SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door NoBoNo op 18-11-2013 08:40:53 ]
Eujz, nou zak ik ineens weer een plek! Maarrrr dat betekent ook dat ik nog laaaaaaang niet beval.quote:Op maandag 18 november 2013 08:17 schreef NoBoNo het volgende:
Limone gefeliciteerd!!!!!![]()
![]()
P8 en Twinkle welkom!![]()
Struisvogel!quote:Op maandag 18 november 2013 08:23 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Eujz, nou zak ik ineens weer een plek! Maarrrr dat betekent ook dat ik nog laaaaaaang niet beval.
Hoe uitgebreid wil je 'm hebben? Anders vat dit het wel redelijk samen:quote:Op maandag 18 november 2013 09:57 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga eens een poging doen tot teruglezen maar als iemand een samenvatting voor me heeft?
quote:Op maandag 18 november 2013 09:57 schreef Enfermera het volgende:
Limone is bevallen??![]()
En Twinkje ben jij ook weer hier, wat gaaf, gefeli!!
![]()
quote:Op maandag 18 november 2013 08:17 schreef NoBoNo het volgende:
Limone gefeliciteerd!!!!!![]()
![]()
P8 en Twinkle welkom!
Fantastische smaak! zelfde behang hangt hier aan de muur bij dochter, gecombineerd met zacht roze banenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vrouwlief heeft het nog niet op d'r heupen idd en hoezo laat? Zijn 29+4, niks aan de hand!quote:Op maandag 18 november 2013 09:50 schreef Burdie het volgende:
Nobono, wat behang je laatkreeg je vrouw het niet op d'r heupen dat je dat nu pas ging doen? Hier zijn de grote klussen al zo goed als klaar, en dan alsnog protesteren mijn hormonen dat het zo langzaam gaat
. Was een lekker klusje met dat vogeltjesbehang zeker... Wel heel schattig geworden en leuke kleurtjes
.
Zelfde kleur uiltjes ook of hebben jullie voor de meer roze variant gekozen?quote:Op maandag 18 november 2013 10:19 schreef WupWup het volgende:
[..]
Fantastische smaak! zelfde behang hangt hier aan de muur bij dochter, gecombineerd met zacht roze banen![]()
![]()
Nouja, met die termijn hoop ik zelf de boel wel grotendeels af te hebben (en dat gaat lukkenquote:Op maandag 18 november 2013 10:20 schreef NoBoNo het volgende:
Vrouwlief heeft het nog niet op d'r heupen idd en hoezo laat? Zijn 29+4, niks aan de hand!
Vieren Sinterklaas bij ons met de gehele familie, wil het dan eigenlijk allemaal wel af hebben (gaat ook lukken), kunnen ze het ook meteen zien.quote:Op maandag 18 november 2013 10:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nouja, met die termijn hoop ik zelf de boel wel grotendeels af te hebben (en dat gaat lukken).
Rare hormonen.
Het gaat gewoon allemaal zo snel en dat hoeft van mij (nog) nietquote:
Om te kijken of baby niet de pan uitrijst en babysauriër wordtquote:Op maandag 18 november 2013 10:55 schreef ProjSkippy het volgende:
En een serie groei-echo's trouwens? Ter ere waarvan?
ik las bananen.quote:Op maandag 18 november 2013 10:19 schreef WupWup het volgende:
[..]
Fantastische smaak! zelfde behang hangt hier aan de muur bij dochter, gecombineerd met zacht roze banen![]()
![]()
Ah! Ik dacht al dat ze me echo's door m'n neus geboord hadden.quote:Op maandag 18 november 2013 11:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Om te kijken of baby niet de pan uitrijst en babysauriër wordt.
Er is geen enkele aanleiding om dat te denken, maar dat doen ze hier standaard bij mensen met een verhoogd BMI.
Hier is het 'schema: 8, 13, 17, 20-21, 24, 27, 30, 33, 35 en 36-37 weken. Vanaf die tijd is de controle elke week.quote:Op maandag 18 november 2013 11:12 schreef ProjSkippy het volgende:
Trouwens mensen, normaliter ziet de VK je de laatste weken van de zwangerschap toch iedere week? Mijn app schreeuwde dat ook nog even mee. Of hangt dat van de VK af?
Hier ook. Ik vroeg me even af waarom ze dan niet voor apen had gekozen in combinatie met bananen.quote:
Zo vaak ben ik dus echt niet geweest. Steeds om de 4 of 5 weken ofzo tot en met week 34.quote:Op maandag 18 november 2013 11:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hier is het 'schema: 8, 13, 17, 20-21, 24, 27, 30, 33, 35 en 36-37 weken. Vanaf die tijd is de controle elke week.
Dat vond ik eerder al opvallend, omdat we toch ongeveer gelijk lopen en ik vaker een afspraak leek te hebben. Hier is het schema:quote:Op maandag 18 november 2013 12:29 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Zo vaak ben ik dus echt niet geweest. Steeds om de 4 of 5 weken ofzo tot en met week 34.
+1, heb nu voor 24 weken en 27 weken afspraken staan. Al heb ik vorige keer de rit niet uitgezeten bij de VK, maar bij de gyn en die hield redelijk hetzelfde schema aan.quote:Op maandag 18 november 2013 12:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat vond ik eerder al opvallend, omdat we toch ongeveer gelijk lopen en ik vaker een afspraak leek te hebben. Hier is het schema:
tot 24 weken: om de 4 weken
van 24 tot 30 weken: om de 3 weken
van 30 tot 36 weken: om de 2 weken
vanaf 36 weken: iedere week.
Ik heb een luie VK! Bewijs geleverd!quote:Op maandag 18 november 2013 12:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat vond ik eerder al opvallend, omdat we toch ongeveer gelijk lopen en ik vaker een afspraak leek te hebben. Hier is het schema:
tot 24 weken: om de 4 weken
van 24 tot 30 weken: om de 3 weken
van 30 tot 36 weken: om de 2 weken
vanaf 36 weken: iedere week.
Ja ze is echt abnormaal goedquote:Op maandag 18 november 2013 13:10 schreef Soempie het volgende:
Skips, jullie weten wel of het een jongetje of meisje wordt, toch? Ik heb nog geen versprekingen gezien.
Ja ik twijfelde al of het al kon. Ben ook heel benieuwd of het uiteindelijk klopt!quote:Op maandag 18 november 2013 16:18 schreef Cantare het volgende:
Dat dacht ik ookmaar had gelezen dat je het met 11 wrken nog niet kunt zien. Dus we wachten nog even af. Ik ben wel heeeeel benieuwd, de zgn nub komt namelijk wel overeen met mijn gevoel.
Wat een mooi plaatjequote:Op maandag 18 november 2013 16:09 schreef Cantare het volgende:
Wat gaan jullie hier toch rap met z'n allen, dat is voor mij niet helemaal bij te houden.
Maar dat Marie is geboren, viel niet te missen! Heel erg gefeliciteerd Limone. Wat een snelle bevalling..! Veel genieten met z'n 3!
Welkom nieuwe aanstaande moeders/vader!
Hier durf ik nu pas echt te geloven dat we er een heuse baby bij gaan krijgen. Goeie echo met 10w5d!
[ afbeelding ]
Ik had de eerste echo ook met 11 weken en toen riepen ze hier dat het een duidelijke meisjesnub was. Maar bij de seo bleek het toch echt een jongetje te zijnquote:Op maandag 18 november 2013 16:18 schreef Cantare het volgende:
Dat dacht ik ookmaar had gelezen dat je het met 11 wrken nog niet kunt zien. Dus we wachten nog even af. Ik ben wel heeeeel benieuwd, de zgn nub komt namelijk wel overeen met mijn gevoel.
quote:
Als ik er nu niet ineens allemaal doorgelopen prematuursetjes van gemaakt heb misschien wel!quote:Op maandag 18 november 2013 17:42 schreef Soempie het volgende:
Skips, het ophangen van de kleertjes is leuker!
Cantare, mooie foto! Hoe gaat het verder met je?
Dan worden het de poppenkleertjes van je dochter.quote:Op maandag 18 november 2013 17:44 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Als ik er nu niet ineens allemaal doorgelopen prematuursetjes van gemaakt heb misschien wel!
Nop, het gaat je niet lukken!quote:Op maandag 18 november 2013 17:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan worden het de poppenkleertjes van je dochter.![]()
![]()
Arme jongen, wordt hem nu al een genderidentiteitsissue aangepraat!quote:Op maandag 18 november 2013 17:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan worden het de poppenkleertjes van je dochter.![]()
![]()
Dan kan je ze aan een goed doel doneren en zelf opnieuw los met shoppen!quote:Op maandag 18 november 2013 17:44 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Als ik er nu niet ineens allemaal doorgelopen prematuursetjes van gemaakt heb misschien wel!
quote:Op maandag 18 november 2013 18:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Arme jongen, wordt hem nu al een genderidentiteitsissue aangepraat!.
Lief dat je het vraagtquote:Op maandag 18 november 2013 17:42 schreef Soempie het volgende:
Skips, het ophangen van de kleertjes is leuker!
Cantare, mooie foto! Hoe gaat het verder met je?
Wat naar.. veel sterkte!quote:Op maandag 18 november 2013 18:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
Verdomme.. Slecht nieuws hier..
Mijn hartslag is veel te hoog (en bloeddruk te laag), kan geen oorzaak voor gevonden worden dus huisarts gaat in overleg met gyn en verloskundige en dan kijken hoe verder.. Tot die tijd ultieme bedrust
Ben al een paar keer met het ophalen van mn zoontje uit school bijna flauw gevallen, en dat in combinatie met het afvallen baart mij (en de huisarts) heel erg zorgen.. Voor nu is het nog afwachten op een extra bloedonderzoek naar mn schildklier, morgen uitslag
Sorry voor egopost, zit er helemaal doorheen
![]()
![]()
Wij hadden met 16 weken een pretecho omdat ik té nieuwsgierig was en dus niet kon/wilde wachten tot de 20 weken echo!quote:Op maandag 18 november 2013 18:28 schreef LaLouchi het volgende:
Heeft iemand van jullie eigenlijk een echo gehad / gepland, speciaal.voor de geslachtsbepaling?
quote:Op maandag 18 november 2013 17:37 schreef ProjSkippy het volgende:
De eerste (échte) babywas draait en ik vind het dus helemaal niet leuk.
Ik schijn dat geweldig te vinden als aanstaande moeder, maar ik ben helemaal kapot na het uitzoeken en sta nu steeds als de dood de wasmachine in te turen of het allemaal wel goed gaat.
En nou Whatsappte mijn vader 'ach, als je hem maar niet op kookwas gezet hebt'. En nou moet! ik! checken! of dat inderdaad niet het geval is, maar dat kun je op onze wasmachine dus niet meer zien.
Jemig wat rot! Laat die doktoren maar heel gauw uitzoeken wat er aan de hand is. Sterkte!quote:Op maandag 18 november 2013 18:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
Mijn hartslag is veel te hoog (en bloeddruk te laag), kan geen oorzaak voor gevonden worden dus huisarts gaat in overleg met gyn en verloskundige en dan kijken hoe verder.. Tot die tijd ultieme bedrust
Ben al een paar keer met het ophalen van mn zoontje uit school bijna flauw gevallen, en dat in combinatie met het afvallen baart mij (en de huisarts) heel erg zorgen.. Voor nu is het nog afwachten op een extra bloedonderzoek naar mn schildklier, morgen uitslag
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 november 2013 18:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
![]()
![]()
Was dat al mooi beeld?quote:Op maandag 18 november 2013 18:31 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Wij hadden met 16 weken een pretecho omdat ik té nieuwsgierig was en dus niet kon/wilde wachten tot de 20 weken echo!
Voor nu gaat in iedergeval mn moeder mn zoontje elke dag brengen en halen. Voor de rest is het even afwachten. Sinds twee weken ook baanloos dus die stress zal ook wel meespelenquote:Op maandag 18 november 2013 18:35 schreef Dot. het volgende:
[..]Heb je wel genoeg hulp om je heen? Hopelijk vinden ze snel de oorzaak!
Superleuk!!quote:Op maandag 18 november 2013 18:38 schreef Kwisted het volgende:
Even egopost zonder bij te lezen, want ik ben blij!!!
Net luid en duidelijk t hartje gehoord bij de vk!!!!!
Ik heb mooiere foto's van de pretecho met 17 weken dan de 20 weken echo. Ze zoeken dan ook naar leuke plaatjes en bij de 20 weken echo is een leuk plaatje een bijkomstigheidquote:
Leuk!!quote:Op maandag 18 november 2013 18:38 schreef Kwisted het volgende:
Ja maar doelde meer op een pretecho bij bijv 24 weken. Ik kan maar niet bevatten dat het al een heel mensje is bij 13/14 wekenquote:Op maandag 18 november 2013 18:44 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik heb mooiere foto's van de pretecho met 17 weken dan de 20 weken echo. Ze zoeken dan ook naar leuke plaatjes en bij de 20 weken echo is een leuk plaatje een bijkomstigheid
Bah logisch dat je erdoor heen zitquote:Op maandag 18 november 2013 18:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
![]()
![]()
Niet de hele roze, maar degene met meer kleuren. Tussen de bananenquote:Op maandag 18 november 2013 10:20 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Vrouwlief heeft het nog niet op d'r heupen idd en hoezo laat? Zijn 29+4, niks aan de hand!
[..]
Zelfde kleur uiltjes ook of hebben jullie voor de meer roze variant gekozen?
De witte is klaar en lijkt nog gelukt ook!quote:Op maandag 18 november 2013 18:31 schreef Cantare het volgende:
[..]wel een beetje herkenbaar, maar echt: ook jij kunt babykleertjes wassen.
Is de was al klaar?
Wij hier ook bij ongeveer 17 weken. Mooie (overduidelijke geslachts-)plaatjes en het is echt al helemaal compleet dan.quote:
ja jullie ook! Fijn zo'n goede echo. En dan wordt het ook ineens heel echt hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 november 2013 19:16 schreef Kwisted het volgende:
[..]
ja jullie ook! Fijn zo'n goede echo. En dan wordt het ook ineens heel echt he![]()
LaLou ik ben nu 10w6d
Jajeeljadlfadi, echt heel erg balen van je bloeddruk en dat je nu bedrust moet houden. Hoe oud is je andere kindje? Echt rotMaar die bedrust moet je wel echt echt écht doen hoor!Ik ga duimen dat jij ook het hartje gaat horen.
Als je een ruggenprik neemt ben je sowieso niet poliklinisch meer. Of bedoel je meer voor het geval je die uiteindelijk niet gaat nemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel fijn dat ze gehoor geeft aan je gevoel.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mabawa. op 18-11-2013 19:31:33 ]
ja daar twijfel ik nog een beetje over. Als dit keer de ontsluiting wel vlot gaat, dan weet ik niet of het nodig is. Dan wil ik poliklinisch. En anders dus de ruggeprik en dan mag het ziekenhuispersoneel t overnemen.quote:Op maandag 18 november 2013 19:20 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Als je een ruggenprik neemt ben je sowieso niet poliklinisch meer. Of bedoel je meer voor het geval je die uiteindelijk niet gaat nemen?Wel fijn dat ze gehoor geeft aan je gevoel.
Ah zo, ja kan ik me wel voorstellen. Nou goed geregeld dan hoorquote:Op maandag 18 november 2013 19:30 schreef Kwisted het volgende:
[..]
ja daar twijfel ik nog een beetje over. Als dit keer de ontsluiting wel vlot gaat, dan weet ik niet of het nodig is. Dan wil ik poliklinisch. En anders dus de ruggeprik en dan mag het ziekenhuispersoneel t overnemen.
Dat is wel heel goedkoop. Ik had gegoogled op een pretecho, kwam uit bij een echo bureau voor ¤100 !quote:Op maandag 18 november 2013 19:17 schreef Kwisted het volgende:
Oh en ik heb bij mijn dochter een gewone echo gehad met 16 weken, kostte 40euro ofzo bij een goede echoscopiste. Was duidelijk te zien!
Dit keer gaan we met 15 weken, omdat ze me garandeerde dat ze met haar nieuwe apparaat het dan al kan zien. Ik ben zooooo benieuwd!!
t was geen 3D echo. Gewoon een normalequote:Op maandag 18 november 2013 19:38 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Dat is wel heel goedkoop. Ik had gegoogled op een pretecho, kwam uit bij een echo bureau voor ¤100 !het is nog wel even afwachten of alles goed gaat natuurlijk, maar als ik zover ben zou ik ook graag een pretecho maken. Meerdere zou dan ook kunnen als het niet zo enorm kostbaar is!
Ook leukquote:Op maandag 18 november 2013 19:39 schreef Kwisted het volgende:
[..]
t was geen 3D echo. Gewoon een normale
Sterkte, kan iets in je hormoonhuishouding zijn. Bekende kreeg medicijnen en was weer oké.quote:Op maandag 18 november 2013 18:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
![]()
![]()
Ik ben ook resusnegatief maar mijn man hoefde geen bloed te laten prikken. Met 27weken prikken ze je nog een keer en kijken via jou bloed na of je kindje ook resusnegatief is. Bij mij is dat zo dus ik hoef geen anti D spuit te krijgen. Als je kindje positief blijkt te zijn krijg je geloof ik voor en na de bevaling een injectie. (Hoop dat ik t zo goed heb uitgelegd)quote:Op maandag 18 november 2013 19:02 schreef Hobbesje het volgende:
Fijn Kwisted!
Hier eind van de middag gebeld door de vk. Ze hebben anti D antistoffen in mijn bloed gevonden... en nu moet man waarschijnlijk ook bloedprikken (ik maak vast een middag vrij... dat is echt niet zijn hobby). Iemand hier daar ervaring mee??
En sinds wanneer prikken ze daar eigenlijk op (vergeten te vragen...)?
Thuis bevallen wil ik wel proberen. Mocht er iets aan de hand zijn ben ik zo in het ziekenhuis. Woon op 3 minuten auto afstand.quote:Op maandag 18 november 2013 20:19 schreef Mabawa. het volgende:
Goeie post Thistle!
Succes in het zh morgen Martine! Die afspraak staat natuurlijk niet gelijk aan inleiding dus ik zou wel gewoon gaan joh. Kun je in ieder geval je wensen uitspreken. En vooral hopen dat je er eigenlijk niet hoeft te komen (je wilde thuis bevallen toch?)
Ja zou toch heel fijn zijn!quote:Op maandag 18 november 2013 20:22 schreef martine1984 het volgende:
[..]
Thuis bevallen wil ik wel proberen. Mocht er iets aan de hand zijn ben ik zo in het ziekenhuis. Woon op 3 minuten auto afstand.
quote:Niet dat soort dingen posten zonder er bij te vertellen wat hij heeft geschreven hè!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jemig zeg, ik heb een stomme schreeuw buurvrouw, ligt dochter net te slapen, staat mevrouw in de tuin als een idioot te schreeuwen naar een van haar pubers.gelukkig lijkt dochter er door heen te slapen.
Niet eigen risico maar eigen bijdrage die je betalen moet (met uitzonderingen van sommige verzekeraars) voor een poliklinische bevalling. Als je met een medische indicatie bevalt dan betaal je die sowieso niet.quote:Op maandag 18 november 2013 20:38 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik lees hier iets over medische indicatie en eigen risico. Ik weet niet hoe dat in 2013 was maar in 2012 heb ik er geen cent aan hoeven betalen.
Mijn vorige bevalling is ingeleid ivm beginnende hellp. Op zich heb ik dat niet als naar ervaren. In mijn herinnering was het een eitje, wakker worden met 4 cm ontsluiting zonder weeën. 5 uurtjes na het aan zetten van het infuus was hij er al.quote:Op maandag 18 november 2013 20:25 schreef Thistleweed het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat je opziet tegen een afspraak in het ziekenhui.
Ik weet niet of dat voor jou ook geld maar zelf lijkt een inleiding me niet fijn, dus ik kan me voorstellen dat je er liever niet over praat.
Maar je hebt ook nog even toch? Hopelijk dient de baby zich vanzelf aan. Heb je daar nog wel een beetje vertrouwen in?
Alles hangt netjes te drogen! Geen rare uitloop en rare kleuren. Soempie had gelijk, ophangen (of vooral als het eenmaal hangt) is wel fijn!quote:Op maandag 18 november 2013 20:11 schreef Thistleweed het volgende:
Skippy, is het goed gegaan met de kleertjes of heb je nu allemaal roze prematurenkleertjes? En zo ja, post je daar dan ook foto's van
Volgens mij staan er een aantal vaders in het lijstje in de op, je bent zeker niet de enige.quote:Op maandag 18 november 2013 20:50 schreef P8 het volgende:
Bedankt voor de verwelkoming allen. Ben ik hier de enige (toekomstig) vader, trouwens?
Geen droger hierquote:Op maandag 18 november 2013 20:55 schreef ikke_84 het volgende:
Is er een speciale reden waarom jullie de kleertjes allemaal ophangen om te drogen? Ik heb t gewoon in de droger geknikkerd.
Ik droog het maar kort, zodat het makkelijker strijkt en zacht blijft. Maar moet dan echt ff opgehangen worden.quote:Op maandag 18 november 2013 20:55 schreef ikke_84 het volgende:
Is er een speciale reden waarom jullie de kleertjes allemaal ophangen om te drogen? Ik heb t gewoon in de droger geknikkerd.
Hobbesje schrijft dat ze antistoffen heeft. Jouw verhaal klopt (anti D krijg je overigens met 30 weken en na de bevalling), maar jij hebt geen antistoffen tegen de rhesusfactor. Andere situatiequote:Op maandag 18 november 2013 20:07 schreef ikke_84 het volgende:
[..]
Ik ben ook resusnegatief maar mijn man hoefde geen bloed te laten prikken. Met 27weken prikken ze je nog een keer en kijken via jou bloed na of je kindje ook resusnegatief is. Bij mij is dat zo dus ik hoef geen anti D spuit te krijgen. Als je kindje positief blijkt te zijn krijg je geloof ik voor en na de bevaling een injectie. (Hoop dat ik t zo goed heb uitgelegd)
Hier nog 1, pfff musique ik zou in mn bed kruipen...quote:Op maandag 18 november 2013 21:33 schreef Mabawa. het volgende:
O mijn god Musique, zo'n dag zou me laten janken!
Ow ja verkeerd gelezen/begrepen, oeps.quote:Op maandag 18 november 2013 21:33 schreef WupWup het volgende:
[..]
Hobbesje schrijft dat ze antistoffen heeft. Jouw verhaal klopt (anti D krijg je overigens met 30 weken en na de bevalling), maar jij hebt geen antistoffen tegen de rhesusfactor. Andere situatie
Waarom moet de man getest worden, als er anti-stoffen zijn? Hier gelukkig een negatief kind net als mama, maar ik ben nieuwsgierig want snap het niet..quote:Op maandag 18 november 2013 21:33 schreef WupWup het volgende:
[..]
Hobbesje schrijft dat ze antistoffen heeft. Jouw verhaal klopt (anti D krijg je overigens met 30 weken en na de bevalling), maar jij hebt geen antistoffen tegen de rhesusfactor. Andere situatie
Dat ga ik ook maar doen denk ikquote:Op maandag 18 november 2013 21:39 schreef Purple010 het volgende:
[..]
Hier nog 1, pfff musique ik zou in mn bed kruipen...
Op heel veel etiketten staat niet in de droger....vraag me af hoelang ik dat ga volhouden. Hier alleen de voetbalshirts met opdruk en speciale kleding die de droger ontloopt.quote:Op maandag 18 november 2013 21:09 schreef flowerbox het volgende:
Hier wordt morgen onze nieuwe droger bezorgd. Verjaardagskado
![]()
Nu al zin in
quote:Op maandag 18 november 2013 22:25 schreef ikke_84 het volgende:
Jeetje hobbesje klinkt ingewikkeld. Hoop dat je hiermee niet bij de gyn terecht komt. Fijn dat t voor de rest goed met je gaat!
En dat van je man klinkt bekendik heb zn broer.
Ik las dat je dacht dat "de baby niet in de droger mag"quote:Op maandag 18 november 2013 21:51 schreef ikke_84 het volgende:
Als je geen wasdroger hebt snap ik t ophangen wel jaik dacht al dat ik weer eens wat gemist had en baby was niet in de droger mag.
Ik las "gecombineerd met zacht roze bananen"quote:Op maandag 18 november 2013 10:19 schreef WupWup het volgende:
[..]
![]()
Heb er met man over gesproken en we moeten het gewoon regelen en gaan vd week samen de papieren doornemen. Hij was een beetje geschrokken dat ik overstuur was..quote:Op maandag 18 november 2013 22:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Purple, heb je inmiddels al een knoop kunnen doorhakken over het kdv contract? Hier (in t zuiden) zijn er helemaal geen wachtlijsten en zou volgens mij echt ieder moment je kind bij een goed kdv terecht kunnen. Heb t zelf ook pas tegen t eind van mijn zwangerschap geregeld.
Niet zo lang.quote:Op maandag 18 november 2013 23:11 schreef Burdie het volgende:
Hartje voor Kwisted.
JJ sterkte!
Hobbes, fijn dat je je zo goed voelt, maar het hele verhaal er omheen maakt het wel wat ingewikkelder. Je zult het vast al heel vaak uitgelegd hebben, maar waarom hoef je maar tot 37 weken door te lopen?
Ik had vanavond zwangerschapsgym, erg gezellig! Leuk cluppie van 12 meiden die ongeveer allemaal even ver zijn in de zwangerschap, was ook veel herkenning in elkaars verhalen. Alleen het begin was wat onwennig, zit je daar met je dikke buik.
Baby is weer lekker druk vandaag, hij/zij heeft nu ontdekt dat 'ie z'n voetjes tegen mijn ribbenkast aan kan zetten en dat is best irritant. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat 'ie door heeft dat 'ie zich daar dan ook kan afzetten
.
Hobbesje ziet er gewoon wat betrouwbaarder uit dan jij.quote:Op dinsdag 19 november 2013 08:35 schreef DJMomo het volgende:
Gek verhaal van hobbes. Dat je vent nu bloed moet prikken. Ik vroeg nl bij Sjaak waarom ze niet ook bloed van man prikten om Sjaaks bloedgroep te bepalen. Maar toen was het antwoord: jij kan wel zeggen dat hij de vader is, maar daar mogen we geen risico mee nemen.
Whahahaquote:Op dinsdag 19 november 2013 08:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hobbesje ziet er gewoon wat betrouwbaarder uit dan jij.
Hahahaquote:Op dinsdag 19 november 2013 08:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hobbesje ziet er gewoon wat betrouwbaarder uit dan jij.
quote:Op maandag 18 november 2013 18:38 schreef Kwisted het volgende:
Ik heb er vrijdag een geplandquote:Op maandag 18 november 2013 18:31 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Wij hadden met 16 weken een pretecho omdat ik té nieuwsgierig was en dus niet kon/wilde wachten tot de 20 weken echo!
Klopt. Als hij niet de vader is hebben ze in Nijmegen wat uit te leggen! Maar onze oudste (eigen productie) en de jongste zijn toch heel duidelijk broertjesquote:Op dinsdag 19 november 2013 08:56 schreef Burdie het volgende:
Ik denk dat het is omdat Hobbes uit een MMM traject komt, en het ZKH daardoor 100% zeker weet wie de vader is?
Hier!quote:
Wowie, zou er echt iets gaande zijn?quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:53 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Hier!
Nog hetzelfde als gisteren. Wat een raar gevoel is dit. Slecht geslapen ook trouwens, dus nog niet zo heel lang van bed af (omdat het vanmorgen natuurlijk wel ineens lukte om te slapen) en eerst nog weer even een was aangezet.
Ninja! I haz it!quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:55 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Wowie, zou er echt iets gaande zijn?
Pfff ja hoor leuke edit ondertussen
Oja, de was.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:53 schreef ProjSkippy het volgende:
en eerst nog weer even een was aangezet.
Oh man, zo erg! Als dit het is dan kan ik zo nog wel 100 keer bevallen.quote:
Hahaha het lijkt dus best op wat ik gisteravond had. Zitten? Nee! Staan? Nee toch maar zitten of misschien beter liggenquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:01 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Oh man, zo erg! Als dit het is dan kan ik zo nog wel 100 keer bevallen..
--
Niet echt beschrijfbaar Mabawa. Ik kan niet zitten, liggen, hangen. Ik voel me WEEEEJOOOO-AAAHAAAHEUJ maar ook heel erg BLUH. En mijn buik voelt raar. Hij tintelt ofzo.
Dus, tot zo ver mijn beschrijving.
Dat! En dan te bedenken dat het een Fries is. Daar kan ik nog niet over uit.quote:
Jup! Tegenwoordig niet meer, maar halverwege de zwangerschap had ik daar best last van. Niezen was nog erger.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:20 schreef Dot. het volgende:
Spannend Martine!
Ik ben de laatste dagen aan het hoesten en ik heb het gevoel alsof dat niet erg fijn is voor mijn buik. Hij staat heel strak en ik heb ook af en toe een soort spierpijn-achtig gevoel. Herkend iemand dat?
Gisteren heb ik er twee gedaan, er draait er nu 1 en er moeten er nog twee. Maar dan is ook echt alles geweest (lakentjes, aankleedkussenhoezen, alle sokjes/rompertjes/shirtjes/broekjes/spuugdoekjes/kruikenhoezen/alles). En ik ben nu de colorcatcher niet vergetenquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:22 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Skips, lekker wassen! Moet je nog veel?
quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:11 schreef ProjSkippy het volgende:
Zo, en nu ga ik even op de rest reageren.
[..]
Dat! En dan te bedenken dat het een Fries is. Daar kan ik nog niet over uit.![]()
![]()
Ik kom weg van de grens tussen Groningen en Friesland (maar ben op 500 meter Gronings) en daar wonen heel wat minder interessante Friese mannenquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:13 schreef NoBoNo het volgende:
[..]Zo raar zijn wij Friese mannen niet.
Ik had en heb ook vrijwel geen symptomen en ben nog steeds zwangerquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
Eindelijk vandaag een dagje vrij en dat ik lekker kan luierenEn dus tijd heb om wat posts door te lezen hier!
Martine: zo spannend! Inderdaad goed dat je naar je eigen gevoel luistert![]()
En alle andere meiden (het waren teveel posts om ze goed te kunnen onthouden) hoop ook dat alles bij jullie voorspoedig gaat!
Ik heb volgende week vrijdag mijn intake en dan als het goed is voor de kerst mijn eerste echo![]()
Superleuk om het met kerst te vertellen aan familie. Mijn vriend kwam met het idee aanzetten om voor mijn ouders, zus, schoonmoeder een mok te kopen met 'mijn allerliefste oma/opa/tante' erop en ze dat te laten uitpakken. Vind ik eigenlijk best een leuk idee!![]()
Klinkt misschien raar, maar de symptomen baren me een beetje zorgen. Of zeg maar gerust haast geen symptomen. Ben morgen 6 weken en ik heb alleen wat last van pijnlijke borsten. Voor de rest niks. Niet moe (alleen 's avonds rond een uur of 10), niet misselijk, etc. Hoop dat het gewoon een makkelijke beginperiode is en niet iets anders...
Hier ook niets toen. Niet extra moe, niet overgeven, weinig tot geen bandenpijn, gewoon niets. Behalve pijnlijke tieten; daar bleef ik ook maar op drukken, want zo lang ze pijn deden ging alles vast nog wel goed.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
Klinkt misschien raar, maar de symptomen baren me een beetje zorgen. Of zeg maar gerust haast geen symptomen. Ben morgen 6 weken en ik heb alleen wat last van pijnlijke borsten. Voor de rest niks. Niet moe (alleen 's avonds rond een uur of 10), niet misselijk, etc. Hoop dat het gewoon een makkelijke beginperiode is en niet iets anders...
Mwehe! Ze concurreren elkaar de pan uit.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:34 schreef flowerbox het volgende:
Haha, zelfs tussen de Friezen onderling nog concurrentie.
Hier een Fries die in Groningen woont. Hoe stug moet je dan wel niet zijn?
Ja precies! Dat heb ik ook wel een beetje. Ik zit er elke dag wel aan om te voelen of ze nog zeer doen. Geeft mij een soort van gerustheidquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:37 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Hier ook niets toen. Niet extra moe, niet overgeven, weinig tot geen bandenpijn, gewoon niets. Behalve pijnlijke tieten; daar bleef ik ook maar op drukken, want zo lang ze pijn deden ging alles vast nog wel goed.
Hier doen alleen mijn tepels s avonds nog pijn dus ook dat kan overgaanquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja precies! Dat heb ik ook wel een beetje. Ik zit er elke dag wel aan om te voelen of ze nog zeer doen. Geeft mij een soort van gerustheid
Een Zuid-Hollander??? Ach meid dat geeft niks, daar zal vast ook wel eens een goede tussen zitten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:39 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk heb ik een Zuid-Hollander aan de haak geslagen, dus blijven jullie maar lekker concurreren hoor.
kom je weg ja?quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:16 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik kom weg van de grens tussen Groningen en Friesland (maar ben op 500 meter Gronings) en daar wonen heel wat minder interessante Friese mannen. Vond ik. Koeien hadden meer karakter.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:48 schreef angelatje het volgende:
Martine wat vervelend dat je vk je nu duur gevoel geeft. Toch nog even eenvoor de 1 cm.
Enf wat vervelend dat je nog zo beroerd bent
Ik kom net terug uit het zh. Een beeb is gedraaid! gyn zat echt van![]()
Dus dag geplande ks en Hallo natuurlijke (thuis)bevalling.
Dus daar zal de pijn van vannacht vandaan zijn gekomen denk Ik...
Zeg!!!!quote:Op dinsdag 19 november 2013 08:56 schreef Burdie het volgende:
Ik denk dat het is omdat Hobbes uit een MMM traject komt, en het ZKH daardoor 100% zeker weet wie de vader is?
Oh gut, ik zie het nu pasquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kom je weg ja?nou is die grens best lang maar ik kan hinkstapsprong groningen/drenthe/friesland doen.
Ik vind ze (de mannen) niet wezenlijk anders dan de mannen van elders?
Maar dat gevoel van als een kat rondjes draaien in je mand en 20 keer ergens anders liggen herken ik erg van de aanloop naar bevalling.alsof je lichaam zegt dat je onder je struik moet gaan liggen maar je hoofd er nog niet klaar voor is.
oh, ja, botte boeren.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:01 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Oh gut, ik zie het nu pas.
Nou moet ik ook wel zeggen dat ik over het algemeen tussen een stel botte boeren woonde hoor, maar die aan de Groningse kant waren toch altijd wat minder.. uhhh... Daar legde ik een stuk makkelijker contact mee in ieder geval. Maar, misschien ligt het ook wel aan mijn sociale vaardighedenskills en waren de immeeeennnnns knappe Friezen te hoog gegrepen voor me.![]()
Ik ben benieuwd over die aanloop.. Mijn nesteldrang steekt in ieder geval de kop op nu en ik word er zelfs chagerijnig van dat ik straks een afspraak bij de kapper heb staan, waardoor ik niet alles in huis af kan maken. Jeej voor hormonen!
--
Even verder lezen.
Edit:
Angela, wat fijn!
--
Ach, Martine, het is jouw keuze. Ik vind het alleen maar knap dat je er ondanks het er door heen zitten toch een inleiding wilt uitstellen.
--
Pijn in tieten hield hier weer op bij ongeveer 9 weken ofzo. En ik maar drukken, duwen, extra hard op bed ploffen. Dan deed het uiteindelijk wel zeer, maar dat kwam natuurlijk niet door het zelfde.![]()
Ik begin me te irriteren aan m'n eigen flauwe humor.
Ja ik ben best wel shocked iddquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:32 schreef martine1984 het volgende:
Angela wat fijn dat je mini gedraaid is. Hoe voel jij je daarbij? kan me zo voorstellen dat het nogal een shock is. Eerst weet je de geboorte datum van je kleintje en het verloop van de bevalling kun je beter voorzien. En dan nu wordt je ineens terug geworpen in onzekerheid. Hoe staat het met de verbouwing thuis?
Enf Beterschap.
Friezen zijn best leuk hoor, ben er zelf ook eentje maar op mijn 10de ben ik naar westfriesland verhuisd.
Mijn verloskundige was gerust wel lief hoor. Het was niet zo dat ze geïrriteerd was. Morgen heb ik daar een afspraak staan en dan zou ze proberen te strippen. Zal het dan allemaal nog wel een keer met haar door spreken
Ah, dat is wel heel mooi om te lezen.quote:Op maandag 18 november 2013 18:27 schreef Cantare het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagtSo far, so good. Ik begin me steeds beter te voelen en zie het eigenlijk allemaal wel zonnig in met deze 3e spruit.
De moeheid kan ik aardig handelen en ik ben erg blij dat iedereen het nu weet, vooral ook op mijn werk. Dat geheime gedoe is niks voor mij. Dus tsja... geen klagen!
quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:16 schreef Mabawa. het volgende:
Wow nesteldrang heeft me gevonden! Ik heb net de badkamer geboend met een afwasborstel, alles lekker schoongemaakt, douchegordijn in de wasmachine en ook het toilet gelijk maar gedaan.eucalyptusbleek
![]()
Je bent geen zeurpiet gewoon een zwangere vrouw die twijfels heeft en het beste wil doen!quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:39 schreef martine1984 het volgende:
Zo ben weer thuis met een Subway broodje die ligt in de oven te wachten tot manlief kleuter heeft opgehaald voor de lunch. Vanmiddag gaat de kleuter met de gastouder mee dus wij hebben een lange middag samen. Ook wel weer eens fijn om samen te zijn.
Net de verloskundige aan de telefoon gehad over mijn ziekenhuis bezoek. Ze was nogal verbaasd dat ik nu nog niet ingeleid wil worden. Voel me er nu een zeurpiet over dat ik niet kies voor inleiding en het nog een week uit wil stellen. De verloskundige had me doorverwezen omdat ik er doorheen zat. Ben bang als ik kies voor inleiding en mijn baby en mijn lijf er nog niet echt klaar voor zijn het allemaal onnodig lang gaat duren en dat het dan eindigt in een keizersnede
Lijkt me persoonlijk prettiger dan weeënquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:39 schreef Soempie het volgende:
Zal toch wat zijn, tijdens een harde nies ofzo. Zie het gewoon voor me.
Lief dat je 't vraagtquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, dat is wel heel mooi om te lezen.Hoop dat je straks echt even een paar maanden geen last hebt van vermoeidheid.
Angelatje, toch nog gedraaid!Dat is wel even omschakelen voor jullie.
JJ, sterkte, fijn dat je moeder bij kan springen.
Hobbesje, kunnen ze er nog iets aan doen eigenlijk? Of is het hoe dan ook afwachten?
Martine, ik herken die angst wel: dat het misschien erg lang gaat duren bij een inleiding en uit zal lopen op een ks. En nu ligt er een goed plan toch? Dat je in elk geval de mogelijkheid hebt om eerder te bevallen als je het echt niet meer trekt, maar ook gerust nog af kan wachten. En die ene cm heb je mooi binnen.
[..]Duurt vast niet lang meer dan!
Musique, hoe is het vandaag? Wat zei je werkgever?
Zo wil ik best bevallen hoorquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:39 schreef Soempie het volgende:
Zal toch wat zijn, tijdens een harde nies ofzo. Zie het gewoon voor me.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:48 schreef Musique het volgende:
De droger van flowerbox is binnen![]()
Angelatje je baby is gewoon gedraaid! Hoe goed!Even omschakelen maar wel een natuurlijke bevalling!
Ikke84 lastig is dat he, dat je zo weinig mag... Ik was een maand geleden erg verkouden en heb gewoon gestoomd met gekookt water. Dat hielp al flink bij mij.
Martine ik vind je alles behalve een zeurpiet. Jij moet doen waar jij je goed bij voelt, en als het niet goed voelt om in te leiden dan moet je dat ook zeker niet doen!
Pff kan jullie allemaal niet bijhouden
Een sandwichquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:34 schreef Purple010 het volgende:
Ik las lapdance ipv laplace...a dirty mind is a joy forever. Maar geen idee wat voor broodje ik me daarbij voorstelde...
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:20 schreef Mabawa. het volgende:
Soempie ook al in de lappenmand. Benen bij elkaar tijdens een hoestbui hoor! Ik was net helemaal verbaasd dat je al bijna 37 weken bent!! Wow!
nee joh, dat was maar een weekendquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:20 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Fazz!Jij was toch pas op vakantie??
quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:34 schreef Purple010 het volgende:
Ik las lapdance ipv laplace...a dirty mind is a joy forever. Maar geen idee wat voor broodje ik me daarbij voorstelde...
Dat dacht mijn schoonmoeder ookquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:38 schreef Kwisted het volgende:
Ik ben echt veel misselijker dan bij mn eerste. Dit moet wel een jongetje zijn, t voelt anders.
Sterkte! Je bent niet de enige die wakker ligt...en als het goed is ben je nu in goede handen. Hoop dat ze e.e.a. snel onder controle hebben voor jou en je kleine.quote:Op woensdag 20 november 2013 03:54 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wat een rust hier... Ik lig al een paar uurtjes klaarwakker in mn koude ziekenhuisbed
Toch een te snel werkende schildklier, waardoor mn hart bij het minste geringste op hol slaat.. Voorlopig per dag aankijken in het ziekenhuis, zal hier minimaal een week liggwn![]()
![]()
oh neeee! Dat is wel heel erg balen zeg! Hoop dat je vannacht hebt kunnen slapen.quote:Op woensdag 20 november 2013 03:54 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wat een rust hier... Ik lig al een paar uurtjes klaarwakker in mn koude ziekenhuisbed
Toch een te snel werkende schildklier, waardoor mn hart bij het minste geringste op hol slaat.. Voorlopig per dag aankijken in het ziekenhuis, zal hier minimaal een week liggwn![]()
![]()
Gefeliciteerd skips, meldplichtig!quote:Op woensdag 20 november 2013 07:23 schreef ProjSkippy het volgende:
En komt 'ie, komt 'ie, komt 'ie...!
...
...
...
MELD!![]()
37 weken vandaag!
Skips meldplicht!!!quote:Op woensdag 20 november 2013 07:23 schreef ProjSkippy het volgende:
...
...
...
MELD!![]()
37 weken vandaag!
quote:Op woensdag 20 november 2013 07:23 schreef ProjSkippy het volgende:
...
...
...
MELD!![]()
37 weken vandaag!
Dat is echt een lekker gevoel hequote:Op woensdag 20 november 2013 07:25 schreef Dot. het volgende:
Woohoo Skips!
Ik moest vanochtend extra vroeg op en ik word zomaar een half uur voor m'n wekker uit mezelf uitgeslapen wakker
Jj, wat vervelend! Maar wel fijn dat ze je nu goed in de gaten houden toch?
Newbie! Tuurlijk, melden die hap. Ons maanden een beetje lekker maken en dan bij de finale afhaken zeker.quote:Op woensdag 20 november 2013 07:34 schreef NoBoNo het volgende:
Yeuh meldplicht voor Skips!![]()
Moeten de mannen op dit forum zich ook melden bij 37 week trouwens?
Ik zou er maar aan gaan wennen.quote:Op woensdag 20 november 2013 07:09 schreef Trebo het volgende:
Nadeel; nog maar 1x sex gehad in 4 maandenAlleen nog maar heren enkelspel
Mmm chocolade en een beetje voortgang! Hopen dat je lichaam het oppakt!quote:Op woensdag 20 november 2013 10:16 schreef martine1984 het volgende:
Skips al weer 37 weken, en nu dan meldplicht
Alles was weer prima in orde met muk en mij. 1 cm ontsluiting maar mn baarmoedermond was nu wel soepel waardoor ze kon oprekken naar 2cm. Strippen deed nu geen pijn maar was eerder onprettig te noemen. Nu moet ik rustig aan doen om te kijken of mn lichaam zelf wat gaat doen. Nu op de bank koffie tijd kijken en een chocolade reep.
Erg leuk en net zoals Twinkle heb ik leuk contact met alle meidenquote:Op woensdag 20 november 2013 12:24 schreef Butterflower het volgende:
Ik heb me net opgegeven voor zwangerschapsyoga.
Iemand hier ervaring met yoga?
Hahaha ja man is redelijk onder controle, maar doet ook gewoon wat hij zelf wil hoor! Zijn aan elkaar gewaagd.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:22 schreef Dot. het volgende:
Martine, je houdt het wel spannend!
En Purple, ik ben een echte alfa maar ook echt niet emo en erg rationeelIk heb echt nog vrij weinig gemerkt aan m'n hormonen, de huilbuien blijven uit iig
En je hebt nu toch controle over je man?
Mijn cursus heeft er 4quote:Op woensdag 20 november 2013 14:10 schreef Butterflower het volgende:
Sterkte JJ ik hoop dat ze snel vinden wat het echt is en dat je weet waar je aan toe bent.
Bedankt voor de reacties. Yoga trekt mij meer dan zwangerschapsgym, ondanks dat ik nog nooit yoga gedaan heb![]()
Onderdeel van de cursus is ook opvangen van weeën en perstechniek.
En 2 partneravonden, maar denk niet dat ik vriendje zo ver krijg
Oei sterkte, hopelijk is het niks ernstigs en valt het mee. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt... (sorry, lees dat je in het ziekenhuis ligt, hopelijk is het toch niks ergs...)quote:Op woensdag 20 november 2013 12:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
Even een kleine update.. oorzaak van hartkloppingen is waarschijnlijk toch niet m'n schildklier
Internist is net geweest en die neigt toch naar mn hart zelf, want schildklier werkt maar een heel klein beetje te hard
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Thanks voor al jullie steun, echt superlief!
En sorry dat ik niet op andere posts reageer, beetje egoïstisch, maar zit even in m'n eigen emo wereld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |