abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 november 2013 @ 10:48:12 #201
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_133439636
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 10:34 schreef fathank het volgende:
Zeg Verbosity jij weet nogal veel. Mijn gewrichten kraken echt als een malle. Als ik nu koud bw squats zoy doen kraakt het bij iedere rep. Klink als een 80jarige als ik opsta sochtends. Enig Idee of daar iets aan te dorn is? Heb wel eens eat gelezen over glutamine of glucosamine supplementeren maar zoals zoveel supps is er een hoop welles-nietes over.
Glucosamine en chondroitin worden meestal gezamenlijk gebruikt. Echter heeft dit geen effect op de normale mensen zonder osteo-atrose. Zelfs bij personen met osteo-atrose is er nog discussie over.

Glutamine even opgezocht, maar heeft geen effect. Al helemaal niet voor gezonde personen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Verbosity op 20-11-2013 10:53:53 ]
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  woensdag 20 november 2013 @ 13:06:54 #202
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_133443414
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 10:48 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Glucosamine en chondroitin worden meestal gezamenlijk gebruikt. Echter heeft dit geen effect op de normale mensen zonder osteo-atrose. Zelfs bij personen met osteo-atrose is er nog discussie over.
Dit kan ik zelf anekdotaal bevestigen. Ik heb al bijna anderhalf jaar een geirriteerd borstbeen. Heb ruim een half jaar dit spul geslikt, maar het deed nul komma nul.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 20 november 2013 @ 13:12:03 #203
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_133443572
Weggegooid geld. Moet er maar mee zien te leven :(

Wel fucked in de winter, met kou krijg k er meer last van en aangezien ik regelmatig buiten werk wordt het weer een half jaartje doorbijten :X.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 20 november 2013 @ 13:14:52 #204
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_133443668
Ik had het vandaag om eea reden gewoon niet, dus niet m'n beste dag, maar toch maar ge-upload. :)

Ik betrap mezelf direct op m'n gebogen armen. :D

Ik zie meer wat niet helemaal goed gaat, maar ik laat de aan/opmerkingen aan jullie.
  woensdag 20 november 2013 @ 13:17:26 #205
157922 fathank
pi_133443739
Kan em hier niet kijken, maar 'one leg deadlift' _O-
  woensdag 20 november 2013 @ 13:20:36 #206
159334 GANZENBORD
Wie doet er mee ?
pi_133443832
Reet naar beneden niet mogelijk door je prothese? Volgens mij komt nu alles uit je onderrug en doen je benen te weinig
Ofn0h
  woensdag 20 november 2013 @ 13:22:21 #207
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_133443876
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:17 schreef fathank het volgende:
Kan em hier niet kijken, maar 'one leg deadlift' _O-
Ik kon niks beters verzinnen. :')
  woensdag 20 november 2013 @ 13:23:36 #208
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_133443911
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:20 schreef GANZENBORD het volgende:
Reet naar beneden niet mogelijk door je prothese? Volgens mij komt nu alles uit je onderrug en doen je benen te weinig
Die had dieper gemoeten inderdaad. Een van de redenen waarom het moeilijk ging vandaag.

En nee, dat is geen prothese probleem, meer onoplettendheid. Misschien was ik nerveus voor het filmpje. :P
pi_133445403
De heupen vielen me ook op inderdaad. Lijkt nu een stiffleg/goodmorning-hybride.
BEASTMODE
pi_133445759
quote:
7s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:14 schreef Snakey het volgende:
Ik had het vandaag om eea reden gewoon niet, dus niet m'n beste dag, maar toch maar ge-upload. :)

Ik zie meer wat niet helemaal goed gaat, maar ik laat de aan/opmerkingen aan jullie.
Die poot, nice. _O_

Trouwens: een gymvrouw die je vriendin aanspreekt omdat ze bij deadlifts telkens netjes de bar neerlegt. Het zijn deadlifts, man. Geen rows met 15 kg!

En dan zeg ik er beleefd iets van, en dan zegt die vrouw "ja maar dan kun je er maar, wat zou het zijn, 5 herhalingen, dat schiet ook niet op". :')
  woensdag 20 november 2013 @ 14:58:03 #211
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_133447283
quote:
10s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:14 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Die poot, nice. _O_

Trouwens: een gymvrouw die je vriendin aanspreekt omdat ze bij deadlifts telkens netjes de bar neerlegt. Het zijn deadlifts, man. Geen rows met 15 kg!

En dan zeg ik er beleefd iets van, en dan zegt die vrouw "ja maar dan kun je er maar, wat zou het zijn, 5 herhalingen, dat schiet ook niet op". :')
Stairmaster-vrouwtje vroeg aan me tijden het squaten of ik niet wat lichter moest gaa, dan was het makkelijker :')
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_133453407
Hallo brede mensen,

Ik heb mij gisteren ingeschreven bij de sportschool, en heb me vast wat oefeningen laten uitleggen en getraind. Dit ging echter vrij willekeurig, en ik wil het gestructureerd gaan aanpakken. Ik ben lang en vrij mager (hoewel niet meer zo mager als pakweg een jaar geleden). Mijn doel is dus niet afvallen maar sterker en breder worden.

Ik heb de OP gelezen en mij ook verder verdiept in trainingsschema's en voeding. Ik vind het alleen nog lastig om op mezelf toe te passen. Ik weeg ongeveer 85 kilo en ben 1,98 meter lang. Zou iemand even kunnen kijken naar wat ik gevonden heb en mij helpen e.e.a. aan te vullen en verbeteren?

Ik zal beginnen met voeding want dat vind ik zelf het ingewikkeldst: het volgende artikel dat in dit topic gepost werd vond ik erg duidelijk: http://www.guydroog.com/2(...)piergroei/#more-1564 . Of het ergens op slaat kan ik echter niet beoordelen. Als ik deze aanwijzingen volg zou ik ongeveer 3.330 kCal binnen moeten krijgen, en 160g eiwit. Klinkt dit correct? Op basis hiervan dacht ik op een dag ongeveer 1,5 liter melk (60g eiwit) te drinken (ik drink altijd al veel melk) en 3 eieren (21g). Dit kan ik sowieso moeiteloos naar binnen werken en dan zit ik al op 81g. Als ik dan 200g kip eet zit ik al op 140. Dat is wel veel kip, misschien lastig in te passen maar is op zich te doen denk ik, heb kipfilet voor op brood gehaald en kan het met rijst eten. Ik wil echter niet elke avond kip als avondeten dus zal daar een beetje mee moeten rekenen, Die resterende 20 dacht ik dan binnen te krijgen door noten te eten oid, 100g cashewnoten is al 18g.

Zo zit ik op 750 (melk) + 246 (ei) + 374 (kip) + 578 (100g cashewnoten) = 1648 kCal. Dan moet ik dus zorgen dat ik aan andere voeding 1648 kCal naar binnen werk, ik zal even moeten rekenen om te kijken hoe ik dit kan bereiken. Klopt dit zo of maak ik ergens grote fouten?

Dan de training zelf: ik zat eraan te denken om 4x per week te trainen en de woensdag als rustdag te nemen (het weekend houd ik liever vrij). Ik kwam dit schema tegen: http://www.jefit.com/rout(...)atabase.php?id=19120 . Ziet dit er correct uit, en waarop moet ik dan na ongeveer 6 weken overstappen?

Tot slot nog een simpele vraag: ik heb gisteren in mijn enthousiasme om zoveel mogelijk oefeningen te proberen al mijn spieren nogal belast (ben natuurlijk niets gewend). Wat is handig om deze week verder te doen, vandaag rustdag nemen en dan gewoon op donderdag het schema volgen?

Alvast bedankt voor degene die de moeite neemt om op deze vrij uitgebreide vraag in te gaan.
  woensdag 20 november 2013 @ 17:27:10 #213
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_133453515
quote:

[..]
"ja maar dan kun je er maar, wat zou het zijn, 5 herhalingen, dat schiet ook niet op". :')
_O-
Deathlift or Die.
  woensdag 20 november 2013 @ 17:50:41 #214
157922 fathank
pi_133454329
3300 kcal lijkt me erg weinig op jouw lengte.

Schema: Starting strength, als je een beetje krachtbasis hebt aanvullen met pull ups en dips. Voor het etem betreft: volle melk, havermoit, noten vette vis, vlees, rijst. Vreet alles wat je tegenkomt, drink 2 liter volle melk per dag. Eten tot je erbij neervalt, en dan nog 500 kcal extra.

Zit mobiel, dus uitgebreider gaat mn verhaal niet worden. Het is wachten op de eckte bulkkoningen Raymond en Dreamerbulk. Die nasssen iedere dag 5000kcal+ weg.
  woensdag 20 november 2013 @ 17:52:09 #215
69994 seto
-|||--------|||-
pi_133454392
3300 is een goed begin hoor voor die lengte.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  woensdag 20 november 2013 @ 17:56:09 #216
157922 fathank
pi_133454515
quote:
14s.gif Op woensdag 20 november 2013 17:52 schreef seto het volgende:
3300 is een goed begin hoor voor die lengte.
Ray en dreamer hebben me hersenspoeld denk ik :@
pi_133454837
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 17:50 schreef fathank het volgende:

Schema: Starting strength, als je een beetje krachtbasis hebt aanvullen met pull ups en dips. Voor het etem betreft: volle melk, havermoit, noten vette vis, vlees, rijst. Vreet alles wat je tegenkomt, drink 2 liter volle melk per dag. Eten tot je erbij neervalt, en dan nog 500 kcal extra.

Zit mobiel, dus uitgebreider gaat mn verhaal niet worden. Het is wachten op de eckte bulkkoningen Raymond en Dreamerbulk. Die nasssen iedere dag 5000kcal+ weg.
Bedankt voor de tips! Rijst, vlees en volle melk neem ik al veel en ik eet regelmatig haring, dus als ik daarmee doorga maar dan veel meer eet ben ik dus in principe op de goede weg. Ik zal ook een flinke voorraad noten inslaan.

Ik hoop dat iemand wat dieper kan ingaan op het schema. Ik heb het idee dat ik de materie nog niet voldoende beheers om op basis van brede richtlijnen zelf een schema te creëren.
pi_133454841
quote:

haha vet!

Ja je zegt het zelf al.. gebogen armen beetje .. dat kan je oplossen door iets meer tijd te besteden aan je setup ... iets meer doorzakken met je heupen .. en dan kont naar achter om hamstring te spannen ... lats vervolgens activeren ..dan zal je automatisch die slack uit de stang trekken waardoor je armen ook gestrekt blijven. (alsof je als het ware gehurkt aan die stang naar achteren hangt met ja armen)
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
pi_133454926
pff kut week voor mij, klussers zijn hier bezig met verbouwing/renovatie in badkamer, dus geen sanitair , slechte slaap(gasten beginnen om 7 uur .. en ik val niet in slaap voor 2 uur snachts), gaat nu al sinds vrijdag zo .. brak me gister wel ff op met deadlifts.. spiertje verrekt .. ook niet slim om vermoeid heavy te gaan liften. Morgen zijn ze klaar gelukkig.
  woensdag 20 november 2013 @ 18:12:00 #220
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_133455099
quote:

[..]

Die poot, nice. _O_

Ik probeer dit verhaal te begrijpen maar mijn leesvaardigheid doet het even niet :') .
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_133455580
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 17:50 schreef fathank het volgende:

Ik heb intussen het starting strength schema opgezocht. Ik zie dat dit 3 dagen per week beslaat, is dat beter dan 4x per week?
  woensdag 20 november 2013 @ 18:45:01 #222
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_133456203
quote:
14s.gif Op woensdag 20 november 2013 18:04 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

haha vet!

Ja je zegt het zelf al.. gebogen armen beetje .. dat kan je oplossen door iets meer tijd te besteden aan je setup ... iets meer doorzakken met je heupen .. en dan kont naar achter om hamstring te spannen ... lats vervolgens activeren ..dan zal je automatisch die slack uit de stang trekken waardoor je armen ook gestrekt blijven. (alsof je als het ware gehurkt aan die stang naar achteren hangt met ja armen)
Yep, op alles. Ik heb (had) zelf niet door dat ik soms zo lift, wat ik dan als een slechte dag beschouw terwijl m'n form dan gewoon kut is. Het is nogal zwaar om met deze form te liften. :P

Ook al vind ik het filmpje kut, ik ben toch blij het gepost te hebben. Maakt me goed bewust van wat er soms misgaat.
  woensdag 20 november 2013 @ 18:46:22 #223
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_133456263
quote:
14s.gif Op woensdag 20 november 2013 18:25 schreef Aad_Straat het volgende:

[..]

Ik heb intussen het starting strength schema opgezocht. Ik zie dat dit 3 dagen per week beslaat, is dat beter dan 4x per week?
Je hebt de rustdag tussendoor op de duur echt nodig. Het wordt redelijk snel zwaar.
  woensdag 20 november 2013 @ 18:48:24 #224
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_133456339
quote:
18s.gif Op woensdag 20 november 2013 18:07 schreef dreamerbulk het volgende:
pff kut week voor mij, klussers zijn hier bezig met verbouwing/renovatie in badkamer, dus geen sanitair , slechte slaap(gasten beginnen om 7 uur .. en ik val niet in slaap voor 2 uur snachts), gaat nu al sinds vrijdag zo .. brak me gister wel ff op met deadlifts.. spiertje verrekt .. ook niet slim om vermoeid heavy te gaan liften. Morgen zijn ze klaar gelukkig.
Mijn chagrijnigheid zou door het dak gaan.
  woensdag 20 november 2013 @ 19:20:42 #225
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_133457490
quote:
5s.gif Op woensdag 20 november 2013 17:23 schreef Aad_Straat het volgende:
Ik zal beginnen met voeding want dat vind ik zelf het ingewikkeldst: het volgende artikel dat in dit topic gepost werd vond ik erg duidelijk: http://www.guydroog.com/2(...)piergroei/#more-1564 . Of het ergens op slaat kan ik echter niet beoordelen. Als ik deze aanwijzingen volg zou ik ongeveer 3.330 kCal binnen moeten krijgen, en 160g eiwit. Klinkt dit correct? Op basis hiervan dacht ik op een dag ongeveer 1,5 liter melk (60g eiwit) te drinken (ik drink altijd al veel melk) en 3 eieren (21g). Dit kan ik sowieso moeiteloos naar binnen werken en dan zit ik al op 81g. Als ik dan 200g kip eet zit ik al op 140. Dat is wel veel kip, misschien lastig in te passen maar is op zich te doen denk ik, heb kipfilet voor op brood gehaald en kan het met rijst eten. Ik wil echter niet elke avond kip als avondeten dus zal daar een beetje mee moeten rekenen, Die resterende 20 dacht ik dan binnen te krijgen door noten te eten oid, 100g cashewnoten is al 18g.
Artikel klopt grotendeels. Zijn een paar kleine punten die niet kloppen maar de grote richtlijnen heeft hij sowieso wel goed. Vetten zijn namelijk niet een essentiële voedingsstof, alleen de essentiële vetzuren. De omega 3(alfa-linoleenzuur) en omega 6 vetzuren(linolzuur) zijn alleen noodzakelijk. Daarnaast hebben mensen in een cut wat meer eiwitten nodig dan de bulkende medemens.

Zoals hij aangeeft is 2xlichaamsgewicht in eiwitten genoeg. Zou dus 170 gram eiwitten bedragen. Verder heb je ong. 1gr vet per kg lichaamsgewicht 'nodig'. Koolhydraten geeft hij aan dat die zijn op te vullen als de rest van de kcal's. Er is namelijk niet zo zeer een richtlijn voor koolhydraten, omdat je dit op je activiteitenniveau moet aanpassen. Als minimum zou ik altijd 50-100gr aanbevelen om uit ketose te blijven. Tenzij je het wil uitproberen in een cut....

Doe het zelf altijd op deze manier:
Minimum wat ik wil halen.
-2xeigen lichaamsgewicht in eiwitten
-1x eigen lichaamsgewicht in vetten
-100 gr carbs.

Met 300kcal boven mijn overhoud eten. Dus zolang ik deze targets maar haal vind ik het best. Dus of ik nu meer eiwitten of vetten of koolhydraten consumeer maakt niet uit. Technisch gezien zal je het vooral opvullen met koolhydraten aangezien dit het makkelijkst is.

quote:
Dan de training zelf: ik zat eraan te denken om 4x per week te trainen en de woensdag als rustdag te nemen (het weekend houd ik liever vrij). Ik kwam dit schema tegen: http://www.jefit.com/rout(...)atabase.php?id=19120 . Ziet dit er correct uit, en waarop moet ik dan na ongeveer 6 weken overstappen?

Tot slot nog een simpele vraag: ik heb gisteren in mijn enthousiasme om zoveel mogelijk oefeningen te proberen al mijn spieren nogal belast (ben natuurlijk niets gewend). Wat is handig om deze week verder te doen, vandaag rustdag nemen en dan gewoon op donderdag het schema volgen?
Zou beginnen met SS(Starting strength en dus niet de Schutzstaffel :P ). Zal je kracht snel doen toenemen en je leert de grote compounds snel. Wanneer je tegen het einde zit qua progressie met starting strength kan je wel bekijken wat je wil doen qua doelen. Of je meer wilt richten op powerliften met de Squat, Deadlift en Bench press, richting olympisch gewicht heffen (met de clean & jerk, snatch en de varianten hiervan, denk aan de powerclean die in SS zit) of toch meer bodybuilding gericht met meer de compounds als basis en meer isolatie oefeningen.

Zoals al andere zeiden pak pull ups en dips mee met SS en eventueel kuit oefeningen en een voor de achterste schouderkop (facepulls bv.) And you're good to go.
Verbo is terug?
pi_133458519
quote:
Hallo brede mensen,

Ik heb mij gisteren ingeschreven bij de sportschool, en heb me vast wat oefeningen laten uitleggen en getraind. Dit ging echter vrij willekeurig, en ik wil het gestructureerd gaan aanpakken. Ik ben lang en vrij mager (hoewel niet meer zo mager als pakweg een jaar geleden). Mijn doel is dus niet afvallen maar sterker en breder worden.

Ik heb de OP gelezen en mij ook verder verdiept in trainingsschema's en voeding. Ik vind het alleen nog lastig om op mezelf toe te passen. Ik weeg ongeveer 85 kilo en ben 1,98 meter lang. Zou iemand even kunnen kijken naar wat ik gevonden heb en mij helpen e.e.a. aan te vullen en verbeteren?

Zo zit ik op 750 (melk) + 246 (ei) + 374 (kip) + 578 (100g cashewnoten) = 1648 kCal. Dan moet ik dus zorgen dat ik aan andere voeding 1648 kCal naar binnen werk, ik zal even moeten rekenen om te kijken hoe ik dit kan bereiken. Klopt dit zo of maak ik ergens grote fouten?

Alvast bedankt voor degene die de moeite neemt om op deze vrij uitgebreide vraag in te gaan.
Klinkt alsof je je goed hebt ingelezen! Complimenten! Nu is het gewoon een kwestie van doen en stug doorgaan; vooral in het begin. Na een tijdje ga je het zo leuk vinden (ik iig :P) dat je op je rustdagen niet kunt wachten om weer aan de slag te gaan! ;)
pi_133459098
Form check?

[ Bericht 0% gewijzigd door BredeBroeder op 20-11-2013 20:05:22 ]
pi_133460665
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 19:20 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Artikel klopt grotendeels. Zijn een paar kleine punten die niet kloppen maar de grote richtlijnen heeft hij sowieso wel goed. Vetten zijn namelijk niet een essentiële voedingsstof, alleen de essentiële vetzuren. De omega 3(alfa-linoleenzuur) en omega 6 vetzuren(linolzuur) zijn alleen noodzakelijk. Daarnaast hebben mensen in een cut wat meer eiwitten nodig dan de bulkende medemens.

Zoals hij aangeeft is 2xlichaamsgewicht in eiwitten genoeg. Zou dus 170 gram eiwitten bedragen. Verder heb je ong. 1gr vet per kg lichaamsgewicht 'nodig'. Koolhydraten geeft hij aan dat die zijn op te vullen als de rest van de kcal's. Er is namelijk niet zo zeer een richtlijn voor koolhydraten, omdat je dit op je activiteitenniveau moet aanpassen. Als minimum zou ik altijd 50-100gr aanbevelen om uit ketose te blijven. Tenzij je het wil uitproberen in een cut....

Doe het zelf altijd op deze manier:
Minimum wat ik wil halen.
-2xeigen lichaamsgewicht in eiwitten
-1x eigen lichaamsgewicht in vetten
-100 gr carbs.

Met 300kcal boven mijn overhoud eten. Dus zolang ik deze targets maar haal vind ik het best. Dus of ik nu meer eiwitten of vetten of koolhydraten consumeer maakt niet uit. Technisch gezien zal je het vooral opvullen met koolhydraten aangezien dit het makkelijkst is.

[..]

Zou beginnen met SS(Starting strength en dus niet de Schutzstaffel :P ). Zal je kracht snel doen toenemen en je leert de grote compounds snel. Wanneer je tegen het einde zit qua progressie met starting strength kan je wel bekijken wat je wil doen qua doelen. Of je meer wilt richten op powerliften met de Squat, Deadlift en Bench press, richting olympisch gewicht heffen (met de clean & jerk, snatch en de varianten hiervan, denk aan de powerclean die in SS zit) of toch meer bodybuilding gericht met meer de compounds als basis en meer isolatie oefeningen.

Zoals al andere zeiden pak pull ups en dips mee met SS en eventueel kuit oefeningen en een voor de achterste schouderkop (facepulls bv.) And you're good to go.
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 19:43 schreef erikkll het volgende:

[..]

Klinkt alsof je je goed hebt ingelezen! Complimenten! Nu is het gewoon een kwestie van doen en stug doorgaan; vooral in het begin. Na een tijdje ga je het zo leuk vinden (ik iig :P) dat je op je rustdagen niet kunt wachten om weer aan de slag te gaan! ;)
Bedankt voor de tips en aanmoediging heren, zo moet het wel goed komen. Als ik vragen heb ofzo meld ik me hier wel weer!
pi_133462773
quote:

Super vet Snakes! :D Hoeveel kilo kan zo'n prothese nou aan?
If not now, then when.
pi_133463383
quote:
Bench: je bencht ietwat scheef (links lager), check of je je handen op de goede positie op de bar hebt (check de ringen op de bar).
Deadlift: Rug is niet hol, er zijn wel meer dingen zoals dat de bar niet helemaal recht gaat maar veel dingen zijn inherent aan je form. Probeer hierop te focussen, kont naar beneden borst omhoog.
Squat: in principe prima. Het kan aan de video liggen maar volgens mij heb je 1 van je voeten redelijk ver naar buiten staan.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  woensdag 20 november 2013 @ 21:14:48 #231
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_133463535
quote:

^O^ ^O^ ^O^
Confidence through competence
pi_133464307
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:11 schreef Klokov het volgende:

[..]

Bench: je bencht ietwat scheef (links lager), check of je je handen op de goede positie op de bar hebt (check de ringen op de bar).
Deadlift: Rug is niet hol, er zijn wel meer dingen zoals dat de bar niet helemaal recht gaat maar veel dingen zijn inherent aan je form. Probeer hierop te focussen, kont naar beneden borst omhoog.
Squat: in principe prima. Het kan aan de video liggen maar volgens mij heb je 1 van je voeten redelijk ver naar buiten staan.
Hoe verhelp je dat scheef benchen? DL ga ik aan werken en squat lijkt maar zo ;)
  woensdag 20 november 2013 @ 21:37:49 #233
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_133464798
quote:
14s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Super vet Snakes! :D Hoeveel kilo kan zo'n prothese nou aan?
Prothesemaker zegt 125 kilo. Maar het ligt vooral aan hoe het belast wordt volgens mij. Met DL heb je je schenen altijd (zo goed als) rechtop. Ik denk dat het pas een probleem wordt als je het scheef gaat belasten.

Ik weet in ieder geval van een iemand die 180 weegt dat hij nooit een probleem had. Maar voor zijn werk tilde hij flessen gas en dan wilde zijn enkel nog wel eens breken. Maar dat is iets van 15 jaar geleden. De enkels zijn ondertussen wel wat sterker.

Hoewel toen ik een kilo of 75 was ik ook 2x een enkel gebroken heb. :D
pi_133465026
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:29 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Hoe verhelp je dat scheef benchen? DL ga ik aan werken en squat lijkt maar zo ;)
Indien je je handen beide correct op de bar hebt (even wijd) dan moet je gewoon harder drukken met je andere kant :P
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  woensdag 20 november 2013 @ 21:42:25 #235
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_133465078
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:14 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

^O^ ^O^ ^O^
Volgend jaar filmpjes met betere form. :P

Ik ga een hoop hulp/aan/opmerkingen nodig hebben op de squat. Ik heb me de laatste maanden vooral op de bench press geconcentreerd.
  woensdag 20 november 2013 @ 21:58:05 #236
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_133465982
quote:
Ten eerste denk ik dat je op alles veel te licht lift in deze filmpjes, waar je grootste probleem met je balans vandaan lijkt te komen. En als je filmpjes maakt, doe het altijd een beetje van de zijkant, niet 'frontaal' omdat het dan erg moeilijk is om je form te beoordelen.

Je bench. Filmpje is wat kut omdat we je vanaf je voeten zien. Maar je grip is te smal. Je drukt nu vanuit je schouders en je triceps. En zo smal benchen is een reden waardoor je balans verliest. Je onderarmen moeten bijna de hele BP onder een hoek van 90 graden blijven ten opzichte van de bar, zo heb je het meeste kracht. Je ligt erbij als een vaatdoek, bij een bench gebruik je je hele lichaam. Dus, duw je voeten in de grond, span je lichaam aan en zeker je glutes en gebruik je lats en je rug om te pushen.

Je DL. Ronde rug! Daar kan je niet zwaar mee liften, althans, de meeste niet en je zou het jezelf niet aan moeten leren. Je onderrug moet een kleine 'arch' hebben, of op zijn minst plat blijven. Je begin positie is verkeerd, de bar ligt te ver van je af. Je schenen moeten ~90 graden met de grond blijven, je knieen komen veel te ver naar voren.

Je squat is een lachertje. Je bent meer geconcentreerd op je maatjes dan je squat. Je knieen gaan overal heen, gaat nergens over. Maar ziet er naar uit dat je eigenlijk beter kan.

Kortom, op al je lifts beter concentreren.
pi_133466320
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:58 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ten eerste denk ik dat je op alles veel te licht lift in deze filmpjes, waar je grootste probleem met je balans vandaan lijkt te komen. En als je filmpjes maakt, doe het altijd een beetje van de zijkant, niet 'frontaal' omdat het dan erg moeilijk is om je form te beoordelen.

Je bench. Filmpje is wat kut omdat we je vanaf je voeten zien. Maar je grip is te smal. Je drukt nu vanuit je schouders en je triceps. En zo smal benchen is een reden waardoor je balans verliest. Je onderarmen moeten bijna de hele BP onder een hoek van 90 graden blijven ten opzichte van de bar, zo heb je het meeste kracht. Je ligt erbij als een vaatdoek, bij een bench gebruik je je hele lichaam. Dus, duw je voeten in de grond, span je lichaam aan en zeker je glutes en gebruik je lats en je rug om te pushen.

Je DL. Ronde rug! Daar kan je niet zwaar mee liften, althans, de meeste niet en je zou het jezelf niet aan moeten leren. Je onderrug moet een kleine 'arch' hebben, of op zijn minst plat blijven. Je begin positie is verkeerd, de bar ligt te ver van je af. Je schenen moeten ~90 graden met de grond blijven, je knieen komen veel te ver naar voren.

Je squat is een lachertje. Je bent meer geconcentreerd op je maatjes dan je squat. Je knieen gaan overal heen, gaat nergens over. Maar ziet er naar uit dat je eigenlijk beter kan.

Kortom, op al je lifts beter concentreren.
Dankjewel!, maar even over die squat, ik ben de 2e persoon in dat filmpje he, niet dat je mij verward met m'n maat?
  woensdag 20 november 2013 @ 22:09:26 #238
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_133466499
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:05 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Dankjewel!, maar even over die squat, ik ben de 2e persoon in dat filmpje he, niet dat je mij verward met m'n maat?
Oeps, excuses. Jouw squat ziet er stukken beter uit. ^O^
pi_133466542
quote:
7s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:37 schreef Snakey het volgende:

[..]

Prothesemaker zegt 125 kilo. Maar het ligt vooral aan hoe het belast wordt volgens mij. Met DL heb je je schenen altijd (zo goed als) rechtop. Ik denk dat het pas een probleem wordt als je het scheef gaat belasten.

Ik weet in ieder geval van een iemand die 180 weegt dat hij nooit een probleem had. Maar voor zijn werk tilde hij flessen gas en dan wilde zijn enkel nog wel eens breken. Maar dat is iets van 15 jaar geleden. De enkels zijn ondertussen wel wat sterker.

Hoewel toen ik een kilo of 75 was ik ook 2x een enkel gebroken heb. :D
Lol, enkel breken. Klinkt pijnlijk, totdat ik me bedacht dat je het natuurlijk over je prothese enkel had, waar je - neem ik aan - vrijwel niks van voelt. :D

Maar op zich kan die prothese redelijk veel hebben. Je had toch ook ooit eens onderzoek gedaan naar nog sterkere protheses; is daar nog wat uitgekomen?
If not now, then when.
pi_133466588
BredeBroeder, welke platen heb je daar op je stang bij het deadliften?
If not now, then when.
pi_133466653
quote:
10s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:09 schreef Snakey het volgende:

[..]

Oeps, excuses. Jouw squat ziet er stukken beter uit. ^O^
Haha thx, moet 't meeste aan DL gaan werken denk, BP moest ik die dag al verplicht 120 herhalingen met 40KG doen dus dit was meer ff alleen voor het filmpje.

Wat bedoel je eigenlijk met onderarmen 90 graden ten opzichte van de bar>?
pi_133466664
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
BredeBroeder, welke platen heb je daar op je stang bij het deadliften?
2x 10 2x5? of bedoel je dat niet?
pi_133466695
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:13 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

2x 10 2x5? of bedoel je dat niet?
Pak eens platen die net zo groot zijn als 20 kg platen. Dan ligt de stang wat hoger wat ook beter voor je vorm is.
If not now, then when.
pi_133466751
quote:
deadlift moet je idd echt aan gaan werken voor goede vorm qua rug ook zeker.

voor squats zou ik je aanraden pause squats te doen, 3 sec in the hole blijven zitten en dan explosief omhoog komen.. leer je meer balans te vinden, zie namelijk dat je af en toe schommelt op je voeten.

Voor de rest zou ik die cameraman zijn schedel inslaan met een 20kg schijf en zijn lichaam dumpen bij de lokale turkse slager.
pi_133466820
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Pak eens platen die net zo groot zijn als 20 kg platen. Dan ligt de stang wat hoger wat ook beter voor je vorm is.
Dan moet ik beginnen met 60KG DL :P
  Moderator woensdag 20 november 2013 @ 22:17:35 #246
18653 crew  D.
pi_133466850
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:16 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

He, ik wist niet dat jij ook hier zat ;)
pi_133466857
quote:

[..]

of je legt schijven onder je 10kg plates, zodat het hoger ligt.
  woensdag 20 november 2013 @ 22:18:08 #248
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_133466877
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Lol, enkel breken. Klinkt pijnlijk, totdat ik me bedacht dat je het natuurlijk over je prothese enkel had, waar je - neem ik aan - vrijwel niks van voelt. :D

Maar op zich kan die prothese redelijk veel hebben. Je had toch ook ooit eens onderzoek gedaan naar nog sterkere protheses; is daar nog wat uitgekomen?
Als die enkel breekt breekt er eigenlijk een bout die de voet met het ´scheenbeen´ verbind. Wat op zich een probleem is in de zin dat je een losse enkel hebt waardoor je amper nog kan lopen. De eerste keer dat het me gebeurde liep ik een discotheek binnen ergens in Griekenland. En toen ik met een maatje op de plee ging kijken wat er aan de hand was viel het licht op het hele eiland uit... :')

Ik heb inderdaad onderzoek geprobeerd te doen, maar m´n prothesemaker zegt dat de prothese die ik nu heb betrouwbaar is. Zodra ik tegen de 180 kilo DL zal ik het nog eens vragen. :P
pi_133466910
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:17 schreef D. het volgende:

[..]

He, ik wist niet dat jij ook hier zat ;)
:+
pi_133466919
Krijgen jullie geen last van jullie vingers tijdens en na de Deadlift?
pi_133466968
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:19 schreef Inloggen het volgende:
mijn hele lichaam "voelt" na zwaar deadliften ... wat is last?
pi_133466976
quote:

[..]

Nee, want je vorm moet eerst beter. :P Vaak heb je bij gyms lichtere platen met dezelfde afmetingen

quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:17 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

of je legt schijven onder je 10kg plates, zodat het hoger ligt.
:P
If not now, then when.
  woensdag 20 november 2013 @ 22:20:39 #253
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_133466985
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:15 schreef dreamerbulk het volgende:

Voor de rest zou ik die cameraman zijn schedel inslaan met een 20kg schijf en zijn lichaam dumpen bij de lokale turkse slager.
_O-

Inderdaad. :')
pi_133467036
quote:
10s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:20 schreef Snakey het volgende:

[..]

_O-

Inderdaad. :')
beetje dit idee kreeg ik erbij

pi_133467049
quote:
7s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:18 schreef Snakey het volgende:
Zodra ik tegen de 180 kilo DL zal ik het nog eens vragen. :P
Over een paar weken dus. c_/

:D
If not now, then when.
  woensdag 20 november 2013 @ 22:24:40 #256
58789 Snakey
-||||--------||||-
  woensdag 20 november 2013 @ 22:27:27 #257
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_133467270
quote:
14s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Over een paar weken dus. c_/

:D
Mwah. Ik ben vanaf volgende week een maand op vakantie in Nieuw Zeeland. En nog geen enkel duidelijk idee over wanneer ik in een gym ben. :P

Ik kan wel de pas van m´n schoonbroer gebruiken, maar alleen als ik in Auckland ben, wat een week is ongeveer.
pi_133467352
quote:
12s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:22 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Godverdomme, tranen van het lachen. :') Hoe die gozer het rack uitloopt met zijn futiel trillend lichaampje, zyzz faggotfan die "Git sum. Go black man." schreeuwt en vervolgens de fail. _O- :') Net alsof het allemaal gespeeld is.

10/10
If not now, then when.
pi_133467678
quote:
10s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:27 schreef Snakey het volgende:

[..]

Mwah. Ik ben vanaf volgende week een maand op vakantie in Nieuw Zeeland. En nog geen enkel duidelijk idee over wanneer ik in een gym ben. :P

Ik kan wel de pas van m´n schoonbroer gebruiken, maar alleen als ik in Auckland ben, wat een week is ongeveer.
Als ik naar Australië zou gaan, dan zou ik ook nog geen idee hebben. Enjoy, right. :P
If not now, then when.
pi_133468208
Holy shit. Dan Green is op de squat gewoon 10 lbs sterker dan op de deadlift.
If not now, then when.
  woensdag 20 november 2013 @ 22:58:19 #261
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_133468486
quote:

[..]

60kg Deadlift moet voor zelfs een beginner met goede vorm nog wel te doen zijn.
Drinky is een baas
pi_133468509
Tel je de sluitingen bij een rep eigenlijk mee in het gewicht? Is toch 5KG :P
  woensdag 20 november 2013 @ 22:59:55 #263
69994 seto
-|||--------|||-
pi_133468531
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:59 schreef BredeBroeder het volgende:
Yes.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  woensdag 20 november 2013 @ 23:24:35 #264
157922 fathank
pi_133469611
quote:
10s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:27 schreef Snakey het volgende:

[..]

Aanbod voor de trx staat nog, kan er toch niks nee doen tot half januari op zn vroegst :').
pi_133469802
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:59 schreef BredeBroeder het volgende:
die gebruiken we nooit
  woensdag 20 november 2013 @ 23:32:58 #266
19297 stinkie
pi_133469926
Eindelijk, 3 trainingen achter elkaar +5 op mijn bench, lijkt structureel te zijn dus. Kippenborstje begint eindelijk wat sterker te worden. Dit plateau zat ik vorig jaar ook al :@

Normaal gesproken vind ik aan borst trainen geen ene hol aan, maar nu viel het mee :')

Na berichten van afgelopen dagen meteen weer eens heel bewust knieën naar pr buiten geduwd tijdens squat en legpress. Kom niet veel verder, maar voelde goed de boel op spanning gezet worden.
  woensdag 20 november 2013 @ 23:35:10 #267
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_133470015
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 23:24 schreef fathank het volgende:

[..]

Aanbod voor de trx staat nog, kan er toch niks nee doen tot half januari op zn vroegst :').
Ik stuur je morgen een DM. Ik lig nu op een kindle, een DM sturen is zo goed als onmogelijk...
  woensdag 20 november 2013 @ 23:36:29 #268
19297 stinkie
pi_133470070
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 23:35 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik stuur je morgen een DM. Ik lig nu op een kindle, een DM sturen is zo goed als onmogelijk...
misschien moet je er even afgaan :@
  donderdag 21 november 2013 @ 00:02:27 #269
69994 seto
-|||--------|||-
  donderdag 21 november 2013 @ 09:15:55 #270
357556 jeurse04
Usericon is son of Zeus
pi_133474978
quote:
M'n vingers niet echt, m'n handen wel, vooral wanneer ik magnesium heb gebruikt, hele hand is naar de klote dan.
190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.
pi_133475067
quote:
12s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:22 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Vind eigenlijk niet alleen die spotter fout, volgens mij heeft die zwarte jongen geen idee wat die aan het doen is.
pi_133484920
Is het een probleem om D3 5000 en een multivitamine te nemen dagelijks? Denk dat het beter om en om kan, of gewoon 1 van beide?
pi_133485529
quote:
7s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:18 schreef Snakey het volgende:

[..]

Als die enkel breekt breekt er eigenlijk een bout die de voet met het ´scheenbeen´ verbind. Wat op zich een probleem is in de zin dat je een losse enkel hebt waardoor je amper nog kan lopen. De eerste keer dat het me gebeurde liep ik een discotheek binnen ergens in Griekenland. En toen ik met een maatje op de plee ging kijken wat er aan de hand was viel het licht op het hele eiland uit... :')

Ik heb inderdaad onderzoek geprobeerd te doen, maar m´n prothesemaker zegt dat de prothese die ik nu heb betrouwbaar is. Zodra ik tegen de 180 kilo DL zal ik het nog eens vragen. :P
Zijn er op bb.com (bv) niet meer mensen die BB-en met een prothese?
pi_133485581
quote:
18s.gif Op woensdag 20 november 2013 18:07 schreef dreamerbulk het volgende:
Sterkte!
Tip: begin niet aan kinderen.
pi_133485615
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 15:25 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Is het een probleem om D3 5000 en een multivitamine te nemen dagelijks? Denk dat het beter om en om kan, of gewoon 1 van beide?
Nee. Je zou ook, als je die Vitamine D wat veel vindt, die om de dag nemen.
pi_133485665
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 11:18 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Zeurende pijn duidt meestal op een zenuw die afgekneld wordt of op rek staat. Het langdurig zitten komt hier wel mee overeen.
Dank voor de feedback. Hoe zoek/herken ik een goede fysiotherapeut?
pi_133485824
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 15:49 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Nee. Je zou ook, als je die Vitamine D wat veel vindt, die om de dag nemen.
^O^ Ok. Thanks.
pi_133486053
quote:
Ik voel het niet meer.
  donderdag 21 november 2013 @ 16:11:11 #279
157922 fathank
pi_133486284
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 15:25 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
hangt van de hoeveelheid af die er in je multi zit. Waarschijnlijk iets van 200 iu ofzo. Dan zou ik ze gewoon beide nemen, en af en toe eens een D3 cap skippen.
pi_133486346
Misschien is het handig om eerst langs de huisarts te gaan voor een bloedtest. Vitamine D wordt namelijk opgeslagen. Check je buffer voordat je gaat slikken of skippen.

pi_133487318
20 min. AMRAP

50 Wall Balls
40 Russian KB Swing 24/32 kg
30 Down-Ups
20 Pull Ups
100 DUBS

Ik ga dood.
  donderdag 21 november 2013 @ 17:05:56 #282
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_133487993
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 16:43 schreef Fanta-stick het volgende:
20 min. AMRAP

50 Wall Balls
40 Russian KB Swing 24/32 kg
30 Down-Ups
20 Pull Ups
100 DUBS

Ik ga dood.
Het zijn vooral die kettlebell swings en wall balls die je helemaal dood maken, de rest geeft je gewoon een trap na.
Drinky is een baas
pi_133488313
Met congressen/werk niet veel tijd gehad om te trainen. Voelde niet goed en veel opgekropte energie (frustratie). Vandaag weer heerlijk getraind. Net mijn bp op 3x8x95kg gekregen, 5kg meer dan normaal en mijn setjes goed af kunnen maken. De 100 komt nu eindelijk in zicht! Volgende keer kijken of iemand kan spotten en de 100 proberen.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_133488364
Oh ja net weer de beef jerky herontdekt. Heerlijk spul en geweldige macro's. Weet iemand waar je dat goedkoop kan halen, want gratis is het niet. Nu online besteld, maar was wat duur. Bij de AH bij ons hebben ze het ook maar 2 euro voor 25g. Misschien de keurslager?
pi_133488627
quote:
Ik wil helemaal niet in die gek zijn topic posten.
pi_133488682
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 17:20 schreef ssebass het volgende:
Oh ja net weer de beef jerky herontdekt. Heerlijk spul en geweldige macro's. Weet iemand waar je dat goedkoop kan halen, want gratis is het niet. Nu online besteld, maar was wat duur. Bij de AH bij ons hebben ze het ook maar 2 euro voor 25g. Misschien de keurslager?
Tering..
Hahah..vraag anders een maatje van je die bij Defensie zit om Beef Jerky...
Ik ken wel iemand die in Januari naar Turkije gaat en daar zit een Amerikaanse base met superveel beef jerky.
pi_133488888
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 17:30 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Tering..
Hahah..vraag anders een maatje van je die bij Defensie zit om Beef Jerky...
Ik ken wel iemand die in Januari naar Turkije gaat en daar zit een Amerikaanse base met superveel beef jerky.
Ja die 25 gram gaat zo in een holle kies. Ik zal eens kijken wie ik bij defensie ken. Niet veel voor zover ik weet. Die base klinkt wel goed. Zie een grote hangar voor me met alleen maar beef jerky :D

quote:
Daar heb ik nu besteld. Is alleen zonder btw dus was ook iets duurder dan verwacht, maar ga die smaken eens testen. Als het goed is ga ik een goede voorraad bestellen. Blijft toch lang goed. Ook handig voor op werk.
pi_133489233
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 16:13 schreef Inloggen het volgende:
Misschien is het handig om eerst langs de huisarts te gaan voor een bloedtest. Vitamine D wordt namelijk opgeslagen. Check je buffer voordat je gaat slikken of skippen.

[ afbeelding ]
Tot op zekere hoogte waar maar de laatste jaren zijn er veel nieuwe onderzoeken bijgekomen waaruit nieuwe voordelen van fatsoenlijke vitamine D niveaus aangetoond zijn. Verder is ook aangetoond dat het overgrote deel van de mensen in het Westen er een tekort aan hebben en ook dat de problematische niveaus veel hoger liggen dan eerst gedacht. 5000IE per dag kan iedereen probleemloos slikken.
pi_133489578
Wie kan me even die link van creatine geven, heb een discussie met een aantal mensen.
pi_133490423
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 18:01 schreef XSbig het volgende:
Wie kan me even die link van creatine geven, heb een discussie met een aantal mensen.
Welke link? Wat voor discussie?
pi_133490491
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 17:20 schreef ssebass het volgende:
wow, ff opgezocht en bijna 50% eiwit!
pi_133490512
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 16:03 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Ik voel het niet meer.
Waarom van je vingers? Alleen een beetje blaren :P
  donderdag 21 november 2013 @ 20:39:57 #295
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_133495096
quote:
http://examine.com/supplements/Creatine/
?
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
  donderdag 21 november 2013 @ 21:08:31 #296
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_133496423
quote:
http://www.aworkoutroutine.com/taking-creatine/
Confidence through competence
  donderdag 21 november 2013 @ 21:28:20 #297
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_133497332
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 15:51 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Wou dat ik daar het antwoord op had.
Verbo is terug?
pi_133497577
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 15:51 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Netwerken.
If not now, then when.
  donderdag 21 november 2013 @ 21:58:05 #299
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_133498510
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Netwerken.
Netwerken heeft niet altijd nut...

Bijv.
Als iemand met rugklachten komt en die herstelt binnen 6 weken hiervan en is tevreden. Dat klinkt mooi.

Alleen het probleem is dat 80-90% van de mensen binnen 6 weken van hun rugklachten af zijn. Dus ook al doe je helemaal niks dan onzin verkopen. Dan is het waarschijnlijk dat hij nog steeds herstelt. Heel leuk voor een fysio om te zien dat zijn patiënt goed herstelt. Maar of dit door het toedoen kom van de fysio is een tweede vraag.

Natuurlijk zal netwerken wel handig zijn, maar niet elk verhaal zal overeenkomen met de bekwaamheid van een fysio.
Verbo is terug?
pi_133498714
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:58 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Netwerken heeft niet altijd nut...

Bijv.
Als iemand met rugklachten komt en die herstelt binnen 6 weken hiervan en is tevreden. Dat klinkt mooi.

Alleen het probleem is dat 80-90% van de mensen binnen 6 weken van hun rugklachten af zijn. Dus ook al doe je helemaal niks dan onzin verkopen. Dan is het waarschijnlijk dat hij nog steeds herstelt. Heel leuk voor een fysio om te zien dat zijn patiënt goed herstelt. Maar of dit door het toedoen kom van de fysio is een tweede vraag.

Natuurlijk zal netwerken wel handig zijn, maar niet elk verhaal zal overeenkomen met de bekwaamheid van een fysio.
Dat is wel een goeie. Dan zou je eventueel moeten vragen hoelang die persoon met klachten heeft rondgelopen om bovenstaande te voorkomen.
If not now, then when.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')