quote:Op woensdag 27 november 2013 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want morgen houden we er over op ja.
Weinig dankbaar ben je zeg. De mannen in het "Laat jezelf zien" Sturen tenminste een bedank DM.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Post gelezen en positief beoordeeld.
Heb je complimenten herbekeken en alsnog positief gekeurd. Bedankt voor de fraaie woorden.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weinig dankbaar ben je zeg. De mannen in het "Laat jezelf zien" Sturen tenminste een bedank DM.
quote:Sylvie Meis bedroog Rafael met KLM-piloot
van onze redactie
AMSTERDAM -
PRIVE TV - Sylvie Meis heeft opgebiecht dat ze tijdens haar huwelijk met Rafel van der Vaart een affaire had met KLM-piloot Balasz Vajta.
In het interview, dat onder andere in weekblad Privé is te lezen, vertelt de presentatrice uitgebreid over de affaire.
Sylvie, die in 2009 te horen kreeg dat ze was getroffen door borstkanker, onthult dat ze de KLM-piloot in september 2010 heeft ontmoet. In die periode kampte ze met een groot minderwaardigheidscomplex. "Tijdens een vlucht kwam Balasz Vajta naar me toe en ging naast me zitten op een lege stoel."
Drie weken na hun eerste ontmoeting, kwamen ze ellaar opnieuw tegen in het vliegtuig. "Tot mijn eigen verwondering betrapte ik mezelf erop dat ik het fijn vond hem weer te onmoeten. (...) Hij was oprecht geïnteresseerd, hij luisterde en maakte me aan het lachen."
In december sprak Sylvie met Balasz af een hapje te gaan eten. "Van het een kwam het ander en voordat ik het goed en wel besefte, waren we in een hotel en was het gebeurd. Ik was op zoek naar bevestiging dat er niets met mij aan de hand was."
Aan de affaire, die Sylvie overigens zelf slechts een vriendschap noemt, kwam na drie maanden een einde toen Rafael e-mails ontdekte van Balasz aan Sylvie. "We hebben uren en uren gepraat. En vooral ook veel gehuild samen. Ik vond het vreselijk om te zien wat het met hem deed. Op het moment dat hij tegen me zei dat we samen zouden gaan vechten, was de vraag alleen nog maar: hoe komen we hier uit?"
Balasz heeft nooit kunnen accepteren dat Sylvie niet met hem verder wilde. Tot op de dag van vandaag valt de piloot haar lastig. "Hij stalkt me niet alleen, maar heeft me ook al eens bedreigd."
Ik wist dat ik piloot had moeten worden. Ik denk niet dat ze snel met een accountmanagertje gaatquote:
Hoeveel graden was de maximumtemperatuur op donderdag 21 november 2013 in Veliko Tarnovo, Bulgarije?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik onthoud dingen ook al zijn ze nutteloos, blijkbaar genoeg ruimte
Dat dan weer net niet gelukkigquote:Op woensdag 27 november 2013 12:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoeveel graden was de maximumtemperatuur op donderdag 21 november 2013 in Veliko Tarnovo, Bulgarije?
24.2quote:
Euh nee...quote:Op woensdag 27 november 2013 09:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je wil kan ik je de volledige wedstrijd doorsturen. Mooi man.
Als Feyenoorder zijnde kan je toch lastig zonder Ajax dus pak dan in ieder geval ook de leuke dingen mee.quote:
Ajax = erger dan aids.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Als Feyenoorder zijnde kan je toch lastig zonder Ajax dus pak dan in ieder geval ook de leuke dingen mee.
Staat Feyenoord dan gelijk aan genitale kanker?quote:
Kom je morgenavond ook naar Sofia hequote:
Wie of wat is sofia?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Kom je morgenavond ook naar Sofia he
De hoofdstad van Bulgarije waar je favoriete voetbalclub morgen hoogstwaarschijnlijk klop gaat krijgen van de kampioen en koploper van het desbetreffende land.quote:
Ik heb niet eens een seizoenskaart laat staan dat ik dan zulke verre reizen maak om te zien voetballen, mij niet gezienquote:Op woensdag 27 november 2013 12:15 schreef Dven het volgende:
[..]
De hoofdstad van Bulgarije waar je favoriete voetbalclub morgen hoogstwaarschijnlijk klop gaat krijgen van de kampioen en koploper van het desbetreffende land.
Ja maar dan kan je ook je vriend Dven ontmoeten. Samen effe een Bulgaarse straathoer uitwonen enzo.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een seizoenskaart laat staan dat ik dan zulke verre reizen maak om te zien voetballen, mij niet gezien
Terecht. Scheidsrechters zijn zo slecht dat je ze moet helpen met welke beslissing ze moeten nemen.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:21 schreef Dven het volgende:
Die vieze Pedo trouwens om een kaart vragen bij die overtreding van VeltmanIn het gezicht spugen, dat soort volk.
jij bent een baas.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja maar dan kan je ook je vriend Dven ontmoeten. Samen effe een Bulgaarse straathoer uitwonen enzo.
Piqué vond het ook goedquote:Op woensdag 27 november 2013 12:33 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
Ik ben nog steeds blij van gisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |