abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133382886
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 18:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
Verdomme.. Slecht nieuws hier..

Mijn hartslag is veel te hoog (en bloeddruk te laag), kan geen oorzaak voor gevonden worden dus huisarts gaat in overleg met gyn en verloskundige en dan kijken hoe verder.. Tot die tijd ultieme bedrust :'(

Ben al een paar keer met het ophalen van mn zoontje uit school bijna flauw gevallen, en dat in combinatie met het afvallen baart mij (en de huisarts) heel erg zorgen.. Voor nu is het nog afwachten op een extra bloedonderzoek naar mn schildklier, morgen uitslag

Sorry voor egopost, zit er helemaal doorheen
:'( :'( :'(
:* Heb je wel genoeg hulp om je heen? Hopelijk vinden ze snel de oorzaak!
pi_133382907
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 18:31 schreef Butterflower het volgende:

[..]

Wij hadden met 16 weken een pretecho omdat ik té nieuwsgierig was en dus niet kon/wilde wachten tot de 20 weken echo! oO<
Was dat al mooi beeld? :D
In life, every ending is a new beginning..
pi_133382959
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 18:35 schreef Dot. het volgende:

[..]

:* Heb je wel genoeg hulp om je heen? Hopelijk vinden ze snel de oorzaak!
Voor nu gaat in iedergeval mn moeder mn zoontje elke dag brengen en halen. Voor de rest is het even afwachten. Sinds twee weken ook baanloos dus die stress zal ook wel meespelen :'(
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_133383005
Even egopost zonder bij te lezen, want ik ben blij!!!

Net luid en duidelijk t hartje gehoord bij de vk!!!!! :D
pi_133383160
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 18:38 schreef Kwisted het volgende:

Superleuk!! O+ *O*
Ik ben woensdag aan de beurt en hoop op hetzelfde :Y
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_133383221
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 18:36 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ik heb mooiere foto's van de pretecho met 17 weken dan de 20 weken echo. Ze zoeken dan ook naar leuke plaatjes en bij de 20 weken echo is een leuk plaatje een bijkomstigheid :)

En een *O* voor Kwisted! En welkom Stefanie!
pi_133383231
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 18:38 schreef Kwisted het volgende:

Leuk!! :) hoeveel weken ben je?
pi_133383282
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 18:44 schreef Dot. het volgende:

[..]

Ik heb mooiere foto's van de pretecho met 17 weken dan de 20 weken echo. Ze zoeken dan ook naar leuke plaatjes en bij de 20 weken echo is een leuk plaatje een bijkomstigheid :)
Ja maar doelde meer op een pretecho bij bijv 24 weken. Ik kan maar niet bevatten dat het al een heel mensje is bij 13/14 weken :D
  maandag 18 november 2013 @ 18:49:05 #89
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_133383410
quote:

Mijn hartslag is veel te hoog (en bloeddruk te laag), kan geen oorzaak voor gevonden worden dus huisarts gaat in overleg met gyn en verloskundige en dan kijken hoe verder.. Tot die tijd ultieme bedrust :'(

Ben al een paar keer met het ophalen van mn zoontje uit school bijna flauw gevallen, en dat in combinatie met het afvallen baart mij (en de huisarts) heel erg zorgen.. Voor nu is het nog afwachten op een extra bloedonderzoek naar mn schildklier, morgen uitslag

Bah logisch dat je erdoor heen zit :* Hopelijk kunnen ze een oorzaak vinden en die gewoon verhelpen en heeft het verder geen invloed op je zwangerschap.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 18 november 2013 @ 18:51:11 #90
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_133383490
*O* voor kwisted haar beeb O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_133383611
Super Kwisted! *O*
pi_133383860
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 10:20 schreef NoBoNo het volgende:

[..]

Vrouwlief heeft het nog niet op d'r heupen idd en hoezo laat? Zijn 29+4, niks aan de hand!

[..]

Zelfde kleur uiltjes ook of hebben jullie voor de meer roze variant gekozen?
Niet de hele roze, maar degene met meer kleuren. Tussen de bananen :')
http://www.behangwebshop.nl/kids-party-friends-1#p=1
  maandag 18 november 2013 @ 19:02:40 #93
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_133383879
Fijn Kwisted!

Hier eind van de middag gebeld door de vk. Ze hebben anti D antistoffen in mijn bloed gevonden... en nu moet man waarschijnlijk ook bloedprikken (ik maak vast een middag vrij... dat is echt niet zijn hobby). Iemand hier daar ervaring mee??
En sinds wanneer prikken ze daar eigenlijk op (vergeten te vragen...)?
pi_133383969
Daar wordt altijd al op geprikt, ze vallen onder de irregulaire antistoffen. Vlindur heeft ook rhesus D antistoffen. Hoe gaat het met je Hobbesje?
pi_133384061
Chanty: ja heb ik nog al gehoord.. Nuja we blijven vooral rusten en hopen dat alles goed blijft gaan :-) maandag opnieuw controle. De NUB-theorie is een theorie om reeds op 12 weken het geslacht te kennen, hoe het precies zit, geen idee.

Kwisted: wat fijn! Ik ga altijd met stress daar naartoe en ben altijd blij als ik het hartje hoor. En ik vergeet dan ook al mijn vragen te stellen :-p

Jaleesa: balen! Maar de raad toch goed opvolgen hoor! Ik hoop dat er snel een oorzaak wordt gevonden, sterkte!

Hobbesje: wat zijn die antistoffen precies?
  maandag 18 november 2013 @ 19:14:53 #96
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133384309
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 18:31 schreef Cantare het volgende:

[..]

:D wel een beetje herkenbaar, maar echt: ook jij kunt babykleertjes wassen.
Is de was al klaar?
De witte is klaar en lijkt nog gelukt ook!

De gekleurde was draait nu en daar ben ik vergeten een colorcatcher bij te gooien. Er zitten ook dingen met rood én wit bij. Ik ga goehoed! :') Maar ik overleef het, let maar op!

--

JJ :*.

--

Kwisted hartje! Wat fijn!

--

Ik vergeet iets!

Ohja:

quote:

[..]

Wij hier ook bij ongeveer 17 weken. Mooie (overduidelijke geslachts-)plaatjes en het is echt al helemaal compleet dan.
pi_133384350
Kwisted een hartje!! *O* Jippie!

JJ wat balen, kan me voorstellen dat alles bij elkaar even teveel is. Fijn dat je moeder in ieder geval even kan bijspringen :*

Skips, is het gelukt met de kleertjes?

Hier een geslachtsbepaling gehad bij 17 wkn ofzo, 3d. Je ziet al een heel mensje maar nog wel een beetje muizig. :)
pi_133384368
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 18:55 schreef Cantare het volgende:
Super Kwisted! *O*
ja jullie ook! Fijn zo'n goede echo. En dan wordt het ook ineens heel echt he :)

LaLou ik ben nu 10w6d

Jajeeljadlfadi, echt heel erg balen van je bloeddruk en dat je nu bedrust moet houden. Hoe oud is je andere kindje? Echt rot :* Maar die bedrust moet je wel echt echt écht doen hoor!Ik ga duimen dat jij ook het hartje gaat horen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133384405
Oh en ik heb bij mijn dochter een gewone echo gehad met 16 weken, kostte 40euro ofzo bij een goede echoscopiste. Was duidelijk te zien!

Dit keer gaan we met 15 weken, omdat ze me garandeerde dat ze met haar nieuwe apparaat het dan al kan zien. Ik ben zooooo benieuwd!!
pi_133384481
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:16 schreef Kwisted het volgende:

[..]

ja jullie ook! Fijn zo'n goede echo. En dan wordt het ook ineens heel echt he :)

LaLou ik ben nu 10w6d

Jajeeljadlfadi, echt heel erg balen van je bloeddruk en dat je nu bedrust moet houden. Hoe oud is je andere kindje? Echt rot :* Maar die bedrust moet je wel echt echt écht doen hoor!Ik ga duimen dat jij ook het hartje gaat horen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je een ruggenprik neemt ben je sowieso niet poliklinisch meer. Of bedoel je meer voor het geval je die uiteindelijk niet gaat nemen? :* Wel fijn dat ze gehoor geeft aan je gevoel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mabawa. op 18-11-2013 19:31:33 ]
pi_133384919
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:20 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Als je een ruggenprik neemt ben je sowieso niet poliklinisch meer. Of bedoel je meer voor het geval je die uiteindelijk niet gaat nemen? :* Wel fijn dat ze gehoor geeft aan je gevoel.
ja daar twijfel ik nog een beetje over. Als dit keer de ontsluiting wel vlot gaat, dan weet ik niet of het nodig is. Dan wil ik poliklinisch. En anders dus de ruggeprik en dan mag het ziekenhuispersoneel t overnemen.
pi_133384954
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:30 schreef Kwisted het volgende:

[..]

ja daar twijfel ik nog een beetje over. Als dit keer de ontsluiting wel vlot gaat, dan weet ik niet of het nodig is. Dan wil ik poliklinisch. En anders dus de ruggeprik en dan mag het ziekenhuispersoneel t overnemen.
Ah zo, ja kan ik me wel voorstellen. Nou goed geregeld dan hoor :)
pi_133385325
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:17 schreef Kwisted het volgende:
Oh en ik heb bij mijn dochter een gewone echo gehad met 16 weken, kostte 40euro ofzo bij een goede echoscopiste. Was duidelijk te zien!

Dit keer gaan we met 15 weken, omdat ze me garandeerde dat ze met haar nieuwe apparaat het dan al kan zien. Ik ben zooooo benieuwd!!
Dat is wel heel goedkoop. Ik had gegoogled op een pretecho, kwam uit bij een echo bureau voor ¤100 ! :D het is nog wel even afwachten of alles goed gaat natuurlijk, maar als ik zover ben zou ik ook graag een pretecho maken. Meerdere zou dan ook kunnen als het niet zo enorm kostbaar is!
pi_133385371
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 19:38 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Dat is wel heel goedkoop. Ik had gegoogled op een pretecho, kwam uit bij een echo bureau voor ¤100 ! :D het is nog wel even afwachten of alles goed gaat natuurlijk, maar als ik zover ben zou ik ook graag een pretecho maken. Meerdere zou dan ook kunnen als het niet zo enorm kostbaar is!
t was geen 3D echo. Gewoon een normale :)
pi_133385415
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:39 schreef Kwisted het volgende:

[..]

t was geen 3D echo. Gewoon een normale :)
Ook leuk :)
pi_133386725
quote:

Sterkte, kan iets in je hormoonhuishouding zijn. Bekende kreeg medicijnen en was weer oké.
pi_133387049
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:02 schreef Hobbesje het volgende:
Fijn Kwisted!

Hier eind van de middag gebeld door de vk. Ze hebben anti D antistoffen in mijn bloed gevonden... en nu moet man waarschijnlijk ook bloedprikken (ik maak vast een middag vrij... dat is echt niet zijn hobby). Iemand hier daar ervaring mee??
En sinds wanneer prikken ze daar eigenlijk op (vergeten te vragen...)?
Ik ben ook resusnegatief maar mijn man hoefde geen bloed te laten prikken. Met 27weken prikken ze je nog een keer en kijken via jou bloed na of je kindje ook resusnegatief is. Bij mij is dat zo dus ik hoef geen anti D spuit te krijgen. Als je kindje positief blijkt te zijn krijg je geloof ik voor en na de bevaling een injectie. (Hoop dat ik t zo goed heb uitgelegd)
pi_133387250
Jammer dat het niet door heeft gezet Martine. Auto die stuk is klinkt wel als een bijna garantie dat het zou moeten gaan beginnen :) nog eventjes en dan is jouw kleintje er ook

Ziet er goed uit Nobono, super lief behangetje met die uiltjes <3

Butterflower halverwege!
Kwispel voor momo *O*

Leuk hé hobbesje, dat het dan allemaal wat echt word. Ik ben nu 13 weken en ik vind het zo leuk als mensen zeggen dat je echt al wat ziet. Ik ben zo trots dan. Beetje jammer dat het voornamelijk darmen en opgeblazenheid is maargoed, daar denk ik gewoon niet aan.

Spannend Twinkle, ben benieuwd hoe ver je bent.

Burdie, wat klink je blij, klinkt ook wel lekker Veluwse bron, ik ben jaloers. Ik heb de hypnobirthing cursus ook gedaan, hoop dat je er net zo veel aan gaat hebben als dat ik had.

Spannende tijd voor jou Stefanie. Welkom in dit topic!

Nog even afwachten dan, Lalouchi.

Mooie echo Cantare!

JJ, slecht nieuws, hopelijk zijn ze er snel achter wat er is.

Hartje voor kwisted *O*
Klinkt niet als een fijn verhaal in je spoiler. Wel fijn dat je verloskundige je een medische indicatie heeft gegeven.

Skippy, is het goed gegaan met de kleertjes of heb je nu allemaal roze prematurenkleertjes? En zo ja, post je daar dan ook foto's van ;)

Zo, dat was mijn eerste fok kladblokpost, ben er best trots op, haha.
Nu ben ik te moe om over mijn eigen dingen te klagen, maar niet klagen is veel beter dan wel klagen dus dat komt goed uit
:D
pi_133387485
Jj wat balen dat je bedrust moet houden. Hopelijk kunnen ze snel meer zeggen en iets voor je kunnen betekenen zodat je weer kan functioneren.

Kwisted kan me voorstellen dat je op zirt tegen de bevalling met jou eerdere ervaring. Gelukkig kan je hier met je verloskundige over praten.

Als je voor een ruggenprik kiest ben je inderdaad direct medisch. Echter moet je dan wel je eigen risico betalen.

Skippy aan het wassen!

Cantara mooie beeb groeit er in je buik!

Morgen ochtend moeten we naar het ziekenhuis dan gaan we horen hoe en wat mbt eventuele inleiding. Aan de ene kant wil ik de afspraak afzeggen want ik wil nog niks doen. Aan de andere kant kan praten en een extra baby check natuurlijk geen kwaad. Heb al de hele dag pijn in mn onder buik, ongesteld gevoel. Kan natuurlijk ook goed van mn blaasontsteking komen. Al ben ik al over de helft van mijn kuur AB dus dat zou nietmmoeten kunnen. Misschien kunnen ze daar morgen wat zinnigs over zeggen

Auto is weer gemaakt en staat weer voor de deur. En ik heb een andere senseo op gehaald. Dus muk kan er gewoon uit komen ;)

[ Bericht 14% gewijzigd door martine1984 op 18-11-2013 20:19:47 (vergeten) ]
pi_133387633
Goeie post Thistle!

Succes in het zh morgen Martine! Die afspraak staat natuurlijk niet gelijk aan inleiding dus ik zou wel gewoon gaan joh. Kun je in ieder geval je wensen uitspreken. En vooral hopen dat je er eigenlijk niet hoeft te komen (je wilde thuis bevallen toch?)
pi_133387868
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 20:19 schreef Mabawa. het volgende:
Goeie post Thistle!

Succes in het zh morgen Martine! Die afspraak staat natuurlijk niet gelijk aan inleiding dus ik zou wel gewoon gaan joh. Kun je in ieder geval je wensen uitspreken. En vooral hopen dat je er eigenlijk niet hoeft te komen (je wilde thuis bevallen toch?)
Thuis bevallen wil ik wel proberen. Mocht er iets aan de hand zijn ben ik zo in het ziekenhuis. Woon op 3 minuten auto afstand.
pi_133388043
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 20:22 schreef martine1984 het volgende:

[..]

Thuis bevallen wil ik wel proberen. Mocht er iets aan de hand zijn ben ik zo in het ziekenhuis. Woon op 3 minuten auto afstand.
Ja zou toch heel fijn zijn!

SPOILER
pi_133388045
Ik kan me wel voorstellen dat je opziet tegen een afspraak in het ziekenhui.
Ik weet niet of dat voor jou ook geld maar zelf lijkt een inleiding me niet fijn, dus ik kan me voorstellen dat je er liever niet over praat.
Maar je hebt ook nog even toch? Hopelijk dient de baby zich vanzelf aan. Heb je daar nog wel een beetje vertrouwen in?
pi_133388164
quote:
SPOILER
Niet dat soort dingen posten zonder er bij te vertellen wat hij heeft geschreven hè! ;)

Jemig zeg, ik heb een stomme schreeuw buurvrouw, ligt dochter net te slapen, staat mevrouw in de tuin als een idioot te schreeuwen naar een van haar pubers. }:| gelukkig lijkt dochter er door heen te slapen.
pi_133388291
quote:

[..]

Ik vond van wel. Mooier dan bij de verloskundige vond ik zelfs.
pi_133388622
Ik lees hier iets over medische indicatie en eigen risico. Ik weet niet hoe dat in 2013 was maar in 2012 heb ik er geen cent aan hoeven betalen.
pi_133388739
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 20:38 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik lees hier iets over medische indicatie en eigen risico. Ik weet niet hoe dat in 2013 was maar in 2012 heb ik er geen cent aan hoeven betalen.
Niet eigen risico maar eigen bijdrage die je betalen moet (met uitzonderingen van sommige verzekeraars) voor een poliklinische bevalling. Als je met een medische indicatie bevalt dan betaal je die sowieso niet.
pi_133388925
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 20:25 schreef Thistleweed het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat je opziet tegen een afspraak in het ziekenhui.
Ik weet niet of dat voor jou ook geld maar zelf lijkt een inleiding me niet fijn, dus ik kan me voorstellen dat je er liever niet over praat.
Maar je hebt ook nog even toch? Hopelijk dient de baby zich vanzelf aan. Heb je daar nog wel een beetje vertrouwen in?
Mijn vorige bevalling is ingeleid ivm beginnende hellp. Op zich heb ik dat niet als naar ervaren. In mijn herinnering was het een eitje, wakker worden met 4 cm ontsluiting zonder weeën. 5 uurtjes na het aan zetten van het infuus was hij er al.

Nu heb ik een druk mannetje in buik. Schopjes en billetjes voel ik. ♡♥♡ Zal wel raar zijn om dat straks niet meer te hebben.
pi_133389083
Dat klinkt als een makkie Martine ;)

Ooh, schepjes en billetjes voelen, dat wil ik ook. Ik mis dat nog steeds :D
Ik kan niet wachten tot ik dat weer ga voelen. Op een gegeven moment werd ik helemaal kierewiet van E. omdat die met haar billen (?) zo hard tegen mijn ribben aan duwde, ik mis dat echt.
  maandag 18 november 2013 @ 20:48:08 #120
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133389107
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 20:11 schreef Thistleweed het volgende:

Skippy, is het goed gegaan met de kleertjes of heb je nu allemaal roze prematurenkleertjes? En zo ja, post je daar dan ook foto's van ;)

Alles hangt netjes te drogen! Geen rare uitloop en rare kleuren. Soempie had gelijk, ophangen (of vooral als het eenmaal hangt) is wel fijn!

En stiekem moest het natuurlijk ook wel goed gaan. Mijn hormonen stelden zich weer eens aan.

--

Martine, gewoon praten kan inderdaad geen kwaad.

En billen onder ribben? Nooooooooit last van. *kont van mini weer een stuk naar beneden probeert te duwen*
pi_133389223
Bedankt voor de verwelkoming allen. Ben ik hier de enige (toekomstig) vader, trouwens? :P
Edit: even de OP wat aandachtiger lezen voortaan...
Extremistisch gematigd.
pi_133389231
Dat vraagt om een foto Skips! Gepriegel he om die kleine dingetjes op te hangen?
pi_133389273
Daar zijn die hormonen toch ook voor :)
Inderdaad fijn, al die mini kleertjes aan de lijn en daar gaat straks jouw mini in aangekleed worden, aaaah, super leuk. Krijg bijna zin om te wassen :D
pi_133389430
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 20:50 schreef P8 het volgende:
Bedankt voor de verwelkoming allen. Ben ik hier de enige (toekomstig) vader, trouwens? :P
Volgens mij staan er een aantal vaders in het lijstje in de op, je bent zeker niet de enige.

Hmmm, vroeger kreeg ik altijd een melding als er posts geplaatst waren in de tijd dat ik bezig was met een berichtje te typen zodat je je bericht kon aanpassen aan de laatste berichten. Nu plaats ik mijn bericht en zie dat er van alles is gepost zodat ik of moet editen of een nieuw bericht er achteraan moet plaatsen. Komt dit doordat ik op mijn tablet zit ofzo? Vind het zo suf, meerdere berichten achter elkaar.
pi_133389478
Leuk behang Nobono! Hier begint het ook te vorderen. Maar gaat me allemaal veel te langzaam.

martine helemaal klaar voor de bevallig. 3 minuten van het ziekenhuis is wel lekker luxe.
Hier is het 15 á 20 minuten met de auto. Volgende week info avond.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_133389490
Is er een speciale reden waarom jullie de kleertjes allemaal ophangen om te drogen? Ik heb t gewoon in de droger geknikkerd.
pi_133389565
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 20:55 schreef ikke_84 het volgende:
Is er een speciale reden waarom jullie de kleertjes allemaal ophangen om te drogen? Ik heb t gewoon in de droger geknikkerd.
Geen droger hier :+ Helaas, want die had ik echt graag nog gewild voordat baby er is, maar dat laten de financiën niet toe ;(
pi_133389956
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 20:55 schreef ikke_84 het volgende:
Ik droog het maar kort, zodat het makkelijker strijkt en zacht blijft. Maar moet dan echt ff opgehangen worden.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133389989
Hier ook gewoon de droger hoor. Maar mijn kleertjes zijn allemaal vaker in de droger geweest aangezien het meeste van mijn oudste. Alleen vestjes en slaapzakjes hang ik aan de lijn
pi_133390334
Hier wordt morgen onze nieuwe droger bezorgd O+ . Verjaardagskado *)
Nu al zin in :D
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_133391781
Vanmiddag liep hier alles in de soep... Ik was er van overtuigd dat ik vrij was vandaag, dus vanochtend rustig naar het postkantoor, electricien op bezoek, bloed laten prikken, leuke babykleertjes geshopt, beetje klussen in huis... Begin van de middag het modem er af gehad omdat de Franse variant van KPN langskwam, we hebben problemen met het modem sinds we hier wonen. Dus ruim 2 uur niet bereikbaar geweest op vaste lijn.

Mobiel heeft de hele dag in de badkamer gelegen. Normaal heb ik die altijd bij me maar ik miste 'm niet. Om half 6 vanmiddag ging ik een wasje doen, pak mijn mobiel uit de badkamer... Allerlei gemiste oproepen en berichtjes. Doodongeruste collega en een boze leidinggevende op de voicemail. Waarom ik niet ben komen werken... Oeps! Ik gelijk terugbellen maar ja de werkdag was alweer voorbij natuurlijk.

Vervolgens geen zin om te koken, dus door de McDrive. Kom ik thuis, scheurt de zak open. Keukenvloer onder de cola, friet en ijsblokjes. Burgers half nat. Ik kon wel janken :'(
pi_133391917
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 20:07 schreef ikke_84 het volgende:

[..]

Ik ben ook resusnegatief maar mijn man hoefde geen bloed te laten prikken. Met 27weken prikken ze je nog een keer en kijken via jou bloed na of je kindje ook resusnegatief is. Bij mij is dat zo dus ik hoef geen anti D spuit te krijgen. Als je kindje positief blijkt te zijn krijg je geloof ik voor en na de bevaling een injectie. (Hoop dat ik t zo goed heb uitgelegd)
Hobbesje schrijft dat ze antistoffen heeft. Jouw verhaal klopt (anti D krijg je overigens met 30 weken en na de bevalling), maar jij hebt geen antistoffen tegen de rhesusfactor. Andere situatie ;)
pi_133391921
O mijn god Musique, zo'n dag zou me laten janken!
pi_133392192
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 21:33 schreef Mabawa. het volgende:
O mijn god Musique, zo'n dag zou me laten janken!
Hier nog 1, pfff musique ik zou in mn bed kruipen...
pi_133392574
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 21:33 schreef WupWup het volgende:

[..]

Hobbesje schrijft dat ze antistoffen heeft. Jouw verhaal klopt (anti D krijg je overigens met 30 weken en na de bevalling), maar jij hebt geen antistoffen tegen de rhesusfactor. Andere situatie ;)
Ow ja verkeerd gelezen/begrepen, oeps.
Maar even uit nieuwsgierigheid, waarom moet haar man dan bloed prikken?
pi_133392654
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 21:33 schreef WupWup het volgende:

[..]

Waarom moet de man getest worden, als er anti-stoffen zijn? Hier gelukkig een negatief kind net als mama, maar ik ben nieuwsgierig want snap het niet..

Daarbij als wij ons zo vaak laten prikken en bevallen, moeten die mannen zich niet aanstellen voor één keertje hoor ;-)
pi_133392662
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 21:39 schreef Purple010 het volgende:

[..]

Hier nog 1, pfff musique ik zou in mn bed kruipen...
Dat ga ik ook maar doen denk ik ;(
pi_133392720
Haha ikke zelfde gedachte
pi_133392934
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 21:09 schreef flowerbox het volgende:
Hier wordt morgen onze nieuwe droger bezorgd O+ . Verjaardagskado *)
Nu al zin in :D
Op heel veel etiketten staat niet in de droger....vraag me af hoelang ik dat ga volhouden. Hier alleen de voetbalshirts met opdruk en speciale kleding die de droger ontloopt.
pi_133392952
Als je geen wasdroger hebt snap ik t ophangen wel ja :) ik dacht al dat ik weer eens wat gemist had en baby was niet in de droger mag.

Musique wat een dag zeg. Ik zou me verstoppen in bed denk ik.

Zelfde gedachte ja purple. Ik vind dat wel interessant om te weten :) en idd die mannen moeten zich niet aanstellen als ze 1x geprikt moeten worden
pi_133393133
Musique dat klinkt inderdaad niet al te best. Kan me goed voorstellen dat je onder een steen wil kruipen. Stiekem moet ik er ook nog wel een beetje om lachen, het is een goed verhaal voor later. Morgen kun je er vast ook om lachen. :*

