Scorebordjournalistiek. Schalke draaide in 2011 ook een dramatisch jaar maar toch haalden ze de halve finale van de Champions League.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Milan staat 3 punten boven degradatie, die kunnen we gewoon hebben.
Een extreme uil kan zo maarquote:Op woensdag 27 november 2013 14:41 schreef Buitendam het volgende:
Hoesen scoort tegen Barcelona. Als ik vandaag een eenhoorn zie ben ik niet eens meer verbaasd.
Ajax speelt bagger in de competitie en wint van Barca inderdaadquote:Op woensdag 27 november 2013 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek. Schalke draaide in 2011 ook een dramatisch jaar maar toch haalden ze de halve finale van de Champions League.
Milan was in Amsterdam ook de betere en ze kunnen hun favoriete spelletje spelen.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ajax speelt bagger in de competitie en wint van Barca inderdaad
*gelooftquote:Op woensdag 27 november 2013 14:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Leuk dat je het zelf geloofd.
Gewoon pakkie.
Kan incidenteel gebeuren maar normaliter gebeuren dit soort dingen niet natuurlijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek. Schalke draaide in 2011 ook een dramatisch jaar maar toch haalden ze de halve finale van de Champions League.
Zal waarschijnlijk hetzelfde gaan als toen PSV kwam in San Siro.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Milan was in Amsterdam ook de betere en ze kunnen hun favoriete spelletje spelen.
Er is een Amsterdammer dood gegaanquote:Op woensdag 27 november 2013 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zijn Calan en Eland geband?
Ik ben iets positiever gestemd over een eventuele verrassing dan ik gisteren was maar de kans dat dat weer gebeurt acht ik niet hoger dan 20%quote:Op woensdag 27 november 2013 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk hetzelfde gaan als toen PSV kwam in San Siro.
Tot de 16 is het leuk ballen maar daarna is een lastiger verhaal.
Ah joh kom op he, doe eens niet zo negatief man.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze maakten iets te grove grapjes?quote:Op woensdag 27 november 2013 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er is een Amsterdammer dood gegaan
Zonder berekening is deze post verwaarloosbaar.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben iets positiever gestemd over een eventuele verrassing dan ik gisteren was maar de kans dat dat weer gebeurt acht ik niet hoger dan 20%
Viel wel mee. Heb ergere gezien.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze maakten iets te grove grapjes?
Ligt eraan welk team ze op kunnen stellen, denk dat je in zo'n wedstrijd wel een scherpe spits nodig hebte en efficient omgaan met je standaardsituaties. Hopen dat Siem op tijd fit is.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben iets positiever gestemd over een eventuele verrassing dan ik gisteren was maar de kans dat dat weer gebeurt acht ik niet hoger dan 20%
Eigenlijk wel maar ik wilde er toch wat over zeggenquote:Op woensdag 27 november 2013 14:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zonder berekening is deze post verwaarloosbaar.
Genoteerd.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eigenlijk wel maar ik wilde er toch wat over zeggen
Ik hoop er wel op natuurlijk maar een Milan dat moet is toch wat anders dan Barca dat niet meer hoeftquote:Op woensdag 27 november 2013 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ligt eraan welk team ze op kunnen stellen, denk dat je in zo'n wedstrijd wel een scherpe spits nodig hebte en efficient omgaan met je standaardsituaties. Hopen dat Siem op tijd fit is.
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Sja, het optimisme is opeens groot na zo'n wedstrijd.
Hopen dat Ajax zelf het allemaal weer op een rijtje heeft voor ADO-uit.
Stijn, ben jij dit zelf?quote:Op woensdag 27 november 2013 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ligt eraan welk team ze op kunnen stellen, denk dat je in zo'n wedstrijd wel een scherpe spits nodig hebte en efficient omgaan met je standaardsituaties. Hopen dat Siem op tijd fit is.
Milan hoeft ook niet meer, die mogen gelijkspelen. Die gaan niet zweten.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik hoop er wel op natuurlijk maar een Milan dat moet is toch wat anders dan Barca dat niet meer hoeft
Schattig dat je je indektquote:Op woensdag 27 november 2013 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
De kans dat Ajax in San Siro wint is nog lager dan 5%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |