Scorebordjournalistiek. Schalke draaide in 2011 ook een dramatisch jaar maar toch haalden ze de halve finale van de Champions League.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Milan staat 3 punten boven degradatie, die kunnen we gewoon hebben.
Een extreme uil kan zo maarquote:Op woensdag 27 november 2013 14:41 schreef Buitendam het volgende:
Hoesen scoort tegen Barcelona. Als ik vandaag een eenhoorn zie ben ik niet eens meer verbaasd.
Ajax speelt bagger in de competitie en wint van Barca inderdaadquote:Op woensdag 27 november 2013 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek. Schalke draaide in 2011 ook een dramatisch jaar maar toch haalden ze de halve finale van de Champions League.
Milan was in Amsterdam ook de betere en ze kunnen hun favoriete spelletje spelen.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ajax speelt bagger in de competitie en wint van Barca inderdaad
*gelooftquote:Op woensdag 27 november 2013 14:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Leuk dat je het zelf geloofd.
Gewoon pakkie.
Kan incidenteel gebeuren maar normaliter gebeuren dit soort dingen niet natuurlijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek. Schalke draaide in 2011 ook een dramatisch jaar maar toch haalden ze de halve finale van de Champions League.
Zal waarschijnlijk hetzelfde gaan als toen PSV kwam in San Siro.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Milan was in Amsterdam ook de betere en ze kunnen hun favoriete spelletje spelen.
Er is een Amsterdammer dood gegaanquote:Op woensdag 27 november 2013 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zijn Calan en Eland geband?
Ik ben iets positiever gestemd over een eventuele verrassing dan ik gisteren was maar de kans dat dat weer gebeurt acht ik niet hoger dan 20%quote:Op woensdag 27 november 2013 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk hetzelfde gaan als toen PSV kwam in San Siro.
Tot de 16 is het leuk ballen maar daarna is een lastiger verhaal.
Ah joh kom op he, doe eens niet zo negatief man.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze maakten iets te grove grapjes?quote:Op woensdag 27 november 2013 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er is een Amsterdammer dood gegaan
Zonder berekening is deze post verwaarloosbaar.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben iets positiever gestemd over een eventuele verrassing dan ik gisteren was maar de kans dat dat weer gebeurt acht ik niet hoger dan 20%
Viel wel mee. Heb ergere gezien.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze maakten iets te grove grapjes?
Ligt eraan welk team ze op kunnen stellen, denk dat je in zo'n wedstrijd wel een scherpe spits nodig hebte en efficient omgaan met je standaardsituaties. Hopen dat Siem op tijd fit is.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben iets positiever gestemd over een eventuele verrassing dan ik gisteren was maar de kans dat dat weer gebeurt acht ik niet hoger dan 20%
Eigenlijk wel maar ik wilde er toch wat over zeggenquote:Op woensdag 27 november 2013 14:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zonder berekening is deze post verwaarloosbaar.
Genoteerd.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eigenlijk wel maar ik wilde er toch wat over zeggen
Ik hoop er wel op natuurlijk maar een Milan dat moet is toch wat anders dan Barca dat niet meer hoeftquote:Op woensdag 27 november 2013 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ligt eraan welk team ze op kunnen stellen, denk dat je in zo'n wedstrijd wel een scherpe spits nodig hebte en efficient omgaan met je standaardsituaties. Hopen dat Siem op tijd fit is.
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Sja, het optimisme is opeens groot na zo'n wedstrijd.
Hopen dat Ajax zelf het allemaal weer op een rijtje heeft voor ADO-uit.
Stijn, ben jij dit zelf?quote:Op woensdag 27 november 2013 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ligt eraan welk team ze op kunnen stellen, denk dat je in zo'n wedstrijd wel een scherpe spits nodig hebte en efficient omgaan met je standaardsituaties. Hopen dat Siem op tijd fit is.
Milan hoeft ook niet meer, die mogen gelijkspelen. Die gaan niet zweten.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik hoop er wel op natuurlijk maar een Milan dat moet is toch wat anders dan Barca dat niet meer hoeft
Schattig dat je je indektquote:Op woensdag 27 november 2013 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
De kans dat Ajax in San Siro wint is nog lager dan 5%
In de zin dat het ergens om gaat wel, dus die verschijnen echt wel geconcentreerd en gefocust aan de aftrapquote:Op woensdag 27 november 2013 14:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Milan hoeft ook niet meer, die mogen gelijkspelen. Die gaan niet zweten.
Hij lult als een 55-jarige analyticus zoals je ze in elke dorpsvoetbalvereniging op zondag aan de bar hebt zitten in de kantine.quote:
Optimisme viert het hoogtij mijn beste vriend.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schattig dat je je indektDie gemaakte ingetogenheid siert je.
dinsdag? Waar heb je het over?quote:Op woensdag 27 november 2013 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Optimisme viert het hoogtij mijn beste vriend.
De echte test is pas dinsdag en zondag is er een realitycheck.
fout.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
De kans dat Ajax wint in San Siro is 33%.
Je kunt winnen, gelijkspelen en verliezen.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
fout.
50%
Of ze winnen, of ze winnen niet.
Hoe zou zo'n Amerikaan het uitspreken.. Destiny.. How.. sonquote:Op woensdag 27 november 2013 14:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het zou pas grappig zijn als Destiny een kind kreeg.
Je maakt jezelf volkomen belachelijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over 2 weken op een woensdag dan..
Maar gelijk spelen en verliezen is geen winnen.. dus of je wint of je wint niet. Hoe je niet-wint doet er niet toe.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt winnen, gelijkspelen en verliezen.
Destiny's child.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe zou zo'n Amerikaan het uitspreken.. Destiny.. How.. son
alles kenquote:Op woensdag 27 november 2013 14:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als je van Feyenoord en Basselona ken winnen dan ken je ook van Milan winnen.
Belachelijk is een groot woord. Ik vind die geveinsde volwassenheid wel grappig.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je maakt jezelf volkomen belachelijk.
Kapi is het hier overigens mee eens.
Ik denk dat ik het tegenovergestelde heb van Stijn op moment.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Belachelijk is een groot woord. Ik vind die geveinsde volwassenheid wel grappig.
Geveinsde volwassenheid, dat is het. Ik kon m'n vinger er niet op leggen.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Belachelijk is een groot woord. Ik vind die geveinsde volwassenheid wel grappig.
Ik zag het tenminste goed. Zoals altijd eigenlijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / [VBL Slowchat] #2816 Generaal Pardon voor alle Gevallen Helden!
en de reacties daarna![]()
Jij zei 3-0.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zag het tenminste goed. Zoals altijd eigenlijk.
Het orakelquote:Op woensdag 27 november 2013 14:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kunnen ze bij the sims nu ook voetbal kijken?quote:Op woensdag 27 november 2013 14:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Stijn is een jongen die alles al een keer gezien en meegemaakt heeft en laat zich niet meeslepen door de waan van de dag.
Dit keer wel, met je eigen club zeldenquote:Op woensdag 27 november 2013 14:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Joh. M'n broertje zei gelijk dat Cruijff dit geregeld had.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens denken ze in Rotterdam (voel je niet aangesproken) dat het matchfixing is
Dat vinden 2 mensen waarschijnlijkquote:Op woensdag 27 november 2013 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens denken ze in Rotterdam (voel je niet aangesproken) dat het matchfixing is
Ik voorspel altijd 3-0. Het moet toch verdomme een keer lukken...quote:Op woensdag 27 november 2013 14:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit keer wel, met je eigen club zelden
en dat Barca helemaal niet bijzonder was!!!!quote:Op woensdag 27 november 2013 14:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joh. M'n broertje zei gelijk dat Cruijff dit geregeld had.
Tegen PSV kan het lukken.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik voorspel altijd 3-0. Het moet toch verdomme een keer lukken...
Pics van je broertjequote:Op woensdag 27 november 2013 14:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joh. M'n broertje zei gelijk dat Cruijff dit geregeld had.
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat vinden 2 mensen waarschijnlijk
Ik was gewoon realistisch. De 2% kans is een keer uitgekomenquote:Op woensdag 27 november 2013 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / [VBL Slowchat] #2816 Generaal Pardon voor alle Gevallen Helden!
en de reacties daarna![]()
Dat eerste klopt ook wel. Maar dat komt met name door het goede spel van Ajax in de eerste helft. De echte zwakte van Barca bleek pas uit de 2e helft.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en dat Barca helemaal niet bijzonder was!!!!
Die afgunst, zo mad, jelly alles.
Genot
Toen stonden we al voor, gekkie.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Maar kom he laten we wel wezen, als je Tsjabie en Fabregas eraf haal dan speel je niet om te winne.
Ik moest grinniken.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Stijn is een jongen die alles al een keer gezien en meegemaakt heeft en laat zich niet meeslepen door de waan van de dag.
Wordt wel een leuke wedstrijd denk ik, Feyenoord wel favoriet, thuis en niet Europees gespeeld deze week. Dat ligt PSV wel beter de underdog rol.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:00 schreef Geo4kant het volgende:
Van PSV winnen (zeker als PSV uit speelt) is toch niks meer waard johdat is zo makkelijk.. Zou er geen huldiging voor plannen als ik Feyenoord was
Met 1 man meer was Barca zelfs slecht.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat eerste klopt ook wel. Maar dat komt met name door het goede spel van Ajax in de eerste helft. De echte zwakte van Barca bleek pas uit de 2e helft.
Ik ben 100% zeker van een overwinning.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wordt wel een leuke wedstrijd denk ik, Feyenoord wel favoriet, thuis en niet Europees gespeeld deze week. Dat ligt PSV wel beter de underdog rol.
True. Goede ingredienten om een leuke wedstrijd te krijgen..quote:Op woensdag 27 november 2013 15:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wordt wel een leuke wedstrijd denk ik, Feyenoord wel favoriet, thuis en niet Europees gespeeld deze week. Dat ligt PSV wel beter de underdog rol.
Ze vonden het wel best inderdaad toen het niet snel genoeg lukte in de 2e helft om gelijk te maken.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat eerste klopt ook wel. Maar dat komt met name door het goede spel van Ajax in de eerste helft. De echte zwakte van Barca bleek pas uit de 2e helft.
Ja daarom, dacht jij nou werkelijk dat als ze achterstaan in de halve finale, dat ze dan Tsabie en Fabregas eraf hale? Die gasten vonden het allang best joh.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen stonden we al voor, gekkie.
* GGMM geeft Lokale Notabele nog een knuffel.
Ik 66,67%, het kan ook een gelijkspel worden.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben 100% zeker van een overwinning.
Nope, we waren gewoon geweldig.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja daarom, dacht jij nou werkelijk dat als ze achterstaan in de halve finale, dat ze dan Tsabie en Fabregas eraf hale? Die gasten vonden het allang best joh.
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Het geeft Psv een reden om in de underdogrol te kruipen, dit terwijl Feyenoord het spel absoluut niet kan maken. Al met al verwacht ik een tergend saaie wedstrijd.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV moet eerst naar Ludogorets toe en dan weer terug en naar een Feyenoord toe wat iets goed te maken heeft en er altijd staat thusi tegen grotere ploegen.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
True. Goede ingredienten om een leuke wedstrijd te krijgen..
Ze raakte getergd en geirriteerd door het felle spel van Ajax. Het was zelfsbescherming omdat het inderdaad geen wedstrijd was welke een mogelijke schorsing waard was.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja daarom, dacht jij nou werkelijk dat als ze achterstaan in de halve finale, dat ze dan Tsabie en Fabregas eraf hale? Die gasten vonden het allang best joh.
Geen matchfixing, maar als je echt voor de overwinning gaat breng je niet die 2 rare wissels.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |