Sterkte! Je bent niet de enige die wakker ligt...en als het goed is ben je nu in goede handen. Hoop dat ze e.e.a. snel onder controle hebben voor jou en je kleine.quote:Op woensdag 20 november 2013 03:54 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wat een rust hier... Ik lig al een paar uurtjes klaarwakker in mn koude ziekenhuisbed
Toch een te snel werkende schildklier, waardoor mn hart bij het minste geringste op hol slaat.. Voorlopig per dag aankijken in het ziekenhuis, zal hier minimaal een week liggwn![]()
![]()
oh neeee! Dat is wel heel erg balen zeg! Hoop dat je vannacht hebt kunnen slapen.quote:Op woensdag 20 november 2013 03:54 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wat een rust hier... Ik lig al een paar uurtjes klaarwakker in mn koude ziekenhuisbed
Toch een te snel werkende schildklier, waardoor mn hart bij het minste geringste op hol slaat.. Voorlopig per dag aankijken in het ziekenhuis, zal hier minimaal een week liggwn![]()
![]()
Gefeliciteerd skips, meldplichtig!quote:Op woensdag 20 november 2013 07:23 schreef ProjSkippy het volgende:
En komt 'ie, komt 'ie, komt 'ie...!
...
...
...
MELD!![]()
37 weken vandaag!
Skips meldplicht!!!quote:Op woensdag 20 november 2013 07:23 schreef ProjSkippy het volgende:
...
...
...
MELD!![]()
37 weken vandaag!
quote:Op woensdag 20 november 2013 07:23 schreef ProjSkippy het volgende:
...
...
...
MELD!![]()
37 weken vandaag!
Dat is echt een lekker gevoel hequote:Op woensdag 20 november 2013 07:25 schreef Dot. het volgende:
Woohoo Skips!
Ik moest vanochtend extra vroeg op en ik word zomaar een half uur voor m'n wekker uit mezelf uitgeslapen wakker
Jj, wat vervelend! Maar wel fijn dat ze je nu goed in de gaten houden toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |