abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127676167
Hoi, ik zit met het volgende (kloon voor aangemaakt):

Dit jaar hebben minimaal 16 mensen die me tegenkwamen (irl) mijn nummer gevraagd. Ik geef in principe nooit mijn nummer of gegevens aan iemand de me op straat aanspreekt. Maar afgelopen maand (mei) gaf ik 4 mannen mijn gegevens, omdat ik het eens wilde proberen.

1: Eerste meneer vraagt mij al zeker 2 jaar om nog een kans (ex). Ik zei: nee nee nee. Maar begin mei kwam ik hem weer tegen en we hebben zeker 1,5 uur gepraat waarbij hij zei dat hij me een berichtje zou sturen en of ik erover wilde nadenken..hij heeft van zich laten horen, maar na die avond heb ik niks meer van hem vernomen. Dit kan ik nog begrijpen aangezien ik niet heel happig was wat betreft het goedmaken.

2e kerel had ik eerste keer afgewezen nadat hij me smste iets leuks te gaan doen. Ik kwam hem vorige week weer tegen..hij zei dat hij me zou bellen (en dat hij mijn nr nog had) om het komend weekend iets leuks te doen (ik antwoordde met ja leuk, maar ik zag hem al met een andere meid zoenen en ik zou het dan sowieso inpeperen dat hij een oen en een player is) maar je raadt het nooit. Hij belde niet!! Nog een opdonder voor de ego.

3e jongeman was een uur met me aan het praten dat ik hem zo een goed gevoel gaf en ik zei allemaal dingen om mezelf extra onaantrekkelijk te maken, maar toch wilde hij me oh zo graag nog spreken en probeerde me echt te overtuigen. Ik gaf mijn nummer en je raadt het nooit! Deze kerelt belde mij ook al niet

4e kerel vroeg mijn gegevens na een gesprekje van dat hij erg onder de indruk was van mijn verschijning blabla. Ik gaf mijn emailadres. Nooit van gehoord. Hmmppff

En dit allemaal in een tijdbestek van 1 maand (!), je kan wel begrijpen dat ik nu een lekkere minderwaardigheidscomplex aan het ontwikkelen ben. Vooral omdat de bovenstaande mannen niet eens ''out of my league'' waren.
Vinden jullie dat dit ook too much is binnen 1 maand of stel ik mij aan? Of ben ik misschien zo een lelijk mormel dat ze geen contact meer zoeken :{
pi_127676253
Leuke OP. Mag ik je nummer?
pi_127676312
Werkt je telefoon wel?
pi_127676362
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 19:58 schreef hlmllp het volgende:
Werkt je telefoon wel?
Mijn telefoon werkt...emailadres werkt... ;(
pi_127676376
Geef je nr maar, dan bel ik je wel.
pi_127676427
Doe ik ook altijd :p, misschien ook de nummer/email van diegene vragen?
pi_127676436
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 20:01 schreef RetRy32 het volgende:
Doe ik ook altijd :p, misschien ook de nummer/email van diegene vragen?
Wat doe je altijd en waarom?
pi_127676455
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 20:00 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Geef je nr maar, dan bel ik je wel.
In dit topic vraag ik niet om gebeld te worden
  dinsdag 11 juni 2013 @ 20:04:28 #9
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_127676519
TS is een dramaqueen, misschien wat minder jammeren over het feit dat mannen niet terugbellen en jezelf wat happiger leuker gedragen tijdens de eerste ontmoeting.

Edit:Een minderwaardigheidscomplex heb je al, trouwens.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_127676524
Ach zo gaat dat TS. Geen drukte om maken.
pi_127676527
Stuur foto voluptas, anders weten we nooit wat de reden is

misschien ben je te voluptueus
pi_127676573
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 20:02 schreef Voluptas het volgende:

[..]

In dit topic vraag ik niet om gebeld te worden
Gvd de vierde keer al deze maand dat ik word afgewezen door iemand die zeker niet "out of my league" is. :(
pi_127676744
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 20:04 schreef Euribob het volgende:
TS is een dramaqueen, misschien wat minder jammeren over het feit dat mannen niet terugbellen en jezelf wat happiger leuker gedragen tijdens de eerste ontmoeting.

Edit:Een minderwaardigheidscomplex heb je al, trouwens.
Ik was inderdaad niet op mijn leukst qua gedrag, maar ze zouden het op zijn minst kunnen volhouden...welk persoon is nou bij de eerste ontmoeting meteen helemaal zichzelf :)
pi_127676751
Als iemand om je nummer vraagt moet je hem niet afschepen met een emailadres, daar zou ik ook niet intrappen.
pi_127676782
Alle verhalen die je neerschrijft zijn slijm-verhalen van mannen die alleen op zoek zijn naar een makkelijk verzetje. Mannen die echt in je geïnteresseerd zijn gaan dat soort slijmverhalen niet ophangen, die zijn gewoon lekker zichzelf.
En blijkbaar hebben deze mannen iemand gevonden die nog makkelijker was en zijn ze daarmee het bed in gedoken.

Ik denk niet dat je er rouwig om moet zijn dat je niks meer van ze hoort.
pi_127676784
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 20:10 schreef Plantagehouder het volgende:
Als iemand om je nummer vraagt moet je hem niet afschepen met een emailadres, daar zou ik ook niet intrappen.
Ik denk dat hij me een lelijk mormel vond en daarom niet wilde mailen
pi_127676794
Je moet ook hun nummer vragen, dan heb je zelf het initiatief. Nu ben je afhankelijk van anderen.
pi_127676832
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 20:11 schreef Scorpie het volgende:
Je moet ook hun nummer vragen, dan heb je zelf het initiatief. Nu ben je afhankelijk van anderen.
Ja maar dan zou hij toch niet opnemen als hij niet wilt afspreken.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 20:13:05 #19
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_127676865
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 20:10 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Ik was inderdaad niet op mijn leukst qua gedrag, maar ze zouden het op zijn minste kunnen volhouden...welk persoon is nou bij de eerste ontmoeting meteen helemaal zichzelf :)
Zo werkt het spelletje al lang niet meer.
pi_127676894
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 20:11 schreef Kumerian het volgende:
Alle verhalen die je neerschrijft zijn slijm-verhalen van mannen die alleen op zoek zijn naar een makkelijk verzetje. Mannen die echt in je geïnteresseerd zijn gaan dat soort slijmverhalen niet ophangen, die zijn gewoon lekker zichzelf.
En blijkbaar hebben deze mannen iemand gevonden die nog makkelijker was en zijn ze daarmee het bed in gedoken.

Ik denk niet dat je er rouwig om moet zijn dat je niks meer van ze hoort.
Ik zou sowieso met geen van de bovenstaande mannen op een date gaan, maar het voelt op de 1 of andere manier wel als een afwijzing dat ze niks met mijn gegevens doen :). En ja, waarschijnlijk waren ze op dat moment geil en kwamen ze bij me polsen hoe ik qua karakter was en toen het bleek dat ik onwijs verlegen en voorzichtig ben, dachten ze Laat maar!!
  dinsdag 11 juni 2013 @ 20:14:10 #21
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_127676896
Kappen met dat negatieve aandachtsgeouwehoer van "Oehoe ik ben lelijk (zeg even dat ik niet lelijk ben)"..

Echt een gigantische afknapper, mannen hebben geen interesse in borderliners.
pi_127676904
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 20:12 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Ja maar dan zou hij toch niet opnemen als hij niet wilt afspreken.
Daarom begin je ook met een whatsappje. Hoor je niks -> next.
pi_127676924
Hehe ik vraag ook best vaak nummers als ik lam ben maar bel idd zelden terug.
Bij types als TS in ieder geval zeker niet als ik het zo lees.
pi_127676934
Daarnaast dat enorme negatieve en onzekere type niet meer spelen, we weten heus wel dat je fake bent op zulke momenten.
pi_127676936
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 20:14 schreef Euribob het volgende:
Kappen met dat negatieve aandachtsgeouwehoer van "Oehoe ik ben lelijk (zeg even dat ik niet lelijk ben)"..

Echt een gigantische afknapper, mannen hebben geen interesse in borderliners.
Jullie weten toch niet hoe ik eruitzie, dus ik ben niet naar complimentjes aan het vissen ;')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')