Lijkt me persoonlijk prettiger dan weeënquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:39 schreef Soempie het volgende:
Zal toch wat zijn, tijdens een harde nies ofzo. Zie het gewoon voor me.
Lief dat je 't vraagtquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, dat is wel heel mooi om te lezen.Hoop dat je straks echt even een paar maanden geen last hebt van vermoeidheid.
Angelatje, toch nog gedraaid!Dat is wel even omschakelen voor jullie.
JJ, sterkte, fijn dat je moeder bij kan springen.
Hobbesje, kunnen ze er nog iets aan doen eigenlijk? Of is het hoe dan ook afwachten?
Martine, ik herken die angst wel: dat het misschien erg lang gaat duren bij een inleiding en uit zal lopen op een ks. En nu ligt er een goed plan toch? Dat je in elk geval de mogelijkheid hebt om eerder te bevallen als je het echt niet meer trekt, maar ook gerust nog af kan wachten. En die ene cm heb je mooi binnen.
[..]Duurt vast niet lang meer dan!
Musique, hoe is het vandaag? Wat zei je werkgever?
Zo wil ik best bevallen hoorquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:39 schreef Soempie het volgende:
Zal toch wat zijn, tijdens een harde nies ofzo. Zie het gewoon voor me.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:48 schreef Musique het volgende:
De droger van flowerbox is binnen![]()
Angelatje je baby is gewoon gedraaid! Hoe goed!Even omschakelen maar wel een natuurlijke bevalling!
Ikke84 lastig is dat he, dat je zo weinig mag... Ik was een maand geleden erg verkouden en heb gewoon gestoomd met gekookt water. Dat hielp al flink bij mij.
Martine ik vind je alles behalve een zeurpiet. Jij moet doen waar jij je goed bij voelt, en als het niet goed voelt om in te leiden dan moet je dat ook zeker niet doen!
Pff kan jullie allemaal niet bijhouden
Een sandwichquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:34 schreef Purple010 het volgende:
Ik las lapdance ipv laplace...a dirty mind is a joy forever. Maar geen idee wat voor broodje ik me daarbij voorstelde...
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:20 schreef Mabawa. het volgende:
Soempie ook al in de lappenmand. Benen bij elkaar tijdens een hoestbui hoor! Ik was net helemaal verbaasd dat je al bijna 37 weken bent!! Wow!
nee joh, dat was maar een weekendquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:20 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Fazz!Jij was toch pas op vakantie??
quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:34 schreef Purple010 het volgende:
Ik las lapdance ipv laplace...a dirty mind is a joy forever. Maar geen idee wat voor broodje ik me daarbij voorstelde...
Dat dacht mijn schoonmoeder ookquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:38 schreef Kwisted het volgende:
Ik ben echt veel misselijker dan bij mn eerste. Dit moet wel een jongetje zijn, t voelt anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |