Hoe zou zo'n Amerikaan het uitspreken.. Destiny.. How.. sonquote:Op woensdag 27 november 2013 14:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het zou pas grappig zijn als Destiny een kind kreeg.
Je maakt jezelf volkomen belachelijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over 2 weken op een woensdag dan..
Maar gelijk spelen en verliezen is geen winnen.. dus of je wint of je wint niet. Hoe je niet-wint doet er niet toe.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt winnen, gelijkspelen en verliezen.
Destiny's child.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe zou zo'n Amerikaan het uitspreken.. Destiny.. How.. son
alles kenquote:Op woensdag 27 november 2013 14:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als je van Feyenoord en Basselona ken winnen dan ken je ook van Milan winnen.
Belachelijk is een groot woord. Ik vind die geveinsde volwassenheid wel grappig.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je maakt jezelf volkomen belachelijk.
Kapi is het hier overigens mee eens.
Ik denk dat ik het tegenovergestelde heb van Stijn op moment.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Belachelijk is een groot woord. Ik vind die geveinsde volwassenheid wel grappig.
Geveinsde volwassenheid, dat is het. Ik kon m'n vinger er niet op leggen.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Belachelijk is een groot woord. Ik vind die geveinsde volwassenheid wel grappig.
Ik zag het tenminste goed. Zoals altijd eigenlijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / [VBL Slowchat] #2816 Generaal Pardon voor alle Gevallen Helden!
en de reacties daarna![]()
Jij zei 3-0.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zag het tenminste goed. Zoals altijd eigenlijk.
Het orakelquote:Op woensdag 27 november 2013 14:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kunnen ze bij the sims nu ook voetbal kijken?quote:Op woensdag 27 november 2013 14:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Stijn is een jongen die alles al een keer gezien en meegemaakt heeft en laat zich niet meeslepen door de waan van de dag.
Dit keer wel, met je eigen club zeldenquote:Op woensdag 27 november 2013 14:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Joh. M'n broertje zei gelijk dat Cruijff dit geregeld had.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens denken ze in Rotterdam (voel je niet aangesproken) dat het matchfixing is
Dat vinden 2 mensen waarschijnlijkquote:Op woensdag 27 november 2013 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens denken ze in Rotterdam (voel je niet aangesproken) dat het matchfixing is
Ik voorspel altijd 3-0. Het moet toch verdomme een keer lukken...quote:Op woensdag 27 november 2013 14:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit keer wel, met je eigen club zelden
en dat Barca helemaal niet bijzonder was!!!!quote:Op woensdag 27 november 2013 14:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joh. M'n broertje zei gelijk dat Cruijff dit geregeld had.
Tegen PSV kan het lukken.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik voorspel altijd 3-0. Het moet toch verdomme een keer lukken...
Pics van je broertjequote:Op woensdag 27 november 2013 14:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joh. M'n broertje zei gelijk dat Cruijff dit geregeld had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |