mijn hele lichaam "voelt" na zwaar deadliften ... wat is last?quote:Op woensdag 20 november 2013 22:19 schreef Inloggen het volgende:
Krijgen jullie geen last van jullie vingers tijdens en na de Deadlift?
Nee, want je vorm moet eerst beter.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan moet ik beginnen met 60KG DL
quote:Op woensdag 20 november 2013 22:17 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
of je legt schijven onder je 10kg plates, zodat het hoger ligt.
quote:Op woensdag 20 november 2013 22:15 schreef dreamerbulk het volgende:
Voor de rest zou ik die cameraman zijn schedel inslaan met een 20kg schijf en zijn lichaam dumpen bij de lokale turkse slager.
beetje dit idee kreeg ik erbijquote:
Over een paar weken dus.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:18 schreef Snakey het volgende:
Zodra ik tegen de 180 kilo DL zal ik het nog eens vragen.
Ow shit.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:22 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
beetje dit idee kreeg ik erbij
Mwah. Ik ben vanaf volgende week een maand op vakantie in Nieuw Zeeland. En nog geen enkel duidelijk idee over wanneer ik in een gym ben.quote:
Godverdomme, tranen van het lachen.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:22 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Als ik naar Australië zou gaan, dan zou ik ook nog geen idee hebben. Enjoy, right.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mwah. Ik ben vanaf volgende week een maand op vakantie in Nieuw Zeeland. En nog geen enkel duidelijk idee over wanneer ik in een gym ben.![]()
Ik kan wel de pas van mīn schoonbroer gebruiken, maar alleen als ik in Auckland ben, wat een week is ongeveer.
60kg Deadlift moet voor zelfs een beginner met goede vorm nog wel te doen zijn.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan moet ik beginnen met 60KG DL
Yes.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:59 schreef BredeBroeder het volgende:
Tel je de sluitingen bij een rep eigenlijk mee in het gewicht? Is toch 5KG
Aanbod voor de trx staat nog, kan er toch niks nee doen tot half januari op zn vroegstquote:Op woensdag 20 november 2013 22:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mwah. Ik ben vanaf volgende week een maand op vakantie in Nieuw Zeeland. En nog geen enkel duidelijk idee over wanneer ik in een gym ben.![]()
Ik kan wel de pas van m´n schoonbroer gebruiken, maar alleen als ik in Auckland ben, wat een week is ongeveer.
die gebruiken we nooitquote:Op woensdag 20 november 2013 22:59 schreef BredeBroeder het volgende:
Tel je de sluitingen bij een rep eigenlijk mee in het gewicht? Is toch 5KG
Ik stuur je morgen een DM. Ik lig nu op een kindle, een DM sturen is zo goed als onmogelijk...quote:Op woensdag 20 november 2013 23:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Aanbod voor de trx staat nog, kan er toch niks nee doen tot half januari op zn vroegst.
misschien moet je er even afgaanquote:Op woensdag 20 november 2013 23:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik stuur je morgen een DM. Ik lig nu op een kindle, een DM sturen is zo goed als onmogelijk...
M'n vingers niet echt, m'n handen wel, vooral wanneer ik magnesium heb gebruikt, hele hand is naar de klote dan.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:19 schreef Inloggen het volgende:
Krijgen jullie geen last van jullie vingers tijdens en na de Deadlift?
Vind eigenlijk niet alleen die spotter fout, volgens mij heeft die zwarte jongen geen idee wat die aan het doen is.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:22 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Zijn er op bb.com (bv) niet meer mensen die BB-en met een prothese?quote:Op woensdag 20 november 2013 22:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als die enkel breekt breekt er eigenlijk een bout die de voet met het ´scheenbeen´ verbind. Wat op zich een probleem is in de zin dat je een losse enkel hebt waardoor je amper nog kan lopen. De eerste keer dat het me gebeurde liep ik een discotheek binnen ergens in Griekenland. En toen ik met een maatje op de plee ging kijken wat er aan de hand was viel het licht op het hele eiland uit...![]()
Ik heb inderdaad onderzoek geprobeerd te doen, maar m´n prothesemaker zegt dat de prothese die ik nu heb betrouwbaar is. Zodra ik tegen de 180 kilo DL zal ik het nog eens vragen.
Sterkte!quote:Op woensdag 20 november 2013 18:07 schreef dreamerbulk het volgende:
pff kut week voor mij, klussers zijn hier bezig met verbouwing/renovatie in badkamer, dus geen sanitair , slechte slaap(gasten beginnen om 7 uur .. en ik val niet in slaap voor 2 uur snachts), gaat nu al sinds vrijdag zo .. brak me gister wel ff op met deadlifts.. spiertje verrekt .. ook niet slim om vermoeid heavy te gaan liften. Morgen zijn ze klaar gelukkig.
Nee. Je zou ook, als je die Vitamine D wat veel vindt, die om de dag nemen.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:25 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Is het een probleem om D3 5000 en een multivitamine te nemen dagelijks? Denk dat het beter om en om kan, of gewoon 1 van beide?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |