abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133028802
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 23:46 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

voor hij weg ging dacht hij toch nog dat je smoor op hem was? :?

En vandaar het over analyseren van 2 woorden

echt je zou eens moeten weten hoe je over komt :N
Ik heb hem niet rechtstreeks gezegd dat ik hem dom vond natuurlijk...toen zei ik dat ik vond dat we niet bij elkaar pasten. Dat hij zelfs te goed (!) voor me was...en ergens meende ik dat ook. Liefde maakt echt blind, na een aantal weken vielen de schellen van mijn ogen af en toen drong het door dat hij eigenlijk echt een klootzak was geweest
pi_133029849
Hij zat toch in Berlijn of is dat wéér een andere? :')

R&P / Advies gevraagd :')
pi_133030231
Even update, dit heeft hij op mijn bericht gereageerd:

''If u really meant what u said I really hate myself for trusting u and tried to be honest with u. I've met a lot of good mannered 'bitches' and 'bastards' in my life but never such a filthy soul like yours. Sorry for the message, i was drunk, it won't happen again ...but I'm really glad to see your true colors. Sleep tight!''

:{ Ik dacht dat hij zichzelf slecht zou voelen, dat hij door zou hebben dat hij best wel een klootzak was...in plaats daarvan vindt hij mij alleen maar een uberbitch

Ok nog een update: gaat lekker ( :') )

I got paid a couple of days ago and I wanted to come and see u bitch, even for a split second. That's the kind of fool I am. Im dreaming! Thanx for waking me up...goodbye''

Euhm juist ja, daarom hoor ik maanden niks meer van hem...echt wat is dit :?

[ Bericht 14% gewijzigd door Voluptas op 08-11-2013 00:38:52 ]
  vrijdag 8 november 2013 @ 00:40:09 #104
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_133030400
Hij had zin in seks in een dronken bui, jij mist hem nog en nu heeft hij spijt dat hij dat zei. En je hebt het verpest :')
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
pi_133030445
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 00:40 schreef imikethat het volgende:
Hij had zin in seks in een dronken bui, jij mist hem nog en nu heeft hij spijt dat hij dat zei. En je hebt het verpest :')
Verpest? Nee hoor, hij had het druk met andere ex sletjes. Ik heb nooit meer iets van hem gehoord, ik stond op nr.40
pi_133030821
Hij heeft laten blijken dat mijn woorden keihard zijn aangekomen, maar ik ben eigenlijk helemaal niet blij. Voel me eigenlijk best kut :{

Revenge has no more quenching effect on emotions than salt water has on thirst. :{ dit blijkt wel
pi_133030869
Neuk zijn vader
pi_133032578
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Brummetje_ op 08-11-2013 09:52:56 ]
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
pi_133032617
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 00:33 schreef Voluptas het volgende:

''If u really meant what u said I really hate myself for trusting u and tried to be honest with u. I've met a lot of good mannered 'bitches' and 'bastards' in my life but never such a filthy soul like yours. Sorry for the message, i was drunk, it won't happen again ...but I'm really glad to see your true colors. Sleep tight!''

:{ Ik dacht dat hij zichzelf slecht zou voelen, dat hij door zou hebben dat hij best wel een klootzak was...in plaats daarvan vindt hij mij alleen maar een uberbitch

I got paid a couple of days ago and I wanted to come and see u bitch, even for a split second. That's the kind of fool I am. Im dreaming! Thanx for waking me up...goodbye''

Dit zijn spelletjes voor 16-jarigen. Op je 18e/19e kan dit ook nog, maar als je al 24 bent niet.
pi_133032816
Een ander dingen verwijten en daar op afgeven geeft misschien tijdelijk verlichting maar uiteindelijk kom je toch bij de dingen die je jezelf in deze situatie verwijt, dus misschien daar eens eerlijk naar kijken?
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_133032832
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 22:51 schreef Voluptas het volgende:
Is het goed dat ik een ex, die mij niet zo goed heeft behandeld en wilde gebruiken, compleet de huid heb volgescholden via een facebook bericht? Zou het hem geraakt hebben? Hij heeft mijn berichtje om 21:04 gelezen, maar niets geantwoord. Zou ik zijn ego gekrenkt kunnen hebben, dat was namelijk wel de bedoeling.
Hoe kan ik een vervelende ex het best kwetsen?

Alvast bedankt :*

*Topictitel moet dus zijn: EEN ex terugpakken*
Wat kinderachtig.
pi_133032878
:')
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 8 november 2013 @ 07:37:56 #113
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_133032905
Heey TS, slaat je username op je omvang?
pi_133033816
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 23:30 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Ik heb me maanden stil gehouden. Er zaten in mij sws nog unsolved issues met hem en dat is na zijn berichtje (en vervolgens negeeractie) allemaal uit gekomen. Ik heb er ook geen spijt van
echt waar?
is dit de liefde die je in juli nieuw had? Dus begin juli helemaal nieuw, blijkbaar niet lang geduurd en eerste week van november laat je 'al maanden' niets van je horen?
of een andere ex natuurlijk, kan ook.
Om kort te gaan, misschien moet je gewoon nog even wat opgroeien doen en jezelf beschermen tegen nog meer voor schut zetten op het internet.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_133033837
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 23:19 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Ik ben allang over hem heen. Ik wilde gewoon zijn ego krenken. Final destination ~O>
:') hoe oud ben je, 12?
pi_133033842
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 01:01 schreef Voluptas het volgende:
Hij heeft laten blijken dat mijn woorden keihard zijn aangekomen, maar ik ben eigenlijk helemaal niet blij. Voel me eigenlijk best kut :{

Revenge has no more quenching effect on emotions than salt water has on thirst. :{ dit blijkt wel
Weet je hoe dat komt? Omdat je nog niet over hem heen bent. Duh.
pi_133034188
En jij moet 24 zijn? Je gedraagt je als een 15 jarige kut puber.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_133034197
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2013 09:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Weet je hoe dat komt? Omdat je nog niet over hem heen bent. Duh.
Na een nachtje slapen, vind ik toch dat ik goed heb gehandeld ^O^

Hij speelde even zielig met dat bezoekje, dat was gelul want hij zoch helemaal geen contact meer
pi_133034216
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 22:55 schreef Salatrel het volgende:
ik denk dat je ex tevreden een biertje heeft opengetrokken met de gedachte dat hij mooi op tijd van dat labiele kutwijf af is
Deze waarheid _O_
pi_133034233
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 09:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
En jij moet 24 zijn? Je gedraagt je als een 15 jarige kut puber.
Ja, maar hij haalt dat in mij naar boven he. Bij volwassen mannen ben ik weer absoluut volwassen, heet actie-reactie.
pi_133034259
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2013 09:26 schreef Murdera het volgende:

[..]

Deze waarheid _O_
Hij was al van me af :') hij moest mij zo nodig in dronken bui berichten
pi_133034279
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 00:33 schreef Voluptas het volgende:

_O-.
pi_133034280
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 09:28 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Hij was al van me af :') hij moest mij zo nodig in dronken bui berichten
En jij gelijk helemaal paranoia, terugberichten, zodat hij je nog een keer klote kan laten voelen, _O_ lachen ja.
pi_133034299
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 09:27 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Ja, maar hij haalt dat in mij naar boven he. Bij volwassen mannen ben ik weer absoluut volwassen, heet actie-reactie.
Een beetje volwassen meid weet dat soort dingen te negeren.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_133034305
quote:
I've met a lot of good mannered 'bitches' and 'bastards' in my life but never such a filthy soul like yours.
Wat een prachtkerel _O_ Bijna Poëtisch. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')