Leuke troll wel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:30 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Nee, ik wil daar niet met mijn mond zitten
Ik ben serieus.quote:
Engelandquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is ie naar brazilië verhuist?
of doen ze dat alleen na dat jij shitloads of drama hebt gecreëerd?
Dus zelfs als pijpslet ben je ongewenst.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:39 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik ben serieus.
Hij begon me zat te worden, ik had maar geen seks met hem..wilde hem niet pijpen. Terwijl verdorie die andere hot chicks binnen 1 dag meteen van alles met hem deden. Op het laatst zei hij tegen me: het is niet grappig meer oftewel ik ben er moe van om te proberen jou het bed in te lullen.geloof je toch niet
Kan je niet lezen, ik wilde dat niet doen. nevermindquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus zelfs als pijpslet ben je ongewenst.
meer dan 200 posts en ze geeft eindelijk toe dat ze nog niet over hem heen isquote:
Over hem ben ik allang heen, niet over zijn gedrag. Als ik terugkijk, vind ik dat ik nog te tolerant voor hem was. Maar hij vindt me nu een bitch, dus dan is het goedquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
meer dan 200 posts en ze geeft eindelijk toe dat ze nog niet over hem heen is
dit gaat mij te traag
fijn leven verder nog TS
maar dat zal wel niet zo lukken als je steeds drama creëert
mis, geeft aan dat wanneer ze de kans krijgt het eigenlijk heel leuk vindt om mensen uit te lachenquote:
Je kan ook normaal reageren, nou blijkbaar niet anders had ik je DM's niet geblokkeerd, raar ben jij johquote:
Dit is gewoon een troll denk ik hoor.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:19 schreef Lienekien het volgende:
En waarom ga jij nu op jouw beurt oognip veroordelen, terwijl het topic daar niet over gaat?
Stop gewoon met posten. Je probeert jezelf te verdedigen, maar echt elke post die je maakt bereikt het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:15 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik ben het niet gewend als een man zo met mij omgaat, anderen behandelen me als een prinsesje. Ik weet niet beter, schiet uit mijn slof als juist hij me als voetveeg behandeld. Zo van: heh waarom moet jij me niet?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |