Dus zijn reactie is eigenlijk ook best begrijpelijk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:01 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Op een gegeven moment kon ik er niet volwassen mee omgaan, was voor mij de laatste druppel bij hem. Eerst dronken sms'en en dan mijn bericht negeren na 2 maanden totale stilte, ja dat vond ik erg...dat zou iedereen erg vinden
ja en nog zou niet iedereen zo reagerenquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:01 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Op een gegeven moment kon ik er niet volwassen mee omgaan, was voor mij de laatste druppel bij hem. Eerst dronken sms'en en dan mijn bericht negeren na 2 maanden totale stilte, ja dat vond ik erg...dat zou iedereen erg vinden
Maak chili van zijn ouders .quote:Op donderdag 7 november 2013 22:51 schreef Voluptas het volgende:
Is het goed dat ik een ex, die mij niet zo goed heeft behandeld en wilde gebruiken, compleet de huid heb volgescholden via een facebook bericht? Zou het hem geraakt hebben? Hij heeft mijn berichtje om 21:04 gelezen, maar niets geantwoord. Zou ik zijn ego gekrenkt kunnen hebben, dat was namelijk wel de bedoeling.
Hoe kan ik een vervelende ex het best kwetsen?
Alvast bedankt
*Topictitel moet dus zijn: EEN ex terugpakken*
Je had dat eerste bericht al moeten negeren. Was ook logisch geweest, want 'je was er al over heen'.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:01 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is het genoeg = genoeg. Als ik het kon terug draaien, had ik helemaal niks gestuurd...maarr goed was het gewoon echt even zat met hemquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en nog zou niet iedereen zo reageren
nogmaals in topics blijkt dat je in andere situaties ook niet volwassen kunt doen
Kijk even in de spiegel
dan heb je nog wat gehad aan dit zinloze drama
Zelfoverschatting is gelukkig ook niet zeldzaam. Voel je daar in elk geval niet kut over; het overkomt de besten.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:58 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Omdat ik te intelligent voor hem was
gaat al goed met die spiegel hequote:Op vrijdag 8 november 2013 11:16 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is het genoeg = genoeg. Als ik het kon terug draaien, had ik helemaal niks gestuurd...maarr goed was het gewoon echt even zat met hem
Hij is 27 en speelt nog steeds dag en nacht kansloze games, heeft in 1 jaar tijd 4000 euro uitgegeven aan de hoeren, drank en een motor (koop dan een auto). Heeft geen diploma, had zich voor dit jaar ingeschreven op een hbo school, maar ging op het laatst toch nog afhaken. Vond 1 of andere manga stripserie een literatuur hoogstandje, nou voor 10 jarigen misschien. Ik wilde hem nog helpen met allesquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zelfoverschatting is gelukkig ook niet zeldzaam. Voel je daar in elk geval niet kut over; het overkomt de besten.
Hear, hear.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gaat al goed met die spiegel he
Jij creeert drama en gaat dan lopen zeuren dat er drama is
Motor van 3 K, 1 keer naar de hoeren en in de weekends afentoe een drankje doen, dan zit je daar al snel overheen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:21 schreef Voluptas het volgende:
heeft in 1 jaar tijd 4000 euro uitgegeven aan de hoeren, drank en een motor (koop dan een auto).
En die 1e dan? Je brengt het als een update dus dat bericht had je nog niet eerder.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:50 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Tweede ging telefonisch, maar hij heeft mijn laatste bericht helemaal genegeerd en is waarsch. huilend in slaap gevallen (?)
Waarom voel jij je zo aangetrokken tot losers?quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:21 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Hij is 27 en speelt nog steeds dag en nacht kansloze games, heeft in 1 jaar tijd 4000 euro uitgegeven aan de hoeren, drank en een motor (koop dan een auto). Heeft geen diploma, had zich voor dit jaar ingeschreven op een hbo school, maar ging op het laatst toch nog afhaken. Vond 1 of andere manga stripserie een literatuur hoogstandje, nou voor 10 jarigen misschien. Ik wilde hem nog helpen met alles![]()
maar hij was zelfs te dom om dat te begrijpen, dan ben je wel echt dom
Ja en hoe dom ben jij wel niet dat je -ondanks dat je zooo super intelligent zegt te zijn- op die kerel valt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:21 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Hij is 27 en speelt nog steeds dag en nacht kansloze games, heeft in 1 jaar tijd 4000 euro uitgegeven aan de hoeren, drank en een motor (koop dan een auto). Heeft geen diploma, had zich voor dit jaar ingeschreven op een hbo school, maar ging op het laatst toch nog afhaken. Vond 1 of andere manga stripserie een literatuur hoogstandje, nou voor 10 jarigen misschien. Ik wilde hem nog helpen met alles![]()
maar hij was zelfs te dom om dat te begrijpen, dan ben je wel echt dom
Oh vergissing, volgens mij was het in totaal zelfs 10.000 euro in twee jaar uitgegeven. Aan wijven natuurlijk die hem wilden gebruiken, romantische Parijs trips. Ik had hem ontmoet toen hij bijna blut was, gaf hij aanquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Motor van 3 K, 1 keer naar de hoeren en in de weekends afentoe een drankje doen, dan zit je daar al snel overheen.Wat is je punt?
Ik weet het niet...quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom voel jij je zo aangetrokken tot losers?
Gebrek aan beoordelingsvermogen en/of eigenwaarde?quote:
mja, zegt wel wat over TS.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:34 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Zitten jullie altijd in de postgeschiedenis te wroeten, gaat nu om dit topic
Games zijn niet kansloosquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:21 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Hij is 27 en speelt nog steeds dag en nacht kansloze games,
Als hij geen schulden heeft gemaakt, waarom zou jij dan oordelen over hoe hij zijn geld heeft uitgegeven voordat hij jou kende? Je ging zeker een relatie met hem aan omdat je dacht dat je 'hem kon veranderen' en hem wel even van zijn hobby's af zou brengen enzo.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:24 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Oh vergissing, volgens mij was het in totaal zelfs 10.000 euro in twee jaar uitgegeven. Aan wijven natuurlijk die hem wilden gebruiken, romantische Parijs trips. Ik had hem ontmoet toen hij bijna blut was, gaf hij aan
Klinkt alsof hij een leuke tijd gehad heeftquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:24 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Oh vergissing, volgens mij was het in totaal zelfs 10.000 euro in twee jaar uitgegeven. Aan wijven natuurlijk die hem wilden gebruiken, romantische Parijs trips. Ik had hem ontmoet toen hij bijna blut was, gaf hij aan
Soort zoekt soort.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom voel jij je zo aangetrokken tot losers?
Valt wel mee, dat zijn gewoon mijn faal verhalen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:04 schreef rhubarbje het volgende:
En Ts zit maar bij haar telefoon te wachten en zich af te vragen waarom haar niet terug bellen
R&P / Ze laten niks meer van zich horen :{
verder zie ik ook nog een tendens: haar exen vluchten naar andere landen
Engeland, Duitsland..
R&P / Advies gevraagd
Nou, geweldig. Nu heb ik ineens een hogere dunk van je. Heus.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:11 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Valt wel mee, dat zijn gewoon mijn faal verhalen.
Maar wat jullie bijvoorbeeld niet weten, is dat er zat mannen zijn die achter mij aanzitten (maanden/zelfs jaren)
Dus eigenlijk past hij jouw techniek op jou toe? Hij reageert nergens op en als hij een enkele sms stuurt word je boos. Misschien kun je van hem leren.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:57 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dat was ook 2 maanden zo, totdat hij exact om 04:22 sms'te: ''sweet dreams *insert mijn naam* !'' en daarna negeerde hij mijn bericht
![]()
Dat is gewoon spelen en toen werd ik pissig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |