Whahahaquote:Op dinsdag 19 november 2013 08:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hobbesje ziet er gewoon wat betrouwbaarder uit dan jij.
Hahahaquote:Op dinsdag 19 november 2013 08:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hobbesje ziet er gewoon wat betrouwbaarder uit dan jij.
quote:Op maandag 18 november 2013 18:38 schreef Kwisted het volgende:
Even egopost zonder bij te lezen, want ik ben blij!!!
Net luid en duidelijk t hartje gehoord bij de vk!!!!!
Ik heb er vrijdag een geplandquote:Op maandag 18 november 2013 18:31 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Wij hadden met 16 weken een pretecho omdat ik té nieuwsgierig was en dus niet kon/wilde wachten tot de 20 weken echo!
Klopt. Als hij niet de vader is hebben ze in Nijmegen wat uit te leggen! Maar onze oudste (eigen productie) en de jongste zijn toch heel duidelijk broertjesquote:Op dinsdag 19 november 2013 08:56 schreef Burdie het volgende:
Ik denk dat het is omdat Hobbes uit een MMM traject komt, en het ZKH daardoor 100% zeker weet wie de vader is?
Hier!quote:
Wowie, zou er echt iets gaande zijn?quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:53 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Hier!
Nog hetzelfde als gisteren. Wat een raar gevoel is dit. Slecht geslapen ook trouwens, dus nog niet zo heel lang van bed af (omdat het vanmorgen natuurlijk wel ineens lukte om te slapen) en eerst nog weer even een was aangezet.
Ninja! I haz it!quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:55 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Wowie, zou er echt iets gaande zijn?
Pfff ja hoor leuke edit ondertussen
Oja, de was.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:53 schreef ProjSkippy het volgende:
en eerst nog weer even een was aangezet.
Oh man, zo erg! Als dit het is dan kan ik zo nog wel 100 keer bevallen.quote:
Hahaha het lijkt dus best op wat ik gisteravond had. Zitten? Nee! Staan? Nee toch maar zitten of misschien beter liggenquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:01 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Oh man, zo erg! Als dit het is dan kan ik zo nog wel 100 keer bevallen..
--
Niet echt beschrijfbaar Mabawa. Ik kan niet zitten, liggen, hangen. Ik voel me WEEEEJOOOO-AAAHAAAHEUJ maar ook heel erg BLUH. En mijn buik voelt raar. Hij tintelt ofzo.
Dus, tot zo ver mijn beschrijving.
Dat! En dan te bedenken dat het een Fries is. Daar kan ik nog niet over uit.quote:
Jup! Tegenwoordig niet meer, maar halverwege de zwangerschap had ik daar best last van. Niezen was nog erger.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:20 schreef Dot. het volgende:
Spannend Martine!
Ik ben de laatste dagen aan het hoesten en ik heb het gevoel alsof dat niet erg fijn is voor mijn buik. Hij staat heel strak en ik heb ook af en toe een soort spierpijn-achtig gevoel. Herkend iemand dat?
Gisteren heb ik er twee gedaan, er draait er nu 1 en er moeten er nog twee. Maar dan is ook echt alles geweest (lakentjes, aankleedkussenhoezen, alle sokjes/rompertjes/shirtjes/broekjes/spuugdoekjes/kruikenhoezen/alles). En ik ben nu de colorcatcher niet vergetenquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:22 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Skips, lekker wassen! Moet je nog veel?
quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:11 schreef ProjSkippy het volgende:
Zo, en nu ga ik even op de rest reageren.
[..]
Dat! En dan te bedenken dat het een Fries is. Daar kan ik nog niet over uit.![]()
![]()
Ik kom weg van de grens tussen Groningen en Friesland (maar ben op 500 meter Gronings) en daar wonen heel wat minder interessante Friese mannenquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:13 schreef NoBoNo het volgende:
[..]Zo raar zijn wij Friese mannen niet.
Ik had en heb ook vrijwel geen symptomen en ben nog steeds zwangerquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
Eindelijk vandaag een dagje vrij en dat ik lekker kan luierenEn dus tijd heb om wat posts door te lezen hier!
Martine: zo spannend! Inderdaad goed dat je naar je eigen gevoel luistert![]()
En alle andere meiden (het waren teveel posts om ze goed te kunnen onthouden) hoop ook dat alles bij jullie voorspoedig gaat!
Ik heb volgende week vrijdag mijn intake en dan als het goed is voor de kerst mijn eerste echo![]()
Superleuk om het met kerst te vertellen aan familie. Mijn vriend kwam met het idee aanzetten om voor mijn ouders, zus, schoonmoeder een mok te kopen met 'mijn allerliefste oma/opa/tante' erop en ze dat te laten uitpakken. Vind ik eigenlijk best een leuk idee!![]()
Klinkt misschien raar, maar de symptomen baren me een beetje zorgen. Of zeg maar gerust haast geen symptomen. Ben morgen 6 weken en ik heb alleen wat last van pijnlijke borsten. Voor de rest niks. Niet moe (alleen 's avonds rond een uur of 10), niet misselijk, etc. Hoop dat het gewoon een makkelijke beginperiode is en niet iets anders...
Hier ook niets toen. Niet extra moe, niet overgeven, weinig tot geen bandenpijn, gewoon niets. Behalve pijnlijke tieten; daar bleef ik ook maar op drukken, want zo lang ze pijn deden ging alles vast nog wel goed.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
Klinkt misschien raar, maar de symptomen baren me een beetje zorgen. Of zeg maar gerust haast geen symptomen. Ben morgen 6 weken en ik heb alleen wat last van pijnlijke borsten. Voor de rest niks. Niet moe (alleen 's avonds rond een uur of 10), niet misselijk, etc. Hoop dat het gewoon een makkelijke beginperiode is en niet iets anders...
Mwehe! Ze concurreren elkaar de pan uit.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:34 schreef flowerbox het volgende:
Haha, zelfs tussen de Friezen onderling nog concurrentie.
Hier een Fries die in Groningen woont. Hoe stug moet je dan wel niet zijn?
Ja precies! Dat heb ik ook wel een beetje. Ik zit er elke dag wel aan om te voelen of ze nog zeer doen. Geeft mij een soort van gerustheidquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:37 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Hier ook niets toen. Niet extra moe, niet overgeven, weinig tot geen bandenpijn, gewoon niets. Behalve pijnlijke tieten; daar bleef ik ook maar op drukken, want zo lang ze pijn deden ging alles vast nog wel goed.
Hier doen alleen mijn tepels s avonds nog pijn dus ook dat kan overgaanquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja precies! Dat heb ik ook wel een beetje. Ik zit er elke dag wel aan om te voelen of ze nog zeer doen. Geeft mij een soort van gerustheid
Een Zuid-Hollander??? Ach meid dat geeft niks, daar zal vast ook wel eens een goede tussen zitten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:39 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk heb ik een Zuid-Hollander aan de haak geslagen, dus blijven jullie maar lekker concurreren hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kom je weg ja?quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:16 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik kom weg van de grens tussen Groningen en Friesland (maar ben op 500 meter Gronings) en daar wonen heel wat minder interessante Friese mannen. Vond ik. Koeien hadden meer karakter.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:48 schreef angelatje het volgende:
Martine wat vervelend dat je vk je nu duur gevoel geeft. Toch nog even eenvoor de 1 cm.
Enf wat vervelend dat je nog zo beroerd bent
Ik kom net terug uit het zh. Een beeb is gedraaid! gyn zat echt van![]()
Dus dag geplande ks en Hallo natuurlijke (thuis)bevalling.
Dus daar zal de pijn van vannacht vandaan zijn gekomen denk Ik...
Zeg!!!!quote:Op dinsdag 19 november 2013 08:56 schreef Burdie het volgende:
Ik denk dat het is omdat Hobbes uit een MMM traject komt, en het ZKH daardoor 100% zeker weet wie de vader is?
Oh gut, ik zie het nu pasquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kom je weg ja?nou is die grens best lang maar ik kan hinkstapsprong groningen/drenthe/friesland doen.
Ik vind ze (de mannen) niet wezenlijk anders dan de mannen van elders?
Maar dat gevoel van als een kat rondjes draaien in je mand en 20 keer ergens anders liggen herken ik erg van de aanloop naar bevalling.alsof je lichaam zegt dat je onder je struik moet gaan liggen maar je hoofd er nog niet klaar voor is.
oh, ja, botte boeren.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:01 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Oh gut, ik zie het nu pas.
Nou moet ik ook wel zeggen dat ik over het algemeen tussen een stel botte boeren woonde hoor, maar die aan de Groningse kant waren toch altijd wat minder.. uhhh... Daar legde ik een stuk makkelijker contact mee in ieder geval. Maar, misschien ligt het ook wel aan mijn sociale vaardighedenskills en waren de immeeeennnnns knappe Friezen te hoog gegrepen voor me.![]()
Ik ben benieuwd over die aanloop.. Mijn nesteldrang steekt in ieder geval de kop op nu en ik word er zelfs chagerijnig van dat ik straks een afspraak bij de kapper heb staan, waardoor ik niet alles in huis af kan maken. Jeej voor hormonen!
--
Even verder lezen.
Edit:
Angela, wat fijn!
--
Ach, Martine, het is jouw keuze. Ik vind het alleen maar knap dat je er ondanks het er door heen zitten toch een inleiding wilt uitstellen.
--
Pijn in tieten hield hier weer op bij ongeveer 9 weken ofzo. En ik maar drukken, duwen, extra hard op bed ploffen. Dan deed het uiteindelijk wel zeer, maar dat kwam natuurlijk niet door het zelfde.![]()
Ik begin me te irriteren aan m'n eigen flauwe humor.
Ja ik ben best wel shocked iddquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:32 schreef martine1984 het volgende:
Angela wat fijn dat je mini gedraaid is. Hoe voel jij je daarbij? kan me zo voorstellen dat het nogal een shock is. Eerst weet je de geboorte datum van je kleintje en het verloop van de bevalling kun je beter voorzien. En dan nu wordt je ineens terug geworpen in onzekerheid. Hoe staat het met de verbouwing thuis?
Enf Beterschap.
Friezen zijn best leuk hoor, ben er zelf ook eentje maar op mijn 10de ben ik naar westfriesland verhuisd.
Mijn verloskundige was gerust wel lief hoor. Het was niet zo dat ze geïrriteerd was. Morgen heb ik daar een afspraak staan en dan zou ze proberen te strippen. Zal het dan allemaal nog wel een keer met haar door spreken
Ah, dat is wel heel mooi om te lezen.quote:Op maandag 18 november 2013 18:27 schreef Cantare het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagtSo far, so good. Ik begin me steeds beter te voelen en zie het eigenlijk allemaal wel zonnig in met deze 3e spruit.
De moeheid kan ik aardig handelen en ik ben erg blij dat iedereen het nu weet, vooral ook op mijn werk. Dat geheime gedoe is niks voor mij. Dus tsja... geen klagen!
quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:16 schreef Mabawa. het volgende:
Wow nesteldrang heeft me gevonden! Ik heb net de badkamer geboend met een afwasborstel, alles lekker schoongemaakt, douchegordijn in de wasmachine en ook het toilet gelijk maar gedaan.eucalyptusbleek
![]()
Je bent geen zeurpiet gewoon een zwangere vrouw die twijfels heeft en het beste wil doen!quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:39 schreef martine1984 het volgende:
Zo ben weer thuis met een Subway broodje die ligt in de oven te wachten tot manlief kleuter heeft opgehaald voor de lunch. Vanmiddag gaat de kleuter met de gastouder mee dus wij hebben een lange middag samen. Ook wel weer eens fijn om samen te zijn.
Net de verloskundige aan de telefoon gehad over mijn ziekenhuis bezoek. Ze was nogal verbaasd dat ik nu nog niet ingeleid wil worden. Voel me er nu een zeurpiet over dat ik niet kies voor inleiding en het nog een week uit wil stellen. De verloskundige had me doorverwezen omdat ik er doorheen zat. Ben bang als ik kies voor inleiding en mijn baby en mijn lijf er nog niet echt klaar voor zijn het allemaal onnodig lang gaat duren en dat het dan eindigt in een keizersnede
Lijkt me persoonlijk prettiger dan weeënquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:39 schreef Soempie het volgende:
Zal toch wat zijn, tijdens een harde nies ofzo. Zie het gewoon voor me.
Lief dat je 't vraagtquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, dat is wel heel mooi om te lezen.Hoop dat je straks echt even een paar maanden geen last hebt van vermoeidheid.
Angelatje, toch nog gedraaid!Dat is wel even omschakelen voor jullie.
JJ, sterkte, fijn dat je moeder bij kan springen.
Hobbesje, kunnen ze er nog iets aan doen eigenlijk? Of is het hoe dan ook afwachten?
Martine, ik herken die angst wel: dat het misschien erg lang gaat duren bij een inleiding en uit zal lopen op een ks. En nu ligt er een goed plan toch? Dat je in elk geval de mogelijkheid hebt om eerder te bevallen als je het echt niet meer trekt, maar ook gerust nog af kan wachten. En die ene cm heb je mooi binnen.
[..]Duurt vast niet lang meer dan!
Musique, hoe is het vandaag? Wat zei je werkgever?
Zo wil ik best bevallen hoorquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:39 schreef Soempie het volgende:
Zal toch wat zijn, tijdens een harde nies ofzo. Zie het gewoon voor me.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:48 schreef Musique het volgende:
De droger van flowerbox is binnen![]()
Angelatje je baby is gewoon gedraaid! Hoe goed!Even omschakelen maar wel een natuurlijke bevalling!
Ikke84 lastig is dat he, dat je zo weinig mag... Ik was een maand geleden erg verkouden en heb gewoon gestoomd met gekookt water. Dat hielp al flink bij mij.
Martine ik vind je alles behalve een zeurpiet. Jij moet doen waar jij je goed bij voelt, en als het niet goed voelt om in te leiden dan moet je dat ook zeker niet doen!
Pff kan jullie allemaal niet bijhouden
Een sandwichquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:34 schreef Purple010 het volgende:
Ik las lapdance ipv laplace...a dirty mind is a joy forever. Maar geen idee wat voor broodje ik me daarbij voorstelde...
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:20 schreef Mabawa. het volgende:
Soempie ook al in de lappenmand. Benen bij elkaar tijdens een hoestbui hoor! Ik was net helemaal verbaasd dat je al bijna 37 weken bent!! Wow!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |