kans was inderdaad groterquote:Op woensdag 27 november 2013 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had 0-4 voor Barca voorspeld hoor.
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:
Haha.quote:
Haha nee.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, Ajax gaat wel verliezen van Milan.
Ik had in de Champions League toto wel winst voor Ajax, maar alleen omdat ik ze altijd laat winnen.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, jammer dat zij aan een gelijkspel genoeg hebben, nu wordt het heel moeilijkquote:Op woensdag 27 november 2013 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, Ajax gaat wel verliezen van Milan.
Het was ook gewoon een leuke grap.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, dat treurige filmpje waar ik om moest lachen gisteren
In principe was het gewoon niet grappig. Alleen was de overgang om te lachen.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het was ook gewoon een leuke grap.
Als mod sta ik 100% achter deze ban natuurlijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, dat treurige filmpje waar ik om moest lachen gisteren
Elan is inmiddels uit je reet gekropen door deze opmerking.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als mod sta ik 100% achter deze ban natuurlijk.
Hoesenquote:Op woensdag 27 november 2013 14:40 schreef Buitendam het volgende:
Hoessen scoort tegen Barcelona. Als ik vandaag een eenhoorn zie ben ik niet eens meer verbaasd.
Milan staat 3 punten boven degradatie, die kunnen we gewoon hebben.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geef je de tijd om het te laten bezinken, de overwinning.
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:40 schreef Buitendam het volgende:
Hoessen scoort tegen Barcelona. Als ik vandaag een eenhoorn zie ben ik niet eens meer verbaasd.
Leuk dat je het zelf geloofd.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Milan staat 3 punten boven degradatie, die kunnen we gewoon hebben.
Scorebordjournalistiek. Schalke draaide in 2011 ook een dramatisch jaar maar toch haalden ze de halve finale van de Champions League.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Milan staat 3 punten boven degradatie, die kunnen we gewoon hebben.
Een extreme uil kan zo maarquote:Op woensdag 27 november 2013 14:41 schreef Buitendam het volgende:
Hoesen scoort tegen Barcelona. Als ik vandaag een eenhoorn zie ben ik niet eens meer verbaasd.
Ajax speelt bagger in de competitie en wint van Barca inderdaadquote:Op woensdag 27 november 2013 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek. Schalke draaide in 2011 ook een dramatisch jaar maar toch haalden ze de halve finale van de Champions League.
Milan was in Amsterdam ook de betere en ze kunnen hun favoriete spelletje spelen.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ajax speelt bagger in de competitie en wint van Barca inderdaad
*gelooftquote:Op woensdag 27 november 2013 14:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Leuk dat je het zelf geloofd.
Gewoon pakkie.
Kan incidenteel gebeuren maar normaliter gebeuren dit soort dingen niet natuurlijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek. Schalke draaide in 2011 ook een dramatisch jaar maar toch haalden ze de halve finale van de Champions League.
Zal waarschijnlijk hetzelfde gaan als toen PSV kwam in San Siro.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Milan was in Amsterdam ook de betere en ze kunnen hun favoriete spelletje spelen.
Er is een Amsterdammer dood gegaanquote:Op woensdag 27 november 2013 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zijn Calan en Eland geband?
Ik ben iets positiever gestemd over een eventuele verrassing dan ik gisteren was maar de kans dat dat weer gebeurt acht ik niet hoger dan 20%quote:Op woensdag 27 november 2013 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk hetzelfde gaan als toen PSV kwam in San Siro.
Tot de 16 is het leuk ballen maar daarna is een lastiger verhaal.
Ah joh kom op he, doe eens niet zo negatief man.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze maakten iets te grove grapjes?quote:Op woensdag 27 november 2013 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er is een Amsterdammer dood gegaan
Zonder berekening is deze post verwaarloosbaar.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben iets positiever gestemd over een eventuele verrassing dan ik gisteren was maar de kans dat dat weer gebeurt acht ik niet hoger dan 20%
Viel wel mee. Heb ergere gezien.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze maakten iets te grove grapjes?
Ligt eraan welk team ze op kunnen stellen, denk dat je in zo'n wedstrijd wel een scherpe spits nodig hebte en efficient omgaan met je standaardsituaties. Hopen dat Siem op tijd fit is.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben iets positiever gestemd over een eventuele verrassing dan ik gisteren was maar de kans dat dat weer gebeurt acht ik niet hoger dan 20%
Eigenlijk wel maar ik wilde er toch wat over zeggenquote:Op woensdag 27 november 2013 14:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zonder berekening is deze post verwaarloosbaar.
Genoteerd.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eigenlijk wel maar ik wilde er toch wat over zeggen
Ik hoop er wel op natuurlijk maar een Milan dat moet is toch wat anders dan Barca dat niet meer hoeftquote:Op woensdag 27 november 2013 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ligt eraan welk team ze op kunnen stellen, denk dat je in zo'n wedstrijd wel een scherpe spits nodig hebte en efficient omgaan met je standaardsituaties. Hopen dat Siem op tijd fit is.
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Sja, het optimisme is opeens groot na zo'n wedstrijd.
Hopen dat Ajax zelf het allemaal weer op een rijtje heeft voor ADO-uit.
Stijn, ben jij dit zelf?quote:Op woensdag 27 november 2013 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ligt eraan welk team ze op kunnen stellen, denk dat je in zo'n wedstrijd wel een scherpe spits nodig hebte en efficient omgaan met je standaardsituaties. Hopen dat Siem op tijd fit is.
Milan hoeft ook niet meer, die mogen gelijkspelen. Die gaan niet zweten.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik hoop er wel op natuurlijk maar een Milan dat moet is toch wat anders dan Barca dat niet meer hoeft
Schattig dat je je indektquote:Op woensdag 27 november 2013 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
De kans dat Ajax in San Siro wint is nog lager dan 5%
In de zin dat het ergens om gaat wel, dus die verschijnen echt wel geconcentreerd en gefocust aan de aftrapquote:Op woensdag 27 november 2013 14:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Milan hoeft ook niet meer, die mogen gelijkspelen. Die gaan niet zweten.
Hij lult als een 55-jarige analyticus zoals je ze in elke dorpsvoetbalvereniging op zondag aan de bar hebt zitten in de kantine.quote:
Optimisme viert het hoogtij mijn beste vriend.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schattig dat je je indektDie gemaakte ingetogenheid siert je.
dinsdag? Waar heb je het over?quote:Op woensdag 27 november 2013 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Optimisme viert het hoogtij mijn beste vriend.
De echte test is pas dinsdag en zondag is er een realitycheck.
fout.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
De kans dat Ajax wint in San Siro is 33%.
Je kunt winnen, gelijkspelen en verliezen.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
fout.
50%
Of ze winnen, of ze winnen niet.
Hoe zou zo'n Amerikaan het uitspreken.. Destiny.. How.. sonquote:Op woensdag 27 november 2013 14:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het zou pas grappig zijn als Destiny een kind kreeg.
Je maakt jezelf volkomen belachelijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over 2 weken op een woensdag dan..
Maar gelijk spelen en verliezen is geen winnen.. dus of je wint of je wint niet. Hoe je niet-wint doet er niet toe.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt winnen, gelijkspelen en verliezen.
Destiny's child.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe zou zo'n Amerikaan het uitspreken.. Destiny.. How.. son
alles kenquote:Op woensdag 27 november 2013 14:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als je van Feyenoord en Basselona ken winnen dan ken je ook van Milan winnen.
Belachelijk is een groot woord. Ik vind die geveinsde volwassenheid wel grappig.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je maakt jezelf volkomen belachelijk.
Kapi is het hier overigens mee eens.
Ik denk dat ik het tegenovergestelde heb van Stijn op moment.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Belachelijk is een groot woord. Ik vind die geveinsde volwassenheid wel grappig.
Geveinsde volwassenheid, dat is het. Ik kon m'n vinger er niet op leggen.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Belachelijk is een groot woord. Ik vind die geveinsde volwassenheid wel grappig.
Ik zag het tenminste goed. Zoals altijd eigenlijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Jij zei 3-0.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zag het tenminste goed. Zoals altijd eigenlijk.
Het orakelquote:Op woensdag 27 november 2013 14:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kunnen ze bij the sims nu ook voetbal kijken?quote:Op woensdag 27 november 2013 14:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Stijn is een jongen die alles al een keer gezien en meegemaakt heeft en laat zich niet meeslepen door de waan van de dag.
Dit keer wel, met je eigen club zeldenquote:Op woensdag 27 november 2013 14:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Joh. M'n broertje zei gelijk dat Cruijff dit geregeld had.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens denken ze in Rotterdam (voel je niet aangesproken) dat het matchfixing is
Dat vinden 2 mensen waarschijnlijkquote:Op woensdag 27 november 2013 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens denken ze in Rotterdam (voel je niet aangesproken) dat het matchfixing is
Ik voorspel altijd 3-0. Het moet toch verdomme een keer lukken...quote:Op woensdag 27 november 2013 14:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit keer wel, met je eigen club zelden
en dat Barca helemaal niet bijzonder was!!!!quote:Op woensdag 27 november 2013 14:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joh. M'n broertje zei gelijk dat Cruijff dit geregeld had.
Tegen PSV kan het lukken.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik voorspel altijd 3-0. Het moet toch verdomme een keer lukken...
Pics van je broertjequote:Op woensdag 27 november 2013 14:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joh. M'n broertje zei gelijk dat Cruijff dit geregeld had.
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat vinden 2 mensen waarschijnlijk
Ik was gewoon realistisch. De 2% kans is een keer uitgekomenquote:Op woensdag 27 november 2013 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat eerste klopt ook wel. Maar dat komt met name door het goede spel van Ajax in de eerste helft. De echte zwakte van Barca bleek pas uit de 2e helft.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en dat Barca helemaal niet bijzonder was!!!!
Die afgunst, zo mad, jelly alles.
Genot
Toen stonden we al voor, gekkie.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Maar kom he laten we wel wezen, als je Tsjabie en Fabregas eraf haal dan speel je niet om te winne.
Ik moest grinniken.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Stijn is een jongen die alles al een keer gezien en meegemaakt heeft en laat zich niet meeslepen door de waan van de dag.
Wordt wel een leuke wedstrijd denk ik, Feyenoord wel favoriet, thuis en niet Europees gespeeld deze week. Dat ligt PSV wel beter de underdog rol.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:00 schreef Geo4kant het volgende:
Van PSV winnen (zeker als PSV uit speelt) is toch niks meer waard johdat is zo makkelijk.. Zou er geen huldiging voor plannen als ik Feyenoord was
Met 1 man meer was Barca zelfs slecht.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat eerste klopt ook wel. Maar dat komt met name door het goede spel van Ajax in de eerste helft. De echte zwakte van Barca bleek pas uit de 2e helft.
Ik ben 100% zeker van een overwinning.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wordt wel een leuke wedstrijd denk ik, Feyenoord wel favoriet, thuis en niet Europees gespeeld deze week. Dat ligt PSV wel beter de underdog rol.
True. Goede ingredienten om een leuke wedstrijd te krijgen..quote:Op woensdag 27 november 2013 15:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wordt wel een leuke wedstrijd denk ik, Feyenoord wel favoriet, thuis en niet Europees gespeeld deze week. Dat ligt PSV wel beter de underdog rol.
Ze vonden het wel best inderdaad toen het niet snel genoeg lukte in de 2e helft om gelijk te maken.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat eerste klopt ook wel. Maar dat komt met name door het goede spel van Ajax in de eerste helft. De echte zwakte van Barca bleek pas uit de 2e helft.
Ja daarom, dacht jij nou werkelijk dat als ze achterstaan in de halve finale, dat ze dan Tsabie en Fabregas eraf hale? Die gasten vonden het allang best joh.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen stonden we al voor, gekkie.
* GGMM geeft Lokale Notabele nog een knuffel.
Ik 66,67%, het kan ook een gelijkspel worden.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben 100% zeker van een overwinning.
Nope, we waren gewoon geweldig.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja daarom, dacht jij nou werkelijk dat als ze achterstaan in de halve finale, dat ze dan Tsabie en Fabregas eraf hale? Die gasten vonden het allang best joh.
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Het geeft Psv een reden om in de underdogrol te kruipen, dit terwijl Feyenoord het spel absoluut niet kan maken. Al met al verwacht ik een tergend saaie wedstrijd.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV moet eerst naar Ludogorets toe en dan weer terug en naar een Feyenoord toe wat iets goed te maken heeft en er altijd staat thusi tegen grotere ploegen.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
True. Goede ingredienten om een leuke wedstrijd te krijgen..
Ze raakte getergd en geirriteerd door het felle spel van Ajax. Het was zelfsbescherming omdat het inderdaad geen wedstrijd was welke een mogelijke schorsing waard was.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja daarom, dacht jij nou werkelijk dat als ze achterstaan in de halve finale, dat ze dan Tsabie en Fabregas eraf hale? Die gasten vonden het allang best joh.
Geen matchfixing, maar als je echt voor de overwinning gaat breng je niet die 2 rare wissels.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor wie ben je zondagquote:Op woensdag 27 november 2013 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze raakte getergd en geirriteerd door het felle spel van Ajax. Het was zelfsbescherming omdat het inderdaad geen wedstrijd was welke een mogelijke schorsing waard was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |