Hoge of lage bicep insertions geven je maximale potentie aan?quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:15 schreef erikkll het volgende:
Wat is jullie mening over genetische potentie? Zie bijvoorbeeld dit verhaal:
http://www.guydroog.com/2(...)ntie-bepalen-deel-2/
Nouja, dat is maar één van de factoren, ook je bouw (dikte van enkels e.d.) geven volgens hem iets aan en er is een onderzoeker die blijkbaar 18 jaar van zijn leven aan zoiets gespendeerd heeftquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:08 schreef seto het volgende:
[..]
Hoge of lage bicep insertions geven je maximale potentie aan?
Ook als ze niet mager zijn kun je het prima eten, wat vet is goed voor je.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:13 schreef ZuidGrens het volgende:
Eigenlijk zijn magere knakworsten ook wel prima om zo af en toe te eten. Voedingswaarden zijn best wel prima, lekker hoog in de eiwitten ook.
Weet iemand trouwens of het 'schadelijk' is wanneer ik mijn kwark 's avonds vervang voor whey? Normaal gooi ik altijd een pot kwark met 250 ml melk en wat siroop in mijn shakebeker. Soms kom ik er 's avonds achter dat mijn kwark op is en neem ik Whey. Ik weet wel dat kwark langzamer opgenomen wordt, maar zijn er verder nog belangrijke verschillen?
Hoge insertion hierquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:08 schreef seto het volgende:
[..]
Hoge of lage bicep insertions geven je maximale potentie aan?
Zonde van zijn tijd. Wat een BS.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:14 schreef erikkll het volgende:
[..]
Nouja, dat is maar één van de factoren, ook je bouw (dikte van enkels e.d.) geven volgens hem iets aan en er is een onderzoeker die blijkbaar 18 jaar van zijn leven aan zoiets gespendeerd heeft
Okéquote:
De meeste (competitie) BB's die clean zijn zijn rond de 100 - 115 kilo.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:46 schreef erikkll het volgende:
[..]
OkéIs er een maximumgewicht aan droge spiermassa die een zekere persoon kan behalen zonder AAS?
Okquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
De meeste (competitie) BB's die clean zijn zijn rond de 100 - 115 kilo.
Wat het maximum is weet ik niet.
Ik zou me niks aantrekken van zulke websites en gewoon je doel proberen te bereiken. Het idee dat dat om wat voor reden dan ook niet zou kunnen staat je alleen maar in de weg.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:52 schreef erikkll het volgende:
[..]
OkIk kan dus nog wel even door. Volgens zijn berekeningen kwam ik op max 80 kg@5%bf uit met mijn eigenschappen
Daar schrok ik toch wel van, omdat ik zonder veel moeite na een paar maanden al op 70 kg zit op 8% bf. Ik hoopte dus door goed eten en zwaar trainen wel rond de 80 te kunnen komen over ongeveer 1,5 jaar maar als dat al bijna de max is is dat natuurlijk wel érg moeilijk
Nice, je kan daar toch lessen gewichtheffen volgen?quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vandaag voor het eerst bij USC Universum getraind. Echt super nice daar.
Nice.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vandaag voor het eerst bij USC Universum getraind. Echt super nice daar.
Bedankt voor je advies! Ik ga ook gewoon door, maar ik had zoveel goed advies van die site gehaald dat ik echt een beetje vertrouwen in die man had, vandaar mijn teleurstellingquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou me niks aantrekken van zulke websites en gewoon je doel proberen te bereiken. Het idee dat dat om wat voor reden dan ook niet zou kunnen staat je alleen maar in de weg.
Het gewicht wat je naturel maximaal kan behalen verschilt natuurlijk per persoon, hangt o.a. heel erg af van je lengte. Maar als je pas een paar maanden trained hoef jij je hier nog niet druk om te maken, als het goed is blijf je nog een behoorlijke tijd groeien.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:03 schreef erikkll het volgende:
[..]
Bedankt voor je advies! Ik ga ook gewoon door, maar ik had zoveel goed advies van die site gehaald dat ik echt een beetje vertrouwen in die man had, vandaar mijn teleurstelling.
Maar nu geef je me toch wel weer hoop. Als bodybuilders op 100-115 clean kunnen uitkomen dan moet ik toch wel 80 kunnen halen
is (in het algemeen, ik begrijp dat dit per persoon verschilt) een gewicht van 80 kg haalbaar bij een lenge van ongeveer 179? Of kun je daar absoluut niets concreets over zeggen?quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:07 schreef esv7 het volgende:
[..]
Het gewicht wat je naturel maximaal kan behalen verschilt natuurlijk per persoon, hangt o.a. heel erg af van je lengte. Maar als je pas een paar maanden trained hoef jij je hier nog niet druk om te maken, als het goed is blijf je nog een behoorlijke tijd groeien.
makkelijk haalbaar met genoeg trainingquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:11 schreef erikkll het volgende:
[..]
is (in het algemeen, ik begrijp dat dit per persoon verschilt) een gewicht van 80 kg haalbaar bij een lenge van ongeveer 179? Of kun je daar absoluut niets concreets over zeggen?
Bij wat voor vet percentage?quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:11 schreef erikkll het volgende:
[..]
is (in het algemeen, ik begrijp dat dit per persoon verschilt) een gewicht van 80 kg haalbaar bij een lenge van ongeveer 179? Of kun je daar absoluut niets concreets over zeggen?
quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:12 schreef seto het volgende:
[..]
makkelijk haalbaar met genoeg training
Ja dat lijkt mij geen probleem als je goed eet, trained en rust.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:13 schreef erikkll het volgende:
[..]
Niet superlaag, dat vind ik niet mooiErgens rond de 10%?
Klopt. De coach was vandaag ook het trainen en iemand aan het teachen. Ziet er erg pro uit allemaal. Ze hebben ook boxxen en ander materieel. Ik had de gewichthefruimte (tevens deadlift + squat) ruimte wel groter verwacht, maar het is prima op zich.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:00 schreef esv7 het volgende:
[..]
Nice, je kan daar toch lessen gewichtheffen volgen?
Ze hebben echt ALLES. Mooie ELEIKO plates, en platforms.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:01 schreef erikkll het volgende:
[..]
Nice.Hoe is hun uitrusting?
edit:
Ik baal namelijk een beetje dat mijn huidige sportschool geen fatsoenlijk powerrack heeftMaar er is hier in de buurt (achterhoek) niet heel veel beters, dus we doen het er maar mee
Dat het niet vanzelf gaat verwacht ik ook nietquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:15 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij geen probleem als je goed eet, trained en rust.
Je kan als makkelijke richtlijn deze formule gebruiken bij 5% vp. Lengte in cm-100= natty grens.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:11 schreef erikkll het volgende:
[..]
Door die ellendige twenteroute is dat helaas bijna een halfuur rijden (vanaf lichtenvoorde). Ik ben op termijn van plan naar Arnhem te verhuizen. Zit nu bij Sourcy center (redelijk bekend als je in de achterhoek woont denk ikquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zit zelf ook in de Achterhoek. In Silvolde zit een goede sportschool (Peakfit).
Ja, ik vroeg me dus af of dat de absolute keiharde bovengrens was. Want in dat geval kan ik me bijv. voorstellen dat die laatste 3 kilo's nog jaren hard werk kunnen zijn? Of is dat een grens die een gemiddelde natural wel kan halen met genoeg training/eten/rusten?quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:18 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Je kan als makkelijke richtlijn deze formule gebruiken bij 5% vp. Lengte in cm-100= natty grens.
Dus met 10% moet dat zeker kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |