abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 november 2013 @ 23:11:31 #151
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133397674
Hartje voor Kwisted O+.

JJ sterkte!

Hobbes, fijn dat je je zo goed voelt, maar het hele verhaal er omheen maakt het wel wat ingewikkelder ;). Je zult het vast al heel vaak uitgelegd hebben, maar waarom hoef je maar tot 37 weken door te lopen?

Ik had vanavond zwangerschapsgym, erg gezellig! Leuk cluppie van 12 meiden die ongeveer allemaal even ver zijn in de zwangerschap, was ook veel herkenning in elkaars verhalen. Alleen het begin was wat onwennig, zit je daar met je dikke buik :P.

Baby is weer lekker druk vandaag, hij/zij heeft nu ontdekt dat 'ie z'n voetjes tegen mijn ribbenkast aan kan zetten en dat is best irritant :P . Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat 'ie door heeft dat 'ie zich daar dan ook kan afzetten :').
KuikenGuppy
  maandag 18 november 2013 @ 23:37:17 #152
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133398706
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 23:11 schreef Burdie het volgende:
Hartje voor Kwisted O+.

JJ sterkte!

Hobbes, fijn dat je je zo goed voelt, maar het hele verhaal er omheen maakt het wel wat ingewikkelder ;). Je zult het vast al heel vaak uitgelegd hebben, maar waarom hoef je maar tot 37 weken door te lopen?

Ik had vanavond zwangerschapsgym, erg gezellig! Leuk cluppie van 12 meiden die ongeveer allemaal even ver zijn in de zwangerschap, was ook veel herkenning in elkaars verhalen. Alleen het begin was wat onwennig, zit je daar met je dikke buik :P.

Baby is weer lekker druk vandaag, hij/zij heeft nu ontdekt dat 'ie z'n voetjes tegen mijn ribbenkast aan kan zetten en dat is best irritant :P . Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat 'ie door heeft dat 'ie zich daar dan ook kan afzetten :').
Niet zo lang. >:)

--

Huuu Musique! Ik hoop dat je inmiddels fijn aan het tukken bent.

--

Klinkt ingewikkeld Hobbes!

--

We hebben hier net de waterdichte molton nog op bed gegooid. Ik voel me al de hele avond raar en mijn buik voelt ook apart. Heb een vervelende 'onrust' ofzo in m'n lijf.

Maar het zal vast nog lang niets zijn, dus ik ga kijken of ik lekker in slaap kan vallen. Welterusten!
pi_133399578
Oh musique wat een rotdag.

P8 wat een mooie datum wordt de kleine verwacht, welkom.

Kwisted wat fijn om het hartje gehoord te hebben.

Jj sterkte, hopelijk hoef je niet de gehele zwangerschap rust te nemen en kunnen de artsen je helpen.
pi_133401204
Hee een hartje voor Kwisted wat fijn!
pi_133401547
:Z
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_133402281
Goedemorgen hier een meld met muk veilig in mn buik.

Mawaba ik ken het gevoel niet. Weet wel dat jeuk bij hellp kan horen maar jij omschrijft het anders. Heb je nog geslapen? Wanneer ga je eigenlijk weer voor de bloeddruk check?
pi_133402513
Goedemorgen allemaal, hier wel een beetje een draainacht! Verder alles oké. Man op naar zn werk, ik terug mn holletje in. Begin vd avond naar de verloskundige..
pi_133402636
Skip lekker geslapen? En is alles weer rustig?

JJ vandaag maar bellen voor de uitslag van je schildklierfunctie en hopelijk een vervolg plan. Succes :*

Mabawa een beetje geslapen? Ik herken je klachten niet, maar ja ik ben ook nog niet zover als jij.

Martine succes in t ziekenhuis vandaag!

Purple moet je gewoon voor controle naar de vk? Slaap lekker ;)

Ik mag straks ook voor controle langs de vk. Ben snot verkouden en voel me grieperig, maar ondanks dat heb ik heerlijk geslapen en geniet ik volop van al t gedraai van onze kleine man. Is t trouwens normaal dat je rond dit termijn steeds harde buiken krijgt als de kleine draait/beweegt? Of zou dat komen door ruimte gebrek?
pi_133402953
Gek verhaal van hobbes. Dat je vent nu bloed moet prikken. Ik vroeg nl bij Sjaak waarom ze niet ook bloed van man prikten om Sjaaks bloedgroep te bepalen. Maar toen was het antwoord: jij kan wel zeggen dat hij de vader is, maar daar mogen we geen risico mee nemen.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  dinsdag 19 november 2013 @ 08:52:22 #160
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133403120
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 08:35 schreef DJMomo het volgende:
Gek verhaal van hobbes. Dat je vent nu bloed moet prikken. Ik vroeg nl bij Sjaak waarom ze niet ook bloed van man prikten om Sjaaks bloedgroep te bepalen. Maar toen was het antwoord: jij kan wel zeggen dat hij de vader is, maar daar mogen we geen risico mee nemen.
Hobbesje ziet er gewoon wat betrouwbaarder uit dan jij.
KuikenGuppy
pi_133403142
quote:
12s.gif Op dinsdag 19 november 2013 08:52 schreef Burdie het volgende:

[..]

Whahaha
pi_133403181
quote:
12s.gif Op dinsdag 19 november 2013 08:52 schreef Burdie het volgende:

[..]

Hahaha
van je medefokkers moet je t maar hebben ;)
  dinsdag 19 november 2013 @ 08:56:56 #163
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133403186
Ik denk dat het is omdat Hobbes uit een MMM traject komt, en het ZKH daardoor 100% zeker weet wie de vader is? ;)
KuikenGuppy
  dinsdag 19 november 2013 @ 09:03:41 #164
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133403249
Mogguh allemaal!

P8, bent zeker niet de enige hoor! Maar heel veel zijn er inderdaad niet.
En dat ik blijf posten tussen al die hormonen koeien? _O- Ach....jullie zijn ook wel lief. :*
pi_133403589
Ik vind jou echt schattig NoBoNo :)

Nou de nacht zit er weer op hoor. Ben gelukkig af van dat rare kietelige onrustige gevoel maar kon totaal geen slaaphouding vinden en nu heb ik overal spierpijn :') Wat een zeiklichaam zeg.
Nou vandaag lekker helemaal niets. Hooguit even langs mijn moeder of moeder hier maar verder niets.

Succes bij de vk vandaag Ikke en Paars. Ik mag donderdag weer :)
pi_133403770
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 18:38 schreef Kwisted het volgende:
Even egopost zonder bij te lezen, want ik ben blij!!!

Net luid en duidelijk t hartje gehoord bij de vk!!!!! :D
O+ O+ lekker genieten meis!!
pi_133403896
Meld! :)

Slechte nacht gehad. Om 3 uur moest ik plassen en daarna kreeg ik pijn in mijn rechterzijde die doortrok naar mijn bovenben en onderrug. Ik dacht even dat ik weeën kreeg.
Maar gelukkig ben ik weer in slaap gevallen.
Heb wel nu een raar soort ongesteldheidsgevoel in mijn onderbuik. Maar ik denk dat het mijn darmen zijn.
Straks naar het zh voor een gesprek met de gyn en een gesprek met de anesthesist. Ben benieuwd....helaas kan vriendje niet mee, dus ik moet alleen }:|
pi_133404207
Net in het ziekenhuis geweest. 1 cm ontsluiting en verder was bloeddruk en hartslag netjes. Inleiding wilde ze wel doen maar dan kreeg ik een ballon om eerst op te rekken naar 2 cm. Daarna met infuus verder. Dit zou me twee dagen kosten. Ze zijn wel heel makkelijk hier met inleiden. Heb het afgehouden, voelt niet goed om dat nu al te doen. Wel een afspraak gemaakt voor volgende week dinsdag om nogmaals te kijken en te hopen dat ik dan zelf al bevallen ben of dat de ballon overgeslagen kan worden
  dinsdag 19 november 2013 @ 10:09:07 #169
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133404310
Twink ben benieuwd joh! Wanneer heb je je echo?

Dankje skips :*
En ik dacht bij mijn vk vanaf w37 elke week. Heb dat vorige keer maar een week volgehouden want ben met 38w bevallen haha :+
Whihi ik moest even lachen om je hormonen :D

Stefanie welkom! :*
Spannend hoor. Je bent gelukkig al wat verder dus de kans dat het misgaat wordt steeds kleiner! :)

Lalouchi hoop dat alles goed zit :*
Nee wij wachten gewoon tot de 20w met kijken wat voor geslacht het is..

Martine sterkte joh met de laatste loodjes! Zwaar he. :*

Cantare een goeie echo!! O+ :D

JJ he jeetje wat naar... ;( Bah! Sterkte joh! :*

Kwis ook weer een goeie echo, jeujj!! :D :D *G*
Fijn dat je over je bevalling kon praten en heerlijk dat je gewoon in het zh kan zonder gedoe! :* Lastig lijkt me dat als je er zo tegen op ziet, en je eerste zo lastig ging.. :{

Hobbesje waarom moet je man ook prikken dan? Edit; ah, ik lees het nu al :P Of gaat het niet om de rhesus? Anders moet je gewoon anti-D krijgen idd...
Ik heb dat ook, heb zelf negatieve rhesus factor :) Ze hebben bij mn dochter naar haar bloedgroep gekeken, haar rhesus factor was ook negatief dus hoefde er niets te gebeuren toen. :)

Thistle wat een mooie post hihi :D *O*
Ik ben idd ook al best trots op mn buikje ook al zijn het alleen maar darmen O+ XD

Musique ach jeetje wat naar zo'n dag... ;(

Burdie hihi leuk bollebuikengym! :D

Angelatje stom die slechte nacht.

Martine oeh spannend! Hoop dat het zelf doorzet! :*

Hier gaat het wel. Veel last van mn keel nog, irritant als je daar niks voor mag. Maar heel lieve leidinggevende, heb morgen eigenlijk mn functioneringsgesprek dus ik zei; ik kijk ff hoe het gaat en anders kan ik wel gewoon even komen daarvoor. Zij zo; neehoor ziek is ziek en die afspraak kan ook een andere keer. :D haha.
En is ook zo natuurlijk..
Dochterlief is ook nog wat ziekig dus die hou ik vandaag ook nog lekker thuis van de gastouder. Lekker een niks vandaag :)
Ik heb wel nog vaak jeuk van die stijging van je hcg, hoop dat dat snel voorbij is zeg. Mn onderbenen zijn zowat kapot van het krabben ;(
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_133404538
Spannend Martine!

Ik ben de laatste dagen aan het hoesten en ik heb het gevoel alsof dat niet erg fijn is voor mijn buik. Hij staat heel strak en ik heb ook af en toe een soort spierpijn-achtig gevoel. Herkend iemand dat?
pi_133404599
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 18:31 schreef Butterflower het volgende:

[..]

Wij hadden met 16 weken een pretecho omdat ik té nieuwsgierig was en dus niet kon/wilde wachten tot de 20 weken echo! oO<
Ik heb er vrijdag een gepland :s) ik ben ook echt te nieuwsgierig!!! Daarbij gaan we daarna op vakantie dus kunnen we nog concreter gaan fantaseren over ons kindje *;

Cantare, mooie echo!

JaleesaJoia, getver zeg, hopelijk vinden ze snel wat het is, en is er wat aan te doen! :*

Kwisted, een hartje *O* Heb je het kunnen opnemen? Zo leuk om steeds weer te luisteren :)

Skips, lekker wassen! Moet je nog veel?

Hobbes, hopelijk zijn de uitslagen goed.

Musique, hopelijk een betere dag vandaag :*

Zo, ik ben ook lekker bezig thuis. Het was zo'n zooitje dat ik echt moest opruimen van mezelf, gooi ik per ongeluk een glas kapot. Blijkt het weer een heel bijzonder (duur!) whiskey glas te zijn die :7 kado heeft gekregen. Hij boos, ik nog verdrietiger ;(

Maar verder wel goede vooruitzichten, vrijdag pretecho om hopelijk het geslacht te zien!! En die avond lekker op vakantie, ben ik wel aan toe na alle drukte hier op werk }:|
pi_133404649
Meld.
Niet echt fit vandaag, erg slecht geslapen al derde nacht op rij dat ik jeuk heb.
Vanmiddag naar de verloskundige, vanaf nu elke week.

Martine weer goedgekeurd, ben benieuwd of de afspraak volgende week nog nodig is.

Angelatje succes in het zkh.

Purple welterusten nog even, wel lekker om weer terug het bed in te duiken. Ga ik straks ook doen, denk ik.

Skips had je onrustige gevoel gelijk?

Enf beterschap!
pi_133404742
Martine dat is een duidelijk plan met ruimte voor je lichaam om het zelf te doen. Fijn! Hopelijk gaat er iets gebeuren :)

Enf beterschap hoor!

Seth, kruip weer lekker in bed :*

angelatje ook al een slechte nacht... heel irritant. Is de pijn inmiddels minder?

Dot geen herkenning.

Yoyooo Skips waar ben je?!
pi_133404812
Martine, stoer dat je naar je gevoel luistert! :*
  dinsdag 19 november 2013 @ 10:36:46 #175
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_133404872
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 08:56 schreef Burdie het volgende:
Ik denk dat het is omdat Hobbes uit een MMM traject komt, en het ZKH daardoor 100% zeker weet wie de vader is? ;)
Klopt. Als hij niet de vader is hebben ze in Nijmegen wat uit te leggen! Maar onze oudste (eigen productie) en de jongste zijn toch heel duidelijk broertjes ;).

Burdie ik mag geen weeen meer hebben (vorige keer is tijdens de bevalling he oude ks litteken gescheurd). En ik heb wel niet veel voorwerk, de vorige keer heb ik met de 38 weken echt een avond flike indalingsweeen gehad die ik moest wegpuffen. En die wil ik niet nog een keer krijgen nu. En onze kindjes zijn nogal groot, waardoor de laatse weken de boel nogal op spanning komt te staan.

Kwisted een hartje!!! Heerlijk geluid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')