Ik moet dit even van me afschrijven, want ik heb dringend serieus advies nodig...want ik trek het niet meer. Mijn ex is pas geleden verhuisd naar Berlijn ivm werk, okee alles goed en wel denk je dan. We zijn nog steeds bevriend, maar ik heb nog steeds gevoelens voor deze man.
Ik kijk nog steeds op zijn facebook rond (

). Hij heeft me toen hij vertrok een berichtje gestuurd met: we houden contact en ik hoop je weer eens te zien. Ik blij natuurlijk!
Maar wat tref ik verdorie op zijn facebook aan?? Hij heeft zijn ex (tevens ex huisgenoot) toegevoegd op facebook (of zij heeft hem eerst toegevoegd)?? Dan denk ik: waar slaat dit dan op?
Ik hoor dagen niets van hem en hij babbelt waarsch. rustig op los met zijn ex. Wat ik niet snap, is dat hij heel raar over haar praatte: ''ze is stom'' en ''ze was alleen goed voor seks''...en ''terwijl ze met mij ging, wilde ze ook met andere mannen omgaan''. En toen ik een keer bij hem was, hoorde ik haar inderdaad kreunen van de seks met een andere kerel. Ze sloerde er in ieder geval flink op los.
En ik was altijd die nette dame. Heb hem niet als vuil behandeld en nu mist hij haar waarschijnlijk en voegt hij haar toe op facebook. Really. Hebben mannen dan echt liever een bitch die de slut uithangt? Is het beter dat ik hem uit mijn hoofd zet?...aangezien hij dus wel contact met deze del onderhoudt, maar mij totaal aan de kant heeft geschoven blijkbaar..