abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 november 2013 @ 14:39:03 #226
30252 Soempie
Procreating
pi_133411329
Hier ook meerdere zieken zie ik. Beterschap dames!

Ben zelf ook ziek en heb af en toe het idee dat ik de baby er nog uit zal hoesten. :X Heel zwaar gevoel ook onderin en de hoestbuien vindt ze niet leuk. :P
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 19 november 2013 @ 14:39:38 #227
30252 Soempie
Procreating
pi_133411348
Zal toch wat zijn, tijdens een harde nies ofzo. Zie het gewoon voor me. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 19 november 2013 @ 14:42:33 #228
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133411435
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:39 schreef Soempie het volgende:
Lijkt me persoonlijk prettiger dan weeën :P
KuikenGuppy
pi_133411550
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:10 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ah, dat is wel heel mooi om te lezen. ^O^ Hoop dat je straks echt even een paar maanden geen last hebt van vermoeidheid.

Angelatje, toch nog gedraaid! *O* Dat is wel even omschakelen voor jullie.

JJ, sterkte, fijn dat je moeder bij kan springen.

Hobbesje, kunnen ze er nog iets aan doen eigenlijk? Of is het hoe dan ook afwachten?

Martine, ik herken die angst wel: dat het misschien erg lang gaat duren bij een inleiding en uit zal lopen op een ks. En nu ligt er een goed plan toch? Dat je in elk geval de mogelijkheid hebt om eerder te bevallen als je het echt niet meer trekt, maar ook gerust nog af kan wachten. En die ene cm heb je mooi binnen.

[..]

:D Duurt vast niet lang meer dan!

Musique, hoe is het vandaag? Wat zei je werkgever?
Lief dat je 't vraagt :) Vandaag gaat beter als gisteren. Mijn werkgever heeft vandaag een cursus maar wil morgenvroeg met me om te tafel om te kijken hoe we de uren in kunnen halen. Mijn collega's vonden het niet grappig, vooral omdat ik mijn telefoon niet opnam, maar eigenlijk toch ook weer wel een beetje. Ach, 't is gebeurd, kan het toch niet meer terugdraaien :)

Morgenmiddag hebben we weer een groeiecho! Ben dan zo goed als 20 weken (da's overmorgen). Kijken of de dames het nog goed doen :) Hoewel ik nog steeds vrij weinig voel, af en toe een plopje ter hoogte van mijn broekrand, groeit mijn buik goed door (en de weegschaal ook ;( )en de hartjes doen het ook nog goed met de angelsounds. Dus ik heb er vertrouwen in! De SEO heb ik bij 22 weken op 4 december.
pi_133411571
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:39 schreef Soempie het volgende:
Zo wil ik best bevallen hoor :+
pi_133411608
De droger van flowerbox is binnen *O*

Angelatje je baby is gewoon gedraaid! Hoe goed! *O* Even omschakelen maar wel een natuurlijke bevalling!

Pff kan jullie allemaal niet bijhouden :D
pi_133411728
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:48 schreef Musique het volgende:
De droger van flowerbox is binnen *O*

Angelatje je baby is gewoon gedraaid! Hoe goed! *O* Even omschakelen maar wel een natuurlijke bevalling!

Ikke84 lastig is dat he, dat je zo weinig mag... Ik was een maand geleden erg verkouden en heb gewoon gestoomd met gekookt water. Dat hielp al flink bij mij.

Martine ik vind je alles behalve een zeurpiet. Jij moet doen waar jij je goed bij voelt, en als het niet goed voelt om in te leiden dan moet je dat ook zeker niet doen!

Pff kan jullie allemaal niet bijhouden :D
pi_133411771
:'( :'( Wil ik een post wijzigen, quote ik mezelf. Gaat lekker allemaal >:) Ik ga maar eens aan het werk...
pi_133414210
Flowerbox, wat fijn een droger! :) staat hier ook nog op de lijst ;)

Angelaatje, is je mini gewoon gedraaid! Dat gooit alle plannen weer even door de war. :o

Martine, je bent echt niet aan het zeuren hoor, het gaat toch om jouw lijf en jouw wensen?

Ikke & Soemp beterschap :*

Ik moest net voor lunch perse een broodje van laplace maar nu heb ik echt spijt, het blijft maar omhoog komen :r Ik dacht dat dit na het 1e trimester wel weg zou gaan :( Vanavond maar beginnen met wassen zodat alles wat ik mee wil nemen op vakantie ook wel mee kan. Vrees dat :7 ook even de zolder op moet klimmen voor wat zomerkleding want het is daar nu 25 graden 8-)
pi_133414793
Ik las lapdance ipv laplace...a dirty mind is a joy forever. Maar geen idee wat voor broodje ik me daarbij voorstelde...
pi_133415887
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 16:34 schreef Purple010 het volgende:
Ik las lapdance ipv laplace...a dirty mind is a joy forever. Maar geen idee wat voor broodje ik me daarbij voorstelde...
Een sandwich :D
pi_133417946
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 17:07 schreef martine1984 het volgende:

[..]

:D

Soempie ook al in de lappenmand. Benen bij elkaar tijdens een hoestbui hoor! Ik was net helemaal verbaasd dat je al bijna 37 weken bent!! Wow!

Fazz! :o Jij was toch pas op vakantie??
  dinsdag 19 november 2013 @ 18:37:10 #238
30252 Soempie
Procreating
pi_133418383
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 17:07 schreef martine1984 het volgende:

[..]

_O-

Musique, viel mee dus vandaag. :)
En je bent al -bijna- op de helft. Morgen weer spieken. O+ O+ Krijg je veel extra echo's en controles nu je een tweeling verwacht? Of is dat daar sowieso anders geregeld dan in NL?

Fazz, lekker joh. 8-)

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 18:20 schreef Mabawa. het volgende:

Soempie ook al in de lappenmand. Benen bij elkaar tijdens een hoestbui hoor! Ik was net helemaal verbaasd dat je al bijna 37 weken bent!! Wow!

:D
Ja, geloof het zelf ook nog niet helemaal. Ik las hier vorige week van iemand dat het derde trimester was begonnen en toen dacht ik nog: 'hier ook net. *O* ' En daarna bedacht ik me dat het helemaal niet 'net' was. Ik vind het wel fijn dat het zo snel lijkt te gaan dit keer.

Morgen gaan we onze slaapkamer babyklaar maken. O+
pi_133418446
Ja wie weet is je meisje er volgende week gewoon O+ Lijkt me heerlijk als de tijd zo snel voorbij vliegt!

Hier staat het wiegje ook al heel lang naast bed, het is zo snoezig.. Kan niet wachten tot baby er eindelijk in ligt.
pi_133418909
LOL @martine !

Net terug van vk, alles netjes.
Afspraak voor volgende week gemaakt, raar is dat.

Net een mega bord Chinees op, burp
pi_133419422
Bij mij gaat de tijd juist mega langzaam, ben zobang dat er iets niet goed blijkt bij de echo. Heb ook helemaal geen symptomen op extreme vermoeidheid na.

Wat moeten er al veel mensen bijna bevallen. Leuk zeg O+
In life, every ending is a new beginning..
pi_133422551
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 18:20 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Fazz! :o Jij was toch pas op vakantie??
nee joh, dat was maar een weekend ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 16:34 schreef Purple010 het volgende:
:D :D
het was wel een lekker broodje met gemarineerde kip en taugé, ik kon er alleen een beetje té lang van genieten :')
pi_133423195
Ik ben echt veel misselijker dan bij mn eerste. Dit moet wel een jongetje zijn, t voelt anders.

Sinds t hartje gehoord te hebben gisteren voelt t nu ineens heeeel echt en heel fijn <3 Ik durf er nu wel op te vertrouwen.

En we hebben waarschijnlijk n leuke jongensnaam. Ik vind m super en mijn man moet er nog even over nadenken. Maar ik heb goede hoop!
Nu wil ik ineens perse een jongen door die leuke naam :D
pi_133423531
Doe eens delen die naam, kwisted. Mss heb ik er wat aan. ;)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133424375
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 20:38 schreef Kwisted het volgende:
Ik ben echt veel misselijker dan bij mn eerste. Dit moet wel een jongetje zijn, t voelt anders.
Dat dacht mijn schoonmoeder ook :Y Mijn man is haar eerste kind. En haar tweede zwangerschap was volledig anders. En 'iedereen' zei ook tegen haar dat dit wel een meisje moest zijn, enzo. Dat was vóór de tijd van de geslachtsbepalingen.

Het broertje van mijn man heeft als baby dan ook een mooie, roze kamer gehad :+
pi_133424416
Kwis, ben ook wel benieuwd naar de naam :D ;)
wij hebben nog altijd geen definitieve naam kunnen bedenken voor een jongetje :P
  dinsdag 19 november 2013 @ 21:18:10 #247
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_133425451
Jongensnamen, echt dames niet weer :X :P
We vinden niets leuks lijkt het wel..

Voor een meisje ligt er wel een zekere optie :) O+

Ik lees snel weer bij hoor dames, ik voel me wat bluh!
Afgelopen weekend was mini enorm aanwezig en dat is sinds gister een stuk minder..
Nou las ik dat dat rond deze termijn vaker voor kan komen, gelukkig voel ik de hele dag wel bewegingen!
Nadat ik net muziek van DI-RECT had opgezet begon het feestje weer O+

Vrijdag weer een ritje verloskundige :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_133426135
Iedereen heeft precies last bij jongensnamen. De meisjesnaam ligt hier min of meer vast, voor een jongen raken we er niet aan uit. Maar we hebben ook nog tijd zat hier!
pi_133428580
Musique ik heb je advies maar opgevolg en ben boven een dampende bak met water gaan hangen. Morgen nog maar een keer doen.
Veel plezier bij de groeiecho morgen!

Fazz wanneer gaan jullie? 25graden klinkt heeeerlijk! !!

Purple fijn dat alles goed was!

LL ik heb tot 15 weken helemaal nergens last van gehad en ben nu alweer 34 weken, dus geen klachten hebben zegt niks. Maar wel heel herkenbaar dat t in t begin zo langzaam gaat :)

Hier ligt de naam van onze kleine man al geruime tijd vast ♡
  dinsdag 19 november 2013 @ 22:35:13 #250
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133430262
Kwisted! Delen!

--

Zij die vandaag mooi geknipt en geverfd zijn groeten u. Ik kan los. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: