denk zelf nog 2 jaar door te bulken,hoop dan een beetje in de buurt te komen van mijn naturel massa/kracht plateaus.(niet dat je die ooit echt bereikt, maar er redelijk in de buurt van komen)quote:Op maandag 11 november 2013 14:48 schreef Tjepper078 het volgende:
[..]
wow 14 maanden? Damn !!
Zelf nooit langer dan 6 maanden gedaan, ga nu voor 12.
quote:Op maandag 11 november 2013 14:48 schreef Tjepper078 het volgende:
[..]
Haha, had ik maar niks gepost!
Nee geen probleem:
Squat 140
Bench 115
Deadlift 210
Netjes.quote:Op maandag 11 november 2013 14:49 schreef Tjepper078 het volgende:
[..]
Ben 1.85 met een goeie 95 kg nu denk ik.
sick!quote:Op maandag 11 november 2013 14:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nog steeds out met een nekblessure...
Maar even ter herinnering, voor de broke fucks tussen ons:
http://www.home-gym-bodybuilding.com/homemade-power-rack.html
Toch wel kicken als je zoiets thuis hebt staan.
Hahaha je naam zegt het al natuurlijk, zie het nu pasquote:Op maandag 11 november 2013 14:51 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
denk zelf nog 2 jaar door te bulken,hoop dan een beetje in de buurt te komen van mijn naturel massa/kracht plateaus.(niet dat je die ooit echt bereikt, maar er redelijk in de buurt van komen)
absoluut, maar als je naturel ergens rond de 300kg squats 330+kg deadlifts komt gaat het wel tergend langzaam de progressie (als je daar uberhaupt ooit komt naturel.. dat ligt maar net aan de persoon zelf)quote:Op maandag 11 november 2013 15:01 schreef Tjepper078 het volgende:
[..]
Hahaha je naam zegt het al natuurlijk, zie het nu pas
Maar netjes man! Keep it going! We kennen geen plateaus he, kan altijd nog meer en sterker!
Als je dat naturel wil liften moet je inderdaad een paar jaar bulken!quote:Op maandag 11 november 2013 15:05 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
absoluut, maar als je naturel ergens rond de 300kg squats 330+kg deadlifts komt gaat het wel tergend langzaam de progressie (als je daar uberhaupt ooit komt naturel.. dat ligt maar net aan de persoon zelf)
Ik wil in de toekomst wel wedstrijden/meets gaan doen.. gewoon voor de fun en motivatie factor.quote:Op maandag 11 november 2013 15:18 schreef Tjepper078 het volgende:
[..]
Als je dat naturel wil liften moet je inderdaad een paar jaar bulken!Doe je aan wedstrijdjes toevallig? Of is dat je doel?
Ben gelijk benieuwd naar je stats!
Erg nice, mooie stats. En met 14% in de bulk zal je er ook niet slecht uitzien! Je doelen zijn ook best realistisch denk ik zo.quote:Op maandag 11 november 2013 15:23 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ik wil in de toekomst wel wedstrijden/meets gaan doen.. gewoon voor de fun en motivatie factor.
Ben zelf 192cm, schommel tussen de 106-108kg rond de 14% vet
squat laatste pr was 200kg(zonder belt/wraps), 220 is het doel binnen 8 weken.
deadlift laatste pr 265kg(zonder belt), 280 doel voor dit jaar iig nog,
bench laatste pr 140 touch n go, 130 pause bench, hoop dit jaar nog een 5-10kg pr te kunnen behalen .. maar bench gaat tergend sloom bij mij.
strict ohp 87,5
push press 120kg
rep pr's van afgelopen weken: 150kg pause squats 10 reps, 180kg 16 reps deficit deadlifts
Veel lezen over de BP en je techniek blijven aanscherpen. Dit zijn bv twee goede artikelen.quote:Op maandag 11 november 2013 15:45 schreef Tjepper078 het volgende:
[..]
Erg nice, mooie stats. En met 14% in de bulk zal je er ook niet slecht uitzien! Je doelen zijn ook best realistisch denk ik zo.
Mijn pause bench pr is 100kg en touch and go 115, irriteer ik me echt mateloos aan, maarja...
Vanavond staat er een squat pr op het programma: 150kg ook zonder belt/wraps.
Lekker beentjes trainen, zin in!!
Nice!quote:Op maandag 11 november 2013 15:23 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ik wil in de toekomst wel wedstrijden/meets gaan doen.. gewoon voor de fun en motivatie factor.
Ben zelf 192cm, schommel tussen de 106-108kg rond de 14% vet
squat laatste pr was 200kg(zonder belt/wraps), 220 is het doel binnen 8 weken.
deadlift laatste pr 265kg(zonder belt), 280 doel voor dit jaar iig nog,
bench laatste pr 140 touch n go, 130 pause bench, hoop dit jaar nog een 5-10kg pr te kunnen behalen .. maar bench gaat tergend sloom bij mij.
strict ohp 87,5
push press 120kg
rep pr's van afgelopen weken: 150kg pause squats 10 reps, 180kg 16 reps deficit deadlifts
Thanks! Vanavond is bestuderen.quote:Op maandag 11 november 2013 16:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Veel lezen over de BP en je techniek blijven aanscherpen. Dit zijn bv twee goede artikelen.
http://www.t-nation.com/f(...)ds_a_12_step_program
http://articles.elitefts.(...)h-press-the-science/
Dan deed ik misschien een beetje te veel. Heb nu een overbelaste pees in mijn knieholte. Kan niet echt squatten en deadliften. Al meer dan een maand last, dat is wel demotiverend. Voor mij nu every day upper body dayquote:Op maandag 11 november 2013 12:16 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Is genoeg als je de warming up mee rekent en je 3x per week zwaar squat. Anders krijgt je rug het wel erg zwaar te verduren en zal het je herstel eerder gaan belemmeren.
Er is geen magische grens van 6,334532 dagen ofzo..quote:Op maandag 11 november 2013 17:26 schreef Beach het volgende:
Ben al een weekje ziek en wat kilo's kwijt. Wanneer begin ik kracht te verliezen?
Pas wanneer je helemaal bedlegerig bent mag je jezelf zorgen maken over spiermassa verlies. En neurologisch zal je kracht al helemaal niet zijn verdwenen aangezien die het langst goed ontwikkeld blijft.quote:Op maandag 11 november 2013 17:26 schreef Beach het volgende:
Ben al een weekje ziek en wat kilo's kwijt. Wanneer begin ik kracht te verliezen?
Eustressquote:
Hij beweegt ook zo lekker soepel.quote:Op maandag 11 november 2013 14:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Deze is nog epischer:
Dat stukje op 1:35
Daar doelde ik opquote:Op maandag 11 november 2013 22:56 schreef stinkie het volgende:
Progressie foto's en vorm filmpjes ja
Uit.mn hoofd snakey etha sappie dreamerbulk fanta panzer euhm nog meer? Mitchell geloof ik maar die heb ik al lang njet meer gespot. Dima, zeta. Pastapipos maar die heb ik ook al lang niet meer gezien. Kaasplankje op zn racefiets meen ik.quote:Op maandag 11 november 2013 22:53 schreef D. het volgende:
Ik zag dat vanmiddag foto's ter sprake kwamen.
Zijn er in het verleden door de vaste posters hier foto's gepost?
Jammer dat de topic-gallery geen filmpjes meepakt. Was makkelijker zoeken danquote:Op maandag 11 november 2013 23:02 schreef fathank het volgende:
Vergeet ik het bazenfilmpje van RaymondK trouwens
zo'n 4.5 jaar, waarvan het eerste jaar echt ruk ... laatste jaar train ik pas echt op kracht.quote:Op maandag 11 november 2013 22:22 schreef Hiatus het volgende:
Hey dreamerbulk hoelang train je ook alweer?
ik haal de mijne na een paar uur altijd weer off-line.quote:Op maandag 11 november 2013 22:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Uit.mn hoofd snakey etha sappie dreamerbulk fanta panzer euhm nog meer? Mitchell geloof ik maar die heb ik al lang njet meer gespot. Dima, zeta. Pastapipos maar die heb ik ook al lang niet meer gezien. Kaasplankje op zn racefiets meen ik.
Genoeg dus.
Ik maak iedere maand een paar foto's om de voor(ui)tgang bij te houdenquote:Op maandag 11 november 2013 23:08 schreef esv7 het volgende:
Ik maak aan het einde van mijn bulk weer foto's, wel zo leuk om die dan na mijn cut weer te zien denk ik. Maar moet nog een paar maanden, hoop dan boven de 75kg te zitten iig
http://bodyspace.bodybuil(...)user-photos/37972612quote:Op maandag 11 november 2013 23:09 schreef D. het volgende:
[..]
Jammer dat de topic-gallery geen filmpjes meepakt. Was makkelijker zoeken dan
lolled, is alweer paar jaartjes terug, toen hield ik nog wel van wat vitamine thc op zijn tijd.quote:
Heb je met alle oefeningen last?quote:Op maandag 11 november 2013 23:37 schreef Nic1 het volgende:
Ik heb sinds een maand last van een spier in mijn rechter onderarm, een lichte pijn alleen bij volledig buigen (zoals je doet bij een biceps curl). Als ik naar dit plaatje kijk is het de brachioradialis.
Dit is mijn eerste "blessure" ooit, dus ik zat me af te vragen wat te doen. Ik zat eraan te denken alleen mijn benen te trainen, maar misschien zijn er nog andere dingen die ik kan doen. Lager gewicht misschien, of is het beter dat deel van mijn lichaam volledig rust te geven?
Ik heb het idee een domme vraag te stellen en dat ik gewoon moet rusten, maar ik hoop toch nog iets van mijn bovenlichaam te kunnen trainen op een manier waar ik niet niet aan denk.
Je kan niet simpelweg een plek aanwijzen en de spier dit je ziet aanwijzen als schuldige. Er zijn ongeveer 20 spieren die in je onderarm lopen (hand uitgesloten). Wat al een beter beeld geeft is de beweging die de pijn provoceert. Bij flexie van je pols, dus we kunnen er van uit gaan dat het een flexor(buiger) van de pols gaat (zijn er als nog ~8). Alleen de punten waar ze vandaan komen zijn bijna allemaal hetzelfde, daar lopen er veel over en onder elkaar heen/door.quote:Op maandag 11 november 2013 23:37 schreef Nic1 het volgende:
Ik heb sinds een maand last van een spier in mijn rechter onderarm, een lichte pijn alleen bij volledig buigen (zoals je doet bij een biceps curl). Als ik naar dit plaatje kijk is het de brachioradialis.
Dit is mijn eerste "blessure" ooit, dus ik zat me af te vragen wat te doen. Ik zat eraan te denken alleen mijn benen te trainen, maar misschien zijn er nog andere dingen die ik kan doen. Lager gewicht misschien, of is het beter dat deel van mijn lichaam volledig rust te geven?
Ik heb het idee een domme vraag te stellen en dat ik gewoon moet rusten, maar ik hoop toch nog iets van mijn bovenlichaam te kunnen trainen op een manier waar ik niet niet aan denk.
Ja, daar was ik eigenlijk al bang voor. Ik had wel het idee dat ik weet waar het zat, en dat kwam overeen met het plaatje.quote:Op maandag 11 november 2013 23:57 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Je kan niet simpelweg een plek aanwijzen en de spier dit je ziet aanwijzen als schuldige. Er zijn ongeveer 20 spieren die in je onderarm lopen (hand uitgesloten). Wat al een beter beeld geeft is de beweging die de pijn provoceert. Bij flexie van je pols, dus we kunnen er van uit gaan dat het een flexor(buiger) van de pols gaat (zijn er als nog ~8). Alleen de punten waar ze vandaan komen zijn bijna allemaal hetzelfde, daar lopen er veel over en onder elkaar heen/door.
Ok, goed om te weten. Zal eens rustig beginnen en kijken wat ik kan doen.quote:Wat je wel kan doen is oefeningen die de pijn veroorzaken even mijden. Dus de bicep curl welke je zelf al aangeeft. Alles wat de pijn niet opwekt en/of verergert de volgende dag kan je gerust uitvoeren. Bijv. de bench press zorgt niet voor volledige flexie net als de deadlift, pull-ups, dips etc.
Yogaquote:Op dinsdag 12 november 2013 10:10 schreef Mark_Rutte het volgende:
Wie rekt er eigenlijk voor en/of na de training?
Ik merk dat ik een stijve hark begin te worden en vraag me af watvoor rekoefeningen aan te raden zijn?
Na de training, ham, kuiten, tri's, polsen en cresecent lungequote:Op dinsdag 12 november 2013 10:10 schreef Mark_Rutte het volgende:
Ik merk dat ik een stijve hark begin te worden en vraag me af watvoor rekoefeningen aan te raden zijn?
Thuis 's avonds en soms in de gym balance class.quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:10 schreef Mark_Rutte het volgende:
Voor het trainen, onderdeel van mn algehele warm upquote:Op dinsdag 12 november 2013 10:42 schreef Klokov het volgende:
[..]
Na de training, ham, kuiten, tri's, polsen en cresecent lunge
vooral na mijn lowerbody trainingen squats/deads, stretch ik veel naderhand, en foam roll ik ook.quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:10 schreef Mark_Rutte het volgende:
ik heb veel minder kracht als ik echt stretch voor een workout, daarom alleen goed opwarmen met de betreffende compound.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:59 schreef Curlbrah het volgende:
stretchen voor een training / oefening maakte je toch juist blessuregevoelig? volgens een wetenschappelijk onderzoek dat iemand hier laatst postte
"Of dit door de frisdrank komt of door de levensstijl die gekoppeld is aan de hoge frisdrankconsumptie, is niet duidelijk."quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:21 schreef Champy het volgende:
Interessant?
http://www.nu.nl/wetensch(...)f-effect-nieren.html
Daarbij zijn de percentages tussen de groepen zonder en met frisdrank wel erg klein. Daar kun je volgens mij geen overtuigende conclusies uit halen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:24 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
"Of dit door de frisdrank komt of door de levensstijl die gekoppeld is aan de hoge frisdrankconsumptie, is niet duidelijk."
"Dit zou kunnen verklaren waarom gebruik van glucose-fructosestroop (ook bekend alshigh-fructose corn syrup) als zoetstof mogelijk bijdraagt aan diabetes, obesitas, nierfalen en hoge bloeddruk."
Jammer dat er weinig feiten uit het onderzoek naar voren zijn gekomen.
Langdurig statisch stretchen voor een workout werkt nadelig voor je kracht. Maar als hiertussen een specifieke warming up oefening zit blijkt er geen verschil meer te zijn.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:59 schreef Curlbrah het volgende:
stretchen voor een training / oefening maakte je toch juist blessuregevoelig? volgens een wetenschappelijk onderzoek dat iemand hier laatst postte
Vooral oefeningen waarbij mijn arm buigt. Maar bijv. ook bij squatten als ik iets te hard tegen de bar druk.quote:
quote:There are just so many complex questions, and it’s so damn hard to find the answers!
That’s why I’ve taken it upon myself to create an ultimate guide to taking this extremely popular yet highly confusing supplement. A guide that would answer the most common questions people have about it. A guide that could serve as the comprehensive resource you can link to whenever someone starts a new thread on a forum asking the same creatine questions over and over again.
So after WEEKS of thinking, researching and writing, I’m finally ready to share it with the world.
Enjoy.
The Guide Starts Now…
Take 3-5 grams of plain creatine monohydrate powder per day, every day.
The End
Bron: http://www.aworkoutroutine.com/taking-creatine/
Minimaal.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:13 schreef ZuidGrens het volgende:
Eigenlijk zijn magere knakworsten ook wel prima om zo af en toe te eten. Voedingswaarden zijn best wel prima, lekker hoog in de eiwitten ook.
Weet iemand trouwens of het 'schadelijk' is wanneer ik mijn kwark 's avonds vervang voor whey? Normaal gooi ik altijd een pot kwark met 250 ml melk en wat siroop in mijn shakebeker. Soms kom ik er 's avonds achter dat mijn kwark op is en neem ik Whey. Ik weet wel dat kwark langzamer opgenomen wordt, maar zijn er verder nog belangrijke verschillen?
quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:15 schreef erikkll het volgende:
Wat is jullie mening over genetische potentie? Zie bijvoorbeeld dit verhaal:
http://www.guydroog.com/2(...)ntie-bepalen-deel-2/
quote:Bij vrouwen zijn de ring- en wijsvinger bijna gelijk aan elkaar, terwijl bij mannen de ringvinger langer is. Vrouwen met mannelijkere handen hebben vaak een wat langere ringvinger dan normaal. Als je ring- en wijsvinger dus ongeveer gelijk zijn aan elkaar, kan het zijn dat je relatief weinig testosteron hebt.
Hoge of lage bicep insertions geven je maximale potentie aan?quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:15 schreef erikkll het volgende:
Wat is jullie mening over genetische potentie? Zie bijvoorbeeld dit verhaal:
http://www.guydroog.com/2(...)ntie-bepalen-deel-2/
Nouja, dat is maar één van de factoren, ook je bouw (dikte van enkels e.d.) geven volgens hem iets aan en er is een onderzoeker die blijkbaar 18 jaar van zijn leven aan zoiets gespendeerd heeftquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:08 schreef seto het volgende:
[..]
Hoge of lage bicep insertions geven je maximale potentie aan?
Ook als ze niet mager zijn kun je het prima eten, wat vet is goed voor je.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:13 schreef ZuidGrens het volgende:
Eigenlijk zijn magere knakworsten ook wel prima om zo af en toe te eten. Voedingswaarden zijn best wel prima, lekker hoog in de eiwitten ook.
Weet iemand trouwens of het 'schadelijk' is wanneer ik mijn kwark 's avonds vervang voor whey? Normaal gooi ik altijd een pot kwark met 250 ml melk en wat siroop in mijn shakebeker. Soms kom ik er 's avonds achter dat mijn kwark op is en neem ik Whey. Ik weet wel dat kwark langzamer opgenomen wordt, maar zijn er verder nog belangrijke verschillen?
Hoge insertion hierquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:08 schreef seto het volgende:
[..]
Hoge of lage bicep insertions geven je maximale potentie aan?
Zonde van zijn tijd. Wat een BS.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:14 schreef erikkll het volgende:
[..]
Nouja, dat is maar één van de factoren, ook je bouw (dikte van enkels e.d.) geven volgens hem iets aan en er is een onderzoeker die blijkbaar 18 jaar van zijn leven aan zoiets gespendeerd heeft
Okéquote:
De meeste (competitie) BB's die clean zijn zijn rond de 100 - 115 kilo.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:46 schreef erikkll het volgende:
[..]
OkéIs er een maximumgewicht aan droge spiermassa die een zekere persoon kan behalen zonder AAS?
Okquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
De meeste (competitie) BB's die clean zijn zijn rond de 100 - 115 kilo.
Wat het maximum is weet ik niet.
Ik zou me niks aantrekken van zulke websites en gewoon je doel proberen te bereiken. Het idee dat dat om wat voor reden dan ook niet zou kunnen staat je alleen maar in de weg.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:52 schreef erikkll het volgende:
[..]
OkIk kan dus nog wel even door. Volgens zijn berekeningen kwam ik op max 80 kg@5%bf uit met mijn eigenschappen
Daar schrok ik toch wel van, omdat ik zonder veel moeite na een paar maanden al op 70 kg zit op 8% bf. Ik hoopte dus door goed eten en zwaar trainen wel rond de 80 te kunnen komen over ongeveer 1,5 jaar maar als dat al bijna de max is is dat natuurlijk wel érg moeilijk
Nice, je kan daar toch lessen gewichtheffen volgen?quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vandaag voor het eerst bij USC Universum getraind. Echt super nice daar.
Nice.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vandaag voor het eerst bij USC Universum getraind. Echt super nice daar.
Bedankt voor je advies! Ik ga ook gewoon door, maar ik had zoveel goed advies van die site gehaald dat ik echt een beetje vertrouwen in die man had, vandaar mijn teleurstellingquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou me niks aantrekken van zulke websites en gewoon je doel proberen te bereiken. Het idee dat dat om wat voor reden dan ook niet zou kunnen staat je alleen maar in de weg.
Het gewicht wat je naturel maximaal kan behalen verschilt natuurlijk per persoon, hangt o.a. heel erg af van je lengte. Maar als je pas een paar maanden trained hoef jij je hier nog niet druk om te maken, als het goed is blijf je nog een behoorlijke tijd groeien.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:03 schreef erikkll het volgende:
[..]
Bedankt voor je advies! Ik ga ook gewoon door, maar ik had zoveel goed advies van die site gehaald dat ik echt een beetje vertrouwen in die man had, vandaar mijn teleurstelling.
Maar nu geef je me toch wel weer hoop. Als bodybuilders op 100-115 clean kunnen uitkomen dan moet ik toch wel 80 kunnen halen
is (in het algemeen, ik begrijp dat dit per persoon verschilt) een gewicht van 80 kg haalbaar bij een lenge van ongeveer 179? Of kun je daar absoluut niets concreets over zeggen?quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:07 schreef esv7 het volgende:
[..]
Het gewicht wat je naturel maximaal kan behalen verschilt natuurlijk per persoon, hangt o.a. heel erg af van je lengte. Maar als je pas een paar maanden trained hoef jij je hier nog niet druk om te maken, als het goed is blijf je nog een behoorlijke tijd groeien.
makkelijk haalbaar met genoeg trainingquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:11 schreef erikkll het volgende:
[..]
is (in het algemeen, ik begrijp dat dit per persoon verschilt) een gewicht van 80 kg haalbaar bij een lenge van ongeveer 179? Of kun je daar absoluut niets concreets over zeggen?
Bij wat voor vet percentage?quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:11 schreef erikkll het volgende:
[..]
is (in het algemeen, ik begrijp dat dit per persoon verschilt) een gewicht van 80 kg haalbaar bij een lenge van ongeveer 179? Of kun je daar absoluut niets concreets over zeggen?
quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:12 schreef seto het volgende:
[..]
makkelijk haalbaar met genoeg training
Ja dat lijkt mij geen probleem als je goed eet, trained en rust.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:13 schreef erikkll het volgende:
[..]
Niet superlaag, dat vind ik niet mooiErgens rond de 10%?
Klopt. De coach was vandaag ook het trainen en iemand aan het teachen. Ziet er erg pro uit allemaal. Ze hebben ook boxxen en ander materieel. Ik had de gewichthefruimte (tevens deadlift + squat) ruimte wel groter verwacht, maar het is prima op zich.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:00 schreef esv7 het volgende:
[..]
Nice, je kan daar toch lessen gewichtheffen volgen?
Ze hebben echt ALLES. Mooie ELEIKO plates, en platforms.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:01 schreef erikkll het volgende:
[..]
Nice.Hoe is hun uitrusting?
edit:
Ik baal namelijk een beetje dat mijn huidige sportschool geen fatsoenlijk powerrack heeftMaar er is hier in de buurt (achterhoek) niet heel veel beters, dus we doen het er maar mee
Dat het niet vanzelf gaat verwacht ik ook nietquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:15 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij geen probleem als je goed eet, trained en rust.
Je kan als makkelijke richtlijn deze formule gebruiken bij 5% vp. Lengte in cm-100= natty grens.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:11 schreef erikkll het volgende:
[..]
Door die ellendige twenteroute is dat helaas bijna een halfuur rijden (vanaf lichtenvoorde). Ik ben op termijn van plan naar Arnhem te verhuizen. Zit nu bij Sourcy center (redelijk bekend als je in de achterhoek woont denk ikquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zit zelf ook in de Achterhoek. In Silvolde zit een goede sportschool (Peakfit).
Ja, ik vroeg me dus af of dat de absolute keiharde bovengrens was. Want in dat geval kan ik me bijv. voorstellen dat die laatste 3 kilo's nog jaren hard werk kunnen zijn? Of is dat een grens die een gemiddelde natural wel kan halen met genoeg training/eten/rusten?quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:18 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Je kan als makkelijke richtlijn deze formule gebruiken bij 5% vp. Lengte in cm-100= natty grens.
Dus met 10% moet dat zeker kunnen.
1.80 met 80 kg is appeltje eitje. Dat miet je in 2 jaar makkelijk halen, alweeg je 50 kg. Dedication is the key.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:18 schreef erikkll het volgende:
[..]
Dat het niet vanzelf gaat verwacht ik ook niet. Maar ik wil wel realistisch zijn uiteraard.
Maargoed, inmiddels heb ik genoeg bevestiging dat het wel kan, dus gaan we er maar gewoon vol tegenaan de komende tijd, en we zien wel waar het schip strandt
Klopt.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:29 schreef fathank het volgende:
[..]
1.80 met 80 kg is appeltje eitje. Dat miet je in 2 jaar makkelijk halen, alweeg je 50 kg. Dedication is the key.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |