Weinig interessante duels vanaafquote:Op woensdag 27 november 2013 10:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
wie moeten er vanavond ballen op kanaal 3
jammerquote:Op woensdag 27 november 2013 10:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De medicijnenclub tegen de held van Kralingen.
Sowieso vanavond niet veel boeiends.quote:
Kan niet elke avond zijn zoals gisterenquote:Op woensdag 27 november 2013 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso vanavond niet veel boeiends.
Ik was niet thuis, Ajax - Barca kon ik echt niets om geven.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Kan niet elke avond zijn zoals gisteren
Ik accepteer je nederige excuses.quote:
Weet ik joh.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah je bent in een goede bui dusWas maar een grapje hoor.
Anders ik wel. Heerlijk geslapen daardoor. En nog wat gewonnen ookquote:Op woensdag 27 november 2013 10:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik joh.![]()
Ik ben nog steeds blij met de wedstrijd van gisteren.
* GGMM geeft lokale_notabele een dikke knuffel.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat een klef gezelschap hier.
Wie niet? Het "ons aller" Ajax kan weer van stal worden gehaald.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:32 schreef GGMM het volgende:
Weet ik joh.![]()
Ik ben nog steeds blij met de wedstrijd van gisteren.
Ja, als je wekelijks Barcelona vernedert probeer je dan nog maar eens op te laden voor Ado Den Haag.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:45 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Wie niet? Het "ons aller" Ajax kan weer van stal worden gehaald.
Maar ik houd mijn hart vast voor komend voetbalweekend want na zo een hoogtepunt heb je altijd een terugval van het elftal.
Je hebt niets gemist. Leuk dat Ajax won maar door het slechte veld was het een matig duel.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was niet thuis, Ajax - Barca kon ik echt niets om geven.
Wel leuk dat Ajax won overigens.
quote:Op woensdag 27 november 2013 10:52 schreef eight het volgende:
[..]
Je hebt niets gemist. Leuk dat Ajax won maar door het slechte veld was het een matig duel.
Voor de neutrale toeschouwer dan hèquote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 10:52 schreef eight het volgende:
[..]
Je hebt niets gemist. Leuk dat Ajax won maar door het slechte veld was het een matig duel.
Geloof ik niks van, 1e helft was echt leuk, 2e helft kan ik dat nog wel begrijpen.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:01 schreef eight het volgende:
[..]
Voor de neutrale toeschouwer dan hè
Voorspelbaar want je bent Ajacied. Het feit dat het "onmogelijke" is gepresteerd maakt het allemaal veel mooier.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geloof ik niks van, 1e helft was echt leuk, 2e helft kan ik dat nog wel begrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |