Ja ik twijfelde al of het al kon. Ben ook heel benieuwd of het uiteindelijk klopt!quote:Op maandag 18 november 2013 16:18 schreef Cantare het volgende:
Dat dacht ik ookmaar had gelezen dat je het met 11 wrken nog niet kunt zien. Dus we wachten nog even af. Ik ben wel heeeeel benieuwd, de zgn nub komt namelijk wel overeen met mijn gevoel.
Wat een mooi plaatjequote:Op maandag 18 november 2013 16:09 schreef Cantare het volgende:
Wat gaan jullie hier toch rap met z'n allen, dat is voor mij niet helemaal bij te houden.
Maar dat Marie is geboren, viel niet te missen! Heel erg gefeliciteerd Limone. Wat een snelle bevalling..! Veel genieten met z'n 3!
Welkom nieuwe aanstaande moeders/vader!
Hier durf ik nu pas echt te geloven dat we er een heuse baby bij gaan krijgen. Goeie echo met 10w5d!
[ afbeelding ]
Ik had de eerste echo ook met 11 weken en toen riepen ze hier dat het een duidelijke meisjesnub was. Maar bij de seo bleek het toch echt een jongetje te zijnquote:Op maandag 18 november 2013 16:18 schreef Cantare het volgende:
Dat dacht ik ookmaar had gelezen dat je het met 11 wrken nog niet kunt zien. Dus we wachten nog even af. Ik ben wel heeeeel benieuwd, de zgn nub komt namelijk wel overeen met mijn gevoel.
quote:
Als ik er nu niet ineens allemaal doorgelopen prematuursetjes van gemaakt heb misschien wel!quote:Op maandag 18 november 2013 17:42 schreef Soempie het volgende:
Skips, het ophangen van de kleertjes is leuker!
Cantare, mooie foto! Hoe gaat het verder met je?
Dan worden het de poppenkleertjes van je dochter.quote:Op maandag 18 november 2013 17:44 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Als ik er nu niet ineens allemaal doorgelopen prematuursetjes van gemaakt heb misschien wel!
Nop, het gaat je niet lukken!quote:Op maandag 18 november 2013 17:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan worden het de poppenkleertjes van je dochter.![]()
![]()
Arme jongen, wordt hem nu al een genderidentiteitsissue aangepraat!quote:Op maandag 18 november 2013 17:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan worden het de poppenkleertjes van je dochter.![]()
![]()
Dan kan je ze aan een goed doel doneren en zelf opnieuw los met shoppen!quote:Op maandag 18 november 2013 17:44 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Als ik er nu niet ineens allemaal doorgelopen prematuursetjes van gemaakt heb misschien wel!
quote:Op maandag 18 november 2013 18:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Arme jongen, wordt hem nu al een genderidentiteitsissue aangepraat!.
Lief dat je het vraagtquote:Op maandag 18 november 2013 17:42 schreef Soempie het volgende:
Skips, het ophangen van de kleertjes is leuker!
Cantare, mooie foto! Hoe gaat het verder met je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |