Jij kunt niks beters krijgen?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja maar dan kan je ook je vriend Dven ontmoeten. Samen effe een Bulgaarse straathoer uitwonen enzo.
Ben bang dat hij mij drogeerd en mijn anal cherry popt en mij daarna verkoopt aan een bulgaarse sex industry ring.. spuiten ze mij vol met heroine om mij junkie te maken zodat ik ga werken voor de volgende highquote:
Leuk ook hoe die fantastische interviewer op heel subtiel in beeld komt af en toe.:Dquote:Op woensdag 27 november 2013 12:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Piqué vond het ook goed
http://video.sport1.nl/ma(...)-speelde-fantastisch
Volgens mij kijk jij teveel films.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben bang dat hij mij drogeerd en mijn anal cherry popt en mij daarna verkoopt aan een bulgaarse sex industry ring.. spuiten ze mij vol met heroine om mij junkie te maken zodat ik ga werken voor de volgende high
Wat is er nou weer mis met een Bulgaarse straathoer.quote:
Karina is erg gereformeerd.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met een Bulgaarse straathoer.
quote:Op woensdag 27 november 2013 12:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben bang dat hij mij drogeerd en mijn anal cherry popt en mij daarna verkoopt aan een bulgaarse sex industry ring.. spuiten ze mij vol met heroine om mij junkie te maken zodat ik ga werken voor de volgende high
Alles lijkt mij... maar ik ben geen man he?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met een Bulgaarse straathoer.
Nee ik heb smetvrees.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Karina is erg gereformeerd.
Als commentator vind ik hem echt grappig maar als interviewer tenenkrommend slecht, het lijkt wel alsof hij kinderen interviewt voor het jeugdjournaalquote:Op woensdag 27 november 2013 12:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Leuk ook hoe die fantastische interviewer op heel subtiel in beeld komt af en toe.:D
[ afbeelding ]
Zou goed kunnenquote:Op woensdag 27 november 2013 12:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij kijk jij teveel films.
Mooi, een van je huishoudelijke taken vervul je dan toch nog, wan met koken is het nogal slecht gesteld geloof ik.quote:
Ik poets me een ongeluk en dat koken is idd niet al te bestquote:Op woensdag 27 november 2013 12:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mooi, een van je huishoudelijke taken vervul je dan toch nog, wan met koken is het nogal slecht gesteld geloof ik.
Hij laat zich niet door een cameraman uit beeld snijden. Er staan daar onder in beeld nog meer interviews trouwens van Sierd.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Leuk ook hoe die fantastische interviewer op heel subtiel in beeld komt af en toe.:D
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 november 2013 12:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij laat zich niet door een cameraman uit beeld snijden. Er staan daar onder in beeld nog meer interviews trouwens van Sierd.
Dat filmpje vormt de basis van mijn taalcursus.quote:
Wil het een beetje lukken met het Spaans?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat filmpje vormt de basis van mijn taalcursus.
Sierd met Rob Geus vergelijken vind ik nou niet zo geslaagdquote:Op woensdag 27 november 2013 12:51 schreef Karina het volgende:
Het is Rob Geus maar dan in het Spaans. Ook 100x 'mira' zeggen
Rob weet wel wat vriend is in het Spaans 'amigo'!quote:Op woensdag 27 november 2013 12:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sierd met Rob Geus vergelijken vind ik nou niet zo geslaagdRob Geus mag de veters van Sierd nog niet vastmaken.
Best lastig allemaal, maar ik maak voortgang.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wil het een beetje lukken met het Spaans?
joe and mie now go oudsite.. hey amigo! i was tokking to joequote:Op woensdag 27 november 2013 12:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Rob weet wel wat vriend is in het Spaans 'amigo'!
Ik een bammetje kaas.quote:
Voorspelbaar.quote:
Heb de meeste aantrekkelijke meisjes al gehad dus ik moet me nu verlagen tot hoerenquote:
Oh dus eigenlijk ben je zelf een slet?quote:Op woensdag 27 november 2013 13:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb de meeste aantrekkelijke meisjes al gehad dus ik moet me nu verlagen tot hoeren
Jep. Ik geef ook cursussen 'Van manlet naar manslet in 69 stappen'quote:Op woensdag 27 november 2013 13:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dus eigenlijk ben je zelf een slet?
Die hotdogs verorberen is les1 in de manlet > Manslet cursus?quote:Op woensdag 27 november 2013 13:15 schreef Dven het volgende:
Ik heb net 4 hotdogs gegeten. En ben tien minuten te laat terug op kantoor omdat de collega met wie ik meereed een boete heeft gekregen
Klinkt als een leuke pauze, vanwaar de ->quote:Op woensdag 27 november 2013 13:15 schreef Dven het volgende:
Ik heb net 4 hotdogs gegeten. En ben tien minuten te laat terug op kantoor omdat de collega met wie ik meereed een boete heeft gekregen
Worst in je mond duwen hoort denk ik bij de homo variant van de manlet to mansletquote:Op woensdag 27 november 2013 13:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die hotdogs verorberen is les1 in de manlet > Manslet cursus?
Het is wel iets met worstjes. Verder zie ik geen verband eigenlijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die hotdogs verorberen is les1 in de manlet > Manslet cursus?
Wie heeft het ooit over een heteroversie gehad dan?quote:Op woensdag 27 november 2013 13:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Worst in je mond duwen hoort denk ik bij de homo variant van de manlet to manslet
Hallo Littlerabbit. Fijne dag-na-de-overwinning-van-Ajax-dag.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie heeft het ooit over een heteroversie gehad dan?
Dven
Ik reed met collega naar het centrum. Daar haalde ik hotdogs. Collega moest even verder wat doen. En de politie is hier niet anders dan in NL dus fout parkeren voor een minuutje is uit den boze. Dus kreeg hij een boete. Waardoor ik weer te laat op kantoor was. Nu is dat verder geen ramp, maar tochquote:Op woensdag 27 november 2013 13:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klinkt als een leuke pauze, vanwaar de ->? Of krijg je zweepslagen in bulgarije als je te laat bent?
Er zijn ook online cursussen, dus als je het ook wil leren, grijp nu je kans/worst.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Worst in je mond duwen hoort denk ik bij de homo variant van de manlet to manslet
Holly michaels kan dat veel beterquote:Op woensdag 27 november 2013 13:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er zijn ook online cursussen, dus als je het ook wil leren, grijp nu je kans/worst.
Dat zei je de vorige keer ook al.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:11 schreef GGMM het volgende:
Laatste keer dat ik dit topic op m'n werk bezoek.
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:11 schreef GGMM het volgende:
Laatste keer dat ik dit topic op m'n werk bezoek.
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Holly michaels kan dat veel beter
[ afbeelding ]
Lelijk zo met die mouse overquote:Op woensdag 27 november 2013 14:15 schreef GGMM het volgende:
Fuck het, hij staat nu toch al in m'n cache.
[ afbeelding ]
Dat is wel genoeg om me in ieder geval tot Ado vrolijk te houden.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:15 schreef GGMM het volgende:
Fuck het, hij staat nu toch al in m'n cache.
[ afbeelding ]
Die van Geo houdt me eigenlijk vrolijkerquote:Op woensdag 27 november 2013 14:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is wel genoeg om me in ieder geval tot Ado vrolijk te houden.
Smerig.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Holly michaels kan dat veel beter
[ afbeelding ]
Wel leuk, maar ik ben nu nog steeds in de ban van Holly Michaelsquote:
goeden bipsquote:
Zeker knapquote:Op woensdag 27 november 2013 14:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel leuk, maar ik ben nu nog steeds in de ban van Holly Michaels
Maakt goede filmpjesquote:Op woensdag 27 november 2013 14:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel leuk, maar ik ben nu nog steeds in de ban van Holly Michaels
Ik zal die naam zeker onthouden.quote:
not gonna readquote:Op woensdag 27 november 2013 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / [VBL Slowchat] #2816 Generaal Pardon voor alle Gevallen Helden!
en de reacties daarna![]()
Dacht jij echt dat Ajax zou gaan winnen? Ik niet hoor, was een leuke verrassingquote:Op woensdag 27 november 2013 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / [VBL Slowchat] #2816 Generaal Pardon voor alle Gevallen Helden!
en de reacties daarna![]()
Ik had 0-4 voor Barca voorspeld hoor.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dacht jij echt dat Ajax zou gaan winnen? Ik niet hoor, was een leuke verrassing
OK, die kans was inderdaad groterquote:Op woensdag 27 november 2013 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had 0-4 voor Barca voorspeld hoor.
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:
Haha.quote:
Haha nee.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, Ajax gaat wel verliezen van Milan.
Ik had in de Champions League toto wel winst voor Ajax, maar alleen omdat ik ze altijd laat winnen.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, jammer dat zij aan een gelijkspel genoeg hebben, nu wordt het heel moeilijkquote:Op woensdag 27 november 2013 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, Ajax gaat wel verliezen van Milan.
Het was ook gewoon een leuke grap.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, dat treurige filmpje waar ik om moest lachen gisteren
In principe was het gewoon niet grappig. Alleen was de overgang om te lachen.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het was ook gewoon een leuke grap.
Als mod sta ik 100% achter deze ban natuurlijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, dat treurige filmpje waar ik om moest lachen gisteren
Elan is inmiddels uit je reet gekropen door deze opmerking.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als mod sta ik 100% achter deze ban natuurlijk.
Hoesenquote:Op woensdag 27 november 2013 14:40 schreef Buitendam het volgende:
Hoessen scoort tegen Barcelona. Als ik vandaag een eenhoorn zie ben ik niet eens meer verbaasd.
Milan staat 3 punten boven degradatie, die kunnen we gewoon hebben.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geef je de tijd om het te laten bezinken, de overwinning.
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:40 schreef Buitendam het volgende:
Hoessen scoort tegen Barcelona. Als ik vandaag een eenhoorn zie ben ik niet eens meer verbaasd.
Leuk dat je het zelf geloofd.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Milan staat 3 punten boven degradatie, die kunnen we gewoon hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |