quote:Op donderdag 7 november 2013 22:51 schreef Voluptas het volgende:
Is het goed dat ik een ex, die mij niet zo goed heeft behandeld en wilde gebruiken, compleet de huid heb volgescholden via een facebook bericht? Zou het hem geraakt hebben? Hij heeft mijn berichtje om 21:04 gelezen, maar niets geantwoord. Zou ik zijn ego gekrenkt kunnen hebben, dat was namelijk wel de bedoeling.
Hoe kan ik een vervelende ex het best kwetsen?
Alvast bedankt
*Topictitel moet dus zijn: EEN ex terugpakken*
Hé klootzak heb je mijn FB bericht gelezen?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:54 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Pak je telefoon, bel hem op en vraag het hem.
Omdat hij tegenwoordig in Engeland woontquote:Op donderdag 7 november 2013 22:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
Waarom heb je heb niet gewoon de huid vol gescholden, waarom moet zoiets via FB?
Whatsapp is beter inderdaadquote:Op donderdag 7 november 2013 22:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
Waarom heb je heb niet gewoon de huid vol gescholden, waarom moet zoiets via FB?
Had hem dan gebeldquote:Op donderdag 7 november 2013 22:55 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Omdat hij tegenwoordig in Engeland woont
Jah... dan kan je je zo lekker op uitenquote:Op donderdag 7 november 2013 22:55 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Whatsapp is beter inderdaad
Dat was ook 2 maanden zo, totdat hij exact om 04:22 sms'te: ''sweet dreams *insert mijn naam* !quote:Op donderdag 7 november 2013 22:54 schreef nosmo_king het volgende:
gewoon niets doen...dat doet pas zeer
uit het oog, uit het hart
En vooral dit.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:55 schreef Salatrel het volgende:
ik denk dat je ex tevreden een biertje heeft opengetrokken met de gedachte dat hij mooi op tijd van dat labiele kutwijf af is
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:55 schreef Salatrel het volgende:
ik denk dat je ex tevreden een biertje heeft opengetrokken met de gedachte dat hij mooi op tijd van dat labiele kutwijf af is
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarom zijn jullie niet meer samen?
Omdat ik te intelligent voor hem wasquote:Op donderdag 7 november 2013 22:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Goei vraag~!quote:Op donderdag 7 november 2013 22:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:58 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Omdat ik te intelligent voor hem was
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:58 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad bevestigd door bovenstaande actie.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:58 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ditquote:Op donderdag 7 november 2013 22:55 schreef Salatrel het volgende:
Blijf dat vooral denken.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:58 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ok leg dit dan uit:quote:Op donderdag 7 november 2013 22:59 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad bevestigd door bovenstaande actie.
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:57 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dat was ook 2 maanden zo, totdat hij eergisteren exact om 04:22 sms'te: ''sweet dreams *insert mijn naam* !'' en daarna negeerde hij mijn bericht
![]()
Dat is gewoon spelen en toen werd ik pissig
Een andere vraag zou kunnen zijn: kan ik op eigen kracht over mijn verdriet heen komen?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:51 schreef Voluptas het volgende:
dat blijkt wel ja, als je hem een boos bericht op facebook stuurt met het idee dat het hem zal raken!quote:Op donderdag 7 november 2013 22:58 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Hij heeft een nieuw scharreltje met dezelfde naam.... foutje is zo gemaakt als je lam bentquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:55 schreef Salatrel het volgende:
Ik ben allang over hem heenquote:Op donderdag 7 november 2013 23:00 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Een andere vraag zou kunnen zijn: kan ik op eigen kracht over mijn verdriet heen komen?
Mijn naam komt niet vaak voorquote:Op donderdag 7 november 2013 23:00 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
misschien was dat bedoeld voor een van z'n scharrels met dezelfde naam.
Dit dus. En daarna werd hij helder ofzoquote:Op donderdag 7 november 2013 23:02 schreef Basp1 het volgende:
Die was gewoon dronken bij die sms en dacht toen alleen even aan je.
Dat zegt niks. Als je er maar genoeg doet kom je op een gegeven moment wel dezelfde namen tegenquote:
"O GOD WAT HEB IK GEDAAN!! IK HEB HET LABIELE MONSTER WAKKER GEMAAKT".quote:Op donderdag 7 november 2013 23:04 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dit dus. En daarna werd hij helder ofzo, leg me maar uit...want ik snap mannenlogica niet echt
Gewoon negeren, maar dat heb je niet gedaan dus als hij weer een keer flink dronken is kun je wederom een smsje verwachten.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:04 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dit dus. En daarna werd hij helder ofzo, leg me maar uit...want ik snap mannenlogica niet echt
Dit is vergezocht, ik weet zeker dat het berichtje gewoon naar mij toe gericht was,quote:Op donderdag 7 november 2013 23:04 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Als je er maar genoeg doet kom je op een gegeven moment wel dezelfde namen tegen ^O ^
Dus hij mist me, maar durft het niet toe te geven oid?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Gewoon negeren, maar dat heb je niet gedaan dus als hij weer een keer flink dronken is kun je wederom een smsje verwachten.
En wat dan nog, je was toch over 'm heen? Dan had je het gewoon genegeerd.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:06 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dit is gewoon vergezocht, ik weet zeker dat het bericht gewoon naar mij toe gericht was,
Die lag waarschijnlijk in coma met zijn dronken kopquote:Op donderdag 7 november 2013 23:03 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik ben allang over hem heen.
We hadden 2 maanden totaal geen contact, hij appte opeens afgelopen dinsdag in de nacht iets out of the blue en daarna mijn reactie ook nog eens negeerde.
ja, maar wat bedoelde hij er dan mee! en hij heeft jou gedumpt neem ik aanquote:Op donderdag 7 november 2013 23:06 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dit is gewoon vergezocht, ik weet zeker dat het berichtje gewoon naar mij toe gericht was,
Het spreekwoord dat dronken mensen altijd de waarheid spreken klopt niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:07 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dus hij mist me, maar durft het niet toe te geven oid?
Het was een onbekend nr, dus ik reageerde gewoon neutraal (wist toen niet dat hij het was). Totdat het me begon te dagen dat 4474 voor United Kingdom staat en dus hij het was.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:07 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
En wat dan nog, je was toch over 'm heen? Dan had je het gewoon genegeerd.
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
écht niet![]()
hoe oud is TS eigenlijk?
En wat willen jullie doen dan? Haatmail sturen?quote:
Hoe oud ben jij?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:09 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Het was een onbekend nr, dus ik reageerde gewoon neutraal (wist toen niet dat hij het was). Totdat het me begon te dagen dat 4474 voor United Kingdom staat en dus hij het was.
Hoe moet ik het dan opvatten?? Ik snap er vooralsnog niets vanquote:Op donderdag 7 november 2013 23:08 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het spreekwoord dat dronken mensen altijd de waarheid spreken klopt niet.
Net zoals jij niet durft toe te geven dat je niet over hem heen bent.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:07 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dus hij mist me, maar durft het niet toe te geven oid?
Want er is maar 1 iemand in de UK met een mobiele telefoon?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:09 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Het was een onbekend nr, dus ik reageerde gewoon neutraal (wist toen niet dat hij het was). Totdat het me begon te dagen dat 4474 voor United Kingdom staat en dus hij het was.
Ik heb geen FB zal ik een DM doen?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
En wat willen jullie doen dan? Haatmail sturen?
Nee een haat FB bericht natuurlijk.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
En wat willen jullie doen dan? Haatmail sturen?
Een topic over mij openen zou een grotere impact hebben.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb geen FB zal ik een DM doen?
Neu... ik vind het wel mooi zoquote:Op donderdag 7 november 2013 23:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Een topic over mij openen zou een grotere impact hebben.
Dat je nog berichtjes stuurt zegt anders dat je nog steeds niet over mij heen bentquote:Op donderdag 7 november 2013 23:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neu... ik vind het wel mooi zo
Hij was het gewoon, geen vriend/vriendin/moeder etc.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:10 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Want er is maar 1 iemand in de UK met een mobiele telefoon?Misschien wat het een dronken vriend van 'm die een geintje uit wilde halen. Deden wij na een nacht feesten ook wel eens bij exen van mensen
Hoe weet je dat zo zeker? Hij belde er even achteraan om het te bevestigen?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:13 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Hij was het gewoon, geen vriend/vriendin/moeder etc.
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat je nog berichtjes stuurt zegt anders dat je nog steeds niet over mij heen bent
Het kan best dat een vriend heeft gestuurd of desnoods de koningin van Engeland..maar daar gaat het nu niet om.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:14 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker? Hij belde er even achteraan om het te bevestigen?
En ik neem aan dat iemand een geintje met je uit heeft gehaald.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:17 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Het kan best dat een vriend heeft gestuurd of desnoods de koningin van Engeland..maar daar gaat het nu niet om.
Ik neem gewoon aan dat hij het zelf heeft gestuurd, het zou ook iets te toevallig zijn als die vriend mij uit die 100 meiden uit zijn tel moest hebben. Dus laten we het gewoon simpel houden
Ik ben allang over hem heen. Ik wilde gewoon zijn ego krenken. Final destinationquote:Op donderdag 7 november 2013 23:18 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
En ik neem aan dat iemand een geintje met je uit heeft gehaald.
En ik weet zeker dat je nog niet over hem heen bent.
Die neiging heb je niet eens als je over iemand heen bent.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:19 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik ben allang over hem heen. Ik wilde gewoon zijn ego krenken. Final straw
Geloof je het zelfquote:Op donderdag 7 november 2013 23:03 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik ben allang over hem heen.
We hadden 2 maanden totaal geen contact, hij appte opeens afgelopen dinsdag in de nacht iets out of the blue en daarna mijn reactie ook nog eens negeerde.
Oh ik wel hoor, voordat hij wegging...dacht hij nog dat ik smoorverliefd op hem was en nu heb ik dat eventjes helemaal afgebrandquote:Op donderdag 7 november 2013 23:20 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Die neiging heb je niet eens als je over iemand heen bent.
Uhu, make that the cat wise.quote:
Ik laat gewoon niet met me sollen, ben niet zijn kroegsletjequote:Op donderdag 7 november 2013 23:26 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Uhu, make that the cat wise.![]()
Als je wilt weten hoe iemand reageert die over z'n ex heen is moet je eens naar je ex kijken. Die stuurt nog even een lollig sms-je out of the blue en reageert niet eens wanneer jij compleet over de zeik raakt.
En zo is het, you go girl!quote:Op donderdag 7 november 2013 23:27 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik laat gewoon niet met me sollen, ben niet zijn kroegsletje
Je laat dus wel met je sollen, al was het maar omdat je uberhaupt nog aandacht aan hem besteedt en er topics over opent.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:27 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik laat gewoon niet met me sollen, ben niet zijn kroegsletje
Ik heb me maanden stil gehouden. Er zaten in mij sws nog unsolved issues met hem en dat is na zijn berichtje (en vervolgens negeeractie) allemaal uit gekomen. Ik heb er ook geen spijt vanquote:Op donderdag 7 november 2013 23:28 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je laat dus wel met je sollen, al was het maar omdat je uberhaupt nog aandacht aan hem besteedt en er topics over opent.
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:38 schreef Voluptas het volgende:
[..]
24 jarige vrouw die geen blad voor haar mond neemt
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:55 schreef Salatrel het volgende:
Jij hebt helemaal geen recht van spreken: de soa verspreiderquote:Op donderdag 7 november 2013 23:40 schreef BozeHaas het volgende:
TS heeft vast een korte pittige kapsel
vergeet niet dat je zo slim bent dat mensen niet bij je willen zijn!quote:Op donderdag 7 november 2013 23:38 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik heb hem gedumpt hoor, ik vond hem te domquote:Op donderdag 7 november 2013 23:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vergeet niet dat je zo slim bent dat mensen niet bij je willen zijn!
Oh je bent een sterke vrouw. Nou ik ben trots op je meid. Je staat duidelijk je mannetje hahaquote:Op donderdag 7 november 2013 23:38 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik heb er ook een goed gevoel aan overgehouden, heb hem net ook geblokkeerd op facebook. Voor mijn gevoel heb ik het nu echt goed kunnen afsluiten. Hij wist namelijk niet hoe ik over hem echt dacht op het laatstquote:Op donderdag 7 november 2013 23:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh je bent een sterke vrouw. Nou ik ben trots op je meid. Je staat duidelijk je mannetje haha
Oke dikke Anniequote:Op donderdag 7 november 2013 23:41 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen recht van spreken: de soa verspreider
voor hij weg ging dacht hij toch nog dat je smoor op hem was?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:43 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik heb hem gedumpt hoor, ik vond hem te dom
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:46 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik heb er ook een goed gevoel aan overgehouden, heb hem net ook geblokkeerd op facebook. Voor mijn gevoel heb ik het nu echt goed kunnen afsluiten. Hij wist namelijk niet hoe ik over hem echt dacht op het laatst
Ik heb hem niet rechtstreeks gezegd dat ik hem dom vond natuurlijk...toen zei ik dat ik vond dat we niet bij elkaar pasten. Dat hij zelfs te goed (!) voor me was...en ergens meende ik dat ook. Liefde maakt echt blind, na een aantal weken vielen de schellen van mijn ogen af en toen drong het door dat hij eigenlijk echt een klootzak was geweestquote:Op donderdag 7 november 2013 23:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
voor hij weg ging dacht hij toch nog dat je smoor op hem was?
En vandaar het over analyseren van 2 woorden
echt je zou eens moeten weten hoe je over komt
Verpest? Nee hoor, hij had het druk met andere ex sletjes. Ik heb nooit meer iets van hem gehoord, ik stond op nr.40quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:40 schreef imikethat het volgende:
Hij had zin in seks in een dronken bui, jij mist hem nog en nu heeft hij spijt dat hij dat zei. En je hebt het verpest
Dit zijn spelletjes voor 16-jarigen. Op je 18e/19e kan dit ook nog, maar als je al 24 bent niet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:33 schreef Voluptas het volgende:
Even update, dit heeft hij op mijn bericht gereageerd:
''If u really meant what u said I really hate myself for trusting u and tried to be honest with u. I've met a lot of good mannered 'bitches' and 'bastards' in my life but never such a filthy soul like yours. Sorry for the message, i was drunk, it won't happen again ...but I'm really glad to see your true colors. Sleep tight!''
Ik dacht dat hij zichzelf slecht zou voelen, dat hij door zou hebben dat hij best wel een klootzak was...in plaats daarvan vindt hij mij alleen maar een uberbitch
Ok nog een update: gaat lekker ()
I got paid a couple of days ago and I wanted to come and see u bitch, even for a split second. That's the kind of fool I am. Im dreaming! Thanx for waking me up...goodbye''
Euhm juist ja, daarom hoor ik maanden niks meer van hem...echt wat is dit
Wat kinderachtig.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:51 schreef Voluptas het volgende:
Is het goed dat ik een ex, die mij niet zo goed heeft behandeld en wilde gebruiken, compleet de huid heb volgescholden via een facebook bericht? Zou het hem geraakt hebben? Hij heeft mijn berichtje om 21:04 gelezen, maar niets geantwoord. Zou ik zijn ego gekrenkt kunnen hebben, dat was namelijk wel de bedoeling.
Alvast bedankt
echt waar?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:30 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik heb me maanden stil gehouden. Er zaten in mij sws nog unsolved issues met hem en dat is na zijn berichtje (en vervolgens negeeractie) allemaal uit gekomen. Ik heb er ook geen spijt van
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:19 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik ben allang over hem heen. Ik wilde gewoon zijn ego krenken. Final destination
Weet je hoe dat komt? Omdat je nog niet over hem heen bent. Duh.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:01 schreef Voluptas het volgende:
Hij heeft laten blijken dat mijn woorden keihard zijn aangekomen, maar ik ben eigenlijk helemaal niet blij. Voel me eigenlijk best kut![]()
Revenge has no more quenching effect on emotions than salt water has on thirst.dit blijkt wel
Na een nachtje slapen, vind ik toch dat ik goed heb gehandeldquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Weet je hoe dat komt? Omdat je nog niet over hem heen bent. Duh.
Deze waarheidquote:Op donderdag 7 november 2013 22:55 schreef Salatrel het volgende:
Ja, maar hij haalt dat in mij naar boven he. Bij volwassen mannen ben ik weer absoluut volwassen, heet actie-reactie.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
En jij moet 24 zijn? Je gedraagt je als een 15 jarige kut puber.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:33 schreef Voluptas het volgende:
''If u really meant what u said I really hate myself for trusting u and tried to be honest with u. I've met a lot of good mannered 'bitches' and 'bastards' in my life but never such a filthy soul like yours. Sorry for the message, i was drunk, it won't happen again ...but I'm really glad to see your true colors. Sleep tight!''
Ik dacht dat hij zichzelf slecht zou voelen, dat hij door zou hebben dat hij best wel een klootzak was...in plaats daarvan vindt hij mij alleen maar een uberbitch
I got paid a couple of days ago and I wanted to come and see u bitch, even for a split second. That's the kind of fool I am. Im dreaming! Thanx for waking me up...goodbye''
En jij gelijk helemaal paranoia, terugberichten, zodat hij je nog een keer klote kan laten voelen,quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:28 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Hij was al van me afhij moest mij zo nodig in dronken bui berichten
Een beetje volwassen meid weet dat soort dingen te negeren.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:27 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ja, maar hij haalt dat in mij naar boven he. Bij volwassen mannen ben ik weer absoluut volwassen, heet actie-reactie.
Wat een prachtkerelquote:I've met a lot of good mannered 'bitches' and 'bastards' in my life but never such a filthy soul like yours.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:01 schreef Voluptas het volgende:
Hij heeft laten blijken dat mijn woorden keihard zijn aangekomen, maar ik ben eigenlijk helemaal niet blij. Voel me eigenlijk best kut![]()
Revenge has no more quenching effect on emotions than salt water has on thirst.dit blijkt wel
quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat een prachtkerelBijna Poëtisch.
Gelul. Ik heb een hart van goud.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat een prachtkerelBijna Poëtisch.
Zitten jullie altijd in de postgeschiedenis te wroetenquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:33 schreef Scorpie het volgende:
R&P / Advies gevraagd
Dit is de ex in kwestie dus.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:33 schreef Scorpie het volgende:
R&P / Advies gevraagd
Dit is de ex in kwestie dus.
Nou dat topic geeft me anders genoeg inzichten in jouw karakter.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:34 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Zitten jullie altijd in de postgeschiedenis te wroeten, gaat nu om dit topic
in haar "hart van goud"quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou dat topic geeft me anders genoeg inzichten in jouw karakter.
Oh ok en dat is?quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou dat topic geeft me anders genoeg inzichten in jouw karakter.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:10 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ja...........maar toch steekt het ........................en ja ik voel me ook jaloers
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:04 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon slecht te verteren dat hij haar leuker vindt dan mij, dat gevoel heb ik altijd gehad en ik had gelijk dus
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:51 schreef Voluptas het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen mijn verlies.....
Wat pareltjes uit het andere topic.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:50 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Hij moet mij willen! Niet die del!
Onzin, ik een voorbeeldmens. Professionals willen alleen je geldquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt serieuze issues waar je aan moet gaan werken, met een professional.
Ja dat doen we idd.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:34 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Je bent wel een voorbeeld ja.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:41 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Onzin, ik een voorbeeldmens. Professionals willen alleen je geld
quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je bent wel een voorbeeld ja.
Meth, not even once.
Hahahahahquote:Op donderdag 7 november 2013 22:55 schreef Salatrel het volgende:
Daar heb je wel een punt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:57 schreef Voluptas het volgende:
meesten hier zijn ook niet serieus en proberen de TS omlaag te halen om zichzelf beter te voelen. Niemand zal het ontkennen dat mensen het heerlijk vinden op fok elkaar helemaal afzeiken.
Dat je naar je shitty work gaat met een shitty baas, maar intussen denkt: ''nou, ik ben tenminste niet zoals de TS...heb het toch wel goed getroffen''. Cognitieve dissonantie, zodat jullie jezelf weer beter voelen. Vermaak ze
Xeno ben jij het ?quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:57 schreef Voluptas het volgende:
meesten hier zijn ook niet serieus en proberen de TS omlaag te halen om zichzelf beter te voelen. Niemand zal het ontkennen dat mensen het heerlijk vinden op fok elkaar helemaal af te zeiken.
Dat je naar je shitty work gaat met een shitty baas, maar intussen denkt: ''nou, ik ben tenminste niet zoals de TS...heb het toch wel goed getroffen''. Cognitieve dissonantie, zodat jullie jezelf weer beter voelen. Vermaak ze
Jouw woorden zijn zo keihard.quote:
Jouw moeder is zo dik dat ze haar broeken moet strijken op de snelweg.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jouw woorden zijn zo keihard.
Revenge has no more quenching effect on emotions than salt water has on thirst.
Kan jij niet ff ergens anders gaan haten?quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jouw woorden zijn zo keihard.
Revenge has no more quenching effect on emotions than salt water has on thirst.
Altijd kut met stopcontact zoeken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Jouw moeder is zo dik dat ze haar broeken moet strijken op de snelweg.
En wie ben jij?quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kan jij niet ff ergens anders gaan haten?
Geen aandachtshoer zoals jij. En nu tjeften en dan gaat de rest weer ontopic.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Altijd kut met stopcontact zoeken.
[..]
En wie ben jij?
Nee hij heeft gewoon geen zin om op jouw kinderachtige reactie in te gaan.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:51 schreef Voluptas het volgende:
Hij heeft mijn berichtje om 21:04 gelezen, maar niets geantwoord. Zou ik zijn ego gekrenkt kunnen hebben, dat was namelijk wel de bedoeling.
Haha altijd geinig fokkers die ik niet ken opeens een hele mening.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geen aandachtshoer zoals jij. En nu tjeften en dan gaat de rest weer ontopic.
Misschien gaan ik en een vriendin er in de zomer van 2014 naartoe, maar ik acht de kans heel kleinquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:32 schreef missbehavin het volgende:
Trouwens TS, heb je je criminele penvriendje nu al eens opgezocht?
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:46 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik heb er ook een goed gevoel aan overgehouden, heb hem net ook geblokkeerd op facebook.
Je Facebookblock werkt niet!quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:33 schreef Voluptas het volgende:
Tweede ging telefonisch, maar hij heeft mijn laatste bericht helemaal genegeerd en is waarsch. huilend in slaap gevallen (?)quote:
Ik snap nu dus echt niet wat ik zo verkeerd doe, hij is degene die zich als een eikel gedraagt. Kom ik eens voor mezelf opquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:51 schreef Silenus het volgende:
Haha, mooi topic.
TS is de nachtmerrie van iedere leuke vent.
Hij is totaal geen persoon waarmee je kunt communiceren, anders had ik wel mijn gevoelens geuit.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:51 schreef rhubarbje het volgende:
Maar waarom kun je niet gewoon communiceren
Wat is er mis met gewoon zeggen wat je voelt ipv domme spelletjes
je maakt drama en speelt spelletjesquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:52 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik snap nu dus echt niet wat ik zo verkeerd doe, hij is degene die zich als een eikel gedraagt. Kom ik eens voor mezelf op
wat een onzinquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:54 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Hij is totaal geen persoon waarmee je kunt communiceren, anders had ik wel mijn gevoelens geuit.
Ik speel geen spelletjes, bovendien kon hij op mijn mail ook gewoon volwassen reageren toch? Iets in de trant van: volgens mij heb ik je gekwetst en dat je daarom nu zo defensief reageert. Maar nee, hij zeikt er over dat ik een bitch ben en speelt het slachtoffertje. Dat zegt mij ook genoegquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je maakt drama en speelt spelletjes
normale mensen vinden dat erg kut
Ik heb ook wel eens zo'n type zoals jij gehad. In het begin leuk en aardig, maar later alle kenmerken van een 'psycho bitch'.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:52 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik snap nu dus echt niet wat ik zo verkeerd doe, hij is degene die zich als een eikel gedraagt. Kom ik eens voor mezelf op
Jij mag je wel als een kleuter gedragen, maar hij moet 'gewoon volwassen' reageren?quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:56 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik speel geen spelletjes, bovendien kon hij op mijn mail ook gewoon volwassen reageren toch? Iets in de trant van: volgens mij heb ik je gekwetst en dat je daarom nu zo defensief reageert. Maar nee, hij zeikt er over dat ik een bitch ben en speelt het slachtoffertje. Dat zegt mij ook genoeg
Ik gedroeg me altijd volwassenquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat een onzin
je doet het hier ook, in andere topics ook
niet alles afschuiven, dat getuigt van weinig zelfinzicht
verder is het natuurlijk heel groep 4 om een ander verantwoordelijk te maken voor jouw gedrag en keuzes
'ja maar hij' blabla
Ik begrijp je punt helemaal. Ik vind ook dat een vrouw zich niet als een psycho ex moet gedragen en dat negeren het beste is. Maar ik wilde hem echt laten zien dat hij me voortaan met rust moest laten. Ik dacht dat hij mijn nummer in die twee maanden ook had verwijderd. Het feit dat ik even hard ging reageren, was om te voorkomen dat hij in de toekomst weer van die dronken smsjes ging sturen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens zo'n type zoals jij gehad. In het begin leuk en aardig, maar later alle kenmerken van een 'psycho bitch'.
Eerst gezanik over wie je allemaal toevoegt op facebook. "JE MOET MIJ WILLEN WROAOAAAA".
En dan tot overmaat van ramp van die bakvis-hatemails met allerlei labiel wijvengeleuter.
Neem van mij aan: je staat alleen maar voor lul. Ik liet het gewoon aan m'n vrienden lezen, en op andere dates vertelde ik het als smeuig verhaal waarna we er samen om gingen lachen. Je zal in verschillende anekdotes bekend staan als 'dat woeste snolletje', etc.
De enige manier om voor jezelf op te komen is om die gast gewoon te verwijderen uit je leven, en verder te gaan. Richt je energie op nuttige en vrolijke zaken, hier schiet je echt helemaal niets mee op.
Op een gegeven moment kon ik er niet volwassen mee omgaan, was voor mij de laatste druppel bij hem. Eerst dronken sms'en en dan mijn bericht negeren na 2 maanden totale stilte, ja dat vond ik erg...dat zou iedereen erg vindenquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij mag je wel als een kleuter gedragen, maar hij moet 'gewoon volwassen' reageren?
Had jij je 'wraak' wel op deze manier gezocht als jij zelf 'gewoon volwassen' met de situatie kon omgaan?
dit jaquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij mag je wel als een kleuter gedragen, maar hij moet 'gewoon volwassen' reageren?
Had jij je 'wraak' wel op deze manier gezocht als jij zelf 'gewoon volwassen' met de situatie kon omgaan?
Ehm nee hoorquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:01 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Op een gegeven moment kon ik er niet volwassen mee omgaan, was voor mij de laatste druppel bij hem. Eerst dronken sms'en en dan mijn bericht negeren na 2 maanden totale stilte, ja dat vond ik erg...dat zou iedereen erg vinden
Dus zijn reactie is eigenlijk ook best begrijpelijk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:01 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Op een gegeven moment kon ik er niet volwassen mee omgaan, was voor mij de laatste druppel bij hem. Eerst dronken sms'en en dan mijn bericht negeren na 2 maanden totale stilte, ja dat vond ik erg...dat zou iedereen erg vinden
ja en nog zou niet iedereen zo reagerenquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:01 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Maak chili van zijn ouders .quote:Op donderdag 7 november 2013 22:51 schreef Voluptas het volgende:
Alvast bedankt
Je had dat eerste bericht al moeten negeren. Was ook logisch geweest, want 'je was er al over heen'.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:01 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is het genoeg = genoeg. Als ik het kon terug draaien, had ik helemaal niks gestuurd...maarr goed was het gewoon echt even zat met hemquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en nog zou niet iedereen zo reageren
nogmaals in topics blijkt dat je in andere situaties ook niet volwassen kunt doen
Kijk even in de spiegel
dan heb je nog wat gehad aan dit zinloze drama
Zelfoverschatting is gelukkig ook niet zeldzaam. Voel je daar in elk geval niet kut over; het overkomt de besten.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:58 schreef Voluptas het volgende:
[..]
gaat al goed met die spiegel hequote:Op vrijdag 8 november 2013 11:16 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is het genoeg = genoeg. Als ik het kon terug draaien, had ik helemaal niks gestuurd...maarr goed was het gewoon echt even zat met hem
Hij is 27 en speelt nog steeds dag en nacht kansloze games, heeft in 1 jaar tijd 4000 euro uitgegeven aan de hoeren, drank en een motor (koop dan een auto). Heeft geen diploma, had zich voor dit jaar ingeschreven op een hbo school, maar ging op het laatst toch nog afhaken. Vond 1 of andere manga stripserie een literatuur hoogstandje, nou voor 10 jarigen misschien. Ik wilde hem nog helpen met allesquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zelfoverschatting is gelukkig ook niet zeldzaam. Voel je daar in elk geval niet kut over; het overkomt de besten.
Hear, hear.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gaat al goed met die spiegel he
Jij creeert drama en gaat dan lopen zeuren dat er drama is
Motor van 3 K, 1 keer naar de hoeren en in de weekends afentoe een drankje doen, dan zit je daar al snel overheen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:21 schreef Voluptas het volgende:
heeft in 1 jaar tijd 4000 euro uitgegeven aan de hoeren, drank en een motor (koop dan een auto).
En die 1e dan? Je brengt het als een update dus dat bericht had je nog niet eerder.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:50 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Tweede ging telefonisch, maar hij heeft mijn laatste bericht helemaal genegeerd en is waarsch. huilend in slaap gevallen (?)
Waarom voel jij je zo aangetrokken tot losers?quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:21 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Hij is 27 en speelt nog steeds dag en nacht kansloze games, heeft in 1 jaar tijd 4000 euro uitgegeven aan de hoeren, drank en een motor (koop dan een auto). Heeft geen diploma, had zich voor dit jaar ingeschreven op een hbo school, maar ging op het laatst toch nog afhaken. Vond 1 of andere manga stripserie een literatuur hoogstandje, nou voor 10 jarigen misschien. Ik wilde hem nog helpen met alles![]()
maar hij was zelfs te dom om dat te begrijpen, dan ben je wel echt dom
Ja en hoe dom ben jij wel niet dat je -ondanks dat je zooo super intelligent zegt te zijn- op die kerel valt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:21 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Hij is 27 en speelt nog steeds dag en nacht kansloze games, heeft in 1 jaar tijd 4000 euro uitgegeven aan de hoeren, drank en een motor (koop dan een auto). Heeft geen diploma, had zich voor dit jaar ingeschreven op een hbo school, maar ging op het laatst toch nog afhaken. Vond 1 of andere manga stripserie een literatuur hoogstandje, nou voor 10 jarigen misschien. Ik wilde hem nog helpen met alles![]()
maar hij was zelfs te dom om dat te begrijpen, dan ben je wel echt dom
Oh vergissing, volgens mij was het in totaal zelfs 10.000 euro in twee jaar uitgegeven. Aan wijven natuurlijk die hem wilden gebruiken, romantische Parijs trips. Ik had hem ontmoet toen hij bijna blut was, gaf hij aanquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Motor van 3 K, 1 keer naar de hoeren en in de weekends afentoe een drankje doen, dan zit je daar al snel overheen.Wat is je punt?
Ik weet het niet...quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom voel jij je zo aangetrokken tot losers?
Gebrek aan beoordelingsvermogen en/of eigenwaarde?quote:
mja, zegt wel wat over TS.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:34 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Games zijn niet kansloosquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:21 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Hij is 27 en speelt nog steeds dag en nacht kansloze games,
Als hij geen schulden heeft gemaakt, waarom zou jij dan oordelen over hoe hij zijn geld heeft uitgegeven voordat hij jou kende? Je ging zeker een relatie met hem aan omdat je dacht dat je 'hem kon veranderen' en hem wel even van zijn hobby's af zou brengen enzo.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:24 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Oh vergissing, volgens mij was het in totaal zelfs 10.000 euro in twee jaar uitgegeven. Aan wijven natuurlijk die hem wilden gebruiken, romantische Parijs trips. Ik had hem ontmoet toen hij bijna blut was, gaf hij aan
Klinkt alsof hij een leuke tijd gehad heeftquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:24 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Oh vergissing, volgens mij was het in totaal zelfs 10.000 euro in twee jaar uitgegeven. Aan wijven natuurlijk die hem wilden gebruiken, romantische Parijs trips. Ik had hem ontmoet toen hij bijna blut was, gaf hij aan
Soort zoekt soort.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom voel jij je zo aangetrokken tot losers?
Valt wel mee, dat zijn gewoon mijn faal verhalen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:04 schreef rhubarbje het volgende:
En Ts zit maar bij haar telefoon te wachten en zich af te vragen waarom haar niet terug bellen
R&P / Ze laten niks meer van zich horen :{
verder zie ik ook nog een tendens: haar exen vluchten naar andere landen
Engeland, Duitsland..
R&P / Advies gevraagd
Nou, geweldig. Nu heb ik ineens een hogere dunk van je. Heus.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:11 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Valt wel mee, dat zijn gewoon mijn faal verhalen.
Maar wat jullie bijvoorbeeld niet weten, is dat er zat mannen zijn die achter mij aanzitten (maanden/zelfs jaren)
Dus eigenlijk past hij jouw techniek op jou toe? Hij reageert nergens op en als hij een enkele sms stuurt word je boos. Misschien kun je van hem leren.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:57 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dat was ook 2 maanden zo, totdat hij exact om 04:22 sms'te: ''sweet dreams *insert mijn naam* !'' en daarna negeerde hij mijn bericht
![]()
Dat is gewoon spelen en toen werd ik pissig
Ik ben het niet gewend als een man zo met mij omgaat, anderen behandelen me als een prinsesje. Ik weet niet beter, schiet uit mijn slof als juist hij me als voetveeg behandeld. Zo van: heh waarom moet jij me niet?!quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:12 schreef Operc het volgende:
[..]
Dus eigenlijk past hij jouw techniek op jou toe? Hij reageert nergens op en als hij een enkele sms stuurt word je boos. Misschien kun je van hem leren.
Nee, ik vind ze niet interessant. En de persoon die ik wil, wil mij nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:14 schreef Godshand het volgende:
Prachttopic...
Na 2 maanden nog met je ex zitten![]()
Die mannen die jaren achter je aan zitten zijn zeker niet interessant?
Richt je op belangrijkere zaken, TS. Je intelligentie heb je wellicht bij je studie nodig, zodat je jezelf later niet omhoog hoeft te pijpen/neuken.
Fijn weekend!
Zat andere mannen...quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:16 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Nee, ik vind ze niet interessant. En de persoon die ik wil, wil mij niet
Hij wil me wel, alleen durft hij het niet toe te geven. Wie wil nou een vrouw die een heel stuk slimmer is?quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zat andere mannen...
Maar goed, je vind je ex nog steeds leuk, juist omdat hij je afzeikt... Hij weet gewoon wat hij wil, prima vent. En jij kan dat niet hebben
Niemand natuurlijk. Slimmere vrouwen zijn doodvermoeiend..quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:24 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Hij wil me wel, alleen durft hij het niet toe te geven. Wie wil nou een vrouw die een heel stuk slimmer is?
Je bent geen prinses. Je bent gewoon een doorsnee meid. Ga eens met beide benen op de grond staan. Dat je van anderen verwacht dat ze je als prinsesje behandelen past niet bij iemand van 24 die zichzelf als intelligent bestempelt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:15 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik ben het niet gewend als een man zo met mij omgaat, anderen behandelen me als een prinsesje. Ik weet niet beter, schiet uit mijn slof als juist hij me als voetveeg behandeld. Zo van: heh waarom moet jij me niet?!
Ik ken jou niet eens...dat ik op jouw quotes in Mijn topic reageer, wil niet zeggen dat ik voor je op mijn knieen wil gaanquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Niemand natuurlijk. Slimmere vrouwen zijn doodvermoeiend..
Maar hij is slim genoeg om te weten dat het met jou niet gaat werken.
Tussen ons ook niet, dus maak je maar geen illusies
quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:15 schreef Voluptas het volgende:
anderen behandelen me als een prinsesje. Ik weet niet beter, schiet uit mijn slof als juist hij me als voetveeg behandeld. Zo van: heh waarom moet jij me niet?!
quote:
Wil hij je nu wel of niet?quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:24 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Hij wil me wel. Wie wil nou een vrouw die een heel stuk slimmer is?
Misschien is dat wel het enige waar je goed in bent. Relativeren en zelfreflectie iig nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:28 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik ken jou niet eens...dat ik op jouw quotes in Mijn topic reageer, wil niet zeggen dat ik voor je op mijn knieen wil gaan
Nee, ik wil daar niet met mijn mond zittenquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Misschien is dat wel het enige waar je goed in bent. Relativeren en zelfreflectie iig niet
is ie naar brazilië verhuist?quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:16 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Nee, ik vind ze niet interessant. En de persoon die ik wil, wil mij niet
echt hequote:Op vrijdag 8 november 2013 12:27 schreef Operc het volgende:
[..]
Je bent geen prinses. Je bent gewoon een doorsnee meid. Ga eens met beide benen op de grond staan. Dat je van anderen verwacht dat ze je als prinsesje behandelen past niet bij iemand van 24 die zichzelf als intelligent bestempelt.
Leuke troll wel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:30 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Nee, ik wil daar niet met mijn mond zitten
Ik ben serieus.quote:
Engelandquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is ie naar brazilië verhuist?
of doen ze dat alleen na dat jij shitloads of drama hebt gecreëerd?
Dus zelfs als pijpslet ben je ongewenst.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:39 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik ben serieus.
Hij begon me zat te worden, ik had maar geen seks met hem..wilde hem niet pijpen. Terwijl verdorie die andere hot chicks binnen 1 dag meteen van alles met hem deden. Op het laatst zei hij tegen me: het is niet grappig meer oftewel ik ben er moe van om te proberen jou het bed in te lullen.geloof je toch niet
Kan je niet lezen, ik wilde dat niet doen. nevermindquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus zelfs als pijpslet ben je ongewenst.
meer dan 200 posts en ze geeft eindelijk toe dat ze nog niet over hem heen isquote:
Over hem ben ik allang heen, niet over zijn gedrag. Als ik terugkijk, vind ik dat ik nog te tolerant voor hem was. Maar hij vindt me nu een bitch, dus dan is het goedquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
meer dan 200 posts en ze geeft eindelijk toe dat ze nog niet over hem heen is
dit gaat mij te traag
fijn leven verder nog TS
maar dat zal wel niet zo lukken als je steeds drama creëert
mis, geeft aan dat wanneer ze de kans krijgt het eigenlijk heel leuk vindt om mensen uit te lachenquote:
Je kan ook normaal reageren, nou blijkbaar niet anders had ik je DM's niet geblokkeerd, raar ben jij johquote:
Dit is gewoon een troll denk ik hoor.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:19 schreef Lienekien het volgende:
En waarom ga jij nu op jouw beurt oognip veroordelen, terwijl het topic daar niet over gaat?
Stop gewoon met posten. Je probeert jezelf te verdedigen, maar echt elke post die je maakt bereikt het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:15 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik ben het niet gewend als een man zo met mij omgaat, anderen behandelen me als een prinsesje. Ik weet niet beter, schiet uit mijn slof als juist hij me als voetveeg behandeld. Zo van: heh waarom moet jij me niet?!
Eerder een tektonische plaat.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:15 schreef Scorpie het volgende:
Geen bord maar een appartementencomplex.
Zijn toch wel de mooiste topics hè, van dit soort psychopatenquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Verdomme waarom mis ik dit soort pracht topics altijd.
Ja... vooral als ze blijven reageren.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:38 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Zijn toch wel de mooiste topics hè, van dit soort psychopaten
Lolquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:48 schreef Luxuria het volgende:
Ik neem mijn aardige woorden terug die ik hier eerder zei
Je komt niet voor jezelf op, je haalt een ander naar beneden. Sta je lekker op je voetstuk?quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:27 schreef Voluptas het volgende:
Labiel achterlijk wijf, psychopaat, gestoord wijf....wtf is dit?
Alleen omdat ik even voor mezelf opkwam, van alles wat hij heeft gezegd en gedaan..ben ik maar 1 keer voor mezelf opgekomen op het eind en dan zulke reactieswtf echt
Weet jij wel hoe vaak hij mij naar beneden heeft gehaald en ik het maar steeds wegwuifde met de gedachte ''wees de volwassene''. Ikmoest wel een keer mijn zegje doenquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:29 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Je komt niet voor jezelf op, je haalt een ander naar beneden. Sta je lekker op je voetstuk?
Graag getypt. Ik vind jouw nicknaam ook mooi trouwens hoor. Niet dat die minder leuk is dan je avatar... niet dat je dat gaat denken ofzo....quote:
ja hossel haar maar via dm ofzo, gaat dit topic niet overquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Graag getypt. Ik vind jouw nicknaam ook mooi trouwens hoor. Niet dat die minder leuk is dan je avatar... niet dat je dat gaat denken ofzo....
DM valt meer op bij mijn vriendin die op de bank zit. Als ik zo typ lijkt het alsof ik gewoon goed advies geef in dit topic (wat ik ook doe natuurlijk daar niet van)quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:44 schreef Voluptas het volgende:
[..]
ja hossel haar maar via dm ofzo, gaat dit topic niet over
Advies ok...niets van gemerktquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
DM valt meer op bij mijn vriendin die op de bank zit. Als ik zo typ lijkt het alsof ik gewoon goed advies geef in dit topic (wat ik ook doe natuurlijk daar niet van)
Over jouw kleine geslachtsdeelquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oké, waar ging het topic over precies? Dan herinner ik me het wel weer denk ik.
ik was anders niet zo onder de indruk van die picsquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat is een aanname. Je hebt geen bewijs.
Ben jij even een sneu type, het beeld schetsen dat ik jou zou DM-enquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:46 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Je kan ook normaal reageren, nou blijkbaar niet anders had ik je DM's niet geblokkeerd, raar ben jij joh
Die waren van een vriend van me. Mijne paste niet op de fotoquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:53 schreef Voluptas het volgende:
[..]
ik was anders niet zo onder de indruk van die pics
Ehm, ja anders zou ik die irritante berichten niet negeren en jou blokkerenquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ben jij even een sneu type, het beeld schetsen dat ik jou zou DM-enas if
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:54 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Ehm, ja anders zou ik die irritante berichten niet negeren en jou blokkerenKnoop jij jezelf even aan de hoogste boom, wil je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind jouw avatar erg mooi.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Knoop jij jezelf even aan de hoogste boom, wil je?
Dude...quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Graag getypt. Ik vind jouw nicknaam ook mooi trouwens hoor. Niet dat die minder leuk is dan je avatar... niet dat je dat gaat denken ofzo....
quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:49 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Hè laat die twee nou even, er bloeit hier iets moois op kan je dat niet zien.
Ik dacht dat je weg was. Ik zou nooit een andere meid hosselen hier hoor. Mijn prinsesje....quote:
Daar verlaag je jezelf wel heer erg meequote:Op vrijdag 8 november 2013 20:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Knoop jij jezelf even aan de hoogste boom, wil je?
Ik jou ook.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:56 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik vind jouw avatar erg mooi.
Wanneer is de bruiloft.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik dacht dat je weg was. Ik zou nooit een andere meid hosselen hier hoor. Mijn prinsesje....
Jij zou jezelf er juist de hemel mee in prijzen. Win-win.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:57 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Daar verlaag je jezelf wel heer erg mee
Daarmee suggereer je dat ik een engel ben.. Das wel weer aardig.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jij zou jezelf er juist de hemel mee in prijzen. Win-win.
Het gaat niet werken tussen ons, sorry. Oognip en jij passen veel beter bij elkaar.quote:
Oeeeeh een koppelaarster die zelf bereid is om een offer te maken ten goede van de ander, wat liefquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:02 schreef standbyme het volgende:
[..]
Het gaat niet werken tussen ons, sorry. Oognip en jij passen veel beter bij elkaar.
neuh, is meer omdat ik eigenlijk niks van dit topic heb opgestoken...behalve dan dat ik voor alles en nog wat ben uitgemaaktquote:
Open een nieuw topic.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:27 schreef Voluptas het volgende:
[..]
neuh, is meer omdat ik eigenlijk niks van dit topic heb opgestoken...behalve dan dat ik voor alles en nog wat ben uitgemaakt
Hey, doe even normaal, 1 zo'n kuttopic is genoeg in het weekend!quote:
Heb je iets tegen TS ofzo?quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hey, doe even normaal, 1 zo'n kuttopic is genoeg in het weekend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |