Jij mag je wel als een kleuter gedragen, maar hij moet 'gewoon volwassen' reageren?quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:56 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik speel geen spelletjes, bovendien kon hij op mijn mail ook gewoon volwassen reageren toch? Iets in de trant van: volgens mij heb ik je gekwetst en dat je daarom nu zo defensief reageert. Maar nee, hij zeikt er over dat ik een bitch ben en speelt het slachtoffertje. Dat zegt mij ook genoeg
Ik gedroeg me altijd volwassenquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat een onzin
je doet het hier ook, in andere topics ook
niet alles afschuiven, dat getuigt van weinig zelfinzicht
verder is het natuurlijk heel groep 4 om een ander verantwoordelijk te maken voor jouw gedrag en keuzes
'ja maar hij' blabla
Ik begrijp je punt helemaal. Ik vind ook dat een vrouw zich niet als een psycho ex moet gedragen en dat negeren het beste is. Maar ik wilde hem echt laten zien dat hij me voortaan met rust moest laten. Ik dacht dat hij mijn nummer in die twee maanden ook had verwijderd. Het feit dat ik even hard ging reageren, was om te voorkomen dat hij in de toekomst weer van die dronken smsjes ging sturen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens zo'n type zoals jij gehad. In het begin leuk en aardig, maar later alle kenmerken van een 'psycho bitch'.
Eerst gezanik over wie je allemaal toevoegt op facebook. "JE MOET MIJ WILLEN WROAOAAAA".
En dan tot overmaat van ramp van die bakvis-hatemails met allerlei labiel wijvengeleuter.
Neem van mij aan: je staat alleen maar voor lul. Ik liet het gewoon aan m'n vrienden lezen, en op andere dates vertelde ik het als smeuig verhaal waarna we er samen om gingen lachen. Je zal in verschillende anekdotes bekend staan als 'dat woeste snolletje', etc.
De enige manier om voor jezelf op te komen is om die gast gewoon te verwijderen uit je leven, en verder te gaan. Richt je energie op nuttige en vrolijke zaken, hier schiet je echt helemaal niets mee op.
Op een gegeven moment kon ik er niet volwassen mee omgaan, was voor mij de laatste druppel bij hem. Eerst dronken sms'en en dan mijn bericht negeren na 2 maanden totale stilte, ja dat vond ik erg...dat zou iedereen erg vindenquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij mag je wel als een kleuter gedragen, maar hij moet 'gewoon volwassen' reageren?
Had jij je 'wraak' wel op deze manier gezocht als jij zelf 'gewoon volwassen' met de situatie kon omgaan?
dit jaquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij mag je wel als een kleuter gedragen, maar hij moet 'gewoon volwassen' reageren?
Had jij je 'wraak' wel op deze manier gezocht als jij zelf 'gewoon volwassen' met de situatie kon omgaan?
Ehm nee hoorquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:01 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Op een gegeven moment kon ik er niet volwassen mee omgaan, was voor mij de laatste druppel bij hem. Eerst dronken sms'en en dan mijn bericht negeren na 2 maanden totale stilte, ja dat vond ik erg...dat zou iedereen erg vinden
Dus zijn reactie is eigenlijk ook best begrijpelijk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:01 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Op een gegeven moment kon ik er niet volwassen mee omgaan, was voor mij de laatste druppel bij hem. Eerst dronken sms'en en dan mijn bericht negeren na 2 maanden totale stilte, ja dat vond ik erg...dat zou iedereen erg vinden
ja en nog zou niet iedereen zo reagerenquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:01 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Maak chili van zijn ouders .quote:Op donderdag 7 november 2013 22:51 schreef Voluptas het volgende:
Is het goed dat ik een ex, die mij niet zo goed heeft behandeld en wilde gebruiken, compleet de huid heb volgescholden via een facebook bericht? Zou het hem geraakt hebben? Hij heeft mijn berichtje om 21:04 gelezen, maar niets geantwoord. Zou ik zijn ego gekrenkt kunnen hebben, dat was namelijk wel de bedoeling.
Hoe kan ik een vervelende ex het best kwetsen?
Alvast bedankt
*Topictitel moet dus zijn: EEN ex terugpakken*
Je had dat eerste bericht al moeten negeren. Was ook logisch geweest, want 'je was er al over heen'.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:01 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is het genoeg = genoeg. Als ik het kon terug draaien, had ik helemaal niks gestuurd...maarr goed was het gewoon echt even zat met hemquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en nog zou niet iedereen zo reageren
nogmaals in topics blijkt dat je in andere situaties ook niet volwassen kunt doen
Kijk even in de spiegel
dan heb je nog wat gehad aan dit zinloze drama
Zelfoverschatting is gelukkig ook niet zeldzaam. Voel je daar in elk geval niet kut over; het overkomt de besten.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:58 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Omdat ik te intelligent voor hem was
gaat al goed met die spiegel hequote:Op vrijdag 8 november 2013 11:16 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is het genoeg = genoeg. Als ik het kon terug draaien, had ik helemaal niks gestuurd...maarr goed was het gewoon echt even zat met hem
Hij is 27 en speelt nog steeds dag en nacht kansloze games, heeft in 1 jaar tijd 4000 euro uitgegeven aan de hoeren, drank en een motor (koop dan een auto). Heeft geen diploma, had zich voor dit jaar ingeschreven op een hbo school, maar ging op het laatst toch nog afhaken. Vond 1 of andere manga stripserie een literatuur hoogstandje, nou voor 10 jarigen misschien. Ik wilde hem nog helpen met allesquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zelfoverschatting is gelukkig ook niet zeldzaam. Voel je daar in elk geval niet kut over; het overkomt de besten.
Hear, hear.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gaat al goed met die spiegel he
Jij creeert drama en gaat dan lopen zeuren dat er drama is
Motor van 3 K, 1 keer naar de hoeren en in de weekends afentoe een drankje doen, dan zit je daar al snel overheen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:21 schreef Voluptas het volgende:
heeft in 1 jaar tijd 4000 euro uitgegeven aan de hoeren, drank en een motor (koop dan een auto).
En die 1e dan? Je brengt het als een update dus dat bericht had je nog niet eerder.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:50 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Tweede ging telefonisch, maar hij heeft mijn laatste bericht helemaal genegeerd en is waarsch. huilend in slaap gevallen (?)
Waarom voel jij je zo aangetrokken tot losers?quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:21 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Hij is 27 en speelt nog steeds dag en nacht kansloze games, heeft in 1 jaar tijd 4000 euro uitgegeven aan de hoeren, drank en een motor (koop dan een auto). Heeft geen diploma, had zich voor dit jaar ingeschreven op een hbo school, maar ging op het laatst toch nog afhaken. Vond 1 of andere manga stripserie een literatuur hoogstandje, nou voor 10 jarigen misschien. Ik wilde hem nog helpen met alles![]()
maar hij was zelfs te dom om dat te begrijpen, dan ben je wel echt dom
Ja en hoe dom ben jij wel niet dat je -ondanks dat je zooo super intelligent zegt te zijn- op die kerel valt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:21 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Hij is 27 en speelt nog steeds dag en nacht kansloze games, heeft in 1 jaar tijd 4000 euro uitgegeven aan de hoeren, drank en een motor (koop dan een auto). Heeft geen diploma, had zich voor dit jaar ingeschreven op een hbo school, maar ging op het laatst toch nog afhaken. Vond 1 of andere manga stripserie een literatuur hoogstandje, nou voor 10 jarigen misschien. Ik wilde hem nog helpen met alles![]()
maar hij was zelfs te dom om dat te begrijpen, dan ben je wel echt dom
Oh vergissing, volgens mij was het in totaal zelfs 10.000 euro in twee jaar uitgegeven. Aan wijven natuurlijk die hem wilden gebruiken, romantische Parijs trips. Ik had hem ontmoet toen hij bijna blut was, gaf hij aanquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Motor van 3 K, 1 keer naar de hoeren en in de weekends afentoe een drankje doen, dan zit je daar al snel overheen.Wat is je punt?
Ik weet het niet...quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom voel jij je zo aangetrokken tot losers?
Gebrek aan beoordelingsvermogen en/of eigenwaarde?quote:
mja, zegt wel wat over TS.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:34 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Zitten jullie altijd in de postgeschiedenis te wroeten, gaat nu om dit topic
Games zijn niet kansloosquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:21 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Hij is 27 en speelt nog steeds dag en nacht kansloze games,
Als hij geen schulden heeft gemaakt, waarom zou jij dan oordelen over hoe hij zijn geld heeft uitgegeven voordat hij jou kende? Je ging zeker een relatie met hem aan omdat je dacht dat je 'hem kon veranderen' en hem wel even van zijn hobby's af zou brengen enzo.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:24 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Oh vergissing, volgens mij was het in totaal zelfs 10.000 euro in twee jaar uitgegeven. Aan wijven natuurlijk die hem wilden gebruiken, romantische Parijs trips. Ik had hem ontmoet toen hij bijna blut was, gaf hij aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |