Nobono, wat behang je laat

kreeg je vrouw het niet op d'r heupen dat je dat nu pas ging doen? Hier zijn de grote klussen al zo goed als klaar, en dan alsnog protesteren mijn hormonen dat het zo langzaam gaat

. Was een lekker klusje met dat vogeltjesbehang zeker... Wel heel schattig geworden en leuke kleurtjes

.
Spannend hoor Martine! Ik duim voor je dat het snel op gang komt (maar liever wel als de auto weer klaar is

)
Butterflower op de helft

Momo 29 weken

Verlate jompel voor mezelf, gisteren 27 weken

Laatste loodjes komen in zicht

!!!!
Hobbesje mag aan de positiebroeken

. Hoe gaat het verder met je?
Babbel, ik zag dat je je in het vorige topic even hebt gemeld

fijn dat je alweer halverwege bent en de baby goed voelt. Wanneer heb je de SEO?
Leuk Twinkle, als je het aan de huisarts hebt verteld, dan is het gelijk alweer een stapje 'echter' he?

Hoe ver zou je volgens je eigen berekeningen nu ongeveer zijn?
Ik ben vanmorgen weer helemaal goedgekeurd door de VK, alles gaat nog altijd volgens het boekje; groei, etc. allemaal perfect

.
Vanaf deze week mag ik trouwens flink aan de bak, want er begint echt vanalles

. Vanavond begint de zwangerschapsgym, morgen begint de cursus hypnobirthing (waar we ons op het laatste moment toch maar voor hebben ingeschreven) en vanaf volgende week begint een serie groei-echo's en voorlichtingsavonden. Dan hebben we komende woensdag nog een pret-echo en tussendoor nog 'gewoon' zwangerschapszwemmen. Of misschien dat ik daar maar tijdelijk eventjes mee stop, want het wordt wel erg veel BABY BABY BABY nu

.
Gisteren zijn mijn man en ik heerlijk een avondje naar de Veluwse Bron geweest, lekker even ontspannen

. Ik heb lekker met mijn buik lopen pronken, enige irritante was dat mijn badjas nauwelijks nog dicht wilde

.
Ik zit trouwens heerlijk op een roze wolk, ben zo gelukkig

.