Ahh Martine Subway wat doen je!! Nu heb ik daar ook zin in!!

Mmm. Nouja vanavond al left over pizza van eergister dus dan morgen maar subway gok ik, even kijken waar we dat gaan halen want we moeten wel wat verder rijden dan.
Fijn dat het al wat weker was! ik hoop dat het lekker door gaat zetten! Geniet van je chocola!

En jeez wat een prutsers

Idd, lekker afgeven maar hoor, sukkels

Soempie whaha

Ik dacht juist laatst; handig dat hoesten, dan train ik mn bekkenbodemspieren tenminste weer een beetje

Ook geen overbodige luxe heb ik gemerkt

Mja vorige keer moesten ze knippen omdat ze te sterk waren, misschien toch niet zo hard trainen dus?

Spannend Musique

heb je je placenta aan de voorkant dat je ze wat minder voelt?
Kwis hihi

Mn man 'wil' liever een meisje, hij had zich er al helemaal op ingesteld. Maar idd, ik vind de jongensnaam die we hebben leuker. Als het een meid wordt, wordt 't nog goed denken..

Coco omg

ach, roze is het nieuwe blauw toch?

Ik wacht gewoon tot de 20w echo en we weten wat het is, dan ga ik me weer eens wat meer op de namen storten..
Sethiwe fijn van je sticker maar jammer van je bloeddruk.. idd rustig aan doen hoor!

JJ wat een narigheid zeg..

Beterschap en sterkte, hoop dat je snel weer naar huis mag!

Flowerbox 33 weken!

en gefeli!

Skips meldplicht!!

Gaaf joh, gefeli met je 37w!

Jeutje en purple al 39w, wat een verwisseldagen allemaal!

Twink spannend hoor!!

En leuk dat je hier ook weer post tegelijkertijd met wat van het oude kluppie!

Djmomo

Stefanie wat naar van het spugen..

Ik twijfel heel erg of ik wat wil gaan doen. Als het iets is dan iets van zwemmen of bij mn sportschool hebben we ook 'gym' zag ik laatst maar dat is op dinsdag en dan heeft mn man altijd al wat. Ik weet het nog niet.
Verder hier ook een

voor mezelf, 12 weken vandaag! Jeez, was dit het 1e trimester alweer??

Omg!
En gister, jeetje, wat een kutavond

manlief hele dag weg tot half 9 en ik met een krijsend kind. En waarom? Geen idee. Zo ziek is ze niet meer. Leek wel gewoon uitproberen. Als ik haar oppakte zat ze weer vrolijk te wijzen naar dingen. Ze had wel een keer een poepluier maar dat was het ook niet elke keer... En ik maar koorts hebben en niet lekker voelen. Bah, wat zwaar is dat.
Vannacht wel lekker kunnen slapen gelukkig en nu zit ze lekker bij de gastouder totdat mn man haar oppikt. Ik kan lekker ff op de bank een serie'tje kijken zo, met wat chocokoekjes en thee

dus dikke doei en tot later hihi!
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