Blijf dat vooral denken.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:58 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Omdat ik te intelligent voor hem was
Ok leg dit dan uit:quote:Op donderdag 7 november 2013 22:59 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad bevestigd door bovenstaande actie.
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:57 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dat was ook 2 maanden zo, totdat hij eergisteren exact om 04:22 sms'te: ''sweet dreams *insert mijn naam* !'' en daarna negeerde hij mijn bericht
![]()
Dat is gewoon spelen en toen werd ik pissig
Een andere vraag zou kunnen zijn: kan ik op eigen kracht over mijn verdriet heen komen?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:51 schreef Voluptas het volgende:
Hoe kan ik een vervelende ex het best kwetsen?
dat blijkt wel ja, als je hem een boos bericht op facebook stuurt met het idee dat het hem zal raken!quote:Op donderdag 7 november 2013 22:58 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Omdat ik te intelligent voor hem was
Hij heeft een nieuw scharreltje met dezelfde naam.... foutje is zo gemaakt als je lam bentquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:55 schreef Salatrel het volgende:
ik denk dat je ex tevreden een biertje heeft opengetrokken met de gedachte dat hij mooi op tijd van dat labiele kutwijf af is
Ik ben allang over hem heenquote:Op donderdag 7 november 2013 23:00 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Een andere vraag zou kunnen zijn: kan ik op eigen kracht over mijn verdriet heen komen?
Mijn naam komt niet vaak voorquote:Op donderdag 7 november 2013 23:00 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
misschien was dat bedoeld voor een van z'n scharrels met dezelfde naam.
Dit dus. En daarna werd hij helder ofzoquote:Op donderdag 7 november 2013 23:02 schreef Basp1 het volgende:
Die was gewoon dronken bij die sms en dacht toen alleen even aan je.
Dat zegt niks. Als je er maar genoeg doet kom je op een gegeven moment wel dezelfde namen tegenquote:
"O GOD WAT HEB IK GEDAAN!! IK HEB HET LABIELE MONSTER WAKKER GEMAAKT".quote:Op donderdag 7 november 2013 23:04 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dit dus. En daarna werd hij helder ofzo, leg me maar uit...want ik snap mannenlogica niet echt
Gewoon negeren, maar dat heb je niet gedaan dus als hij weer een keer flink dronken is kun je wederom een smsje verwachten.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:04 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dit dus. En daarna werd hij helder ofzo, leg me maar uit...want ik snap mannenlogica niet echt
Dit is vergezocht, ik weet zeker dat het berichtje gewoon naar mij toe gericht was,quote:Op donderdag 7 november 2013 23:04 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Als je er maar genoeg doet kom je op een gegeven moment wel dezelfde namen tegen ^O ^
Dus hij mist me, maar durft het niet toe te geven oid?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Gewoon negeren, maar dat heb je niet gedaan dus als hij weer een keer flink dronken is kun je wederom een smsje verwachten.
En wat dan nog, je was toch over 'm heen? Dan had je het gewoon genegeerd.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:06 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dit is gewoon vergezocht, ik weet zeker dat het bericht gewoon naar mij toe gericht was,
Die lag waarschijnlijk in coma met zijn dronken kopquote:Op donderdag 7 november 2013 23:03 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik ben allang over hem heen.
We hadden 2 maanden totaal geen contact, hij appte opeens afgelopen dinsdag in de nacht iets out of the blue en daarna mijn reactie ook nog eens negeerde.
ja, maar wat bedoelde hij er dan mee! en hij heeft jou gedumpt neem ik aanquote:Op donderdag 7 november 2013 23:06 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dit is gewoon vergezocht, ik weet zeker dat het berichtje gewoon naar mij toe gericht was,
Het spreekwoord dat dronken mensen altijd de waarheid spreken klopt niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:07 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dus hij mist me, maar durft het niet toe te geven oid?
Het was een onbekend nr, dus ik reageerde gewoon neutraal (wist toen niet dat hij het was). Totdat het me begon te dagen dat 4474 voor United Kingdom staat en dus hij het was.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:07 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
En wat dan nog, je was toch over 'm heen? Dan had je het gewoon genegeerd.
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
écht niet![]()
hoe oud is TS eigenlijk?
En wat willen jullie doen dan? Haatmail sturen?quote:
Hoe oud ben jij?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:09 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Het was een onbekend nr, dus ik reageerde gewoon neutraal (wist toen niet dat hij het was). Totdat het me begon te dagen dat 4474 voor United Kingdom staat en dus hij het was.
Hoe moet ik het dan opvatten?? Ik snap er vooralsnog niets vanquote:Op donderdag 7 november 2013 23:08 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het spreekwoord dat dronken mensen altijd de waarheid spreken klopt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |