Eerder een tektonische plaat.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:15 schreef Scorpie het volgende:
Geen bord maar een appartementencomplex.
Zijn toch wel de mooiste topics hè, van dit soort psychopatenquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Verdomme waarom mis ik dit soort pracht topics altijd.
Ja... vooral als ze blijven reageren.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:38 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Zijn toch wel de mooiste topics hè, van dit soort psychopaten
Lolquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:48 schreef Luxuria het volgende:
Ik neem mijn aardige woorden terug die ik hier eerder zei
Je komt niet voor jezelf op, je haalt een ander naar beneden. Sta je lekker op je voetstuk?quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:27 schreef Voluptas het volgende:
Labiel achterlijk wijf, psychopaat, gestoord wijf....wtf is dit?
Alleen omdat ik even voor mezelf opkwam, van alles wat hij heeft gezegd en gedaan..ben ik maar 1 keer voor mezelf opgekomen op het eind en dan zulke reactieswtf echt
Weet jij wel hoe vaak hij mij naar beneden heeft gehaald en ik het maar steeds wegwuifde met de gedachte ''wees de volwassene''. Ikmoest wel een keer mijn zegje doenquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:29 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Je komt niet voor jezelf op, je haalt een ander naar beneden. Sta je lekker op je voetstuk?
Graag getypt. Ik vind jouw nicknaam ook mooi trouwens hoor. Niet dat die minder leuk is dan je avatar... niet dat je dat gaat denken ofzo....quote:
ja hossel haar maar via dm ofzo, gaat dit topic niet overquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Graag getypt. Ik vind jouw nicknaam ook mooi trouwens hoor. Niet dat die minder leuk is dan je avatar... niet dat je dat gaat denken ofzo....
DM valt meer op bij mijn vriendin die op de bank zit. Als ik zo typ lijkt het alsof ik gewoon goed advies geef in dit topic (wat ik ook doe natuurlijk daar niet van)quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:44 schreef Voluptas het volgende:
[..]
ja hossel haar maar via dm ofzo, gaat dit topic niet over
Advies ok...niets van gemerktquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
DM valt meer op bij mijn vriendin die op de bank zit. Als ik zo typ lijkt het alsof ik gewoon goed advies geef in dit topic (wat ik ook doe natuurlijk daar niet van)
Over jouw kleine geslachtsdeelquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oké, waar ging het topic over precies? Dan herinner ik me het wel weer denk ik.
ik was anders niet zo onder de indruk van die picsquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat is een aanname. Je hebt geen bewijs.
Ben jij even een sneu type, het beeld schetsen dat ik jou zou DM-enquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:46 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Je kan ook normaal reageren, nou blijkbaar niet anders had ik je DM's niet geblokkeerd, raar ben jij joh
Die waren van een vriend van me. Mijne paste niet op de fotoquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:53 schreef Voluptas het volgende:
[..]
ik was anders niet zo onder de indruk van die pics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |