Sterkte! Je bent niet de enige die wakker ligt...en als het goed is ben je nu in goede handen. Hoop dat ze e.e.a. snel onder controle hebben voor jou en je kleine.quote:Op woensdag 20 november 2013 03:54 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wat een rust hier... Ik lig al een paar uurtjes klaarwakker in mn koude ziekenhuisbed
Toch een te snel werkende schildklier, waardoor mn hart bij het minste geringste op hol slaat.. Voorlopig per dag aankijken in het ziekenhuis, zal hier minimaal een week liggwn![]()
![]()
oh neeee! Dat is wel heel erg balen zeg! Hoop dat je vannacht hebt kunnen slapen.quote:Op woensdag 20 november 2013 03:54 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wat een rust hier... Ik lig al een paar uurtjes klaarwakker in mn koude ziekenhuisbed
Toch een te snel werkende schildklier, waardoor mn hart bij het minste geringste op hol slaat.. Voorlopig per dag aankijken in het ziekenhuis, zal hier minimaal een week liggwn![]()
![]()
Gefeliciteerd skips, meldplichtig!quote:Op woensdag 20 november 2013 07:23 schreef ProjSkippy het volgende:
En komt 'ie, komt 'ie, komt 'ie...!
...
...
...
MELD!![]()
37 weken vandaag!
Skips meldplicht!!!quote:Op woensdag 20 november 2013 07:23 schreef ProjSkippy het volgende:
...
...
...
MELD!![]()
37 weken vandaag!
quote:Op woensdag 20 november 2013 07:23 schreef ProjSkippy het volgende:
...
...
...
MELD!![]()
37 weken vandaag!
Dat is echt een lekker gevoel hequote:Op woensdag 20 november 2013 07:25 schreef Dot. het volgende:
Woohoo Skips!
Ik moest vanochtend extra vroeg op en ik word zomaar een half uur voor m'n wekker uit mezelf uitgeslapen wakker
Jj, wat vervelend! Maar wel fijn dat ze je nu goed in de gaten houden toch?
Newbie! Tuurlijk, melden die hap. Ons maanden een beetje lekker maken en dan bij de finale afhaken zeker.quote:Op woensdag 20 november 2013 07:34 schreef NoBoNo het volgende:
Yeuh meldplicht voor Skips!![]()
Moeten de mannen op dit forum zich ook melden bij 37 week trouwens?
Ik zou er maar aan gaan wennen.quote:Op woensdag 20 november 2013 07:09 schreef Trebo het volgende:
Nadeel; nog maar 1x sex gehad in 4 maandenAlleen nog maar heren enkelspel
Mmm chocolade en een beetje voortgang! Hopen dat je lichaam het oppakt!quote:Op woensdag 20 november 2013 10:16 schreef martine1984 het volgende:
Skips al weer 37 weken, en nu dan meldplicht
Alles was weer prima in orde met muk en mij. 1 cm ontsluiting maar mn baarmoedermond was nu wel soepel waardoor ze kon oprekken naar 2cm. Strippen deed nu geen pijn maar was eerder onprettig te noemen. Nu moet ik rustig aan doen om te kijken of mn lichaam zelf wat gaat doen. Nu op de bank koffie tijd kijken en een chocolade reep.
Erg leuk en net zoals Twinkle heb ik leuk contact met alle meidenquote:Op woensdag 20 november 2013 12:24 schreef Butterflower het volgende:
Ik heb me net opgegeven voor zwangerschapsyoga.
Iemand hier ervaring met yoga?
Hahaha ja man is redelijk onder controle, maar doet ook gewoon wat hij zelf wil hoor! Zijn aan elkaar gewaagd.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:22 schreef Dot. het volgende:
Martine, je houdt het wel spannend!
En Purple, ik ben een echte alfa maar ook echt niet emo en erg rationeelIk heb echt nog vrij weinig gemerkt aan m'n hormonen, de huilbuien blijven uit iig
En je hebt nu toch controle over je man?
Mijn cursus heeft er 4quote:Op woensdag 20 november 2013 14:10 schreef Butterflower het volgende:
Sterkte JJ ik hoop dat ze snel vinden wat het echt is en dat je weet waar je aan toe bent.
Bedankt voor de reacties. Yoga trekt mij meer dan zwangerschapsgym, ondanks dat ik nog nooit yoga gedaan heb![]()
Onderdeel van de cursus is ook opvangen van weeën en perstechniek.
En 2 partneravonden, maar denk niet dat ik vriendje zo ver krijg
Oei sterkte, hopelijk is het niks ernstigs en valt het mee. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt... (sorry, lees dat je in het ziekenhuis ligt, hopelijk is het toch niks ergs...)quote:Op woensdag 20 november 2013 12:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
Even een kleine update.. oorzaak van hartkloppingen is waarschijnlijk toch niet m'n schildklier
Internist is net geweest en die neigt toch naar mn hart zelf, want schildklier werkt maar een heel klein beetje te hard
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Thanks voor al jullie steun, echt superlief!
En sorry dat ik niet op andere posts reageer, beetje egoïstisch, maar zit even in m'n eigen emo wereld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |