abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133431753
Kwisted wil je de naam niet delen? Hier is de twijfel van de jongensnaam weer toegeslagen.

Soempie ook beterschap.

Baby heeft sticker verdiend bij de verloskundige, ik moet zelf wat rustiger aan gaan doen, omdat bloeddruk stukje hoger was al vorige keer. Misschien had ik vanochtend toch beter het advies van mabawa op kunnen volgen en het bed weer in moeten gaan.

Angelatje wat fijn dat de kleine gedraaid is, maar wel een nadeel dat de zekerheid weer weg is.

Flower de droger al getest?

Welterusten voor iedereen.
pi_133436625
Wat een rust hier... Ik lig al een paar uurtjes klaarwakker in mn koude ziekenhuisbed :'(

Toch een te snel werkende schildklier, waardoor mn hart bij het minste geringste op hol slaat.. Voorlopig per dag aankijken in het ziekenhuis, zal hier minimaal een week liggwn :'( :'( :'(
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_133436679
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 03:54 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wat een rust hier... Ik lig al een paar uurtjes klaarwakker in mn koude ziekenhuisbed :'(

Toch een te snel werkende schildklier, waardoor mn hart bij het minste geringste op hol slaat.. Voorlopig per dag aankijken in het ziekenhuis, zal hier minimaal een week liggwn :'( :'( :'(
Sterkte! Je bent niet de enige die wakker ligt...en als het goed is ben je nu in goede handen. Hoop dat ze e.e.a. snel onder controle hebben voor jou en je kleine.
pi_133436727
Ach Jeetje jj gaan ze je medicijnen geven hiervoor of mag dat niet in de zwangerschap? :*

Slechte nacht gehad, paar keer uit bed voor mn kleuter en om te plassen. Nu klaar wakker. Muk is lekker bezig geweest in mn buik, voelt lekker beurs aan allemaal. Zo maar even douchen dat helpt vaak wel iets. Straks kleuter naar school brengen en dan door naar de verloskundige voor controle. Ze gaat proberen te strippen. Hoop dat het nu minder pijnlijk is dan de vorige keer en dat het helpt. Mn broer is ook nog eens jarig vandaag dus als het lukt ga ik daar vanmiddag nog even langs.
pi_133436730
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 03:54 schreef JaleesaJoia het volgende:

oh neeee! Dat is wel heel erg balen zeg! Hoop dat je vannacht hebt kunnen slapen.
Hebben ze nu ook al een echo gemaakt of naar t hartje geluisterd?
pi_133436735
Jeetje, JJ dat is niet niks. Sterkte en beterschap. We houden je vanaf hier gezelschap.

Vandaag de droger maar verder uitpakken en dan officieel in gebruik nemen.

Purple, jij ook al zo vroeg wakker. Hopelijk slaap je nu nog even.

Martine, jij brengt zelf kleuter nog steeds naar school? Knap hoor. Ik zie daar wel beetje tegen op als ik al zo hoog zwanger ben. Gefeliciteerd met je broer!

Verder is woensdag hier de wisseldag. Vandaag alweer 33 weken en dan ook nog jarig!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_133436739
Haha en over de jongensnaam, hij is in t kindernamen topic voorbij gekomen toen ik vroeg wat bij F.leur past.
Man heeft hem nog niet goedgekeurd. Grrr dat moet wel hoor, want ik ben veel kieskeuriger dan hij wbt namen.

Oh en ik wilde graag nog op Angelatje reageren, echt heel fijn dat je beeb gewoon nog gedraaid is!!!

Coco ik moest wel lachen om je schoonmoeder verhaal :D
Als we nu een jongen krijg zal hij ook heus wel gebruik gaan maken van de afdankertjes van F. Zoals de rose badcape ofzo :P
pi_133436767
Flower ja hoor dat gaat op zich best aardig hoor maar het is maar 2 tot 3 minuten lopen vanaf ons huis naar school. Maar als manlief thuis is dan brengt en haalt hij onze zoon. Ben ergens wel altijd een beetje bang dat mn vliezen breken in de klas of zo.

Flower gefeliciteerd met je verjaardag! En veel plezier met de droger. Nog een extra jompel voor de 33 weken.
pi_133436801
Jj sterkte in het ziekenhuis, hopelijk heb je toch wat uurtjes kunnen slapen vannacht.

Purple, jij was er ook al vroeg bij.

Martine succes bij de verloskundige.

Flowerbox gefeliciteerd, fijne verjaardag en wisseldag voor je, 33 weken alweer!!
pi_133436805
Zo van *flatsj* tussen de kleuters :+
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_133436857
JJ sterkte! :*
In life, every ending is a new beginning..
pi_133436868
M'n vrouw is nu 19 weekjes.. gelukkig is haar misselijkheid zo goed als over. Heeft ze 4 maanden last van gehad! Nu wel andere pijntjes.. in de buik, benen en rug, snel hartritme af en toe, beetje duizelig. Nouja, het is voor de goede zaak.

Nadeel; nog maar 1x sex gehad in 4 maanden :'( Alleen nog maar heren enkelspel :P
  woensdag 20 november 2013 @ 07:20:37 #263
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133436911
Mogguh!

Pfoe JJ, sterkte!

--

Martine succes straks!

--

FB, jij gaat zo eng hard! En gefeliciteerd met je verjaardag!

--

:* voor slechte nachten.
pi_133436916
Trebo troost je de zwangerschap duurt nog maar 5 maanden en daarna nog zo'n 6 weken herstel :)
Fijn dat je vrouw nu niet meer misselijk is. Dat maakt het allemaal een stuk makkelijker.
  woensdag 20 november 2013 @ 07:23:06 #265
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133436922
En komt 'ie, komt 'ie, komt 'ie...!

...
...
...

MELD! :s)

37 weken vandaag!
pi_133436932
Woohoo Skips!

Ik moest vanochtend extra vroeg op en ik word zomaar een half uur voor m'n wekker uit mezelf uitgeslapen wakker O+

Jj, wat vervelend! Maar wel fijn dat ze je nu goed in de gaten houden toch?
pi_133436939
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 07:23 schreef ProjSkippy het volgende:

...
...
...

37 weken vandaag!
Gefeliciteerd skips, meldplichtig!
39 weken op onze gedeelde wisseldag.

[ Bericht 0% gewijzigd door Purple010 op 20-11-2013 08:05:19 ]
  woensdag 20 november 2013 @ 07:34:18 #268
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133436965
Yeuh meldplicht voor Skips! *O*

Moeten de mannen op dit forum zich ook melden bij 37 week trouwens?
pi_133437102
Dubbel

[ Bericht 98% gewijzigd door Purple010 op 20-11-2013 08:04:58 ]
pi_133437150
quote:

...
...
...

37 weken vandaag!
Skips meldplicht!!! *O*

purple 39 weken, nog maar een weekje tot de datum. Hoe voel je je hieronder, je komt nog heel relaxed over.

Nobono ik vind dat vaders ook meldplicht hebben :P
pi_133437184
Jj dat klinkt heel naar! Gelukkig ben je nu in goede handen.

Namen waren hier al bekend nog voordat ik zwanger was :-p

Alles goed hier... nog weinig last van kwaaltjes en dat mag zo nog wel even blijven. A.s. donderdag mag ik bellen voor een afspraak voor termijnecho :). Ben zo benieuwd!
pi_133437234
quote:

...
...
...

37 weken vandaag!
*O* O+
♥ J & S
pi_133437254
Thanks allemaal! O+
Er is gelukkig ook een echo gemaakt, de baby was behoorlijk actief, daar alles goed dus!!

Proj 37 weken!!. *O*
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_133437265
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 07:25 schreef Dot. het volgende:
Woohoo Skips!

Ik moest vanochtend extra vroeg op en ik word zomaar een half uur voor m'n wekker uit mezelf uitgeslapen wakker O+

Jj, wat vervelend! Maar wel fijn dat ze je nu goed in de gaten houden toch?

Dat is echt een lekker gevoel he :D
pi_133437302
een jarige!

en kwispels!

en een nieuwe llm!

*O*

JJ wat minder nieuws zeg -O-

en zieken -O-

en voormezelf omdat ik me zo voel -O-
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties