abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133406804
De mijne zijn nog steeds gevoelig

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133407056
Bij mij is de gevoeligheid nu weer terug na helemaal weg te zijn geweest.
Inmiddels ook 1 cup gegroeid ):O
pi_133407246
ik las 1 kop gegroeid :D
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  dinsdag 19 november 2013 @ 12:31:04 #204
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133407639
Fazzo oh zonde van dat glas zeg -O- Mja, kan gebeuren soms he..
15 weken! *O*

Sethiwe wat vervelend :*

Hobbesje oh das heftig zeg.. :o Nee dan wil je geen weeen idd :+

Bedankt voor de beterschapswensen, maar het heeft niet erg geholpen, om 10.00 lag mijn ontbijt + koekje bij de thee er weer uit :+ :') Dus als jullie nog wat harder willen wensen, misschien helpt het dan? XD :')

Maar lekker met een dekentje op de bank. Ik heb nog de ambitie om boodschappen te doen maar opzich hoeft het niet als ik me niet lekker voel dus das wel een fijn idee.

Hier wel wat last van mn tieten maar het valt me alles mee, is pas sinds een week ofzo. Bij mn dochter had ik het al voordat ik testte :P
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_133407816
Zo ben weer thuis met een Subway broodje die ligt in de oven te wachten tot manlief kleuter heeft opgehaald voor de lunch. Vanmiddag gaat de kleuter met de gastouder mee dus wij hebben een lange middag samen. Ook wel weer eens fijn om samen te zijn.

Net de verloskundige aan de telefoon gehad over mijn ziekenhuis bezoek. Ze was nogal verbaasd dat ik nu nog niet ingeleid wil worden. Voel me er nu een zeurpiet over dat ik niet kies voor inleiding en het nog een week uit wil stellen. De verloskundige had me doorverwezen omdat ik er doorheen zat. Ben bang als ik kies voor inleiding en mijn baby en mijn lijf er nog niet echt klaar voor zijn het allemaal onnodig lang gaat duren en dat het dan eindigt in een keizersnede
  dinsdag 19 november 2013 @ 12:46:06 #206
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_133407983
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 november 2013 11:16 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Ik kom weg van de grens tussen Groningen en Friesland (maar ben op 500 meter Gronings) en daar wonen heel wat minder interessante Friese mannen ;). Vond ik. Koeien hadden meer karakter. ):O
kom je weg ja? :P nou is die grens best lang maar ik kan hinkstapsprong groningen/drenthe/friesland doen. :o
Ik vind ze (de mannen) niet wezenlijk anders dan de mannen van elders?

Maar dat gevoel van als een kat rondjes draaien in je mand en 20 keer ergens anders liggen herken ik erg van de aanloop naar bevalling. :Y alsof je lichaam zegt dat je onder je struik moet gaan liggen maar je hoofd er nog niet klaar voor is.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_133408011
Burdie naar de zwangerschapsgym :D Wat leuk dat het zo goed klikte met de meiden!

Kwisted heeft het hartje gehoord!!! Wat fijn O+

Angelatje een slechte nacht ;( Zou het dan bijna zo ver zijn? Succes in het ziekenhuis!

Martine1984 1 cm ontsluiting! Dat klinkt goehoed! Kan nu niet lang meer duren!

Stefanie welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap *O*

Enfermera beterschap! Fijn dat je zo'n ruimdenkende leidinggevende hebt. Jeuk is irritant, heb ik ook veel de laatste dagen.

Dot ik herken het niet maar ik kan me voorstellen dat het helemaal niet prettig voelt dat hoesten. Sterkte!

Fazz ook al zo lekker bezig :+ Jammer van het glas maar heej, het is maar een glas! Vrijdag pretecho, leuk! En gefeliciteerd met je 15 weken *O* Waar ga je heen op vakantie?

Sethiwe slechte nachten zijn stom :(

Skips dat gevoel van je klinkt wel een beetje als laatste loodjes hoor! Ben benieuwd!

Sunshine ik heb net als Chanty en veel anderen ook vrijwel geen symptonen, dus maak je niet druk. Hoeft niets te betekenen. Maar ik kan me goed voorstellen dat het je onzeker maakt.

Mabawa :D Gillen, huilen, tong uitsteken en rondjes draaien, het wordt tijd dat je baby eruitkomt geloof ik :D
pi_133408035
Martine wat vervelend dat je vk je nu duur gevoel geeft. Toch nog even een *O* voor de 1 cm.

Enf wat vervelend dat je nog zo beroerd bent :N

Ik kom net terug uit het zh. Een beeb is gedraaid! gyn zat echt van :?
Dus dag geplande ks en Hallo natuurlijke (thuis)bevalling.
Dus daar zal de pijn van vannacht vandaan zijn gekomen denk Ik... ;)
pi_133408050
Martine, ik snap heel goed dat je wilt wachten ook al zit je er doorheen. En misschien heeft het voor jouw gevoel ook wel geholpen dat je nu een soort escape hebt voor als je het echt niet meer trekt en trek je het juist daardoor nu nog even wel. :*

Enf beterschap!

En melk uit tieten: check! Al vanaf een week of 10-12 zwangerschap. Van mij hoeft het niet zo nodig. ;)
  dinsdag 19 november 2013 @ 12:55:52 #210
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133408203
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 12:48 schreef angelatje het volgende:
Martine wat vervelend dat je vk je nu duur gevoel geeft. Toch nog even een *O* voor de 1 cm.

Enf wat vervelend dat je nog zo beroerd bent :N

Ik kom net terug uit het zh. Een beeb is gedraaid! gyn zat echt van :?
Dus dag geplande ks en Hallo natuurlijke (thuis)bevalling.
Dus daar zal de pijn van vannacht vandaan zijn gekomen denk Ik... ;)
*O* Ik zei het toch! Wat super zeg *O*

Martine :* Doe waar je je goed bij voelt he, dan kan een vk nog zo verbaasd staan, maar jij moet er volledig achter staan :).
pi_133408325
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 08:56 schreef Burdie het volgende:
Ik denk dat het is omdat Hobbes uit een MMM traject komt, en het ZKH daardoor 100% zeker weet wie de vader is? ;)
Zeg!!!! o|O

En ook dat biedt geen garantie. Errare humanus est enzo
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  dinsdag 19 november 2013 @ 13:01:31 #212
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133408346
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 12:46 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

kom je weg ja? :P nou is die grens best lang maar ik kan hinkstapsprong groningen/drenthe/friesland doen. :o
Ik vind ze (de mannen) niet wezenlijk anders dan de mannen van elders?

Maar dat gevoel van als een kat rondjes draaien in je mand en 20 keer ergens anders liggen herken ik erg van de aanloop naar bevalling. :Y alsof je lichaam zegt dat je onder je struik moet gaan liggen maar je hoofd er nog niet klaar voor is.
Oh gut, ik zie het nu pas :').

Nou moet ik ook wel zeggen dat ik over het algemeen tussen een stel botte boeren woonde hoor, maar die aan de Groningse kant waren toch altijd wat minder.. uhhh... Daar legde ik een stuk makkelijker contact mee in ieder geval. Maar, misschien ligt het ook wel aan mijn sociale vaardighedenskills en waren de immeeeennnnns knappe Friezen te hoog gegrepen voor me. :+

Ik ben benieuwd over die aanloop.. Mijn nesteldrang steekt in ieder geval de kop op nu en ik word er zelfs chagerijnig van dat ik straks een afspraak bij de kapper heb staan, waardoor ik niet alles in huis af kan maken. Jeej voor hormonen!

--

Even verder lezen.

Edit:

Angela, wat fijn! O+

--

Ach, Martine, het is jouw keuze. Ik vind het alleen maar knap dat je er ondanks het er door heen zitten toch een inleiding wilt uitstellen.

--

Pijn in tieten hield hier weer op bij ongeveer 9 weken ofzo. En ik maar drukken, duwen, extra hard op bed ploffen. Dan deed het uiteindelijk wel zeer, maar dat kwam natuurlijk niet door het zelfde. :+

Ik begin me te irriteren aan m'n eigen flauwe humor :').
  dinsdag 19 november 2013 @ 13:05:09 #213
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133408459
Martine wat apart. Was ze wel een beetje begrijpend naar je?

Musique thanks :* ja lastig he, die jeuk }:|

Bedankt allemaal voor de beterschapswensen!
pi_133408683
Kwaaltjes zijn hier jammergenoeg teveel aanwezig geweest, vooral de misselijkheid dan. Ben er niet rouwig om dat dit geminderd is ;-)

Angela: fijn dat hij nog gedraaid is! Ik denk dat een natuurlijke bevalling leuker is dan keizersnede..
  dinsdag 19 november 2013 @ 13:16:03 #215
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_133408767
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 november 2013 13:01 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Oh gut, ik zie het nu pas :').

Nou moet ik ook wel zeggen dat ik over het algemeen tussen een stel botte boeren woonde hoor, maar die aan de Groningse kant waren toch altijd wat minder.. uhhh... Daar legde ik een stuk makkelijker contact mee in ieder geval. Maar, misschien ligt het ook wel aan mijn sociale vaardighedenskills en waren de immeeeennnnns knappe Friezen te hoog gegrepen voor me. :+

Ik ben benieuwd over die aanloop.. Mijn nesteldrang steekt in ieder geval de kop op nu en ik word er zelfs chagerijnig van dat ik straks een afspraak bij de kapper heb staan, waardoor ik niet alles in huis af kan maken. Jeej voor hormonen!

--

Even verder lezen.

Edit:

Angela, wat fijn! O+

--

Ach, Martine, het is jouw keuze. Ik vind het alleen maar knap dat je er ondanks het er door heen zitten toch een inleiding wilt uitstellen.

--

Pijn in tieten hield hier weer op bij ongeveer 9 weken ofzo. En ik maar drukken, duwen, extra hard op bed ploffen. Dan deed het uiteindelijk wel zeer, maar dat kwam natuurlijk niet door het zelfde. :+

Ik begin me te irriteren aan m'n eigen flauwe humor :').
oh, ja, botte boeren. :P maar die zijn toch overal? Of zijn dat mijn sociale skills? :+ en knap sluit bot niet uit voor mij. Maar ander verhaal.

Ik heb de dag voor de geboorte van oudste het héle huis gepoetst. Gordijnen gewassen enzo. Echt idioot. Dus als dat een teken is....
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_133408800
Wow nesteldrang heeft me gevonden! Ik heb net de badkamer geboend met een afwasborstel, alles lekker schoongemaakt, douchegordijn in de wasmachine en ook het toilet gelijk maar gedaan. O+ eucalyptusbleek O+

Ha Buuf, goeie vergelijking :D

Ja Musique, het had eigenlijk gefilmd moeten worden dan hadden jullie kunnen lachen. Vriend vond me maar raar. :+

Angelatje wat een goed nieuws!

Noordelingen heb ik, buiten dat ik daar soms voor werk heen moet, niet veel te maken. Vriendlief is van overseas maar wordt al een echte kaaskop ondertussen. Gewoon een goede combi van alles :P
  dinsdag 19 november 2013 @ 13:16:52 #217
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133408802
Ohja en Angelatje fijn dat ie gedraaid is!! :D
pi_133409070
Angelatje, super dat ie gedraaid is.

Mijn droger is binnen! Het liefst scheur ik die verpakking eraf en ga gelijk al mijn was drogen. Maar besloten om eerst het boekje te lezen.

Oh en botte boeren heb je overal idd.

Enf, beterschap!
pi_133409228
Angela, wat fijn!

En als de nesteldrangdames ook zin hebben om bij mij langs te komen zijn ze van harte welkom O-)
pi_133409265
Angela wat fijn dat je mini gedraaid is. Hoe voel jij je daarbij? kan me zo voorstellen dat het nogal een shock is. Eerst weet je de geboorte datum van je kleintje en het verloop van de bevalling kun je beter voorzien. En dan nu wordt je ineens terug geworpen in onzekerheid. Hoe staat het met de verbouwing thuis?

Enf Beterschap.

Friezen zijn best leuk hoor, ben er zelf ook eentje maar op mijn 10de ben ik naar westfriesland verhuisd.

Mijn verloskundige was gerust wel lief hoor. Het was niet zo dat ze geïrriteerd was. Morgen heb ik daar een afspraak staan en dan zou ze proberen te strippen. Zal het dan allemaal nog wel een keer met haar door spreken
pi_133409491
Martine, ik vind het een hartstikke wijs besluit van je. Je luistert naar je hart, beter dan dat kun je toch niet? Soms is het al waardevol genoeg om alleen gehoord te worden en te weten dat er opties zijn. Laat je niet gek maken, je beeb kondigt zich aan precies op zijn verjaardag. Ook die laatste paar dagen kom je echt wel doorheen. Geniet van je broodje!

Angelatje, wat goehoed! *O*
pi_133410072
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 13:32 schreef martine1984 het volgende:
Angela wat fijn dat je mini gedraaid is. Hoe voel jij je daarbij? kan me zo voorstellen dat het nogal een shock is. Eerst weet je de geboorte datum van je kleintje en het verloop van de bevalling kun je beter voorzien. En dan nu wordt je ineens terug geworpen in onzekerheid. Hoe staat het met de verbouwing thuis?

Enf Beterschap.

Friezen zijn best leuk hoor, ben er zelf ook eentje maar op mijn 10de ben ik naar westfriesland verhuisd.

Mijn verloskundige was gerust wel lief hoor. Het was niet zo dat ze geïrriteerd was. Morgen heb ik daar een afspraak staan en dan zou ze proberen te strippen. Zal het dan allemaal nog wel een keer met haar door spreken
Ja ik ben best wel shocked idd :D net wat je zegt...we hadden zekerheid en nu moeten we ineens weer afwachten. Ik denk dat het voor vriendje nog erger is want die was blij dat hij ws niet hoefde te puffen :D
Maar het is best een omschakeling. Maar wel een goede ;) dus ik ben blij.

Ik had net een vriendin aan de telefoon en die was helemaal teleurgesteld omdat ik nu geen ks krijg -O- het was haar nl goed bevallen nadat haar eerste bevalling nogal heftig was.

Verbouwing gaat de goede kant op, alleen waren de verkeerde dakpannen geleverd. Dus nu wachten op de goede, maar die zijn met spoed onderweg. Hij is nu bezig met het dakkapel en de dakramen. En ze willen vrijdag gaan beginnen met pannen leggen.
Morgen komen mijn moeder en broertje nog een keer om in de woonkamer de laatste dingen te schilderen.
En vriendje gaat komend weekend boven alvast wat dingen doen. Iets met knieschotten ofzo :')

Idd een goed idee om alles nog een keer met je vk te bespreken :)
  dinsdag 19 november 2013 @ 14:10:28 #223
30252 Soempie
Procreating
pi_133410489
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 18:27 schreef Cantare het volgende:

[..]

Lief dat je het vraagt :) So far, so good. Ik begin me steeds beter te voelen en zie het eigenlijk allemaal wel zonnig in met deze 3e spruit. O+ De moeheid kan ik aardig handelen en ik ben erg blij dat iedereen het nu weet, vooral ook op mijn werk. Dat geheime gedoe is niks voor mij. Dus tsja... geen klagen! :+

Ah, dat is wel heel mooi om te lezen. ^O^ Hoop dat je straks echt even een paar maanden geen last hebt van vermoeidheid.

Angelatje, toch nog gedraaid! *O* Dat is wel even omschakelen voor jullie.

JJ, sterkte, fijn dat je moeder bij kan springen.

Hobbesje, kunnen ze er nog iets aan doen eigenlijk? Of is het hoe dan ook afwachten?

Martine, ik herken die angst wel: dat het misschien erg lang gaat duren bij een inleiding en uit zal lopen op een ks. En nu ligt er een goed plan toch? Dat je in elk geval de mogelijkheid hebt om eerder te bevallen als je het echt niet meer trekt, maar ook gerust nog af kan wachten. En die ene cm heb je mooi binnen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 13:16 schreef Mabawa. het volgende:
Wow nesteldrang heeft me gevonden! Ik heb net de badkamer geboend met een afwasborstel, alles lekker schoongemaakt, douchegordijn in de wasmachine en ook het toilet gelijk maar gedaan. O+ eucalyptusbleek O+

:D Duurt vast niet lang meer dan!

Musique, hoe is het vandaag? Wat zei je werkgever?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133410866
ow spannend!! Nesteldrang bij Mabawa en skip!! Verse baby's zijn onderweg *O*

Angelatje jullie kleine is gewoon nog ff op t laatste moment gedraaid!! Hij heeft nu al een eigen willetje :)

Martine al 1cm ontsluiting! Misschien doet je lichaam de aankomende dagen de rest ook wel vanzelf.

Hier weer goed gekeurd bij de vk en de kleine man is zelfs al wat ingedaald!! Helaas mag ik geen gewone hoestdrank hebben volgens de vk. Iemand nog een tip wat dan wel mag/helpt bij verkoudheid?

fb je droger is er *O* Vooral nu we de winter in gaan is die zoooo fijn
pi_133411011
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 12:39 schreef martine1984 het volgende:
Zo ben weer thuis met een Subway broodje die ligt in de oven te wachten tot manlief kleuter heeft opgehaald voor de lunch. Vanmiddag gaat de kleuter met de gastouder mee dus wij hebben een lange middag samen. Ook wel weer eens fijn om samen te zijn.

Net de verloskundige aan de telefoon gehad over mijn ziekenhuis bezoek. Ze was nogal verbaasd dat ik nu nog niet ingeleid wil worden. Voel me er nu een zeurpiet over dat ik niet kies voor inleiding en het nog een week uit wil stellen. De verloskundige had me doorverwezen omdat ik er doorheen zat. Ben bang als ik kies voor inleiding en mijn baby en mijn lijf er nog niet echt klaar voor zijn het allemaal onnodig lang gaat duren en dat het dan eindigt in een keizersnede
Je bent geen zeurpiet gewoon een zwangere vrouw die twijfels heeft en het beste wil doen!
  dinsdag 19 november 2013 @ 14:39:03 #226
30252 Soempie
Procreating
pi_133411329
Hier ook meerdere zieken zie ik. Beterschap dames!

Ben zelf ook ziek en heb af en toe het idee dat ik de baby er nog uit zal hoesten. :X Heel zwaar gevoel ook onderin en de hoestbuien vindt ze niet leuk. :P
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 19 november 2013 @ 14:39:38 #227
30252 Soempie
Procreating
pi_133411348
Zal toch wat zijn, tijdens een harde nies ofzo. Zie het gewoon voor me. :')
  dinsdag 19 november 2013 @ 14:42:33 #228
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133411435
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:39 schreef Soempie het volgende:
Lijkt me persoonlijk prettiger dan weeën :P
KuikenGuppy
pi_133411550
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:10 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ah, dat is wel heel mooi om te lezen. ^O^ Hoop dat je straks echt even een paar maanden geen last hebt van vermoeidheid.

Angelatje, toch nog gedraaid! *O* Dat is wel even omschakelen voor jullie.

JJ, sterkte, fijn dat je moeder bij kan springen.

Hobbesje, kunnen ze er nog iets aan doen eigenlijk? Of is het hoe dan ook afwachten?

Martine, ik herken die angst wel: dat het misschien erg lang gaat duren bij een inleiding en uit zal lopen op een ks. En nu ligt er een goed plan toch? Dat je in elk geval de mogelijkheid hebt om eerder te bevallen als je het echt niet meer trekt, maar ook gerust nog af kan wachten. En die ene cm heb je mooi binnen.

[..]

:D Duurt vast niet lang meer dan!

Musique, hoe is het vandaag? Wat zei je werkgever?
Lief dat je 't vraagt :) Vandaag gaat beter als gisteren. Mijn werkgever heeft vandaag een cursus maar wil morgenvroeg met me om te tafel om te kijken hoe we de uren in kunnen halen. Mijn collega's vonden het niet grappig, vooral omdat ik mijn telefoon niet opnam, maar eigenlijk toch ook weer wel een beetje. Ach, 't is gebeurd, kan het toch niet meer terugdraaien :)

Morgenmiddag hebben we weer een groeiecho! Ben dan zo goed als 20 weken (da's overmorgen). Kijken of de dames het nog goed doen :) Hoewel ik nog steeds vrij weinig voel, af en toe een plopje ter hoogte van mijn broekrand, groeit mijn buik goed door (en de weegschaal ook ;( )en de hartjes doen het ook nog goed met de angelsounds. Dus ik heb er vertrouwen in! De SEO heb ik bij 22 weken op 4 december.
pi_133411571
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:39 schreef Soempie het volgende:
Zo wil ik best bevallen hoor :+
pi_133411608
De droger van flowerbox is binnen *O*

Angelatje je baby is gewoon gedraaid! Hoe goed! *O* Even omschakelen maar wel een natuurlijke bevalling!

Pff kan jullie allemaal niet bijhouden :D
pi_133411728
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:48 schreef Musique het volgende:
De droger van flowerbox is binnen *O*

Angelatje je baby is gewoon gedraaid! Hoe goed! *O* Even omschakelen maar wel een natuurlijke bevalling!

Ikke84 lastig is dat he, dat je zo weinig mag... Ik was een maand geleden erg verkouden en heb gewoon gestoomd met gekookt water. Dat hielp al flink bij mij.

Martine ik vind je alles behalve een zeurpiet. Jij moet doen waar jij je goed bij voelt, en als het niet goed voelt om in te leiden dan moet je dat ook zeker niet doen!

Pff kan jullie allemaal niet bijhouden :D
pi_133411771
:'( :'( Wil ik een post wijzigen, quote ik mezelf. Gaat lekker allemaal >:) Ik ga maar eens aan het werk...
pi_133414210
Flowerbox, wat fijn een droger! :) staat hier ook nog op de lijst ;)

Angelaatje, is je mini gewoon gedraaid! Dat gooit alle plannen weer even door de war. :o

Martine, je bent echt niet aan het zeuren hoor, het gaat toch om jouw lijf en jouw wensen?

Ikke & Soemp beterschap :*

Ik moest net voor lunch perse een broodje van laplace maar nu heb ik echt spijt, het blijft maar omhoog komen :r Ik dacht dat dit na het 1e trimester wel weg zou gaan :( Vanavond maar beginnen met wassen zodat alles wat ik mee wil nemen op vakantie ook wel mee kan. Vrees dat :7 ook even de zolder op moet klimmen voor wat zomerkleding want het is daar nu 25 graden 8-)
pi_133414793
Ik las lapdance ipv laplace...a dirty mind is a joy forever. Maar geen idee wat voor broodje ik me daarbij voorstelde...
pi_133415887
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 16:34 schreef Purple010 het volgende:
Ik las lapdance ipv laplace...a dirty mind is a joy forever. Maar geen idee wat voor broodje ik me daarbij voorstelde...
Een sandwich :D
pi_133417946
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 17:07 schreef martine1984 het volgende:

[..]

:D

Soempie ook al in de lappenmand. Benen bij elkaar tijdens een hoestbui hoor! Ik was net helemaal verbaasd dat je al bijna 37 weken bent!! Wow!

Fazz! :o Jij was toch pas op vakantie??
  dinsdag 19 november 2013 @ 18:37:10 #238
30252 Soempie
Procreating
pi_133418383
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 17:07 schreef martine1984 het volgende:

[..]

_O-

Musique, viel mee dus vandaag. :)
En je bent al -bijna- op de helft. Morgen weer spieken. O+ O+ Krijg je veel extra echo's en controles nu je een tweeling verwacht? Of is dat daar sowieso anders geregeld dan in NL?

Fazz, lekker joh. 8-)

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 18:20 schreef Mabawa. het volgende:

Soempie ook al in de lappenmand. Benen bij elkaar tijdens een hoestbui hoor! Ik was net helemaal verbaasd dat je al bijna 37 weken bent!! Wow!

:D
Ja, geloof het zelf ook nog niet helemaal. Ik las hier vorige week van iemand dat het derde trimester was begonnen en toen dacht ik nog: 'hier ook net. *O* ' En daarna bedacht ik me dat het helemaal niet 'net' was. Ik vind het wel fijn dat het zo snel lijkt te gaan dit keer.

Morgen gaan we onze slaapkamer babyklaar maken. O+
pi_133418446
Ja wie weet is je meisje er volgende week gewoon O+ Lijkt me heerlijk als de tijd zo snel voorbij vliegt!

Hier staat het wiegje ook al heel lang naast bed, het is zo snoezig.. Kan niet wachten tot baby er eindelijk in ligt.
pi_133418909
LOL @martine !

Net terug van vk, alles netjes.
Afspraak voor volgende week gemaakt, raar is dat.

Net een mega bord Chinees op, burp
pi_133419422
Bij mij gaat de tijd juist mega langzaam, ben zobang dat er iets niet goed blijkt bij de echo. Heb ook helemaal geen symptomen op extreme vermoeidheid na.

Wat moeten er al veel mensen bijna bevallen. Leuk zeg O+
In life, every ending is a new beginning..
pi_133422551
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 18:20 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Fazz! :o Jij was toch pas op vakantie??
nee joh, dat was maar een weekend ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 16:34 schreef Purple010 het volgende:
:D :D
het was wel een lekker broodje met gemarineerde kip en taugé, ik kon er alleen een beetje té lang van genieten :')
pi_133423195
Ik ben echt veel misselijker dan bij mn eerste. Dit moet wel een jongetje zijn, t voelt anders.

Sinds t hartje gehoord te hebben gisteren voelt t nu ineens heeeel echt en heel fijn <3 Ik durf er nu wel op te vertrouwen.

En we hebben waarschijnlijk n leuke jongensnaam. Ik vind m super en mijn man moet er nog even over nadenken. Maar ik heb goede hoop!
Nu wil ik ineens perse een jongen door die leuke naam :D
pi_133423531
Doe eens delen die naam, kwisted. Mss heb ik er wat aan. ;)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133424375
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 20:38 schreef Kwisted het volgende:
Ik ben echt veel misselijker dan bij mn eerste. Dit moet wel een jongetje zijn, t voelt anders.
Dat dacht mijn schoonmoeder ook :Y Mijn man is haar eerste kind. En haar tweede zwangerschap was volledig anders. En 'iedereen' zei ook tegen haar dat dit wel een meisje moest zijn, enzo. Dat was vóór de tijd van de geslachtsbepalingen.

Het broertje van mijn man heeft als baby dan ook een mooie, roze kamer gehad :+
pi_133424416
Kwis, ben ook wel benieuwd naar de naam :D ;)
wij hebben nog altijd geen definitieve naam kunnen bedenken voor een jongetje :P
  dinsdag 19 november 2013 @ 21:18:10 #247
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_133425451
Jongensnamen, echt dames niet weer :X :P
We vinden niets leuks lijkt het wel..

Voor een meisje ligt er wel een zekere optie :) O+

Ik lees snel weer bij hoor dames, ik voel me wat bluh!
Afgelopen weekend was mini enorm aanwezig en dat is sinds gister een stuk minder..
Nou las ik dat dat rond deze termijn vaker voor kan komen, gelukkig voel ik de hele dag wel bewegingen!
Nadat ik net muziek van DI-RECT had opgezet begon het feestje weer O+

Vrijdag weer een ritje verloskundige :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_133426135
Iedereen heeft precies last bij jongensnamen. De meisjesnaam ligt hier min of meer vast, voor een jongen raken we er niet aan uit. Maar we hebben ook nog tijd zat hier!
pi_133428580
Musique ik heb je advies maar opgevolg en ben boven een dampende bak met water gaan hangen. Morgen nog maar een keer doen.
Veel plezier bij de groeiecho morgen!

Fazz wanneer gaan jullie? 25graden klinkt heeeerlijk! !!

Purple fijn dat alles goed was!

LL ik heb tot 15 weken helemaal nergens last van gehad en ben nu alweer 34 weken, dus geen klachten hebben zegt niks. Maar wel heel herkenbaar dat t in t begin zo langzaam gaat :)

Hier ligt de naam van onze kleine man al geruime tijd vast ♡
  dinsdag 19 november 2013 @ 22:35:13 #250
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133430262
Kwisted! Delen!

--

Zij die vandaag mooi geknipt en geverfd zijn groeten u. Ik kan los. :P
pi_133431753
Kwisted wil je de naam niet delen? Hier is de twijfel van de jongensnaam weer toegeslagen.

Soempie ook beterschap.

Baby heeft sticker verdiend bij de verloskundige, ik moet zelf wat rustiger aan gaan doen, omdat bloeddruk stukje hoger was al vorige keer. Misschien had ik vanochtend toch beter het advies van mabawa op kunnen volgen en het bed weer in moeten gaan.

Angelatje wat fijn dat de kleine gedraaid is, maar wel een nadeel dat de zekerheid weer weg is.

Flower de droger al getest?

Welterusten voor iedereen.
pi_133436625
Wat een rust hier... Ik lig al een paar uurtjes klaarwakker in mn koude ziekenhuisbed :'(

Toch een te snel werkende schildklier, waardoor mn hart bij het minste geringste op hol slaat.. Voorlopig per dag aankijken in het ziekenhuis, zal hier minimaal een week liggwn :'( :'( :'(
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_133436679
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 03:54 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wat een rust hier... Ik lig al een paar uurtjes klaarwakker in mn koude ziekenhuisbed :'(

Toch een te snel werkende schildklier, waardoor mn hart bij het minste geringste op hol slaat.. Voorlopig per dag aankijken in het ziekenhuis, zal hier minimaal een week liggwn :'( :'( :'(
Sterkte! Je bent niet de enige die wakker ligt...en als het goed is ben je nu in goede handen. Hoop dat ze e.e.a. snel onder controle hebben voor jou en je kleine.
pi_133436727
Ach Jeetje jj gaan ze je medicijnen geven hiervoor of mag dat niet in de zwangerschap? :*

Slechte nacht gehad, paar keer uit bed voor mn kleuter en om te plassen. Nu klaar wakker. Muk is lekker bezig geweest in mn buik, voelt lekker beurs aan allemaal. Zo maar even douchen dat helpt vaak wel iets. Straks kleuter naar school brengen en dan door naar de verloskundige voor controle. Ze gaat proberen te strippen. Hoop dat het nu minder pijnlijk is dan de vorige keer en dat het helpt. Mn broer is ook nog eens jarig vandaag dus als het lukt ga ik daar vanmiddag nog even langs.
pi_133436730
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 03:54 schreef JaleesaJoia het volgende:

oh neeee! Dat is wel heel erg balen zeg! Hoop dat je vannacht hebt kunnen slapen.
Hebben ze nu ook al een echo gemaakt of naar t hartje geluisterd?
pi_133436735
Jeetje, JJ dat is niet niks. Sterkte en beterschap. We houden je vanaf hier gezelschap.

Vandaag de droger maar verder uitpakken en dan officieel in gebruik nemen.

Purple, jij ook al zo vroeg wakker. Hopelijk slaap je nu nog even.

Martine, jij brengt zelf kleuter nog steeds naar school? Knap hoor. Ik zie daar wel beetje tegen op als ik al zo hoog zwanger ben. Gefeliciteerd met je broer!

Verder is woensdag hier de wisseldag. Vandaag alweer 33 weken en dan ook nog jarig!
pi_133436739
Haha en over de jongensnaam, hij is in t kindernamen topic voorbij gekomen toen ik vroeg wat bij F.leur past.
Man heeft hem nog niet goedgekeurd. Grrr dat moet wel hoor, want ik ben veel kieskeuriger dan hij wbt namen.

Oh en ik wilde graag nog op Angelatje reageren, echt heel fijn dat je beeb gewoon nog gedraaid is!!!

Coco ik moest wel lachen om je schoonmoeder verhaal :D
Als we nu een jongen krijg zal hij ook heus wel gebruik gaan maken van de afdankertjes van F. Zoals de rose badcape ofzo :P
pi_133436767
Flower ja hoor dat gaat op zich best aardig hoor maar het is maar 2 tot 3 minuten lopen vanaf ons huis naar school. Maar als manlief thuis is dan brengt en haalt hij onze zoon. Ben ergens wel altijd een beetje bang dat mn vliezen breken in de klas of zo.

Flower gefeliciteerd met je verjaardag! En veel plezier met de droger. Nog een extra jompel voor de 33 weken.
pi_133436801
Jj sterkte in het ziekenhuis, hopelijk heb je toch wat uurtjes kunnen slapen vannacht.

Purple, jij was er ook al vroeg bij.

Martine succes bij de verloskundige.

Flowerbox gefeliciteerd, fijne verjaardag en wisseldag voor je, 33 weken alweer!!
pi_133436805
Zo van *flatsj* tussen de kleuters :+
pi_133436857
JJ sterkte! :*
In life, every ending is a new beginning..
pi_133436868
M'n vrouw is nu 19 weekjes.. gelukkig is haar misselijkheid zo goed als over. Heeft ze 4 maanden last van gehad! Nu wel andere pijntjes.. in de buik, benen en rug, snel hartritme af en toe, beetje duizelig. Nouja, het is voor de goede zaak.

Nadeel; nog maar 1x sex gehad in 4 maanden :'( Alleen nog maar heren enkelspel :P
  woensdag 20 november 2013 @ 07:20:37 #263
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133436911
Mogguh!

Pfoe JJ, sterkte!

--

Martine succes straks!

--

FB, jij gaat zo eng hard! En gefeliciteerd met je verjaardag!

--

:* voor slechte nachten.
pi_133436916
Trebo troost je de zwangerschap duurt nog maar 5 maanden en daarna nog zo'n 6 weken herstel :)
Fijn dat je vrouw nu niet meer misselijk is. Dat maakt het allemaal een stuk makkelijker.
  woensdag 20 november 2013 @ 07:23:06 #265
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133436922
En komt 'ie, komt 'ie, komt 'ie...!

...
...
...

MELD! :s)

37 weken vandaag!
pi_133436932
Woohoo Skips!

Ik moest vanochtend extra vroeg op en ik word zomaar een half uur voor m'n wekker uit mezelf uitgeslapen wakker O+

Jj, wat vervelend! Maar wel fijn dat ze je nu goed in de gaten houden toch?
pi_133436939
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 07:23 schreef ProjSkippy het volgende:

...
...
...

37 weken vandaag!
Gefeliciteerd skips, meldplichtig!
39 weken op onze gedeelde wisseldag.

[ Bericht 0% gewijzigd door Purple010 op 20-11-2013 08:05:19 ]
  woensdag 20 november 2013 @ 07:34:18 #268
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133436965
Yeuh meldplicht voor Skips! *O*

Moeten de mannen op dit forum zich ook melden bij 37 week trouwens?
pi_133437102
Dubbel

[ Bericht 98% gewijzigd door Purple010 op 20-11-2013 08:04:58 ]
pi_133437150
quote:

...
...
...

37 weken vandaag!
Skips meldplicht!!! *O*

purple 39 weken, nog maar een weekje tot de datum. Hoe voel je je hieronder, je komt nog heel relaxed over.

Nobono ik vind dat vaders ook meldplicht hebben :P
pi_133437184
Jj dat klinkt heel naar! Gelukkig ben je nu in goede handen.

Namen waren hier al bekend nog voordat ik zwanger was :-p

Alles goed hier... nog weinig last van kwaaltjes en dat mag zo nog wel even blijven. A.s. donderdag mag ik bellen voor een afspraak voor termijnecho :). Ben zo benieuwd!
pi_133437234
quote:

...
...
...

37 weken vandaag!
*O* O+
♥ J & S
pi_133437254
Thanks allemaal! O+
Er is gelukkig ook een echo gemaakt, de baby was behoorlijk actief, daar alles goed dus!!

Proj 37 weken!!. *O*
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_133437265
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 07:25 schreef Dot. het volgende:
Woohoo Skips!

Ik moest vanochtend extra vroeg op en ik word zomaar een half uur voor m'n wekker uit mezelf uitgeslapen wakker O+

Jj, wat vervelend! Maar wel fijn dat ze je nu goed in de gaten houden toch?

Dat is echt een lekker gevoel he :D
pi_133437302
een jarige!

en kwispels!

en een nieuwe llm!

*O*

JJ wat minder nieuws zeg -O-

en zieken -O-

en voormezelf omdat ik me zo voel -O-
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133437343
Meld!

Jj wat naar dat je in het zh ligt. Gelukkig is het voor het goede doel.

Martine weer een strippoging, ben benieuwd of het wat gaat doen.

Skips ook LLM *O*

En ik zag een man voorbij komen zonder seks...geloof me, het kan nog veuuuul langer :+

Paars alweer 39 weken ;)

Hier een betere nacht gehad gelukkig. Al is het wel even wennen..een hoofd tussen mijn benen :+
Heb ook veel meer last van mijn onderrug :?
Morgen mag ik weer naar de vk en die was erg blij dat ik weer terug kom :D
pi_133437363
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 07:34 schreef NoBoNo het volgende:
Yeuh meldplicht voor Skips! *O*

Moeten de mannen op dit forum zich ook melden bij 37 week trouwens?
Newbie! Tuurlijk, melden die hap. Ons maanden een beetje lekker maken en dan bij de finale afhaken zeker. ;) :D
pi_133437591
Djmomo, niet leuk zo'n gevoel. :*
pi_133438492
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 07:09 schreef Trebo het volgende:

Nadeel; nog maar 1x sex gehad in 4 maanden :'( Alleen nog maar heren enkelspel :P
Ik zou er maar aan gaan wennen. :D
pi_133438845
Skips al weer 37 weken, en nu dan meldplicht

Alles was weer prima in orde met muk en mij. 1 cm ontsluiting maar mn baarmoedermond was nu wel soepel waardoor ze kon oprekken naar 2cm. Strippen deed nu geen pijn maar was eerder onprettig te noemen. Nu moet ik rustig aan doen om te kijken of mn lichaam zelf wat gaat doen. Nu op de bank koffie tijd kijken en een chocolade reep.
pi_133438958
Skips LLM wh00t *O*

Enne...tijd voor verse babys hier he! ;)
pi_133439828
Sethiwe schijn bedriegt, ik heb t soms bijna niet meer. Tis ons eerste kindje dus alles is nieuw...bij vlagen vind ik het doodeng. Wil alleen niet aan dat gevoel toegeven. Man gaat expres naar zn werk, voor de afleiding. Anders zouden we elkaar gek maken.

Verder ben ik echt een beta dus niet zo'n emo. Daardoor ga ik alles relativeren, maar de controle verliezen is niet mijn ding, haha en ik heb nu nergens controle over...
pi_133440346
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 10:16 schreef martine1984 het volgende:
Skips al weer 37 weken, en nu dan meldplicht

Alles was weer prima in orde met muk en mij. 1 cm ontsluiting maar mn baarmoedermond was nu wel soepel waardoor ze kon oprekken naar 2cm. Strippen deed nu geen pijn maar was eerder onprettig te noemen. Nu moet ik rustig aan doen om te kijken of mn lichaam zelf wat gaat doen. Nu op de bank koffie tijd kijken en een chocolade reep.
Mmm chocolade en een beetje voortgang! Hopen dat je lichaam het oppakt!
pi_133440465
Martine, je houdt het wel spannend!

En Purple, ik ben een echte alfa maar ook echt niet emo en erg rationeel ;) Ik heb echt nog vrij weinig gemerkt aan m'n hormonen, de huilbuien blijven uit iig :) En je hebt nu toch controle over je man? ;)
pi_133441350
Purple begrijp heel goed wat je bedoeld, controle los laten is heel moeilijk. :*

Had een babyfoon besteld bij bcc sturen ze me een scheerapparaat :( ik bellen met de klantenservice. Zegt ze dat ik het product kan ruilen in de winkel, ow nee toch niet ze hebben het daar niet. U kunt het wel terug sturen alleen dan moet u wel even de verzendkosten kosten voorschieten. Ze verwachten dat ze juiste product binnen een week wel kunnen leveren. Wat een kut service! Dat moet dat arme meisje aan de andere kant van de lijn dus ontgelden. Zegt ze ook nog tegen me maar mevrouw u hoeft toch alleen maar even het pakketje af te leveren op het postkantoor. *Evil*
pi_133441380
Yeahhhh Skips 37 weken! Welkom in de wereld van zijdiemogenbevallen! Wordt nog druk de komende weken *O* *O* *O*

Flowerbox gefeliciteerd met je verjaardag, je 33 weken én je nieuwe droger!

Hopelijk doet het iets Martine! Geniet van je chocolade.

JJ wat balen. Heel veel beterschap... :*

Momo :*

Paars 39 weken!
pi_133441676
JJ balen dat je daar ligt maar wel goed dat je nu wordt opgevolgd..

Momo *knuf* (ik vind geen smileys hier..)

Hoera voor de nieuwe weken! Binnenkort weer nieuwe baby's bij.

Martine: succes! Heb je haar gezegd dat je niet zomaar in het postkantoor geraakt? Stom zo'n service..

Hier ook een mindere dag, al boven het toilet gehangen terwijl ik niets had gegeten, ging net mijn biterham opeten..

Oja ik lees ook nog een man zonder sex, hier ook geen sex, mag niet van de gyn..
pi_133442184
Ik heb me net opgegeven voor zwangerschapsyoga.
Iemand hier ervaring met yoga?
pi_133442353
Mo :*

Hopelijk helpt het strippen Martine. Mijn duimen draaien!

Jeetje JJ, hopelijk hebben ze een behandeling voor je.

Wat betreft sex, dat is net als vorige keer niet vaak meer. Geen idee wat het is, maar mijn libido kan je naar graven en ik denk dat manlief zo'n buik ook minder sexy vind. Ach zolang we niet het gevoel hebben tekort te komen is er wat mijbbetreft niets aan de hand ;(
pi_133442368
Ik heb dat bij mijn vorige zwangerschap ook gedaan en heb er een toffe club vriendinnen aan over gehouden! Alleen daarom al ga ik me daar deze zwangerschap weer voor opgeven :)
  woensdag 20 november 2013 @ 12:43:38 #291
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133442692
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:24 schreef Butterflower het volgende:
Ik heb me net opgegeven voor zwangerschapsyoga.
Iemand hier ervaring met yoga?
Erg leuk en net zoals Twinkle heb ik leuk contact met alle meiden :) Heb er zelfs nog wat aan gehad tijdens de bevalling wb ademhaling.
pi_133443109
Even een kleine update.. oorzaak van hartkloppingen is waarschijnlijk toch niet m'n schildklier :'(

Internist is net geweest en die neigt toch naar mn hart zelf, want schildklier werkt maar een heel klein beetje te hard

:'( :'( :'( :'( :'(

Thanks voor al jullie steun, echt superlief!

En sorry dat ik niet op andere posts reageer, beetje egoïstisch, maar zit even in m'n eigen emo wereld ;(
pi_133443580
Martine, lekkere service van bcc :')
Hoop voor je dat het strippen wat oplevert, wel fijn dat het nu niet zo pijnlijk was.

Momo wat is er loos?

Purple heel herkenbaar om controle te willen houden, wel schattig dat je man zo meeleeft. Maar kan me voorstellen dat het ook weer nadelen heeft en jullie elkaar "gek" maken.
Mijne is er heel nuchter onder en ziet het allemaal wel. Dat kunnen mijn hormonen niet altijd goed handelen, want dan vind ik dat hij te weinig meeleeft.
Ben benieuwd of hij nog zo relaxed is als het echt begint.

Bf ik doe ook aan zwangerschapsyoga, hier geen vaste groep, doordat er allemaal meiden bijzitten met verschillende termijnen tussen de 20-40 weken, als er iemand bevallen is, stromen er weer nieuwe in. Vind het wel ontspannen en of het helpt, dat moet nog blijken.
pi_133443899
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 11:22 schreef Dot. het volgende:
Martine, je houdt het wel spannend!

En Purple, ik ben een echte alfa maar ook echt niet emo en erg rationeel ;) Ik heb echt nog vrij weinig gemerkt aan m'n hormonen, de huilbuien blijven uit iig :) En je hebt nu toch controle over je man? ;)
Hahaha ja man is redelijk onder controle, maar doet ook gewoon wat hij zelf wil hoor! Zijn aan elkaar gewaagd.
pi_133444139
JJ logisch dat je even niet op iedereen reageert, je moet nu aan jezelf denken. Ik hoop dat ze gauw de reden vinden!
pi_133445601
Sterkte JJ ik hoop dat ze snel vinden wat het echt is en dat je weet waar je aan toe bent.

Bedankt voor de reacties. Yoga trekt mij meer dan zwangerschapsgym, ondanks dat ik nog nooit yoga gedaan heb oO<
Onderdeel van de cursus is ook opvangen van weeën en perstechniek.
En 2 partneravonden, maar denk niet dat ik vriendje zo ver krijg :')
pi_133445671
JJ, wat een schrik! Hoop dat ze snel een diagnose kunnen stellen :*

Flower gefeliciteerd met je verjaardag!

Herkenbaar Purple, zo zijn wij thuis ook. Zo erg aan elkaar gewaagd dat we ook wel liefkozend het kibbelende stel genoemd worden O+ ;)

Succes Martine, hoop dat het strippen iets op gang brengt.

Vanavond ga ik fijn naar de schoonheidsspecialiste, voor een gezichtsbehandeling. Ik ga niet vaak hoor, al vind ik soms dat je jezelf veel vaker dit soort verwennerijen moet gunnen :)
  woensdag 20 november 2013 @ 14:44:54 #298
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133446811
Ahh Martine Subway wat doen je!! Nu heb ik daar ook zin in!! :D Mmm. Nouja vanavond al left over pizza van eergister dus dan morgen maar subway gok ik, even kijken waar we dat gaan halen want we moeten wel wat verder rijden dan.
Fijn dat het al wat weker was! ik hoop dat het lekker door gaat zetten! Geniet van je chocola! :D
En jeez wat een prutsers }:| Idd, lekker afgeven maar hoor, sukkels :+

Soempie whaha :') Ik dacht juist laatst; handig dat hoesten, dan train ik mn bekkenbodemspieren tenminste weer een beetje :') Ook geen overbodige luxe heb ik gemerkt :X Mja vorige keer moesten ze knippen omdat ze te sterk waren, misschien toch niet zo hard trainen dus? :+

Spannend Musique :* heb je je placenta aan de voorkant dat je ze wat minder voelt?

Kwis hihi :D Mn man 'wil' liever een meisje, hij had zich er al helemaal op ingesteld. Maar idd, ik vind de jongensnaam die we hebben leuker. Als het een meid wordt, wordt 't nog goed denken.. :+

Coco omg :D _O- ach, roze is het nieuwe blauw toch? :+

Ik wacht gewoon tot de 20w echo en we weten wat het is, dan ga ik me weer eens wat meer op de namen storten..

Sethiwe fijn van je sticker maar jammer van je bloeddruk.. idd rustig aan doen hoor! :*

JJ wat een narigheid zeg.. ;( Beterschap en sterkte, hoop dat je snel weer naar huis mag! :*

Flowerbox 33 weken! *O* en gefeli! :*

Skips meldplicht!! :D :D Gaaf joh, gefeli met je 37w! *G*

Jeutje en purple al 39w, wat een verwisseldagen allemaal! :D

Twink spannend hoor!! :* En leuk dat je hier ook weer post tegelijkertijd met wat van het oude kluppie! :D O+

Djmomo :*

Stefanie wat naar van het spugen.. ;(

Ik twijfel heel erg of ik wat wil gaan doen. Als het iets is dan iets van zwemmen of bij mn sportschool hebben we ook 'gym' zag ik laatst maar dat is op dinsdag en dan heeft mn man altijd al wat. Ik weet het nog niet.

Verder hier ook een *G* voor mezelf, 12 weken vandaag! Jeez, was dit het 1e trimester alweer?? :o Omg!
En gister, jeetje, wat een kutavond ;( :'( manlief hele dag weg tot half 9 en ik met een krijsend kind. En waarom? Geen idee. Zo ziek is ze niet meer. Leek wel gewoon uitproberen. Als ik haar oppakte zat ze weer vrolijk te wijzen naar dingen. Ze had wel een keer een poepluier maar dat was het ook niet elke keer... En ik maar koorts hebben en niet lekker voelen. Bah, wat zwaar is dat.
Vannacht wel lekker kunnen slapen gelukkig en nu zit ze lekker bij de gastouder totdat mn man haar oppikt. Ik kan lekker ff op de bank een serie'tje kijken zo, met wat chocokoekjes en thee :9 dus dikke doei en tot later hihi! :D
pi_133446873
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:10 schreef Butterflower het volgende:
Sterkte JJ ik hoop dat ze snel vinden wat het echt is en dat je weet waar je aan toe bent.

Bedankt voor de reacties. Yoga trekt mij meer dan zwangerschapsgym, ondanks dat ik nog nooit yoga gedaan heb oO<
Onderdeel van de cursus is ook opvangen van weeën en perstechniek.
En 2 partneravonden, maar denk niet dat ik vriendje zo ver krijg :')
Mijn cursus heeft er 4 :') Op zich vindt hij het niet erg dat hij mee 'moet' naar een partneravond, maar hij denkt dat yoga veel te zweverig is voor hem. Gelukkig is de eerste les vooral massagetechnieken O-)

JJ, schrikken zeg! Hopelijk vinden ze snel waar het vandaag komt.
pi_133447360
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
Even een kleine update.. oorzaak van hartkloppingen is waarschijnlijk toch niet m'n schildklier :'(

Internist is net geweest en die neigt toch naar mn hart zelf, want schildklier werkt maar een heel klein beetje te hard

:'( :'( :'( :'( :'(

Thanks voor al jullie steun, echt superlief!

En sorry dat ik niet op andere posts reageer, beetje egoïstisch, maar zit even in m'n eigen emo wereld ;(
Oei sterkte, hopelijk is het niks ernstigs en valt het mee. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt... (sorry, lees dat je in het ziekenhuis ligt, hopelijk is het toch niks ergs...)

Vandaag in de Albert Heijn bijna flauwgevallen. Had ineens een zwaar gevoel in m'n benen en het werd zwart voor m'n ogen met oorsuizen, en een slap gevoel. Kon niet meer. Julian liep naast me met zijn mini-winkelwagentje en schrok er ook behoorlijk van. Heb een medewerker aangeklampt en die heeft een stoel gepakt en me wat water gegeven. Even zitten deed wel goed! Daarna moeten janken als een klein kind en Julian de hele tijd maar vragen waarom ik traantjes in m'n ogen heb. Wat een lieverd is ie ook, vroeg erna nog verschillende keren of ik me nog ziek voel.
Heb thuis de vk gebeld, volgens haar kan het komen door een lage bloeddruk (die was laatst al wat aan de lage kant) of m'n hb is te laag. Dus binnenkort maar bloed prikken. Pfff, heb geen energie vandaag. Iemand ervaring met lage bloeddruk of laag hb? M'n benen zijn de laatste tijd trouwens erg vaak zo zwaar, hoef nog niks te hebben gedaan. En ik ben buiten adem als een astmatische bejaarde in beweging. Ik hou verder geen vocht vast ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')