Soort zoekt soort.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom voel jij je zo aangetrokken tot losers?
Valt wel mee, dat zijn gewoon mijn faal verhalen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:04 schreef rhubarbje het volgende:
En Ts zit maar bij haar telefoon te wachten en zich af te vragen waarom haar niet terug bellen
R&P / Ze laten niks meer van zich horen :{
verder zie ik ook nog een tendens: haar exen vluchten naar andere landen
Engeland, Duitsland..
R&P / Advies gevraagd
Nou, geweldig. Nu heb ik ineens een hogere dunk van je. Heus.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:11 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Valt wel mee, dat zijn gewoon mijn faal verhalen.
Maar wat jullie bijvoorbeeld niet weten, is dat er zat mannen zijn die achter mij aanzitten (maanden/zelfs jaren)
Dus eigenlijk past hij jouw techniek op jou toe? Hij reageert nergens op en als hij een enkele sms stuurt word je boos. Misschien kun je van hem leren.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:57 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dat was ook 2 maanden zo, totdat hij exact om 04:22 sms'te: ''sweet dreams *insert mijn naam* !'' en daarna negeerde hij mijn bericht
![]()
Dat is gewoon spelen en toen werd ik pissig
Ik ben het niet gewend als een man zo met mij omgaat, anderen behandelen me als een prinsesje. Ik weet niet beter, schiet uit mijn slof als juist hij me als voetveeg behandeld. Zo van: heh waarom moet jij me niet?!quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:12 schreef Operc het volgende:
[..]
Dus eigenlijk past hij jouw techniek op jou toe? Hij reageert nergens op en als hij een enkele sms stuurt word je boos. Misschien kun je van hem leren.
Nee, ik vind ze niet interessant. En de persoon die ik wil, wil mij nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:14 schreef Godshand het volgende:
Prachttopic...
Na 2 maanden nog met je ex zitten![]()
Die mannen die jaren achter je aan zitten zijn zeker niet interessant?
Richt je op belangrijkere zaken, TS. Je intelligentie heb je wellicht bij je studie nodig, zodat je jezelf later niet omhoog hoeft te pijpen/neuken.
Fijn weekend!
Zat andere mannen...quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:16 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Nee, ik vind ze niet interessant. En de persoon die ik wil, wil mij niet
Hij wil me wel, alleen durft hij het niet toe te geven. Wie wil nou een vrouw die een heel stuk slimmer is?quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zat andere mannen...
Maar goed, je vind je ex nog steeds leuk, juist omdat hij je afzeikt... Hij weet gewoon wat hij wil, prima vent. En jij kan dat niet hebben
Niemand natuurlijk. Slimmere vrouwen zijn doodvermoeiend..quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:24 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Hij wil me wel, alleen durft hij het niet toe te geven. Wie wil nou een vrouw die een heel stuk slimmer is?
Je bent geen prinses. Je bent gewoon een doorsnee meid. Ga eens met beide benen op de grond staan. Dat je van anderen verwacht dat ze je als prinsesje behandelen past niet bij iemand van 24 die zichzelf als intelligent bestempelt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:15 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik ben het niet gewend als een man zo met mij omgaat, anderen behandelen me als een prinsesje. Ik weet niet beter, schiet uit mijn slof als juist hij me als voetveeg behandeld. Zo van: heh waarom moet jij me niet?!
Ik ken jou niet eens...dat ik op jouw quotes in Mijn topic reageer, wil niet zeggen dat ik voor je op mijn knieen wil gaanquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Niemand natuurlijk. Slimmere vrouwen zijn doodvermoeiend..
Maar hij is slim genoeg om te weten dat het met jou niet gaat werken.
Tussen ons ook niet, dus maak je maar geen illusies
quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:15 schreef Voluptas het volgende:
anderen behandelen me als een prinsesje. Ik weet niet beter, schiet uit mijn slof als juist hij me als voetveeg behandeld. Zo van: heh waarom moet jij me niet?!
quote:
Wil hij je nu wel of niet?quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:24 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Hij wil me wel. Wie wil nou een vrouw die een heel stuk slimmer is?
Misschien is dat wel het enige waar je goed in bent. Relativeren en zelfreflectie iig nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:28 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik ken jou niet eens...dat ik op jouw quotes in Mijn topic reageer, wil niet zeggen dat ik voor je op mijn knieen wil gaan
Nee, ik wil daar niet met mijn mond zittenquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Misschien is dat wel het enige waar je goed in bent. Relativeren en zelfreflectie iig niet
is ie naar brazilië verhuist?quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:16 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Nee, ik vind ze niet interessant. En de persoon die ik wil, wil mij niet
echt hequote:Op vrijdag 8 november 2013 12:27 schreef Operc het volgende:
[..]
Je bent geen prinses. Je bent gewoon een doorsnee meid. Ga eens met beide benen op de grond staan. Dat je van anderen verwacht dat ze je als prinsesje behandelen past niet bij iemand van 24 die zichzelf als intelligent bestempelt.
Leuke troll wel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:30 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Nee, ik wil daar niet met mijn mond zitten
Ik ben serieus.quote:
Engelandquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is ie naar brazilië verhuist?
of doen ze dat alleen na dat jij shitloads of drama hebt gecreëerd?
Dus zelfs als pijpslet ben je ongewenst.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:39 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik ben serieus.
Hij begon me zat te worden, ik had maar geen seks met hem..wilde hem niet pijpen. Terwijl verdorie die andere hot chicks binnen 1 dag meteen van alles met hem deden. Op het laatst zei hij tegen me: het is niet grappig meer oftewel ik ben er moe van om te proberen jou het bed in te lullen.geloof je toch niet
Kan je niet lezen, ik wilde dat niet doen. nevermindquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus zelfs als pijpslet ben je ongewenst.
meer dan 200 posts en ze geeft eindelijk toe dat ze nog niet over hem heen isquote:
Over hem ben ik allang heen, niet over zijn gedrag. Als ik terugkijk, vind ik dat ik nog te tolerant voor hem was. Maar hij vindt me nu een bitch, dus dan is het goedquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
meer dan 200 posts en ze geeft eindelijk toe dat ze nog niet over hem heen is
dit gaat mij te traag
fijn leven verder nog TS
maar dat zal wel niet zo lukken als je steeds drama creëert
mis, geeft aan dat wanneer ze de kans krijgt het eigenlijk heel leuk vindt om mensen uit te lachenquote:
Je kan ook normaal reageren, nou blijkbaar niet anders had ik je DM's niet geblokkeerd, raar ben jij johquote:
Dit is gewoon een troll denk ik hoor.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:19 schreef Lienekien het volgende:
En waarom ga jij nu op jouw beurt oognip veroordelen, terwijl het topic daar niet over gaat?
Stop gewoon met posten. Je probeert jezelf te verdedigen, maar echt elke post die je maakt bereikt het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:15 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik ben het niet gewend als een man zo met mij omgaat, anderen behandelen me als een prinsesje. Ik weet niet beter, schiet uit mijn slof als juist hij me als voetveeg behandeld. Zo van: heh waarom moet jij me niet?!
Eerder een tektonische plaat.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:15 schreef Scorpie het volgende:
Geen bord maar een appartementencomplex.
Zijn toch wel de mooiste topics hè, van dit soort psychopatenquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Verdomme waarom mis ik dit soort pracht topics altijd.
Ja... vooral als ze blijven reageren.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:38 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Zijn toch wel de mooiste topics hè, van dit soort psychopaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |