abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133389490
Is er een speciale reden waarom jullie de kleertjes allemaal ophangen om te drogen? Ik heb t gewoon in de droger geknikkerd.
pi_133389565
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 20:55 schreef ikke_84 het volgende:
Is er een speciale reden waarom jullie de kleertjes allemaal ophangen om te drogen? Ik heb t gewoon in de droger geknikkerd.
Geen droger hier :+ Helaas, want die had ik echt graag nog gewild voordat baby er is, maar dat laten de financiën niet toe ;(
pi_133389956
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 20:55 schreef ikke_84 het volgende:
Ik droog het maar kort, zodat het makkelijker strijkt en zacht blijft. Maar moet dan echt ff opgehangen worden.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133389989
Hier ook gewoon de droger hoor. Maar mijn kleertjes zijn allemaal vaker in de droger geweest aangezien het meeste van mijn oudste. Alleen vestjes en slaapzakjes hang ik aan de lijn
pi_133390334
Hier wordt morgen onze nieuwe droger bezorgd O+ . Verjaardagskado *)
Nu al zin in :D
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_133391781
Vanmiddag liep hier alles in de soep... Ik was er van overtuigd dat ik vrij was vandaag, dus vanochtend rustig naar het postkantoor, electricien op bezoek, bloed laten prikken, leuke babykleertjes geshopt, beetje klussen in huis... Begin van de middag het modem er af gehad omdat de Franse variant van KPN langskwam, we hebben problemen met het modem sinds we hier wonen. Dus ruim 2 uur niet bereikbaar geweest op vaste lijn.

Mobiel heeft de hele dag in de badkamer gelegen. Normaal heb ik die altijd bij me maar ik miste 'm niet. Om half 6 vanmiddag ging ik een wasje doen, pak mijn mobiel uit de badkamer... Allerlei gemiste oproepen en berichtjes. Doodongeruste collega en een boze leidinggevende op de voicemail. Waarom ik niet ben komen werken... Oeps! Ik gelijk terugbellen maar ja de werkdag was alweer voorbij natuurlijk.

Vervolgens geen zin om te koken, dus door de McDrive. Kom ik thuis, scheurt de zak open. Keukenvloer onder de cola, friet en ijsblokjes. Burgers half nat. Ik kon wel janken :'(
pi_133391917
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 20:07 schreef ikke_84 het volgende:

[..]

Ik ben ook resusnegatief maar mijn man hoefde geen bloed te laten prikken. Met 27weken prikken ze je nog een keer en kijken via jou bloed na of je kindje ook resusnegatief is. Bij mij is dat zo dus ik hoef geen anti D spuit te krijgen. Als je kindje positief blijkt te zijn krijg je geloof ik voor en na de bevaling een injectie. (Hoop dat ik t zo goed heb uitgelegd)
Hobbesje schrijft dat ze antistoffen heeft. Jouw verhaal klopt (anti D krijg je overigens met 30 weken en na de bevalling), maar jij hebt geen antistoffen tegen de rhesusfactor. Andere situatie ;)
pi_133391921
O mijn god Musique, zo'n dag zou me laten janken!
pi_133392192
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 21:33 schreef Mabawa. het volgende:
O mijn god Musique, zo'n dag zou me laten janken!
Hier nog 1, pfff musique ik zou in mn bed kruipen...
pi_133392574
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 21:33 schreef WupWup het volgende:

[..]

Hobbesje schrijft dat ze antistoffen heeft. Jouw verhaal klopt (anti D krijg je overigens met 30 weken en na de bevalling), maar jij hebt geen antistoffen tegen de rhesusfactor. Andere situatie ;)
Ow ja verkeerd gelezen/begrepen, oeps.
Maar even uit nieuwsgierigheid, waarom moet haar man dan bloed prikken?
pi_133392654
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 21:33 schreef WupWup het volgende:

[..]

Waarom moet de man getest worden, als er anti-stoffen zijn? Hier gelukkig een negatief kind net als mama, maar ik ben nieuwsgierig want snap het niet..

Daarbij als wij ons zo vaak laten prikken en bevallen, moeten die mannen zich niet aanstellen voor één keertje hoor ;-)
pi_133392662
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 21:39 schreef Purple010 het volgende:

[..]

Hier nog 1, pfff musique ik zou in mn bed kruipen...
Dat ga ik ook maar doen denk ik ;(
pi_133392720
Haha ikke zelfde gedachte
pi_133392934
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 21:09 schreef flowerbox het volgende:
Hier wordt morgen onze nieuwe droger bezorgd O+ . Verjaardagskado *)
Nu al zin in :D
Op heel veel etiketten staat niet in de droger....vraag me af hoelang ik dat ga volhouden. Hier alleen de voetbalshirts met opdruk en speciale kleding die de droger ontloopt.
pi_133392952
Als je geen wasdroger hebt snap ik t ophangen wel ja :) ik dacht al dat ik weer eens wat gemist had en baby was niet in de droger mag.

Musique wat een dag zeg. Ik zou me verstoppen in bed denk ik.

Zelfde gedachte ja purple. Ik vind dat wel interessant om te weten :) en idd die mannen moeten zich niet aanstellen als ze 1x geprikt moeten worden
pi_133393133
Musique dat klinkt inderdaad niet al te best. Kan me goed voorstellen dat je onder een steen wil kruipen. Stiekem moet ik er ook nog wel een beetje om lachen, het is een goed verhaal voor later. Morgen kun je er vast ook om lachen. :*

Purple ook al een slechte dag :*
  maandag 18 november 2013 @ 22:03:23 #142
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_133393820
Ben ik weer. Ze willen man prikken om te weten of hij positief is en het kindje postief kan zijn. Het kan nl. ook komen door een bloedtransfusie en die heb ik vorig jaar gehad na mijn ma/curretage. En dan zou er niets aan de hand zijn.
Heb nog nooit gehoord dat ik negatief ben, maar volgens de vk was er iets aan mijn bloedgroep veranderd ofzo.
Google levert al wel wat antwoorden. Er zijn verschillende antistoffen en maar 1 daarvan levert echt grote risico's op. Hoop dan maar dat die het niet is. Het leidt vaak tot vroeger moeten bevallen. En dat had mijn voorkeur al (ik wil eigenlijk niet langer dan 37 weken lopen en daar was de vk het bij de intake wel met me eens). We wachten af. We weten dat het bij mijn man wat meer tijd kost dan simpel binnenlopen, prikken en weer naar buiten. De laatste keer is hij iig al niet meer flauw gevallen (liggend geprikt).
Maargeloof dat ik met dit verhaal wel al weer op de korte termijn bijde gyn zit... en daar heb ik dan weer iets minder zin in. Was blij dat ik even niet meer in het ziekenhuis hefde te komen.
En hoe het met mij gaat. Ik voel me echt prima. Als ik het niet zou weten had ik niet eens door dat ik zwanger ben. Alleen moe.
*einde egopost*

Martine nu ben je er helemaal klaar voor!

Oh Musique.... dit is duidelijk niet jouw dag.

P8 welkom hier! Gefeliciteerd!

[ Bericht 2% gewijzigd door Hobbesje op 18-11-2013 22:08:32 ]
pi_133395219
Jeetje hobbesje klinkt ingewikkeld. Hoop dat je hiermee niet bij de gyn terecht komt. Fijn dat t voor de rest goed met je gaat!
En dat van je man klinkt bekend :) ik heb zn broer.
  maandag 18 november 2013 @ 22:28:49 #144
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_133395453
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 22:25 schreef ikke_84 het volgende:
Jeetje hobbesje klinkt ingewikkeld. Hoop dat je hiermee niet bij de gyn terecht komt. Fijn dat t voor de rest goed met je gaat!
En dat van je man klinkt bekend :) ik heb zn broer.
:D
pi_133395701
Succes met dat alles Hobbes!

Kennen jullie dat gevoel dat je lichaam heel irritant kietelig aanvoelt? Ik kan niet liggen, kan niet zitten en eigenlijk voelt het alsof ik me moet uitrekken en heel veel moet gapen maar dat gaat niet. En dan heeft baby ook nog eens de hik :D :')
Kan het niet echt beschrijven maar het is een heel irritant gevoel en ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet. Ga maar naar bed misschien val ik wel in slaap ofzo.
pi_133395734
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 21:51 schreef ikke_84 het volgende:
Als je geen wasdroger hebt snap ik t ophangen wel ja :) ik dacht al dat ik weer eens wat gemist had en baby was niet in de droger mag.
Ik las dat je dacht dat "de baby niet in de droger mag" :D :+

Purple, heb je inmiddels al een knoop kunnen doorhakken over het kdv contract? Hier (in t zuiden) zijn er helemaal geen wachtlijsten en zou volgens mij echt ieder moment je kind bij een goed kdv terecht kunnen. Heb t zelf ook pas tegen t eind van mijn zwangerschap geregeld.

Musique, morgen weer een nieuwe dag, nieuwe kansen ;)
pi_133395843
Kwisted, hartje *O*

Jj, sterkte!
pi_133395985
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 10:19 schreef WupWup het volgende:

[..]

Fantastische smaak! zelfde behang hangt hier aan de muur bij dochter, gecombineerd met zacht roze banen ;) :+
Ik las "gecombineerd met zacht roze bananen" :')

Ik moet echt beter gaan lezen :+
pi_133396016
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 11:09 schreef DJMomo het volgende:

[..]

ik las bananen. 8)7
Maar gelukkig ben ik niet de enige :D
pi_133397415
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 22:33 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Purple, heb je inmiddels al een knoop kunnen doorhakken over het kdv contract? Hier (in t zuiden) zijn er helemaal geen wachtlijsten en zou volgens mij echt ieder moment je kind bij een goed kdv terecht kunnen. Heb t zelf ook pas tegen t eind van mijn zwangerschap geregeld.

Heb er met man over gesproken en we moeten het gewoon regelen en gaan vd week samen de papieren doornemen. Hij was een beetje geschrokken dat ik overstuur was..

Normaal regel ik altijd de papier zooi, maar dit is ff anders..

[ Bericht 4% gewijzigd door Purple010 op 18-11-2013 23:07:41 (aanvulling) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')