Purple ook al een slechte dag :*
  maandag 18 november 2013 @ 22:03:23 #142
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_133393820
Ben ik weer. Ze willen man prikken om te weten of hij positief is en het kindje postief kan zijn. Het kan nl. ook komen door een bloedtransfusie en die heb ik vorig jaar gehad na mijn ma/curretage. En dan zou er niets aan de hand zijn.
Heb nog nooit gehoord dat ik negatief ben, maar volgens de vk was er iets aan mijn bloedgroep veranderd ofzo.
Google levert al wel wat antwoorden. Er zijn verschillende antistoffen en maar 1 daarvan levert echt grote risico's op. Hoop dan maar dat die het niet is. Het leidt vaak tot vroeger moeten bevallen. En dat had mijn voorkeur al (ik wil eigenlijk niet langer dan 37 weken lopen en daar was de vk het bij de intake wel met me eens). We wachten af. We weten dat het bij mijn man wat meer tijd kost dan simpel binnenlopen, prikken en weer naar buiten. De laatste keer is hij iig al niet meer flauw gevallen (liggend geprikt).
Maargeloof dat ik met dit verhaal wel al weer op de korte termijn bijde gyn zit... en daar heb ik dan weer iets minder zin in. Was blij dat ik even niet meer in het ziekenhuis hefde te komen.
En hoe het met mij gaat. Ik voel me echt prima. Als ik het niet zou weten had ik niet eens door dat ik zwanger ben. Alleen moe.
*einde egopost*

Martine nu ben je er helemaal klaar voor!

Oh Musique.... dit is duidelijk niet jouw dag.

P8 welkom hier! Gefeliciteerd!

[ Bericht 2% gewijzigd door Hobbesje op 18-11-2013 22:08:32 ]
pi_133395219
Jeetje hobbesje klinkt ingewikkeld. Hoop dat je hiermee niet bij de gyn terecht komt. Fijn dat t voor de rest goed met je gaat!
En dat van je man klinkt bekend :) ik heb zn broer.
  maandag 18 november 2013 @ 22:28:49 #144
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_133395453
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 22:25 schreef ikke_84 het volgende:
Jeetje hobbesje klinkt ingewikkeld. Hoop dat je hiermee niet bij de gyn terecht komt. Fijn dat t voor de rest goed met je gaat!
En dat van je man klinkt bekend :) ik heb zn broer.
:D
pi_133395701
Succes met dat alles Hobbes!

Kennen jullie dat gevoel dat je lichaam heel irritant kietelig aanvoelt? Ik kan niet liggen, kan niet zitten en eigenlijk voelt het alsof ik me moet uitrekken en heel veel moet gapen maar dat gaat niet. En dan heeft baby ook nog eens de hik :D :')
Kan het niet echt beschrijven maar het is een heel irritant gevoel en ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet. Ga maar naar bed misschien val ik wel in slaap ofzo.
pi_133395734
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 21:51 schreef ikke_84 het volgende:
Als je geen wasdroger hebt snap ik t ophangen wel ja :) ik dacht al dat ik weer eens wat gemist had en baby was niet in de droger mag.
Ik las dat je dacht dat "de baby niet in de droger mag" :D :+

Purple, heb je inmiddels al een knoop kunnen doorhakken over het kdv contract? Hier (in t zuiden) zijn er helemaal geen wachtlijsten en zou volgens mij echt ieder moment je kind bij een goed kdv terecht kunnen. Heb t zelf ook pas tegen t eind van mijn zwangerschap geregeld.

Musique, morgen weer een nieuwe dag, nieuwe kansen ;)
pi_133395843
Kwisted, hartje *O*

Jj, sterkte!
pi_133395985
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 10:19 schreef WupWup het volgende:

[..]

Fantastische smaak! zelfde behang hangt hier aan de muur bij dochter, gecombineerd met zacht roze banen ;) :+
Ik las "gecombineerd met zacht roze bananen" :')

Ik moet echt beter gaan lezen :+
pi_133396016
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 11:09 schreef DJMomo het volgende:

[..]

ik las bananen. 8)7
Maar gelukkig ben ik niet de enige :D
pi_133397415
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 22:33 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Purple, heb je inmiddels al een knoop kunnen doorhakken over het kdv contract? Hier (in t zuiden) zijn er helemaal geen wachtlijsten en zou volgens mij echt ieder moment je kind bij een goed kdv terecht kunnen. Heb t zelf ook pas tegen t eind van mijn zwangerschap geregeld.

Heb er met man over gesproken en we moeten het gewoon regelen en gaan vd week samen de papieren doornemen. Hij was een beetje geschrokken dat ik overstuur was..

Normaal regel ik altijd de papier zooi, maar dit is ff anders..

[ Bericht 4% gewijzigd door Purple010 op 18-11-2013 23:07:41 (aanvulling) ]
  maandag 18 november 2013 @ 23:11:31 #151
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133397674
Hartje voor Kwisted O+.

JJ sterkte!

Hobbes, fijn dat je je zo goed voelt, maar het hele verhaal er omheen maakt het wel wat ingewikkelder ;). Je zult het vast al heel vaak uitgelegd hebben, maar waarom hoef je maar tot 37 weken door te lopen?

Ik had vanavond zwangerschapsgym, erg gezellig! Leuk cluppie van 12 meiden die ongeveer allemaal even ver zijn in de zwangerschap, was ook veel herkenning in elkaars verhalen. Alleen het begin was wat onwennig, zit je daar met je dikke buik :P.

Baby is weer lekker druk vandaag, hij/zij heeft nu ontdekt dat 'ie z'n voetjes tegen mijn ribbenkast aan kan zetten en dat is best irritant :P . Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat 'ie door heeft dat 'ie zich daar dan ook kan afzetten :').
KuikenGuppy
  maandag 18 november 2013 @ 23:37:17 #152
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133398706
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 23:11 schreef Burdie het volgende:
Hartje voor Kwisted O+.

JJ sterkte!

Hobbes, fijn dat je je zo goed voelt, maar het hele verhaal er omheen maakt het wel wat ingewikkelder ;). Je zult het vast al heel vaak uitgelegd hebben, maar waarom hoef je maar tot 37 weken door te lopen?

Ik had vanavond zwangerschapsgym, erg gezellig! Leuk cluppie van 12 meiden die ongeveer allemaal even ver zijn in de zwangerschap, was ook veel herkenning in elkaars verhalen. Alleen het begin was wat onwennig, zit je daar met je dikke buik :P.

Baby is weer lekker druk vandaag, hij/zij heeft nu ontdekt dat 'ie z'n voetjes tegen mijn ribbenkast aan kan zetten en dat is best irritant :P . Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat 'ie door heeft dat 'ie zich daar dan ook kan afzetten :').
Niet zo lang. >:)

--

Huuu Musique! Ik hoop dat je inmiddels fijn aan het tukken bent.

--

Klinkt ingewikkeld Hobbes!

--

We hebben hier net de waterdichte molton nog op bed gegooid. Ik voel me al de hele avond raar en mijn buik voelt ook apart. Heb een vervelende 'onrust' ofzo in m'n lijf.

Maar het zal vast nog lang niets zijn, dus ik ga kijken of ik lekker in slaap kan vallen. Welterusten!
pi_133399578
Oh musique wat een rotdag.

P8 wat een mooie datum wordt de kleine verwacht, welkom.

Kwisted wat fijn om het hartje gehoord te hebben.

Jj sterkte, hopelijk hoef je niet de gehele zwangerschap rust te nemen en kunnen de artsen je helpen.
pi_133401204
Hee een hartje voor Kwisted wat fijn!
pi_133401547
:Z
pi_133402281
Goedemorgen hier een meld met muk veilig in mn buik.

Mawaba ik ken het gevoel niet. Weet wel dat jeuk bij hellp kan horen maar jij omschrijft het anders. Heb je nog geslapen? Wanneer ga je eigenlijk weer voor de bloeddruk check?
pi_133402513
Goedemorgen allemaal, hier wel een beetje een draainacht! Verder alles oké. Man op naar zn werk, ik terug mn holletje in. Begin vd avond naar de verloskundige..
pi_133402636
Skip lekker geslapen? En is alles weer rustig?

JJ vandaag maar bellen voor de uitslag van je schildklierfunctie en hopelijk een vervolg plan. Succes :*

Mabawa een beetje geslapen? Ik herken je klachten niet, maar ja ik ben ook nog niet zover als jij.

Martine succes in t ziekenhuis vandaag!

Purple moet je gewoon voor controle naar de vk? Slaap lekker ;)

Ik mag straks ook voor controle langs de vk. Ben snot verkouden en voel me grieperig, maar ondanks dat heb ik heerlijk geslapen en geniet ik volop van al t gedraai van onze kleine man. Is t trouwens normaal dat je rond dit termijn steeds harde buiken krijgt als de kleine draait/beweegt? Of zou dat komen door ruimte gebrek?
pi_133402953
Gek verhaal van hobbes. Dat je vent nu bloed moet prikken. Ik vroeg nl bij Sjaak waarom ze niet ook bloed van man prikten om Sjaaks bloedgroep te bepalen. Maar toen was het antwoord: jij kan wel zeggen dat hij de vader is, maar daar mogen we geen risico mee nemen.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  dinsdag 19 november 2013 @ 08:52:22 #160
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133403120
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 08:35 schreef DJMomo het volgende:
Gek verhaal van hobbes. Dat je vent nu bloed moet prikken. Ik vroeg nl bij Sjaak waarom ze niet ook bloed van man prikten om Sjaaks bloedgroep te bepalen. Maar toen was het antwoord: jij kan wel zeggen dat hij de vader is, maar daar mogen we geen risico mee nemen.
Hobbesje ziet er gewoon wat betrouwbaarder uit dan jij.
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')