SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door NoBoNo op 18-11-2013 08:40:53 ]
Eujz, nou zak ik ineens weer een plek! Maarrrr dat betekent ook dat ik nog laaaaaaang niet beval.quote:Op maandag 18 november 2013 08:17 schreef NoBoNo het volgende:
Limone gefeliciteerd!!!!!![]()
![]()
P8 en Twinkle welkom!![]()
Struisvogel!quote:Op maandag 18 november 2013 08:23 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Eujz, nou zak ik ineens weer een plek! Maarrrr dat betekent ook dat ik nog laaaaaaang niet beval.
Hoe uitgebreid wil je 'm hebben? Anders vat dit het wel redelijk samen:quote:Op maandag 18 november 2013 09:57 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga eens een poging doen tot teruglezen maar als iemand een samenvatting voor me heeft?
quote:Op maandag 18 november 2013 09:57 schreef Enfermera het volgende:
Limone is bevallen??![]()
En Twinkje ben jij ook weer hier, wat gaaf, gefeli!!
![]()
quote:Op maandag 18 november 2013 08:17 schreef NoBoNo het volgende:
Limone gefeliciteerd!!!!!![]()
![]()
P8 en Twinkle welkom!
Fantastische smaak! zelfde behang hangt hier aan de muur bij dochter, gecombineerd met zacht roze banenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vrouwlief heeft het nog niet op d'r heupen idd en hoezo laat? Zijn 29+4, niks aan de hand!quote:Op maandag 18 november 2013 09:50 schreef Burdie het volgende:
Nobono, wat behang je laatkreeg je vrouw het niet op d'r heupen dat je dat nu pas ging doen? Hier zijn de grote klussen al zo goed als klaar, en dan alsnog protesteren mijn hormonen dat het zo langzaam gaat
. Was een lekker klusje met dat vogeltjesbehang zeker... Wel heel schattig geworden en leuke kleurtjes
.
Zelfde kleur uiltjes ook of hebben jullie voor de meer roze variant gekozen?quote:Op maandag 18 november 2013 10:19 schreef WupWup het volgende:
[..]
Fantastische smaak! zelfde behang hangt hier aan de muur bij dochter, gecombineerd met zacht roze banen![]()
![]()
Nouja, met die termijn hoop ik zelf de boel wel grotendeels af te hebben (en dat gaat lukkenquote:Op maandag 18 november 2013 10:20 schreef NoBoNo het volgende:
Vrouwlief heeft het nog niet op d'r heupen idd en hoezo laat? Zijn 29+4, niks aan de hand!
Vieren Sinterklaas bij ons met de gehele familie, wil het dan eigenlijk allemaal wel af hebben (gaat ook lukken), kunnen ze het ook meteen zien.quote:Op maandag 18 november 2013 10:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nouja, met die termijn hoop ik zelf de boel wel grotendeels af te hebben (en dat gaat lukken).
Rare hormonen.
Het gaat gewoon allemaal zo snel en dat hoeft van mij (nog) nietquote:
Om te kijken of baby niet de pan uitrijst en babysauriër wordtquote:Op maandag 18 november 2013 10:55 schreef ProjSkippy het volgende:
En een serie groei-echo's trouwens? Ter ere waarvan?
ik las bananen.quote:Op maandag 18 november 2013 10:19 schreef WupWup het volgende:
[..]
Fantastische smaak! zelfde behang hangt hier aan de muur bij dochter, gecombineerd met zacht roze banen![]()
![]()
Ah! Ik dacht al dat ze me echo's door m'n neus geboord hadden.quote:Op maandag 18 november 2013 11:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Om te kijken of baby niet de pan uitrijst en babysauriër wordt.
Er is geen enkele aanleiding om dat te denken, maar dat doen ze hier standaard bij mensen met een verhoogd BMI.
Hier is het 'schema: 8, 13, 17, 20-21, 24, 27, 30, 33, 35 en 36-37 weken. Vanaf die tijd is de controle elke week.quote:Op maandag 18 november 2013 11:12 schreef ProjSkippy het volgende:
Trouwens mensen, normaliter ziet de VK je de laatste weken van de zwangerschap toch iedere week? Mijn app schreeuwde dat ook nog even mee. Of hangt dat van de VK af?
Hier ook. Ik vroeg me even af waarom ze dan niet voor apen had gekozen in combinatie met bananen.quote:
Zo vaak ben ik dus echt niet geweest. Steeds om de 4 of 5 weken ofzo tot en met week 34.quote:Op maandag 18 november 2013 11:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hier is het 'schema: 8, 13, 17, 20-21, 24, 27, 30, 33, 35 en 36-37 weken. Vanaf die tijd is de controle elke week.
Dat vond ik eerder al opvallend, omdat we toch ongeveer gelijk lopen en ik vaker een afspraak leek te hebben. Hier is het schema:quote:Op maandag 18 november 2013 12:29 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Zo vaak ben ik dus echt niet geweest. Steeds om de 4 of 5 weken ofzo tot en met week 34.
+1, heb nu voor 24 weken en 27 weken afspraken staan. Al heb ik vorige keer de rit niet uitgezeten bij de VK, maar bij de gyn en die hield redelijk hetzelfde schema aan.quote:Op maandag 18 november 2013 12:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat vond ik eerder al opvallend, omdat we toch ongeveer gelijk lopen en ik vaker een afspraak leek te hebben. Hier is het schema:
tot 24 weken: om de 4 weken
van 24 tot 30 weken: om de 3 weken
van 30 tot 36 weken: om de 2 weken
vanaf 36 weken: iedere week.
Ik heb een luie VK! Bewijs geleverd!quote:Op maandag 18 november 2013 12:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat vond ik eerder al opvallend, omdat we toch ongeveer gelijk lopen en ik vaker een afspraak leek te hebben. Hier is het schema:
tot 24 weken: om de 4 weken
van 24 tot 30 weken: om de 3 weken
van 30 tot 36 weken: om de 2 weken
vanaf 36 weken: iedere week.
Ja ze is echt abnormaal goedquote:Op maandag 18 november 2013 13:10 schreef Soempie het volgende:
Skips, jullie weten wel of het een jongetje of meisje wordt, toch? Ik heb nog geen versprekingen gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |